Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

 

Τελικά έμεινα εντελώς από μπαταρία :goodjob::crazy::laugh:και παράγγειλα jump start.

Οπότε θέλει προσοχή στο μεταχειρισμένο ΕΛΕΧΓΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΠΡΩΤΑ γιατί εγώ δεν την έλεγξα. Μπαταρία θα βάλω BOSCH S5A08 70Ah 760EN πιστεύω να την πάρει στο μάκρος.

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , vwdeo9 said:

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

 

Τελικά έμεινα εντελώς από μπαταρία :goodjob::crazy::laugh:και παράγγειλα jump start.

Οπότε θέλει προσοχή στο μεταχειρισμένο ΕΛΕΧΓΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΠΡΩΤΑ γιατί εγώ δεν την έλεγξα. Μπαταρία θα βάλω BOSCH S5A08 70Ah 760EN πιστεύω να την πάρει στο μάκρος.

 

μέχρι αυτα τα αμπέρ την χωράει ακριβώς.

όμως γιατί επέλεξες την συγκεκριμένη σειρά από μπαταρίες της Bosch το αμάξι σου δεν νομίζω ότι είναι με σύστημα Start -Stop???

 

έβαλα την αντίστοιχη σε Varta και το ταψί την παίρνει ακριβώς.

 

 

επίσης τι εννοείς με το (θέλει προσοχή στο μεταχειρισμένο ΕΛΕΧΓΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΠΡΩΤΑ)

 

η μπαταρία είναι αναλώσιμο είδος, δεν την κάνει κριτήριο για αποφυγεί στην αγορά ενός αμαξιού? 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνει και παίρνει start stop μπαταρία, είναι πολύ πιο ανθεκτικές, ειδικά για αυτοκίνητα εντός πόλεως και για μικρές διαδρομές οι απλές στα 2μιση χρόνια το πολύ ψοφανε (ρώτα ταξιτζήδες) , κιεγω όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης μια τέτοια θα βαλω να μου κρατήσει μια τετραετία τουλάχιστον. Το θέμα με την μπαταρία είναι το που θα σε βρει, π.χ εμένα μου έκοψε στοιχεία σε βουνό και δεν μπορούσα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο ούτε με καλώδια....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , kyrmin said:

Καλά κάνει και παίρνει start stop μπαταρία, είναι πολύ πιο ανθεκτικές, ειδικά για αυτοκίνητα εντός πόλεως και για μικρές διαδρομές οι απλές στα 2μιση χρόνια το πολύ ψοφανε (ρώτα ταξιτζήδες) , κιεγω όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης μια τέτοια θα βαλω να μου κρατήσει μια τετραετία τουλάχιστον. Το θέμα με την μπαταρία είναι το που θα σε βρει, π.χ εμένα μου έκοψε στοιχεία σε βουνό και δεν μπορούσα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο ούτε με καλώδια....

δεν την γνωρίζω την λεπτομέρεια αυτή για το αν είναι ποιο γερές η μπαταρίες Start-stop για κανονικά αμάξια....???

 

εγώ προσωπικά από την αναζήτηση που έκανα πριν από ημέρες που άλλαξα μπαταρία.

 

σε καταστήματα που πήγα για να πάρω τιμές κτλ.

 

όλοι μου λέγανε το ακριβώς αντίθετο ότι γενικά η μπαταρίες που είναι για οχήματα Start Stop δεν είναι ανθεκτικές και δεν κρατάνε πολύ...; 

 

μου έκαναν λόγο ότι αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα το αμάξι και δεν κινείται τακτικά μια τέτοια μπαταρία το πολύ να βγάλει 2 χρόνια..:huh:

 

δεν μου της πενεψαν της μπαταρίες AGM γενικά.

 

το δικό μου αμάξι είχε από το εργοστάσιο μπαταρία AGM ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την άλλαξε στα 2 χρόνια (το αμάξι είναι του 2013 και την άλλαξε το 2015) 

 

η μπαταρία που έβαλε το 2015 ο προηγούμενος την άλλαξα τώρα πριν από μία εβδομάδα 5 χρόνια έβγαλε 

και να φανταστείς ότι δεν ήταν καν μπαταρία για οχήματα με start stop ούτε AGM μια απλή μπαταρία ήταν.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνει και παίρνει start stop μπαταρία, είναι πολύ πιο ανθεκτικές, ειδικά για αυτοκίνητα εντός πόλεως και για μικρές διαδρομές οι απλές στα 2μιση χρόνια το πολύ ψοφανε (ρώτα ταξιτζήδες) , κιεγω όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης μια τέτοια θα βαλω να μου κρατήσει μια τετραετία τουλάχιστον. Το θέμα με την μπαταρία είναι το που θα σε βρει, π.χ εμένα μου έκοψε στοιχεία σε βουνό και δεν μπορούσα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο ούτε με καλώδια....
Ποιος τη είπε αυτή τη κοτσάνα?
Η μπαταρίες σταρτ στοπ πάνε σε αυτοκίνητα που έχουν λειτουργία τέτοια και σηκώνουν βολτ πολύ ψηλά για να φορτίζει.
Το δικό σου αμάξι που παίρνει απλή μπαταρία δε θα τη φορτίζει σωστά και θα τη πάρεις στο χέρι.
Εδώ υπάρχουν φορτιστές στην αγορά που έχουν άλλη λειτουργία για μπαταρίες σταρτ στοπ
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ταξιτζήδες που βάζουν τέτοιου είδους μπαταρίες στα αυτοκίνητα τους χωρίς σύστημα start stop και έχουν σχεδόν διπλάσια διάρκεια ζωής σε σχέση με τις συμβατικές, όσο για την φόρτιση αν βάλεις δέκα αμπερωρια παραπάνω δεν ζοριζεται παραπάνω το δυναμό.... δεν είπαμε να βάλει 100ah μπαταρία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, OMINUS said:

μέχρι αυτα τα αμπέρ την χωράει ακριβώς.

όμως γιατί επέλεξες την συγκεκριμένη σειρά από μπαταρίες της Bosch το αμάξι σου δεν νομίζω ότι είναι με σύστημα Start -Stop???

 

έβαλα την αντίστοιχη σε Varta και το ταψί την παίρνει ακριβώς.

 

 

επίσης τι εννοείς με το (θέλει προσοχή στο μεταχειρισμένο ΕΛΕΧΓΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΠΡΩΤΑ)

 

η μπαταρία είναι αναλώσιμο είδος, δεν την κάνει κριτήριο για αποφυγεί στην αγορά ενός αμαξιού? 

Καλησπέρα,

Την μπαταρία την επέλεξα γιατί είναι τεχνολογίας AGM δηλαδή μπαταρία με πολύ δύναμη (παρατεταμένη δύναμη) κατά την εκκίνηση, κρατάει το ρεύμα της για πάνω από 3 με 4 μήνες χωρίς να βγάλεις πόλους κλπ, μεγάλη διάρκεια ζωής σε σχέση με της απλές μπαταρίες μολύβδου. Επίσης έχει αυξημένης αντοχή στο κρύο ή σε πολύ ζέστη καθώς και Δεν βγάζει υγρά στο τέλος της ζωής της που θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα στις επαφές και γενικά στα πλαστικά κλπ...

 

Αυτο που προείπα για το η μπαταρία πρέπει να ελέγχεται πριν την αγορά όχι ως κριτήριο αγοράς άλλα για να μειώσεις λίγο την αγορά του γιατί μπαταρία φθηνή-προβληματική ισούται με προβλήματα ηλεκτρικά στο αμάξι. Εγώ παρατήρησα ένα μικρό θέμα (λόγο μπαταρίας) στον σερβο μηχανισμό του φλαπ για την ανακύκλωση αέρα αυτό που είναι στα πόδια του συνοδηγού. Έπαιζε σαν τρελό αυτό το κλασικό ζτι Τζι τζι. Αυτό έγινε λόγο χαμηλής τάσης και φυσικά όχι μόνο αυτό, ίσως και το τρέμουλο που είχα ήταν από εκεί. Τι θέλω να πω,  αν έχει θέμα η μπαταρία όπως είχες πει πολύ σωστά το αμάξι το συγκεκριμένο παθαίνει ένα μικρό εγκεφαλικό άρα πολλά θέματα που λύνονται με μια αλλαγή μπαταρίας θα φανούν σαν να θέλει γενική επισκευή το αμάξι χωρίς λόγο. 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, takpanos said:

Ποιος τη είπε αυτή τη κοτσάνια?
Η μπαταρίες σταρτ στοπ πάνε σε αυτοκίνητα που έχουν λειτουργία τέτοια και σηκώνουν βολτ πολύ ψηλά για να φορτίζει.
Το δικό σου αμάξι που παίρνει απλή μπαταρία δε θα τη φορτίζει σωστά και θα τη πάρεις στο χέρι.
Εδώ υπάρχουν φορτιστές στην αγορά που έχουν άλλη λειτουργία για μπαταρίες σταρτ στοπ

 Συγγνώμη που παρεμβαίνω άλλα 14.30Volt + και 20Amper + που δίνει ο δυναμός κατα την λειτουργία της μηχανής δεν είναι αρκετά για να φορτίσουν μια μπαταρία 70Ah? Την γεμίζει σε 2 ώρες λειτουργίας άλλα ποτέ δεν αδειάζει τελείως για να χρειαστεί να την φορτίση πλήρως.

*Επίσης οι "ειδικοί" φορτιστές για start-stop το μόνο παραπάνω που έχουν από ένα απλό φορτιστής αυτοκινήτου είναι τα 5 με 10 αμπερ φόρτισης παραπάνω.

Η μπαταρία αυτή έχει τέτοια δύναμη και τόση συσσωρευμένη ενέργεια που κατασκευάστηκε για να δίνει πολλά Amper πολλές φορές δεν αδειάζει εύκολα και εκτός αυτού είναι βαθιάς εκφόρτισης εμπεριέχει πολλές πλάκες και διαχωρισμό των πλακών με πυρίμαχο γυαλί απο υαλονήματα. Τα στοιχεία μέσα δεν χαλάνε ούτε είναι εύκολο να κοπούν από βραχυκύκλωμα ή από πολύ χαμηλή τάση. Η μπαταρία αυτή χαλάει στα 6 με 7 χρόνια ζωής της όταν οξυδοθούν σε τέτοια βαθμό η πλάκες που πλέον δεν θα αποθηκεύουν αρκετό ρεύμα. Φυσικά διορθώστεμαι αν κάνω λάθος. Φιλικά πάντα :wink:

Edited by vwdeo9
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης μια παρένθεση σε ολα αυτά που είπαμε, μπαταρία μεγαλύτερη από 70Αh με Amper εκκίνησης 700Α+ θα έλιωνε τα καλώδια του αρνητικού και του θετικού πόλου στο vw golf 1.4 αρα και στο μέγεθος να έπαιρνε 100Αh πχ θα τα έλιωνε όλα η εκκίνηση. Κανονικά 60Ah με 640Α εκκίνηση πέρνει το κάρο μου, άλλα εγώ είμαι λίγο της υπερβολής και θα το δοκιμάσω στο όριο :crazy:

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Από το 2004 έως και σήμερα χρησιμοποιώ μόνο  μπαταρίες της κορεάτικης εταιρείας Hankook.

H κατασκευή των μπαταριών  γίνεται μόνο στην Κορέα.

Μην μπερδεύουμε το ηλεκτρικό σύστημα των αυτοκίνητων με σύστημα Start-Stop με αυτό των συμβατικών αυτοκινήτων. 

Σε site εξωτερικού - εσωτερικού διαβάζω ότι οι μπαταρίες  σε αυτοκίνητα με σύστημα Start-Stop παραδίδουν γρήγορα το πνεύμα.

Ένας λόγος είναι η πυκνή κίνηση, η μπαταρία δεν προλαβαίνει να φορτιστή.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Συγγνώμη που παρεμβαίνω άλλα 14.30Volt + και 20Amper + που δίνει ο δυναμός κατα την λειτουργία της μηχανής δεν είναι αρκετά για να φορτίσουν μια μπαταρία 70Ah? Την γεμίζει σε 2 ώρες λειτουργίας άλλα ποτέ δεν αδειάζει τελείως για να χρειαστεί να την φορτίση πλήρως. Η μπαταρία αυτή έχει τέτοια δύναμη και τόση συσσωρευμένη ενέργεια που κατασκευάστηκε για να δίνει πολλά Amper πολλές φορές δεν αδειάζει εύκολα και εκτός αυτού είναι βαθιάς εκφόρτισης εμπεριέχει πολλές πλάκες και διαχωρισμό των πλακών με πυρίμαχο γυαλί απο υαλονήματα. Τα στοιχεία μέσα δεν χαλάνε ούτε είναι εύκολο να κοπούν από βραχυκύκλωμα ή από πολύ χαμηλή τάση. Η μπαταρία αυτή χαλάει στα 6 με 7 χρόνια ζωής της όταν οξυδοθούν σε τέτοια βαθμό η πλάκες που πλέον δεν θα αποθηκεύουν αρκετό ρεύμα. Φυσικά διορθώστεμαι αν κάνω λάθος. Φιλικά πάντα :wink:
Κάπου τα έχεις μπερδέψει και στο λέω φιλικά.
Άλλου είδους φόρτιση κάνει ένα αμάξι εφοδιασμένο με λειτουργία σταρτ στοπ και άλλη ένα παλαιάς να το πω αμάξι με απλή μπαταρία.
Το είπα και πιο πάνω σαν παράδειγμα:όσοι έχουν φορτιστές σπίτι επιλέγουν άλλο πρόγραμμα για να φορτίσουν τις απλές και άλλο για τις σταρτ στοπ μπαταρίες.
Έτσι είναι και στο σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vwdeo9 said:

Επίσης μια παρένθεση σε ολα αυτά που είπαμε, μπαταρία μεγαλύτερη από 70Αh με Amper εκκίνησης 700Α+ θα έλιωνε τα καλώδια του αρνητικού και του θετικού πόλου στο vw golf 1.4 αρα και στο μέγεθος να έπαιρνε 100Αh πχ θα τα έλιωνε όλα η εκκίνηση. Κανονικά 60Ah με 640Α εκκίνηση πέρνει το κάρο μου, άλλα εγώ είμαι λίγο της υπερβολής και θα το δοκιμάσω στο όριο :crazy:

Για να δεις κανονικά πόσα αμπερ ειναι για το δικό σου αμάξι, μπες στο site της varta και δες τι μπαταρία δίνει για το αμάξι- κινητήρα σου.

Εδω κανονικά θα πρέπει να πας και απο μια αντιπρωσοπια VW να δεις πρώτα πόσα αμπερ μπαταρίας δινει για το αμαξι σου με βάση τον αριθμό πλαισίου 

 

https://www.varta-automotive.gr/el-gr

 

Τα ιδια ειναι και στο site της Bosch να μπει (πλέον Bosch και Varta ειναι το ιδιο πράγμα )

 

Κανονικά βάζεις μπαταρία σύμφωνα με οτι σου δίνει ο κατασκευαστής μην νομίζεις οτι και η πολύ μεγάλη μπαταρία κάνει καλό.

Μπορεί να την πεθάνεις πολυ γρήγορα  αν δεν μπορει να την φορτίσει το δυναμό.

56 λεπτά πριν , tsikis007 said:

Μην μπερδεύουμε το ηλεκτρικό σύστημα των αυτοκίνητων με σύστημα Start-Stop με αυτό των συμβατικών αυτοκινήτων. 

Σε site εξωτερικού - εσωτερικού διαβάζω ότι οι μπαταρίες  σε αυτοκίνητα με σύστημα Start-Stop παραδίδουν γρήγορα το πνεύμα.

Ένας λόγος είναι η πυκνή κίνηση, η μπαταρία δεν προλαβαίνει να φορτιστή.

 

 

 

53 λεπτά πριν , takpanos said:

Κάπου τα έχεις μπερδέψει και στο λέω φιλικά.
Άλλου είδους φόρτιση κάνει ένα αμάξι εφοδιασμένο με λειτουργία σταρτ στοπ και άλλη ένα παλαιάς να το πω αμάξι με απλή μπαταρία.
Το είπα και πιο πάνω σαν παράδειγμα:όσοι έχουν φορτιστές σπίτι επιλέγουν άλλο πρόγραμμα για να φορτίσουν τις απλές και άλλο για τις σταρτ στοπ μπαταρίες.
Έτσι είναι και στο σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου

Πολύ σωστά τα λέτε.

 

https://www.counterman.com/agm-batteries-myths-and-truths/

 

 

 

Όπως έγραψα και ποιο πάνω τα καταστήματα με μπαταρίες αυτο το πράγμα μου είπαν όλοι .

 

Οτι η agm και γενικα η μπαταρίες για αμαξι start stop δεν κρατάνε πολλά χρόνια και θέλει να κάνεις χιλιόμετρα. 

 

 

 

 

 

Ενας καλός φορτιστής που υποστηρίζει και AGM μπαταρίες ειναι ετούτος εδω

 

https://www.telwin.com/en/prodotti/?id=807598

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, OMINUS said:

Για να δεις κανονικά πόσα αμπερ ειναι για το δικό σου αμάξι, μπες στο site της varta και δες τι μπαταρία δίνει για το αμάξι- κινητήρα σου.

Εδω κανονικά θα πρέπει να πας και απο μια αντιπρωσοπια VW να δεις πρώτα πόσα αμπερ μπαταρίας δινει για το αμαξι σου με βάση τον αριθμό πλαισίου 

 

https://www.varta-automotive.gr/el-gr

 

Τα ιδια ειναι και στο site της Bosch να μπει (πλέον Bosch και Varta ειναι το ιδιο πράγμα )

 

Κανονικά βάζεις μπαταρία σύμφωνα με οτι σου δίνει ο κατασκευαστής μην νομίζεις οτι και η πολύ μεγάλη μπαταρία κάνει καλό.

Μπορεί να την πεθάνεις πολυ γρήγορα  αν δεν μπορει να την φορτίσει το δυναμό.

 

Πολύ σωστά τα λέτε.

 

https://www.counterman.com/agm-batteries-myths-and-truths/

 

 

 

Όπως έγραψα και ποιο πάνω τα καταστήματα με μπαταρίες αυτο το πράγμα μου είπαν όλοι .

 

Οτι η agm και γενικα η μπαταρίες για αμαξι start stop δεν κρατάνε πολλά χρόνια και θέλει να κάνεις χιλιόμετρα. 

 

 

 

 

 

Ενας καλός φορτιστής που υποστηρίζει και AGM μπαταρίες ειναι ετούτος εδω

 

https://www.telwin.com/en/prodotti/?id=807598

 

 

 

 

Καλημέρα,

 

Συγχωρέστεμαι που θα διαφωνήσω ως προς τι φόρτιση  που χρειάζεται η μπαταρία AGM και ως προς τι προτείνει η VARTΑ? Και συγκεκριμένα η VARTA. Με Αμερικανούς δεν τα πάω καλά και δεν είναι και τόσο αξιόπιστοι σε αυτά που λένε ή πουλάνε... ...

 

Αρχικά για την φόρτιση που χρειάζεται μια μπαταρία AGM απο "ειδικό" φορτιστή  και συγκεκριμένα μια 70Ah 760ΕΝ AGM.

Αργή αποφόρτιση γρήγορη φόρτιση και σταδιακά άλλα μόνο όταν χρειάζεται revive. Ούτος ή άλλος μια AGM φορτίζει γρηγορότερα από μια κοινή μπαταρία και αυτό είναι ένα απο τα θετικά που έχει.

Αρχικά όλα τα αυτοκίνητα ΙΧ έχουν κάποια κοινά μεταξύ τους ένα από αυτά είναι το ρεύμα.

Ρεύμα δυναμό των ΙΧ:

-Τάση 12.80V - 14.50V

-Ένταση δυναμό σε Amper 20Α έως 50Α ή 90Α τα Golf V έχουν 90Α άλλα δεν φορτίζει με αυτά τα Amper. Η φόρτιση γίνεται από σταθερή τάση και ένταση σύμφωνα με την μπαταρία που προτείνεται όχι που απαιτείται. Μπαταρία προτείνει 55Αh 480EN. Αναρωτηθήκατε γιατί προτείνει συγκεκριμένα αυτά τα Amper? Γιατί σε θέλει αιμοδότη κάθε 4 χρόνια αντιπροσωπιά ή συνεργείο για αλλαγή. Κανείς της δουλειάς αυτής δεν θα σου πει βάλε 60Ah ή 70Ah ή AGM γιατί αν σου κρατήσει 5 χρόνια plus πάει σε έχασε. Εγώ το λέω γιατί είμαι τρελός :crazy:(γιατί ειμαι της δουλειάς αυτής)

-Συνεχές ρεύμα έχουν όλα (Κανένα αυτοκίνητο δεν εχει εναλλασσόμενο ή παλμική φόρτιση κάτι που θα ήταν καταστροφικό για την μπαταρία) αντίθετα όμως η μπαταρίες έχουν παλμικό ρεύμα στα αμπερ εκκίνησης ( 2 με 3 sec) και συνεχές καθ' όλη την λειτουργία της μηχανής.

-Όλοι οι δυναμό τον αυτοκινήτων είναι ακριβός ίδιοι. Διαφέρουν μόνο στα Amper παραγωγής με την περιστροφή του πηνίου πλατίνας/καρβουνάκια κλπ.

-Η αποφόρτιση εξαρτάτε από την χρήση άλλων τρίτων μερών του οχήματος πχ alarm radio κλπ. Αποφόρτιση γίνεται στιγμιαία 350Α που τραβάει πχ το Golf V η μίζα από την μπαταρία. Εν λειτουργία η μηχανή  λειτουργεί ο δυναμός φορτίζει την μπαταρία και κάνει κύκλωμα κρατώντας σταθερά τάση και ένταση για τροφοδοσία ηλεκτρικών μερών του οχήματος χωρίς καμπύλες κλπ κλπ... Κανένα START-STOP δεν αποφορτίζει διαφορετικά ούτε φορτίζει με διαφορετικό τρόπο, όλα έτσι λειτουργούν.

 

Τι Θέλω να πω.

Φόρτιση και η εκφόρτιση ενός START-STOP είναι παρόμοια με αυτή ενός κοινού αυτοκινήτου στο μόνο που διαφέρουν είναι στα Amper φόρτισης 10 με 20Α παραπάνω και αυτό γιατί παροδικά σβήνει ανάβει η μηχανή και πρέπει να φορτίσει σε συντομότερο χρόνο το ρεύμα που έχασε η μπαταρία. Η απαιτούμενη αποφόρτιση για μια AGM γίνεται με το σταματά ξεκινά. Οκ τα κανονικά δεν το κάνουν άλλα δεν χαλάει η μπαταρία από αυτό, πιστέψτε με. Εάν θα χαλάσει μια μπαταρία AGM σε ένα κοινό αυτοκίνητο εξαρτάτε ποσό μεγάλος είναι ο δυναμος και σε τι κατάσταση είναι.

 

Το ρεύμα σε μια κοινή μπαταρία είναι το ίδιο με αυτό μιας AGM απλά αλλάζει η τεχνολογία κατασκευής εξού και η διαφορά τιμής μιας AGM EFB και μιας MF κλπ κλπ.

Ο μόνος περιορισμός που υπάρχει είναι στα  Αμπερ εκκίνησης πχ 540ΕΝ. Δηλαδή δεν μπορούμε να βάλουμε μια μπαταρία στο 1.4 Golf V με 800EN ή 700ΕΝ μόνο και μόνο για να μην λιώσουν τα καλώδια. Το αν θα την φόρτιση όπως εξήγησα και σε άλλη απάντηση μου (μια μπαταρία 70Ah 700EN) είναι θέμα ποσό γρήγορα τραβάει το ρεύμα το αυτοκίνητο και κατά πόσο γρήγορα θα αποφορτιστή. Εγώ πιστεύω ότι θα κάνει και θα με πάει 6 χρόνια πλας εδώ θα είμαι και θα το συζητάμε πρώτα ο Θεός... Ενδεικτικά θα πω πως στο Ibiza 1.4 101hp είχε μπαταρία 8 χρόνια από το 12' παρακαλώ. Bosch s5 63Ah 600EN. Και ο κατασκευαστής πρότεινε 50Ah 470EN και προς θεού δεν θέλω να πάρω στο λαιμό μου κάποιον απλά εγώ το κάνω γιατί πειραματίζομαι λίγο. Εγώ προσωπικά για το golf 1.4 TSI 2006+ προτείνω γενικά BOSCH S5 63Ah 610EN ή AGM 60Ah 680EN.

 

Συγγνώμη εάν κούρασα.

 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν το γνωρίζω το σημείο αυτό με της αντοχές της AGM ως προς την χρήση της σε κανονικά αυτοκίνητα?

και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, αλλα αν ηταν τόσο αντοχής η AGM  τοτε που οφείλετε οτι στην (δικια μου περίπτωση ) η εργοστασιακή μπαταρία στα 2 χρόνια (2013-2015)να τα έφτυσε??:unsure:

 

Και η απλή που έβαλαν μετα (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) κράτησε κοντα στα 6 χρόνια (2015-2020) 

 

 

 

Ως προς την μάρκα τώρα και στο site της Bosch να μπεις (αφού εχεις μπαταρία Bosch) θα σου βγάλει τα ίδια χαρακτηριστικά μπαταρίας (με τα αντίστοιχα της varta.)

 

Και επίσης η μπαταρίες Bosch και varta ειναι πλεον το ιδιο πράγμα και κατασκευάζονται στα ιδια εργοστάσια, και ανήκουν στον όμιλο johnson controls

 

Ακομα και στους κωδικους  που εχουν επανω τους χαραγμένα και η Bosch και η Varta η κωδική ειναι αντίστοιχη.

Φασόν ειναι και η δυο μάρκες τα αυτοκόλλητα αλλάζουν μόνο.

 

 Και εδω ειναι και τα εργοστάσια τα οποια κατασκευάζονται και η 2 αυτές μάρκες varta και Bosch  / Bosch και Varta


Ceska Lipa (Τσεχία/Czech Republic)

Burgos (Ισπανία/Spain) 

Rouen(Γαλλία/France)

Guardamar (Ισπανία/spain)

Hanover(Γερμανία/Germany)

Sargemin( Γαλλία/france)

Zwickau (Γερμανία/Germany)

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, OMINUS said:

Εγω δεν το γνωρίζω το σημείο αυτό με της αντοχές της AGM ως προς την χρήση της σε κανονικά αυτοκίνητα?

και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, αλλα αν ηταν τόσο αντοχής η AGM  τοτε που οφείλετε οτι στην (δικια μου περίπτωση ) η εργοστασιακή μπαταρία στα 2 χρόνια (2013-2015)να τα έφτυσε??:unsure:

 

Και η απλή που έβαλαν μετα (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) κράτησε κοντα στα 6 χρόνια (2015-2020) 

 

 

 

Ως προς την μάρκα τώρα και στο site της Bosch να μπεις (αφού εχεις μπαταρία Bosch) θα σου βγάλει τα ίδια χαρακτηριστικά μπαταρίας (με τα αντίστοιχα της varta.)

 

Και επίσης η μπαταρίες Bosch και varta ειναι πλεον το ιδιο πράγμα και κατασκευάζονται στα ιδια εργοστάσια, και ανήκουν στον όμιλο johnson controls

 

Ακομα και στους κωδικους  που εχουν επανω τους χαραγμένα και η Bosch και η Varta η κωδική ειναι αντίστοιχη.

Φασόν ειναι και η δυο μάρκες τα αυτοκόλλητα αλλάζουν μόνο.

 

 Και εδω ειναι και τα εργοστάσια τα οποια κατασκευάζονται και η 2 αυτές μάρκες varta και Bosch  / Bosch και Varta


Ceska Lipa (Τσεχία/Czech Republic)

Burgos (Ισπανία/Spain) 

Rouen(Γαλλία/France)

Guardamar (Ισπανία/spain)

Hanover(Γερμανία/Germany)

Sargemin( Γαλλία/france)

Zwickau (Γερμανία/Germany)

 

 

 

 

Φίλε OMINUS στην δικιά σου περίπτωση μπορεί να ήταν και αστοχία υλικού, συμβαίνει. Παίζει ρόλο φυσικά και τι δυναμό έχει το αυτοκίνητο σου δηλαδή 90Αμπερ ή μικρότερο; Αν πχ είχε 70Α έβαλες 67Αh ή 60Αh AGM τότε ναι υπάρχει θέμα εκεί άλλα όχι αρκετό ώστε να σκοτώσει μια μπαταρία που αρχικά κατασκευάστηκε για στρατιωτικά οχήματα για αντοχή και δύναμη σε κρύο ζέστη κλπ κλπ. Θέλει ψάξιμο. Αλλά μήπως αυτός που στην αλλάξε σου είπε ότι πέθανε η μπαταρία για να σου βάλει άλλη; Γιατί το γεγονός οτι δεν πέρνεις μπροστά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι χάλασε η μπαταρία.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

H μπαταρία στα αμπερ που δίνει η VW σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου για το αμάξι μου ειναι στα 12v 69Ah AGM.

 

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβαλε μπαταρία το 2015 12v 62Ah απλή μπαταρία οχι AGM.(η οποια κράτησε κοντά στα 6 χρόνια ) κορεάτικη μπαταρία ENEUS

 

 

H μπαταρία που έβαλα εγω πριν απο λιγες ημέρες ειναι 12v 70Ah AGM

 

Και ειναι Αυτή εδώ 

 

https://www.varta-automotive.gr/el-gr/products/varta-silver-dynamic-agm

 

 

Που η αντίστοιχη σε Bosch ειναι S5 A08 12v 70Ah

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

 Αλλά μήπως αυτός που στην αλλάξε σου είπε ότι πέθανε η μπαταρία για να σου βάλει άλλη; Γιατί το γεγονός οτι δεν πέρνεις μπροστά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι χάλασε η μπαταρία.

 

Την μπαταρία την άλλαξα μόνος μου. την πρώτη φόρα την πήρα και πήγα στην δουλεία που εκει έχουμε φορτιστή για συντήρηση τον μπαταριών στης γεννήτριες.

Την άφησα 24h και την  επομένη την έβαλα επάνω ξανά , δεν κράτησε πολλές  ημέρες όμως.  

 

Μετα πηγα πήρα την μπαταρία που εχω τώρα 

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια εδώ.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Χμμμ απ ότι καταλαβαίνω έκοψε στοιχείο η πρώτη μπαταρία. Υπάρχουν δύο τρόποι να γίνει αυτό.  Δυνατό κραδασμό πχ να πέσεις σε λακκούβα με δύναμη ή βραχυκύκλωμα. Σε αυτή περίπτωση και μόνο αυτή πετάς την μπαταρία ή την αλλάζεις εντός εγγύηση αν είναι στα 2 χρόνια. Η μπαταρία που επέλεξες είναι TOP στην κατηγορία της και θα πρέπει να κρατήσει τουλάχιστον 5 χρόνια. Να τσεκάρεις πάντα το δυναμό σε τι κατάσταση βρίσκεται γιατί συνήθως θέλει επισκευή στα 170.000χλμ ++

 

Πάντως εγώ που έμεινα η μπαταρια που έχει πάνω είναι 50Ah 430EN 1.5 ετών και έβαλα μπροστά με battery jump start και όταν μου πήρε μπροστά δεν έσβησαν τα λαμπάκια στο καντραν και ευτυχώς έχω VCDS για erase codes κλπ γιατί άντε βγάλε άκρη με τα συνεργεία... γι'αυτό είπα εγώ τις προάλλες να κοιτάμε μπαταρία στο μεταχειρισμένο VW γιατί μετά τρέχεις... 

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

Χμμμ απ ότι καταλαβαίνω έκοψε στοιχείο η πρώτη μπαταρία. Υπάρχουν δύο τρόποι να γίνει αυτό.  Δυνατό κραδασμό πχ να πέσεις σε λακκούβα με δύναμη ή βραχυκύκλωμα. Σε αυτή περίπτωση και μόνο αυτή πετάς την μπαταρία ή την αλλάζεις εντός εγγύηση αν είναι στα 2 χρόνια. Η μπαταρία που επέλεξες είναι TOP στην κατηγορία της και θα πρέπει να κρατήσει τουλάχιστον 5 χρόνια. Να τσεκάρεις πάντα το δυναμό σε τι κατάσταση βρίσκεται γιατί συνήθως θέλει επισκευή στα 170.000χλμ ++

 

Πάντως εγώ που έμεινα η μπαταρια που έχει πάνω είναι 50Ah 430EN 1.5 ετών και έβαλα μπροστά με battery jump start και όταν μου πήρε μπροστά δεν έσβησαν τα λαμπάκια στο καντραν και ευτυχώς έχω VCDS για erase codes κλπ γιατί άντε βγάλε άκρη με τα συνεργεία... γι'αυτό είπα εγώ τις προάλλες να κοιτάμε μπαταρία στο μεταχειρισμένο VW γιατί μετά τρέχεις... 

 

δεν ξέρω αν είναι μόνο στα golf η και σε συγκεκριμένα μοντέλα.

εγώ που έβγαλα την μπαταρία εντελώς από το αμάξι και έμεινε και χωρίς μπαταρία για κάποιες ώρες , μετά που έβαλα την μπαταρία , στο Passat δεν είχα  ούτε λαμπάκια να μείνουν αναμμένα ούτε τίποτα περίεργο.

 

το μόνο που χάλασε ήταν η ώρα στα ρολόγια τίποτα άλλο.

 

το μόνο που μου έκανε σαν να κράτησε κάποια βλάβη ήταν την πρώτη φορά που δεν έπαιρνε μπροστά το αμάξι εκεί έβγαλε κάποια error 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,
 
Συγχωρέστεμαι που θα διαφωνήσω ως προς τι φόρτιση  που χρειάζεται η μπαταρία AGM και ως προς τι προτείνει η VARTΑ? Και συγκεκριμένα η VARTA. Με Αμερικανούς δεν τα πάω καλά και δεν είναι και τόσο αξιόπιστοι σε αυτά που λένε ή πουλάνε... ...
 
Αρχικά για την φόρτιση που χρειάζεται μια μπαταρία AGM απο "ειδικό" φορτιστή  και συγκεκριμένα μια 70Ah 760ΕΝ AGM.
Αργή αποφόρτιση γρήγορη φόρτιση και σταδιακά άλλα μόνο όταν χρειάζεται revive. Ούτος ή άλλος μια AGM φορτίζει γρηγορότερα από μια κοινή μπαταρία και αυτό είναι ένα απο τα θετικά που έχει.
Αρχικά όλα τα αυτοκίνητα ΙΧ έχουν κάποια κοινά μεταξύ τους ένα από αυτά είναι το ρεύμα.
Ρεύμα δυναμό των ΙΧ:
-Τάση 12.80V - 14.50V
-Ένταση δυναμό σε Amper 20Α έως 50Α ή 90Α τα Golf V έχουν 90Α άλλα δεν φορτίζει με αυτά τα Amper. Η φόρτιση γίνεται από σταθερή τάση και ένταση σύμφωνα με την μπαταρία που προτείνεται όχι που απαιτείται. Μπαταρία προτείνει 55Αh 480EN. Αναρωτηθήκατε γιατί προτείνει συγκεκριμένα αυτά τα Amper? Γιατί σε θέλει αιμοδότη κάθε 4 χρόνια αντιπροσωπιά ή συνεργείο για αλλαγή. Κανείς της δουλειάς αυτής δεν θα σου πει βάλε 60Ah ή 70Ah ή AGM γιατί αν σου κρατήσει 5 χρόνια plus πάει σε έχασε. Εγώ το λέω γιατί είμαι τρελός default_crazy.gif(γιατί ειμαι της δουλειάς αυτής)
-Συνεχές ρεύμα έχουν όλα (Κανένα αυτοκίνητο δεν εχει εναλλασσόμενο ή παλμική φόρτιση κάτι που θα ήταν καταστροφικό για την μπαταρία) αντίθετα όμως η μπαταρίες έχουν παλμικό ρεύμα στα αμπερ εκκίνησης ( 2 με 3 sec) και συνεχές καθ' όλη την λειτουργία της μηχανής.
-Όλοι οι δυναμό τον αυτοκινήτων είναι ακριβός ίδιοι. Διαφέρουν μόνο στα Amper παραγωγής με την περιστροφή του πηνίου πλατίνας/καρβουνάκια κλπ.
-Η αποφόρτιση εξαρτάτε από την χρήση άλλων τρίτων μερών του οχήματος πχ alarm radio κλπ. Αποφόρτιση γίνεται στιγμιαία 350Α που τραβάει πχ το Golf V η μίζα από την μπαταρία. Εν λειτουργία η μηχανή  λειτουργεί ο δυναμός φορτίζει την μπαταρία και κάνει κύκλωμα κρατώντας σταθερά τάση και ένταση για τροφοδοσία ηλεκτρικών μερών του οχήματος χωρίς καμπύλες κλπ κλπ... Κανένα START-STOP δεν αποφορτίζει διαφορετικά ούτε φορτίζει με διαφορετικό τρόπο, όλα έτσι λειτουργούν.
 
Τι Θέλω να πω.
Φόρτιση και η εκφόρτιση ενός START-STOP είναι παρόμοια με αυτή ενός κοινού αυτοκινήτου στο μόνο που διαφέρουν είναι στα Amper φόρτισης 10 με 20Α παραπάνω και αυτό γιατί παροδικά σβήνει ανάβει η μηχανή και πρέπει να φορτίσει σε συντομότερο χρόνο το ρεύμα που έχασε η μπαταρία. Η απαιτούμενη αποφόρτιση για μια AGM γίνεται με το σταματά ξεκινά. Οκ τα κανονικά δεν το κάνουν άλλα δεν χαλάει η μπαταρία από αυτό, πιστέψτε με. Εάν θα χαλάσει μια μπαταρία AGM σε ένα κοινό αυτοκίνητο εξαρτάτε ποσό μεγάλος είναι ο δυναμος και σε τι κατάσταση είναι.
 
Το ρεύμα σε μια κοινή μπαταρία είναι το ίδιο με αυτό μιας AGM απλά αλλάζει η τεχνολογία κατασκευής εξού και η διαφορά τιμής μιας AGM EFB και μιας MF κλπ κλπ.
Ο μόνος περιορισμός που υπάρχει είναι στα  Αμπερ εκκίνησης πχ 540ΕΝ. Δηλαδή δεν μπορούμε να βάλουμε μια μπαταρία στο 1.4 Golf V με 800EN ή 700ΕΝ μόνο και μόνο για να μην λιώσουν τα καλώδια. Το αν θα την φόρτιση όπως εξήγησα και σε άλλη απάντηση μου (μια μπαταρία 70Ah 700EN) είναι θέμα ποσό γρήγορα τραβάει το ρεύμα το αυτοκίνητο και κατά πόσο γρήγορα θα αποφορτιστή. Εγώ πιστεύω ότι θα κάνει και θα με πάει 6 χρόνια πλας εδώ θα είμαι και θα το συζητάμε πρώτα ο Θεός... Ενδεικτικά θα πω πως στο Ibiza 1.4 101hp είχε μπαταρία 8 χρόνια από το 12' παρακαλώ. Bosch s5 63Ah 600EN. Και ο κατασκευαστής πρότεινε 50Ah 470EN και προς θεού δεν θέλω να πάρω στο λαιμό μου κάποιον απλά εγώ το κάνω γιατί πειραματίζομαι λίγο. Εγώ προσωπικά για το golf 1.4 TSI 2006+ προτείνω γενικά BOSCH S5 63Ah 610EN ή AGM 60Ah 680EN.
 
Συγγνώμη εάν κούρασα.
 
Νομίζω φίλε ότι μπερδεύεσαι.
Όταν βάζεις μια μπαταρία σταρτ στοπ σε αμάξι που δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια τότε μια AGM θα υποφορτίζεται σε ένα σύστημα που είναι φτιαγμένο για απλή και θα ψοφήσει απο θειίκωση
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα δεν βρισκω λογο να βαλω κατι (ποσο μαλλον μπαταρια) στο αυτοκινητο που να μην ειναι μεσα στα specs του κατασκευαστη...ενα σοβαρος λογος ειναι αυτος..και δευτερον και η τιμη μιας μπαταριας start-stop ειναι σιγουρα αποτρεπτικη...ολα αυτα ξαναλεω οταν το αυτοκινητο δεν εχει start-stop...περι αξιοπιστιας ή μη των μπαταριων δεν εχω γνωμη μιας και δεν το κατεχω...παντως λογικα αν το παρει κανεις, αν βγαινεις εκτος προδιαγραφων κατασκευαστη ειναι πιο πιθανη μια ενδεχομενη βλαβη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 λεπτά πριν , takpanos said:

Επίσης ο φίλος από πάνω σου λέει ότι έβαλε απλή και του έβγαλε 6 χρονια

 

σε εμένα μάλλον αναφέρεσαι:hi:

 

Πρόσεξε ΔΕΝ την έβαλα εγώ, ο ΠΡΟΙΗΓΟΥΜΕΝΟΣ κάτοχος την έβαλε το 2015 ,

 

εγώ το αμάξι όταν το αγωρασα το 2018 την είχε είδη επάνω του.

 

και εδώ η μπαταρία που είχα και η οποία ΔΕΝ ΗΤΑΝ τεχνολογίας για οχήματα με Start stop.

 

IMG_20201106_102925_copy_1600x1200.thumb.jpg.eccff9c8c7859793d7b3383d5b4c960c.jpg

Edited by OMINUS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η συνείδηση μου δεν με αφήνει να συμφωνήσω λόγο ότι έχω εμπειρία συγκεκριμένα με τις μπαταρίες αυτοκινήτων, βέβαια είναι λίγο και θέμα λογικής στην περίπτωση του αγαπητού φίλου OMINUS. 6 χρόνια απλή μπαταρία σε αυτοκίνητο (start-stop) με αυξημένη χρήση της μπαταρίας και ειδική-κατάλληλη μπαταρία κράτησε  2 χρόνια. Γιατί όχι και το αντίστροφο σε αυτοκίνητο χωρίς start-stop. Όπως σε προηγούμενες απαντήσεις μου εξηγώ η διαφορά είναι στα αμπερ φόρτισης. Η πλάκες νικελίου, μαγνησίου και μολύβδου γενικότερα καταστρέφονται από φυσιολογική φθορά ειδικά αυτής του μολύβδου σε μια μπαταρία αυτοκινήτου λόγο ότι είναι σε σκόνη συμπιεσμένη σε μια πλάκα και αποτελείτε από 6 στοιχεία των 2Volt (για την ακρίβεια 2.15volt) οξυδόνονται οι πλάκες του αρνητικού και παει λέγοντας... ...χαλάει η συσσώρευση φορτίου στις πλάκες και δεν αποθηκεύεται σωστά ενέργεια επαρκής κλπ κλπ. Με την πάροδο των χρόνων η πλάκες αυτές παρουσιάζουν ανομοιομορφία μεταξύ τους αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ρεύμα να έχει ανομιόμορφες διακύμανσης στην τάση και κατά επέκταση να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Το γιατί το δυναμό δεν θα προλάβει να φόρτιση μια μπαταρία που ούτος η άλλος φορτίζει 3Χ φορές ποιο γρήγορα από μια κοινή μπαταρία... αφήνω να το ψάξουμε λίγο. Και όπως εξηγώ δεν λέω ούτε να βάλω μπαταρία φορτηγού ούτε μπαταρία  ιοντων λιθιου ή κάτι super extreme.

*Φυσικά αναφέρομαι για το vag group σε όλες μου της απαντήσεις. Φυσικά δεκτές όλες οι απόψεις.:)

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.