Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

Εγώ από προσωπική εμπειρίας θα σας πω για μάρκες.

 

Την  MASSIV THUNDER MF BATTERY 

 

http://gcbattery.gr/?product=μπαταρία-12v-60ah-5

 

Την φορούσε η corolla που είχα αγοράσει και η οποία την είχε βάλει ό προηγούμενος ιδιοκτήτης το 2012. 

Εγώ το αμάξι το αγόρασα το 2017 και όταν το έδωσα μετά από μήνες είχα ακόμα την ίδια μπαταρία.

 

Η συγκεκριμένη μπαταρία δεν μου παραπονέθηκε καθόλου ήταν άψογη κατά την γνώμη.

 

http://www.aki-massiv.com/home/welcome.html

 

 

Και αυτή την στιγμή στο Passat φοράω μπαταρίας της 

ENEUS.  Made in Korea.

Την είχε είδη το αμάξι επάνω, όταν το αγόρασα.

Δεν ξέρω πότε την άλλαξαν την εργοστασιακή μπαταρία του αμαξιού???? 

 

https://www.shopbattery.gr/index.php?route=product/category&path=268

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

@Ilias87 αν ρωτάς εμένα, το αμάξι δεν έμεινε ποτέ ακίνητο. Άλλαζω την εργοστασιακή μπαταρία στα 5,5 χρόνια επειδή λόγω κρύου αρχίζει να κάνει 2-3 μιζιες τα πρωινά και δε θέλω να με αφήσει πουθενά, μιας και με τη δουλειά φεύγω και εκτός Δράμας. 

@OMINUS θεωρώ πως μπαταρία που βγάζει μια 5 ετια αξιοπρεπώς είναι καλή. Απλά την optima την έφερε η κουβέντα με φίλο σαν καλή μπαταρία με πολλά Α εκκίνησης στο κρύο. Αναφορικά, η optima red top 50A έχει 1000 cca ενώ οι υπόλοιπες σε ίδια τιμή και φθηνότερες, έχουν περίπου 700-800 cca. Και φυσικά αλλά αμπερ εκκίνησης απαιτεί ένα αυτοκίνητο στην Καλαμάτα και αλλά στη Δράμα. (Ο φίλος είχε optima red περίπου 10 χρόνια, σε βουνά με καλύβες, λάμπες για φως κτλ.. δηλαδή την ταλαιπωρούσε τη μπαταρία)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , moutsougoulis said:

@Ilias87 αν ρωτάς εμένα, το αμάξι δεν έμεινε ποτέ ακίνητο. Άλλαζω την εργοστασιακή μπαταρία στα 5,5 χρόνια επειδή λόγω κρύου αρχίζει να κάνει 2-3 μιζιες τα πρωινά και δε θέλω να με αφήσει πουθενά, μιας και με τη δουλειά φεύγω και εκτός Δράμας. 

@OMINUS θεωρώ πως μπαταρία που βγάζει μια 5 ετια αξιοπρεπώς είναι καλή. Απλά την optima την έφερε η κουβέντα με φίλο σαν καλή μπαταρία με πολλά Α εκκίνησης στο κρύο. Αναφορικά, η optima red top 50A έχει 1000 cca ενώ οι υπόλοιπες σε ίδια τιμή και φθηνότερες, έχουν περίπου 700-800 cca. Και φυσικά αλλά αμπερ εκκίνησης απαιτεί ένα αυτοκίνητο στην Καλαμάτα και αλλά στη Δράμα. (Ο φίλος είχε optima red περίπου 10 χρόνια, σε βουνά με καλύβες, λάμπες για φως κτλ.. δηλαδή την ταλαιπωρούσε τη μπαταρία)

Σωστός.

 

Εγώ θα σου πω ένα άλλο παράδειγμα.

 

Ο πατέρας μου στο Citroen xara picasso του, άλλαξε μπαταρία το 2010.

 

Η μπαταρία που του έβαλαν από την Citroen ήταν σε κόστος 150€ ? 

 

Από το 2010 έως και τώρα (2018) δεν έχει ξανά αλλάζει μπαταρία. Ακόμα με αυτή είναι.

 

Στο δε Polo 6R που είχα αγοράσει το 2010 σε 5 μήνες η μπαταρία στο αμάξι βγήκε off. 

 

Μπαμ και κάτω.

 

Αλλά στα 6R ήταν γνωστό φαινόμενο, μιας και τα αμάξια είχαν Μαϊμού μπαταρίες από καινούργια.

Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2018 at 4:06 ΜΜ, takpanos said:

Καταρχην
1. Αν το βαζεις μπρος το αφηνεις 5 λεπτα δε φορτιζει. Θελει βολτα.
2. Ο συναγερμος σιγουρα τραβαει ρευμα ενω για καλο και για κακο βαλε το διακοπτη στο off.
3. Για το ηχοσυστημα δε ξερω αν στο εχουν συνδεσει σωστα και δε τραβαει ρευμα οταν κλεινεις το αμαξι.
4. Παρε ενα φορτιστη μπαταριας. Το lidl βγαζει ενα με 20 ευρω αλλιως παρε ενα cteck

δλδ εγω που το βαζω καθε 3 ημερες εμπρος για συντηριση λογο ακινησιας και το αφηνω στο ρελαντι 30 λεπτα οπως μου εχει πει η vw του κανω κακο?

Link to comment
Share on other sites

δλδ εγω που το βαζω καθε 3 ημερες εμπρος για συντηριση λογο ακινησιας και το αφηνω στο ρελαντι 30 λεπτα οπως μου εχει πει η vw του κανω κακο?
Εσυ που το αφηνεις 30λ αυτο που κανεις ειναι να προκαλεις μεγαλη φθορα στο κινητηρα αφου στο ρελαντι αργει να ερθει γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας και ως γνωστο η μεγαλυτερη φθορα ειναι οταν ειναι κρυος γιατι οι τριβες ειναι μεγαλες.
Κανε μια βολτα το διμηνο καλυτερα για λογους συντηρησης και παρε ενα φορτιστη για τη μπαταρια.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , takpanos said:

Εσυ που το αφηνεις 30λ αυτο που κανεις ειναι να προκαλεις μεγαλη φθορα στο κινητηρα αφου στο ρελαντι αργει να ερθει γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας και ως γνωστο η μεγαλυτερη φθορα ειναι οταν ειναι κρυος γιατι οι τριβες ειναι μεγαλες.
Κανε μια βολτα το διμηνο καλυτερα για λογους συντηρησης και παρε ενα φορτιστη για τη μπαταρια.

+1

Link to comment
Share on other sites

Στα σχεδόν 12 χρονια που έχω το αυτοκίνητο έχω αλλάξει  4 σύνολο
Με την ψυχή στο στόμα μου βγάζουν μια τριετία η κάθε μια περίπου στη διετία αρχίζουν να περνούν την κάτω βόλτα

Στο αυτοκίνητο δεν έχω τίποτα ηλεκτρικό aftermarket όπως radio. Πριν λίγους μήνες έβαλα ένα set xenon

Τις προηγούμενες φορες είχα βάλει  Banner, Varta  και μια που την μάρκα δεν την ξέρει ούτε η μάνα της στα 60-64AH
Διαφορα σε ότι έχει να κάνει με την μάρκα επώνυμη με ανώνυμη δεν είδα...
Αντιθέτως η επώνυμες με άφησαν μια και έξω ενώ η μάρκα με έκαψες απλά έφτασε σε σημείο που ήταν αδύναμη έπαιρνε μπρός οριακά και την άλλαξα πριν μείνω...

Πριν 2.5 χρονια η τελευταία που έβαλα είναι κάπου στα 50AH στις εργοστασιακές διαστάσεις κάθεται ακριβώς μέσα στην υφασμάτινη εργοστασιακή μόνωση και αυτή μάρκα με έκαψες 
Μου την πρότεινε ένας ηλεκτρολόγος μετά από συζήτηση που είχαμε και ήταν και σχετικά φθηνή κάπου στα 50-55 euro

 

Μου είχε πει να δοκιμάσω μικρότερη για να τη φορτίζει ποιο εύκολα το δυναμο μιας και δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα  μέσο ορο 10K τον χρόνο  κυριως η χρήση που γίνετε στο αυτοκίνητο είναι 20 με 30 λεπτά την ημερα σύνολο πήγαινε έλα στην δουλειά 10+10 λεπτά άντε 15+15 και οχι και καθε μερα

Για την ώρα φαίνεται ακόμα ζωηρή και χτυπάει την μίζα με αρκετή δύναμη όχι ξεψυχισμένα όπως κάναν οι 60AH+ μετά τη διετία 
Για εμενα ο μονος λόγος που οι επώνυμες είναι ποιο ακριβές είναι το ονόμα στο αυτόκλητο και τίποτα άλλο τουλάχιστον στην πράξη, ισως να είναι κατασκευασμένες και από ποιο ποιοτικά υλικά ίαλλα στην χρήση δεν φαίνεται ίσως το αντίθετο


Από ότι μου είπε ο ηλεκτρολόγος οι περισσότερες επώνυμες έχουν τα στοιχεια πολύ χαμηλά στον πάτο τις μπαταρίας με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώνουν σχετικά νωρίς από τις επικαθίσεις των στοιχειων μου μαζεύονται 
Κάποιες άγνωστης μάρκας σαν αυτή που μου έδωσε ακόμα κατασκευάζονται με την παλιά νοοτροπία παλιά σχέδια τα στοιχεια έχουν μεγαλύτερη απόσταση από τον πάτο τις μπαταρίας και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής 
Από ότι μου είπε αυτός είναι και ένας από τους λόγους που παλιά οι μπαταρίες είχαν διάρκεια άλλος ένας είναι ότι οι νέου τύπου σφραγισμένες αν και εξατμίζεται το νερό - υγρό ποιο αργά δεν συμπληρώνονται   αντίθετα με τις παλιές που είχαν ταπες σε εκείνες μπορεί να εξατμιζόταν το νερό ποιο γρήγορα αλλα συμπληρωνόταν


 

Edited by Deus164
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψη μου,  πλέων μπαταρίες made in Korea, τουλάχιστον σε αυτές ξέρεις ότι είναι γνήσιες Κορέας.

 

Γιατί πλέον η επώνυμες είναι ότι να ναι, και από που να ναι....

 

Εγώ της προάλλες έβαλα το κάλυμμα της μπαταρίας το καινούργιο. 

 

Επειδή δεν ήξερα το πότε μπήκε η μπαταρία στο αμάξι μου ( την είχε είδη επάνω ) 

Είδα ημερομηνία χτυπητά που ήταν του 2015. Τώρα έχουμε 2019 δεν μου έχει κάνει ακόμα κάποιο σημάδι που να θέλει αλλαγή 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι το ακριβώς αντίθετο, έχω αλλάξει μία φορά από το 2007 που έχω το αμάξι. Η μπαταρία μου έβγαλε 6,5 χρόνια και η δεύτερη που φοράω τώρα πάει για τα 5,5 την άνοιξη. Έτσι όπως την κόβω, πολύ πιθανό να βγάλει και αυτή 6,5 αλλά δεν θα την αφήσω τόσο, λέω το καλοκαίρι να την αλλάξω.

 

Στην πρώτη το είχα παρακάνει αφού μου έδινε σημάδια για πολλούς μήνες, όπου σταδιακά χειροτέρευε (δυσκολευόταν να πάρει όλο και πιό συχνά) και στο τέλος είχε φτάσει να ζορίζεται ακόμα και μετά από 12 ώρες ακινησίας, πάντα με συναγερμό. Παράλληλα έπεφταν αρκετά τα φώτα στην καμπίνα και πολλές φορές το μιζάρισμα ήταν τόσο αργό που στο ενδιάμεσο έκανε και μία σύντομη παύση, που έλεγα δεν θα πάρει και τελικά έπαιρνε. Τότε την άλλαξα. Πριν την αλλαγή μετρήθηκε με μόλις 1/16, πιό κάτω δεν γίνεται.

 

Η δεύτερη που φοράω τώρα και πάει για τα 5,5 έχει αρχίσει να μου δίνει τα πρώτα σημάδια εδώ και 3-4 μήνες, με ελαφρώς πιό αργό μιζάρισμα αλλά κατά τ' άλλα μιζάρει ομαλά, χωρίς παύσεις, ενώ ο φωτισμός δεν έχει αλλάξει, και αυτά μετά από 7 με 10 ημέρες ακινησίας με συναγερμό πάντα. Αν και παίζει να βγάλει τα ίδια χρόνια με την πρώτη, για σιγουριά το καλοκαίρι θα αλλαχθεί, αφού τη μετρήσω και αυτήν. Και οι δύο εργοστασιακές, 72Ah, και μετά από τόσο καλές εντυπώσεις θα ξαναβάλω την ίδια.

 

Η μπαταρία κάθεται σε πλαστικό κουτί που κλείνει από παντού, αν βοηθάει σε κάτι. Όπως έχω ξαναγράψει το αμάξι είναι για βόλτες, πάντα ήταν, απλά τον πρώτο καιρό που το είχα το έβγαζα και για το περίπτερο. Αφού μου έφυγε εκείνη η πρώτη κα@λα, το αμάξι συνήθως θα κάνει μια βόλτα διάρκειας μισής ώρα για να πάμε κάπου να διασκεδάσουμε και στην επιστροφή πριν το σπίτι θα κάνουμε και μια μεγαλύτερη βόλτα να κάνουμε και κάνα πατηματάκι, δηλαδή καμιά ώρα. Άρα σβήνω πάντα με μπαταρία φορτισμένη. Σε ακινησία μένει συνήθως 5-7 ημέρες, δηλαδή μέχρι το επόμενο σ/κ καθώς τις καθημερινές χρησιμοποιώ άλλο αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Polakias TDI said:

Ουάου!!! Να και κάτι που δεν έχω ξαναδιαβάσει! #10y

 

Που το περίεργο,  αν είσαι τυχερός με την μπαταρία και έχεις πέσει σε καλή παρτίδα.:jig:

 

Του πατέρα μου το αμάξι από το 2010 που άλλαξε μπαταρία στο δικό τού αμάξι, σε λίγες ώρες μπαίνουμε στο 2020 ακόμα την ίδια μπαταρία έχει στο αμάξι.

 

 

Σε αντίθετη περίπτωση δικιά μου που το 2010 είχα αγοράσει το polo 6r, και η μπαταρία του στους 3 μήνες βγήκε εκτός....:growl:

Εκεί βέβαια έπαιξε και ρόλο ότι τα polo δεν είχε  γνήσια μπαταρία, και ούτε κάποια επώνυμη μάρκα.... ΗΤΑΝ ΜΑΪΜΟΎ .

 

Μόνο όταν χάλασε μου έβαλαν γνήσια VW (στα πλαίσια της εγγύησης)

 

Κάποια πουστιά είχε γίνει τότε,  και κάνανε την πάπια...

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Δε μου έχει τύχει ποτέ, μέχρι το μαγικό αριθμό 7 έχω φτάσει με μπαταρία, οπότε εντυπωσιάστηκα!

Καλή Χρόνια με υγεία & μακριά από Ford ε! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Είχα διαβάσει σε ξένο VW club της Αμερικής (αν θυμάμαι σωστα).

Σε VW touareg ενός ιδιοκτήτη η εργοστασιακή μπαταρία της VW (varta) του άντεξε κάπου 12-13 Χρόνια? Την άλλαξε πρώτη φορά το 2014-2015.

 

Εκεί βέβαια ένας παράγοντας που πιστεύω ότι έπαιξε ρόλο ???ήταν ότι η μπαταρία στο αμάξι αυτό βρίσκετε μέσα στο αυτοκίνητο. (Όπως και του πατέρα μου) και ίσως για αυτό να κράτησαν τόσα χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και καλη χρονια! Στο αυτοκινητο μου tsi 160 φοραω exide 61Ah 540A με διαστάσεις 242χ172χ190. Αντεξε 4,5 χρονια και τωρα με τα κρυα παρεδωσε ...οποτε καινουργια. Η ερωτηση μου ειναι αν μπορω να βαλω μεγαλυτερη διασταση ως προς το μηκος απο 242mm σε 278mm και ολο αυτο για να μπορεσω να βαλω μια 74ΑΗ . Κουτι μπαταρίας  εχω το υφασματινο ! 

ευχαριστω 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , AggelakasK said:

καλησπερα και καλη χρονια! Στο αυτοκινητο μου tsi 160 φοραω exide 61Ah 540A με διαστάσεις 242χ172χ190. Αντεξε 4,5 χρονια και τωρα με τα κρυα παρεδωσε ...οποτε καινουργια. Η ερωτηση μου ειναι αν μπορω να βαλω μεγαλυτερη διασταση ως προς το μηκος απο 242mm σε 278mm και ολο αυτο για να μπορεσω να βαλω μια 74ΑΗ . Κουτι μπαταρίας  εχω το υφασματινο ! 

ευχαριστω 

 

Για ποιο λόγο να βάλεις ποιο μεγάλη?

Νομίζω έτσι θα κουράζεις το δυναμό του αυτοκινήτου?

 

Επίσης θα πρέπει να δεις το ταψί της μπαταρία αν χωράει, έχει κάποιο περιθώριο αλλά δεν θυμάμαι πόσο..?

 

Το κάτω μέρος που πάει και πατάει η μπαταρία είναι νομίζω ποιο σημαντικό.

 

Εγώ από μπαταρία έχω μια κορεάτικη .

Την έχει βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης από το 2015.

 

Επίσης κάνει και δουλειά και το κάλυμμα μπαταρίας το πλαστικό όσο να ναι κρατάει.

 

Δες εδώ αν σε ενδιαφέρει

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είχα βάλει 05/2015 στο GolfIV 1.6, 16v, μία Varta 12V 63AH 610A Silver Dynamic 563 400 061.

Το τελευταίο 1 1/2 μήνα (αλλά και πριν από αυτό η χρήση του αυτοκινήτου είχε καταλήξει να είναι αραιή από το καλοκαίρι περίπου) λόγω κάποιων θεμάτων με την υγεία δεν οδήγησα το αυτοκίνητο και απλώς κάποια στιγμή είχα στείλει δικό μου να το βάλει μπροστά κάνα-δυο φορές.

Από χθες διαπίστωσα ότι παρέδωσε πνεύμα η μπαταρία αφού δεν δίνει καθόλου ρεύμα και γυρνώντας τη μίζα σβήνουν όλα στην κονσόλα.

Τι προτείνετε; Κατευθείαν αλλαγή; Αν ναι, ποια μάρκα/μοντέλο προτείνετε;

Δεν ξέρω αν παίρνει φόρτιση και αν αξίζει ουσιαστικά αφού είναι και 4-5 χρόνια, αλλά από την άλλη έχω την εντύπωση ότι κανείς που πωλεί μπαταρίες θα κάτσει να σου πει φέρε τη να τη φορτίσω.

Edited by gousias
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , Dj mitsos said:


Επίσης αν η μπαταρία είναι στα τελευταία της τώρα που θα πιάσουν τα κρύα θα ζορίζεται ακόμα περισσότερο και με το ζόρι όχι μόνο να κρατάει ρελαντί αλλά και να πάρει μπροστά.
Bosch και βάρβατη.


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

5 hours ago , vwdeo9 said:

από μπαταριά Bosch S5 PLUS 67Ah :spiteful: θα βάλω αλλά να ανοίξουμε πρώτα ο θεός.    

 

Γνωρίζετε πιστεύω οτι πλέον η Bosch, ως Bosch ειναι ιδια με την Varta , και τουμπαλιν.

 

Αυτές η δυο μαρκες ειναι πλέον το ιδιο πράγμα, (στην johnson controls  ανήκουν και η 2 )τα αυτοκόλλητα αλλάζουν και μια μικρή διαφορά στην τιμή η μια απο την άλλη.

Link to comment
Share on other sites

 
Γνωρίζετε πιστεύω οτι πλέον η Bosch, ως Bosch ειναι ιδια με την Varta , και τουμπαλιν.
 
Αυτές η δυο μαρκες ειναι πλέον το ιδιο πράγμα, (στην johnson controls  ανήκουν και η 2 )τα αυτοκόλλητα αλλάζουν και μια μικρή διαφορά στην τιμή η μια απο την άλλη.
Οι varta ειναι πολύ καλές αλλά ξέρω ότι η vw χρισιμοποιει την bosch σαν αποκλειστικό προμηθευτή για τα ηλεκτρικά της. Εγκέφαλοι, καλώδιοσεις, πολλαπλασιαστες κ.α. Είναι δικά της.
Είναι λίγο πιο τσιμπημένες αλλά τις εμπιστεύομαι περισσότερο. Σε παλιό μου golf είχα bosch για 5 χρονια ούτε κιχ από ηλεκτρικά θεματα το αυτοκινητο. καλή ώρα όπως και στο τορινο μόντελο

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , Dj mitsos said:

Οι varta ειναι πολύ καλές αλλά ξέρω ότι η vw χρισιμοποιει την bosch σαν αποκλειστικό προμηθευτή για τα ηλεκτρικά της. Εγκέφαλοι, καλώδιοσεις, πολλαπλασιαστες κ.α. Είναι δικά της.
Είναι λίγο πιο τσιμπημένες αλλά τις εμπιστεύομαι περισσότερο. Σε παλιό μου golf είχα bosch για 5 χρονια ούτε κιχ από ηλεκτρικά θεματα το αυτοκινητο. καλή ώρα όπως και στο τορινο μόντελο

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Άλλο στο κομμάτι τον ηλεκτρικών μερών-ειδών , στο κομμάτι μπαταρίες αυτοκινήτου πλέον δεν εχουν καμια διαφορά η ονομασία κωδικών αλλάζει η μια απο την άλλη (Bosch-Varta) και τα αυτοκόλλητα.

Και η 2 αυτες μάρκες κατασκευάζονται πλέον στα ιδια εργοστάσια ουσιαστικά ειναι ακριβώς το ίδιο πράγμα

Αν προσέξετε προσεκτικά θα δειτε οτι ειναι φασόν 

 

https://www.batteriesontheweb.co.uk/bosch-versus-varta-batteries/

 

Επειδή άλλαξα μπαταρία πριν από μερικές ημέρες η διαφορά στο θεμα τιμής ηταν 10€ (140€ η Bosch και 150€ η Varta)

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, thodoris91 said:

Σωστό κι εγώ ανά 60k αλλάζω μπουζί σε caxa μοτερ ομως...Επίσης καθαρισμός πεταλούδας που αναφέρουν κάποιοι νομίζω στα tsi δε γίνεται...μπαταρία δες για banner ή κάτι σε Κορέα πχ hankook είναι αθάνατες

Συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω και την ATLAS πολύ καλή μπαταριά :spiteful:

 

**Επίσης διάβασα ότι το τρέμουλο μπορεί να εξαλειφθεί και με σπρέι αιθέρας (εκκίνησης)

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, thodoris91 said:

Σωστό κι εγώ ανά 60k αλλάζω μπουζί σε caxa μοτερ ομως...Επίσης καθαρισμός πεταλούδας που αναφέρουν κάποιοι νομίζω στα tsi δε γίνεται...μπαταρία δες για banner ή κάτι σε Κορέα πχ hankook είναι αθάνατες

δεν θέλω να ξεφύγω από το θέμα του φόρου. Απλά να αναφέρω οτι είχα banner (μαμίσια) μπαταρία σε αμάξι που έκανα 170k χιλιόμετρα και την άλλαξα μετά από πολλά χρόνια. (δέκα). Βέβαια μεγάλο ρόλο έπαιξε οτι η μπαταρία ήταν στο πίσω μέρος, στο πορτμαγκαζ ,και όχι μπροστά στο μηχανοστάσιο. Το ρεκορ φυσικά γρήγορου αλλάγματος μπαταρίας η μαμίσια του πόλο που την άλλαξα πριν λίγο καιρό με 2.5 χρόνια λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Derv_7 said:

Το ρεκορ φυσικά γρήγορου αλλάγματος μπαταρίας η μαμίσια του πόλο που την άλλαξα πριν λίγο καιρό με 2.5 χρόνια λειτουργίας.

 

και 2.5 χρόνια πάλι καλά να λες.

 

εγώ με Polo 6r του 2010 καινούργιο το αμάξι και η "υποτιθέμενη" εργοστασιακή  μπαταρία την άλλαξα σε 4 μήνες μέσα από την αγορά του αμαξιού.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.