Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

επειδή συζητάμε για της μπαταρίες (και καλά κάνουμε κατά την άποψη μου)

 

με της κωδικοποίησης τους όμως τι ακριβώς παίζει?? 

ξέρει κανείς τελικά κάτι σε τι ακριβώς βοηθάνε η τι προσφέρει?

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, OMINUS said:

επειδή συζητάμε για της μπαταρίες (και καλά κάνουμε κατά την άποψη μου)

 

με της κωδικοποίησης τους όμως τι ακριβώς παίζει?? 

ξέρει κανείς τελικά κάτι σε τι ακριβώς βοηθάνε η τι προσφέρει?

 

 

Σωστή και εύλογη η παρατήρηση σου. Μια μπαταρία με 700Α ΕΝ < ΕΝ 3 έως 5 δευτερόλεπτα τα συγκεκριμένα Αλμπέρ σε συγκεκριμένες συνθήκες . 400Α DIN < Αμπερ για περισσότερα δευτερόλεπτα κάπουστα 8 άλλα διαφορετικές συνθήκες κρύο νομίζω.. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλα κάπως έτσι λειτουργεί.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

αν ρίξεις μια ματιά στο θέμα παρατηρώ πως υπάρχει και αναφορά για έναν συγκεκριμένο κωδικό με ονομασία BEM code ο οποίος αποτι διάβασα είναι επάνω στης εργοστασιακές μπαταρίες στο Group vag ο συγκεκριμένος κωδικός.

 

 

παλιότερα το είχαν και η επώνυμες μπαταρίες της αγοράς έξω. 

Αλλά πλέον είναι μόνο στης εργοστασιακές που έχει συνεργασία η VW .

 

υπάρχει βέβαια και ένας ακόμα κωδικός ο οποίος είναι στάνταρ και στης μπαταρίες της αγοράς έξω. 

 

αλλα στης εργοστασιακές είναι 2 η κωδικοί ένας της μπαταρίας και ένας ο BEM 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, OMINUS said:

αν ρίξεις μια ματιά στο θέμα παρατηρώ πως υπάρχει και αναφορά για έναν συγκεκριμένο κωδικό με ονομασία BEM code ο οποίος αποτι διάβασα είναι επάνω στης εργοστασιακές μπαταρίες στο Group vag ο συγκεκριμένος κωδικός.

 

 

παλιότερα το είχαν και η επώνυμες μπαταρίες της αγοράς έξω. 

Αλλά πλέον είναι μόνο στης εργοστασιακές που έχει συνεργασία η VW .

Energy Management code BEM είναι απλά κωδικός με τα standards  της VW δεν είναι κάτι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , vwdeo9 said:

Energy Management code BEM είναι απλά κωδικός με τα standards  της VW δεν είναι κάτι.

αν βγάζει κάποιος νόημα, γιατί βλέπω ότι και τον BEM code τον περνάνε στο vcds.

 

http://ludocar.free.fr/Audimodif/Audimodif/VAGCOM/Entrees/2011/11/12_Changement_de_Batterie.html

 

https://www.motor-talk.de/blogs/louk/batterietausch-7p0-915-105-t6232460.html

 

https://www.audiworld.com/forums/european-discussion-115/bem-code-2946944/

 

Link to comment
Share on other sites

On 17/11/2020 at 2:57 ΜΜ, vwdeo9 said:

Επίσης μια παρένθεση σε ολα αυτά που είπαμε, μπαταρία μεγαλύτερη από 70Αh με Amper εκκίνησης 700Α+ θα έλιωνε τα καλώδια του αρνητικού και του θετικού πόλου στο vw golf 1.4 αρα και στο μέγεθος να έπαιρνε 100Αh πχ θα τα έλιωνε όλα η εκκίνηση. Κανονικά 60Ah με 640Α εκκίνηση πέρνει το κάρο μου, άλλα εγώ είμαι λίγο της υπερβολής και θα το δοκιμάσω στο όριο :crazy:

Πόθεν  προκύπτει  ότι  θα  λιώσουν  τα  καλώδια;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, TASOS M, said:

Πόθεν  προκύπτει  ότι  θα  λιώσουν  τα  καλώδια;

Το ρεύμα και συγκεκριμένα η ένταση των αμπερ ξεκινάει από την μπαταρία και περνάει μέσα από τα χάλκινα καλώδια. Αν τα καλώδια έχουν μικρή αντίσταση (λεπτά καλώδια δηλαδή κοινά καλώδια ΙΧ) περνάει ρεύμα και ανάβουν. Φυσικά αυτο συμβαίνει μόνο στην περίπτωση που περνάνε πολλά Αμπερ κατά την εκκίνηση.

Είναι πχ όπως του σπιτιού οι ασφάλειες που είναι μέχρι 20 Αμπερ πχ ανά δωμάτιο, αν βάλεις στο δωμάτιο 25 Αμπερ πέφτει η ασφάλεια για να μην κάψει την καλωδίωση η υπερ φόρτωση. Στο αυτοκίνητο πρώτα θα πάρουν φωτιά τα καλώδια και μετά θα καούν οι ασφάλειες. Το έχω δει να γίνεται σε παλιό αμάξι 90s.

 

Στα φορτηγάκια 4.5 5 τόνων που περνούν 100Ah αν βάλεις 60Ah δεν θα πάρει μπροστά, και όχι γιατί δεν έχει δύναμη άλλα λόγο αντίστασης καλωδίων επειδή είναι χοντρά, δηλαδή συμβαίνει ακριβός το αντίθετο.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, OMINUS said:

Στο VCDS αν δεν κάνω λάθος βάζεις τον κωδικό για να αναγνωρίσει ο εγκέφαλος την συμβατότητα με την μπαταρία. Δεν είμαι σίγουρος Άλλα περιττεύει να το κάνεις.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Το ρεύμα και συγκεκριμένα η ένταση των αμπερ ξεκινάει από την μπαταρία και περνάει μέσα από τα χάλκινα καλώδια. Αν τα καλώδια έχουν μικρή αντίσταση (λεπτά καλώδια δηλαδή κοινά καλώδια ΙΧ) περνάει ρεύμα και ανάβουν. Φυσικά αυτο συμβαίνει μόνο στην περίπτωση που περνάνε πολλά Αμπερ κατά την εκκίνηση.
Είναι πχ όπως του σπιτιού οι ασφάλειες που είναι μέχρι 20 Αμπερ πχ ανά δωμάτιο, αν βάλεις στο δωμάτιο 25 Αμπερ πέφτει η ασφάλεια για να μην κάψει την καλωδίωση η υπερ φόρτωση. Στο αυτοκίνητο πρώτα θα πάρουν φωτιά τα καλώδια και μετά θα καούν οι ασφάλειες. Το έχω δει να γίνεται σε παλιό αμάξι 90s.
 
Στα φορτηγάκια 4.5 5 τόνων που περνούν 100Ah αν βάλεις 60Ah δεν θα πάρει μπροστά, και όχι γιατί δεν έχει δύναμη άλλα λόγο αντίστασης καλωδίων επειδή είναι χοντρά, δηλαδή συμβαίνει ακριβός το αντίθετο.
Στα φορτηγάκια λόγω δύναμης δε θα πάρουν μπροστά όχι λόγω χοντρών καλωδίων.
Δεν έχει να κάνει το πάχος με την αντισταση.
Φίλε λες ότι έχεις γνώση στις μπαταρίες αλλά εκτίθεσαι
Link to comment
Share on other sites


Οι agm θέλουν τάση 14,8 ενώ οι απλές οχι

Η συνείδηση μου δεν με αφήνει να συμφωνήσω λόγο ότι έχω εμπειρία συγκεκριμένα με τις μπαταρίες αυτοκινήτων, βέβαια είναι λίγο και θέμα λογικής στην περίπτωση του αγαπητού φίλου OMINUS. 6 χρόνια απλή μπαταρία σε αυτοκίνητο (start-stop) με αυξημένη χρήση της μπαταρίας και ειδική-κατάλληλη μπαταρία κράτησε  2 χρόνια. Γιατί όχι και το αντίστροφο σε αυτοκίνητο χωρίς start-stop. Όπως σε προηγούμενες απαντήσεις μου εξηγώ η διαφορά είναι στα αμπερ φόρτισης. Η πλάκες νικελίου, μαγνησίου και μολύβδου γενικότερα καταστρέφονται από φυσιολογική φθορά ειδικά αυτής του μολύβδου σε μια μπαταρία αυτοκινήτου λόγο ότι είναι σε σκόνη συμπιεσμένη σε μια πλάκα και αποτελείτε από 6 στοιχεία των 2Volt (για την ακρίβεια 2.15volt) οξυδόνονται οι πλάκες του αρνητικού και παει λέγοντας... ...χαλάει η συσσώρευση φορτίου στις πλάκες και δεν αποθηκεύεται σωστά ενέργεια επαρκής κλπ κλπ. Με την πάροδο των χρόνων η πλάκες αυτές παρουσιάζουν ανομοιομορφία μεταξύ τους αυτό έχει ως αποτέλεσμα το ρεύμα να έχει ανομιόμορφες διακύμανσης στην τάση και κατά επέκταση να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Το γιατί το δυναμό δεν θα προλάβει να φόρτιση μια μπαταρία που ούτος η άλλος φορτίζει 3Χ φορές ποιο γρήγορα από μια κοινή μπαταρία... αφήνω να το ψάξουμε λίγο. Και όπως εξηγώ δεν λέω ούτε να βάλω μπαταρία φορτηγού ούτε μπαταρία  ιοντων λιθιου ή κάτι super extreme.

Όλα αυτά που λες και βγάζεις συμπεράσματα δια της στόλου απαγωγής δε υπάρχουν.
Οταν το αμαξι εχει AGM μπαταρια εχει και δυναμο με μεγαλυτερη ταση. Οποτε εσενα το δυναμο θα εχει μικροτερη ταση και θα κανεις ετσι επιφανειακη φορτιση και τελικα ποτε δε θα φορτισει, καμια διετια αν σου κρατησει θα εισαι πολυ τυχερος! Αποδειξη οτι οι φορτιστες μπαταριας απο την μπριζα εχουν αλλο προγραμμα φορτισης για τις AGM μπαταριες με αλλη ταση μεγαλυτερη!


Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , vwdeo9 said:

Το ρεύμα και συγκεκριμένα η ένταση των αμπερ ξεκινάει από την μπαταρία και περνάει μέσα από τα χάλκινα καλώδια. Αν τα καλώδια έχουν μικρή αντίσταση (λεπτά καλώδια δηλαδή κοινά καλώδια ΙΧ) περνάει ρεύμα και ανάβουν. Φυσικά αυτο συμβαίνει μόνο στην περίπτωση που περνάνε πολλά Αμπερ κατά την εκκίνηση.

Είναι πχ όπως του σπιτιού οι ασφάλειες που είναι μέχρι 20 Αμπερ πχ ανά δωμάτιο, αν βάλεις στο δωμάτιο 25 Αμπερ πέφτει η ασφάλεια για να μην κάψει την καλωδίωση η υπερ φόρτωση. Στο αυτοκίνητο πρώτα θα πάρουν φωτιά τα καλώδια και μετά θα καούν οι ασφάλειες. Το έχω δει να γίνεται σε παλιό αμάξι 90s.

 

Στα φορτηγάκια 4.5 5 τόνων που περνούν 100Ah αν βάλεις 60Ah δεν θα πάρει μπροστά, και όχι γιατί δεν έχει δύναμη άλλα λόγο αντίστασης καλωδίων επειδή είναι χοντρά, δηλαδή συμβαίνει ακριβός το αντίθετο.

Κάπου  τα  έχεις  μπερδέψει πάρα   πολύ  και  έχεις  χάσει  το  νόημα  της  κάθε  παραμέτρου (καλώδιο, ασφάλεια, μπαταρία, ampere).

Γράφεις  ότι  μια  μεγάλη  μπαταρία  θα  βάλει  φωτιά  στα  καλώδια  και  δεν  απαντάς  επί  αυτού  αλλά  σε  κάτι  άλλο  που  θεωρείς  ότι  σε  ρώτησα.

Ο  αριθμός  των  amperes  που  θα  διαρρεύσουν  ένα  καλώδιο  έγκειται  στο  πόσο  ζητάει  ο  καταναλωτής (μίζα)  και  όχι στο  πόσο  μπορεί  να  διαθέσει  η  μπαταρία.

Εάν  ο  καταναλωτής  ζητήσει  πολλά  και  ο  πάροχος  δεν  μπορεί (μικρή  μπαταρία) τότε  απλά  θα  γονατίσει.

Μια  μεγαλύτερη  μπαταρία  δεν  χρειάζεται  πιο  χοντρά  καλώδια, αφού  η  ένταση  λειτουργίας  της  μίζας,  παραμένει  η  ίδια. Μια  μεγαλύτερη  μπαταρία  απλά  είναι  ποιο  άνετη  στις  απαιτήσεις.

Επίσης  το  καλώδιο  μπαταρία --μίζα  είναι  το  μόνο  ανασφάλιστο (τουλάχιστον  σε  πιο  παλιά  αυτοκίνητα  αυτό  συνέβαινε).

Και  200AH να  είναι  η  μπαταρία  με  1000Α εκκίνησης, η  μίζα  θα  πάρει  μόνο  αυτό  που  θα  ζητήσει  και  τα  καλώδια  θα  αντέξουν, γιατί  η  διατομή τους  είναι  για  να  καλύπτει  τις  ανάγκες  του  καταναλωτή.

Edited by TASOS M,
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, takpanos said:

Στα φορτηγάκια λόγω δύναμης δε θα πάρουν μπροστά όχι λόγω χοντρών καλωδίων.
Δεν έχει να κάνει το πάχος με την αντισταση.
Φίλε λες ότι έχεις γνώση στις μπαταρίες αλλά εκτίθεσαι

Απόλυτα σεβαστό, αλλά δεν εκτίθεμαι, γιατί απλά λεω κάτι το οποίο ξέρω σωστό/λάθος. Πέραν αυτού ο καθένας ψάχνεται συμβουλεύεται και δρα. Εδώ απλά συζητάμε τι είναι καλύτερο ή χειρότερο αυτό και το νόημα του forum. Δεν προσπαθώ να αντικρούσω σε καμία άποψη και εξάλλου όσοι δεν γνωρίζουν από αυτά πάνε κατευθείαν στον ειδικό και όχι σε ένα forum για να δουν τι μπαταρία θα βάλουν.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, takpanos said:


Οι agm θέλουν τάση 14,8 ενώ οι απλές οχι
 


Όλα αυτά που λες και βγάζεις συμπεράσματα δια της στόλου απαγωγής δε υπάρχουν.
Οταν το αμαξι εχει AGM μπαταρια εχει και δυναμο με μεγαλυτερη ταση. Οποτε εσενα το δυναμο θα εχει μικροτερη ταση και θα κανεις ετσι επιφανειακη φορτιση και τελικα ποτε δε θα φορτισει, καμια διετια αν σου κρατησει θα εισαι πολυ τυχερος! Αποδειξη οτι οι φορτιστες μπαταριας απο την μπριζα εχουν αλλο προγραμμα φορτισης για τις AGM μπαταριες με αλλη ταση μεγαλυτερη!

 

Το προηγούμενο όχημα που είχα έβγαζε ρελαντί 14.10Volt 130Κ χλμ απ ότι θυμάμαι. Σε Smart 451 12' 1000cc MHD start stop 14.40Volt με 45Κ χλμ. Τώρα εάν στο group είναι διαφορετικά πάω πάσο. Εγώ θα κάνω πάντως τον πειραματισμό μου και οτι βγει. Δεν παροτρύνω να το κάνετε απλά σε προηγούμενο ποστ μου το λέω. Επίσης στα πετρέλαια start stop αναφέρεσαι μάλλον με αυτη την τάση, στα βενζίνης είναι διαφορετικά λίγο. Με τάση 14.80Volt στα βενζίνης τουλάχιστον θεωρείται υπέρταση πράγμα κακό. Επιφανειακή φόρτιση είναι μονο στην περίπτωση χαοτικής διαφοράς τάσης δηλαδή της τάξεως 1+ Volt. Το golf στην χειρότερη να έχει 14.30Volt ρελαντί.

 

Φιλικά πάντα παιδιά, οι απόψεις διίστανται κανένα πρόβλημα πάντως.:) 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, TASOS M, said:

Κάπου  τα  έχεις  μπερδέψει πάρα   πολύ  και  έχεις  χάσει  το  νόημα  της  κάθε  παραμέτρου (καλώδιο, ασφάλεια, μπαταρία, ampere).

Γράφεις  ότι  μια  μεγάλη  μπαταρία  θα  βάλει  φωτιά  στα  καλώδια  και  δεν  απαντάς  επί  αυτού  αλλά  σε  κάτι  άλλο  που  θεωρείς  ότι  σε  ρώτησα.

Ο  αριθμός  των  amperes  που  θα  διαρρεύσουν  ένα  καλώδιο  έγκειται  στο  πόσο  ζητάει  ο  καταναλωτής (μίζα)  και  όχι στο  πόσο  μπορεί  να  διαθέσει  η  μπαταρία.

Εάν  ο  καταναλωτής  ζητήσει  πολλά  και  ο  πάροχος  δεν  μπορεί (μικρή  μπαταρία) τότε  απλά  θα  γονατίσει.

Μια  μεγαλύτερη  μπαταρία  δεν  χρειάζεται  πιο  χοντρά  καλώδια, αφού  η  ένταση  λειτουργίας  της  μίζας,  παραμένει  η  ίδια. Μια  μεγαλύτερη  μπαταρία  απλά  είναι  ποιο  άνετη  στις  απαιτήσεις.

Επίσης  το  καλώδιο  μπαταρία --μίζα  είναι  το  μόνο  ανασφάλιστο (τουλάχιστον  σε  πιο  παλιά  αυτοκίνητα  αυτό  συνέβαινε).

Και  200AH να  είναι  η  μπαταρία  με  1000Α εκκίνησης, η  μίζα  θα  πάρει  μόνο  αυτό  που  θα  ζητήσει  και  τα  καλώδια  θα  αντέξουν, γιατί  η  διατομή τους  είναι  για  να  καλύπτει  τις  ανάγκες  του  καταναλωτή.

 

Το πάχος των καλωδίων είναι συγκεκριμένο και υπάρχει λόγος για αυτό. Περνάνε συγκεκριμένα amper απο καλώδια με μικρή αντίσταση, αν βάλεις 1000Α amper να περάσουν από καλώδιο που έχει φτιαχτεί για έως 400Α θα πάρουν φωτιά.

Παράδειγμα: Μίζα 350 Amper και μπαταρία 200Ah με 1000Α εκκίνηση γυρνάς την μίζα την καις και στο ενδιάμεσο πέρνουν φωτια τα καλώδια χωρίς κόφτης. Η μπαταρία δίνει ρευμα συνεχόμενα. Η μίζα τραβάει απευθειας από την μπαταρία ρεύμα όταν δοθεί η εντολή από τον διακόπτη μέσα άλλα υπάρχει διακόπτης και στη μίζα που κλειστή δεν περνάει ρεύμα, ανοιχτή περνάει, γυρίζει το πηνίο που είναι 350Α δύναμης κλπ κλπ... αρα σε επιπλέον φορτίο 350Α θα περάσουν όλα τα Αμπερ μέχρι πριν την μίζα δηλαδή στον κοφτη γιατί έχει προστασία,  από εκεί και πέρα εαν αντέξει πείρε μπρος ειδάλλως πάει.... (μιλάμε στην περίπτωση τρελών Αμπερ παντα)  ....Καλώδια πχ οικοσυσκευών γράφουν πάνω 10Α 230Volt ο καταναλωτής μοτέρ, αντίσταση κουζίνας κλπ τραβάει συγκεκριμένα Αλμπέρ στα όρια της υποδομής κλπ δεν διαφωνώ, αλλά αν περάσεις από το καλώδιο αυτό 40 και με 50Αμπερ το έκαψες μαζι και την συσκευή εάν εφόσον δεν έχει ασφάλεια. Υ.Γ: Οι ασφάλειες της μηχανής και των περιφερειακών εννοούσα πριν. Καθώς επίσης και για τις κλούβες 2.000 και 2.500 κυβικών. Παράδειγμα Ducato 2.000cc πείρε με 60Ah 540A και vito 1.800 δεν πείρε. Τα καλώδια του vito χοντρά και του Ducato λιγότερο χοντρά. Οι μίζες ίδιες σε Αμπερ. :friends:

 

Παρένθεση όσον αφορά τις AGM τη λέει η VARTA https://batteryworld.varta-automotive.com/en-gb/advantages-agm

 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Κάποιες  απορίες

Ποιο  εξάρτημα  είναι  ο  κόφτης  στη  μίζα, και  τι  κάνει;

Το  μέγεθος  της  μίζας  με  ποια  μονάδα  μετράται;

Ο διακόπτης  πάνω  στη  μίζα,  ποιος  είναι  και  τι  κάνει;

Και  μια  απάντηση  στο  ερώτημα: εάν  ο  κατασκευαστής  έχει  μπαταρία  45ΑΗ  και  τοποθετήσουμε   μπαταρία 100ΑΗ , θα  πάρουν  φωτιά  τα  καλώδια της μίζας;

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, TASOS M, said:

Κάποιες  απορίες

Ποιο  εξάρτημα  είναι  ο  κόφτης  στη  μίζα, και  τι  κάνει;

Το  μέγεθος  της  μίζας  με  ποια  μονάδα  μετράται;

Ο διακόπτης  πάνω  στη  μίζα,  ποιος  είναι  και  τι  κάνει;

Και  μια  απάντηση  στο  ερώτημα: εάν  ο  κατασκευαστής  έχει  μπαταρία  45ΑΗ  και  τοποθετήσουμε   μπαταρία 100ΑΗ , θα  πάρουν  φωτιά  τα  καλώδια της μίζας;

Θα τα πάρω με την σειρά.

-Ο κόφτης επί της ουσίας είναι το ίδιο το πηνίο, όσο μεγαλύτερο και περισσότερο χαλκό έχει τόσα και τα Αμπερ που ζητάει να περιστραφεί. Το λέω όπως το ξέρω.

starter-motor-components-sm.jpg

-Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μονάδα μεγέθους μιας μίζας. Αυτό θα καθορίζεται ισως από τα Kw ή Kilo gaul ή ροπής Νm. Ειλικρινά σε αυτό παίζουν πολλά ρόλο που δεν το γνωρίζω.

-Ο διακόπτης πάνω στην μίζα είναι ουσιαστικά σαν γέφυρα όπως βλέπουμε και στην εικόνα το solenoid contacts κάνει επαφή με την πηγή ρεύματος και ξεκινά το μοτέρ είναι σχετικά απλό.

- Αν κατασκευαστής προτείνει 45Ah  με περίπου 350Α-380Αμπερ εκκίνησης και βάλεις 80Ah με 900Α εκκίνησης δεν απίθανο να πάρει φωτιά.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vwdeo9 said:

Θα τα πάρω με την σειρά.

κόφτης επί της ουσίας είναι το ίδιο το πηνίο, όσο μεγαλύτερο και περισσότερο χαλκό έχει τόσα και τα Αμπερ που ζητάει να περιστραφεί. Το λέω όπως το ξέρω.

starter-motor-components-sm.jpg

-Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μονάδα μεγέθους μιας μίζας. Αυτό θα καθορίζεται ισως από τα Kw ή Kilo gaul ή ροπής Νm. Ειλικρινά σε αυτό παίζουν πολλά ρόλο που δεν το γνωρίζω.

-Ο διακόπτης πάνω στην μίζα είναι ουσιαστικά σαν γέφυρα όπως βλέπουμε και στην εικόνα το solenoid contacts κάνει επαφή με την πηγή ρεύματος και ξεκινά το μοτέρ είναι σχετικά απλό.

- Αν κατασκευαστής προτείνει 45Ah  με περίπου 350Α-380Αμπερ εκκίνησης και βάλεις 80Ah με 900Α εκκίνησης δεν απίθανο να πάρει φωτιά.

1) Κόφτης  δεν  υπάρχει  και  ότι  γράφεις  είναι  αποκύημα  φαντασίας, αγνοιας  και  δεν  στηρίζεται  σε  κανένα  τεχνικό  σύστημα.

2) Kilo gaul : νέα  μονάδα  μέτρησης;

3) 80Ah με 900Α εκκίνησης δεν απίθανο να πάρει φωτιά.:   Προτείνω  να  κάνεις  ασφαλιστικά  μέτρα  στη  VW, διότι  στο  βιβλίο  που  συνοδεύει  το  αυτοκίνητο  και  στο    κεφάλαιο  περί τροφοδοσίας  ανάγκης  από άλλη  πηγή  δεν  αναφέρει  τίποτα  περί  υποχρεωτικής  χρησης από  ανάλογη  μπαταρία. Όχι  να  κάψουμε  και  το  αυτοκίνητο, για  κάτι  που  αγνοεί  ο  κατασκευαστής  και  ευτυχώς  που  το  διέγνωσε  ο  αγοραστής.

 

Ευτυχώς,  αυτά  που  επικαλείσαι, γράφεις  και  πιστεύεις,  είναι  ανώδυνα  και  ακίνδυνα.

Edited by TASOS M,
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TASOS M, said:

1) Κόφτης  δεν  υπάρχει  και  ότι  γράφεις  είναι  αποκύημα  φαντασίας, αγνοιας  και  δεν  στηρίζεται  σε  κανένα  τεχνικό  σύστημα.

2) Kilo gaul : νέα  μονάδα  μέτρησης;

3) 80Ah με 900Α εκκίνησης δεν απίθανο να πάρει φωτιά.:   Προτείνω  να  κάνεις  ασφαλιστικά  μέτρα  στη  VW, διότι  στο  βιβλίο  που  συνοδεύει  το  αυτοκίνητο  και  στο    κεφάλαιο  περί τροφοδοσίας  ανάγκης  από άλλη  πηγή  δεν  αναφέρει  τίποτα  περί  υποχρεωτικής  χρησης από  ανάλογη  μπαταρία. Όχι  να  κάψουμε  και  το  αυτοκίνητο, για  κάτι  που  αγνοεί  ο  κατασκευαστής  και  ευτυχώς  που  το  διέγνωσε  ο  αγοραστής.

 

Ευτυχώς,  αυτά  που  επικαλείσαι, γράφεις  και  πιστεύεις,  είναι  ανώδυνα  και  ακίνδυνα.

Κανένα πρόβλημα δεκτό. 

*Κιλοτζάουλ KJ εννοούσα το κινητό έκανε διόρθωση αυτόματα.

Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω μπορώ να πάρω μια μπαταρία 500Ah 3000A Amper να την συνδέσω και να μην πάθει τίποτα το Golf, απλά θα πάρει μπρος. Εδώ έμεινε με λιγοστό ρεύμα και άναψαν ολα τα λαμπάκια από λάθος σήμα του εγκεφάλου όταν πείρε μπρος...

Δεν θα επεκταθώ άλλο στο θέμα, εγώ εξαρχής τοποθετήθηκα για το δικό μου αυτοκίνητο και δεν ενθάρρυνα κανέναν να κάνει ή πράξει σύμφωνα με τα λεγόμενα μου. 

Όσο αφορά για το αν είναι προϊόν φαντασίας αυτά που λέω ας το κρίνει κάποιος ποιο ειδικός από μένα :) φιλικά.

 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Εμείς εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε αλλά όπως λες στο αμαξι σου κάνεις ότι θες και είναι δεκτό.
Οι κανόνες είναι οι εξής όμως για να εχεις μια βάση:
1. Αν βάλεις μια gel στο σύστημα φόρτισης μιας AGM, αυτή θα υπερφορτίζεται. Στην αντίθετη περίπτωση η AGM θα υποφορτίζεται
2. Οι σταρτ στοπ είναι φτιαγμένες για συστήματα φόρτισης που παράγουν υψηλές τάσεις του τύπου 14,8 και αυτό ισχύει σε όλες τις μάρκες όχι μόνο vag
3. Μια μπαταρία είτε έχει 40 ah είτε 150 είναι μια αποθήκη ενέργειας και δε παίζει ρόλο αν έχει χοντρά καλώδια το αμάξι η λεπτα
4. Δε μπερδεύουμε τις συσκευές σπιτιού με αυτές στο ιχ για να βάλουμε κανονες

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, takpanos said:

Εμείς εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε αλλά όπως λες στο αμαξι σου κάνεις ότι θες και είναι δεκτό.
Οι κανόνες είναι οι εξής όμως για να εχεις μια βάση:
1. Αν βάλεις μια gel στο σύστημα φόρτισης μιας AGM, αυτή θα υπερφορτίζεται. Στην αντίθετη περίπτωση η AGM θα υποφορτίζεται
2. Οι σταρτ στοπ είναι φτιαγμένες για συστήματα φόρτισης που παράγουν υψηλές τάσεις του τύπου 14,8 και αυτό ισχύει σε όλες τις μάρκες όχι μόνο vag
3. Μια μπαταρία είτε έχει 40 ah είτε 150 είναι μια αποθήκη ενέργειας και δε παίζει ρόλο αν έχει χοντρά καλώδια το αμάξι η λεπτα
4. Δε μπερδεύουμε τις συσκευές σπιτιού με αυτές στο ιχ για να βάλουμε κανονες
 

Απολύτως σεβαστό φίλε takpanos, απλά επειδή έχω δει πολλά και έχω μάθει με το ρεύμα δεν κάνουμε αλχημείες με τάση και ένταση τώρα αν μια μπαταρία είναι AGM, MF, EFB, SMF ή Gel δεν έχει τόσο σημασία όλες την ίδια δουλειά κάνουν, επέτρεψε μου να πω ότι έχω δει μπροστά μου να τυλίγεται στις φλόγες αυτοκίνητο από μπαταρία SMF 1.3 κυβικά Suzuki με 120Ah 980A (τα καλωδιάκια του Suzuki ούτε τα μισά από του golf δεν είναι και είχε μεγάλους πόλους βάλει  +-)και έλιωσε τα καλώδια έκαψε την μίζα κλπ και όλα αυτά γιατί ήθελε να έχει ηχοσύστημα. Έχω δει βραχυκύκλωμα από υπερ φόρτωση μπαταρίας και έσκασε η μπαταρία κι τα έκανε όλα Π@@@@ από αυτοκίνητο με τάση 14.90+ είχε πρόβλημα ο δυναμός. Εγώ απλά είπα οτι το ακραίο εχει και ακραία αποτελέσματα. Αυτα :pardon:

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Μα ούτος η άλλως αν πάρει καποιος ενα πολυμετρο  και μετρήσει την μπαταρία την ωρα που το αμαξι ειναι σε λειτουργία απο 13,-14v θα δείξει.

 

Επίσης και με το vcds η με το Obdeleven υπάρχει επιλογή στο οποιο μπορείτε να δειτε τα Volt σε κίνηση το πόσο πάνε.

 

Σημερα που βρήκα χρόνο έκανα ενα καθάρισμα απο βλάβες με το vcds στο αμάξι.

Εντόπισα μια επιλογή που έδειχνε τα volt.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites



Απολύτως σεβαστό φίλε takpanos, απλά επειδή έχω δει πολλά και έχω μάθει με το ρεύμα δεν κάνουμε αλχημείες με τάση και ένταση τώρα αν μια μπαταρία είναι AGM, MF, EFB, SMF ή Gel δεν έχει τόσο σημασία όλες την ίδια δουλειά κάνουν, επέτρεψε μου να πω ότι έχω δει μπροστά μου να τυλίγεται στις φλόγες αυτοκίνητο από μπαταρία SMF 1.3 κυβικά Suzuki με 120Ah 980A (τα καλωδιάκια του Suzuki ούτε τα μισά από του golf δεν είναι και είχε μεγάλους πόλους βάλει  +-)και έλιωσε τα καλώδια έκαψε την μίζα κλπ και όλα αυτά γιατί ήθελε να έχει ηχοσύστημα. Έχω δει βραχυκύκλωμα από υπερ φόρτωση μπαταρίας και έσκασε η μπαταρία κι τα έκανε όλα Π@@@@ από αυτοκίνητο με τάση 14.90+ είχε πρόβλημα ο δυναμός. Εγώ απλά είπα οτι το ακραίο εχει και ακραία αποτελέσματα. Αυτα :pardon:


Ρε φίλε συγνώμη κιόλας αλλά:
1. Από τη μια μου λες ότι αλχημείες δε κάνουμε με τάσεις αλλά δε πειράζει αν βάλουμε διαφορετικού τύπου μπαταρίες σε ιχ που ο κατασκευαστής του σου λέει να βάλεις συγκεκριμενες
2. Μου αναφέρεις σαν παράδειγμα Σουίφτ που από τη μάνα του έπαιρνε 35 έως 42 ah και κάποιος έβαλε 120 ah με μεγάλους πόλους
3. Ένας άλλος είχε πρόβλημα στο δυναμό και έσκασε η μπαταρία του από υπερφόρτιση όπου οποία να είχε έτσι κι αλλιώς θα εσκαγε

Ειλικρινά συγνωμη αλλά όλα αυτά που λες δε σε κάνουν γνώστη επειδή τα είδες και έμαθες. Κάθε άλλο. Έχεις μπερδέψει έννοιες όπως π.χ. σύστημα φόρτισης, απαιτήσεις φόρτισης διαφόρων μπαταριών, προδιαγραφές
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά έχεις μπερδέψει αυτά που έχεις δει και τα θεωρείς κανόνες αγνοώντας βασικούς κανόνες της ηλεκτρολογίας αυτοκινήτων και μπαταριών αυτών.

Θα προσπαθήσω τελευταία φορά να σου πω κάποια πράγματα και αν θες τα κρατάς

1. Σε αμάξι χωρίς λειτουργία σταρτ στοπ ΔΕ βάζεις μπαταρία που είναι για τέτοιο σύστημα γιατί πολύ απλά ΔΕ θα φορτίζει σωστά από το αμάξι γιατί δεν έχει τη δυνατότητα εκ κατασκευής να το κανει
2. Σε αμάξι με λειτουργία σταρτ στοπ ΔΕ βάζουμε απλή μπαταρία γιατί θα την υπερφορτισει μιας και θα της στέλνει 14,8 αφού έτσι δουλεύει το αμάξι εκ κατασκευής του
3. Υπάρχουν καλώδια λεπτά με μεγάλη αντίσταση που δε περνάει ρεύμα ακόμα και αν είναι 1000 αμπέρ ενώ υπάρχουν καλώδια χοντρά σαν καραβιού που περνάει και ρεύμα 1 αμπερ

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, takpanos said:

Ειλικρινά έχεις μπερδέψει αυτά που έχεις δει και τα θεωρείς κανόνες αγνοώντας βασικούς κανόνες της ηλεκτρολογίας αυτοκινήτων και μπαταριών αυτών.

Θα προσπαθήσω τελευταία φορά να σου πω κάποια πράγματα και αν θες τα κρατάς

1. Σε αμάξι χωρίς λειτουργία σταρτ στοπ ΔΕ βάζεις μπαταρία που είναι για τέτοιο σύστημα γιατί πολύ απλά ΔΕ θα φορτίζει σωστά από το αμάξι γιατί δεν έχει τη δυνατότητα εκ κατασκευής να το κανει
2. Σε αμάξι με λειτουργία σταρτ στοπ ΔΕ βάζουμε απλή μπαταρία γιατί θα την υπερφορτισει μιας και θα της στέλνει 14,8 αφού έτσι δουλεύει το αμάξι εκ κατασκευής του
3. Υπάρχουν καλώδια λεπτά με μεγάλη αντίσταση που δε περνάει ρεύμα ακόμα και αν είναι 1000 αμπέρ ενώ υπάρχουν καλώδια χοντρά σαν καραβιού που περνάει και ρεύμα 1 αμπερ

Αξιοσέβαστη η ανάλυση σου. Αλλά εγώ προτείνω μαζική διαμαρτυρία στην Varta μιας και στην επίσημη ιστοσελίδα της λέει ότι μπαταρία AGM κάνει κανονικά και σε αυτοκίνητα  χωρίς σύστημα Start Stop δηλαδή ότι έλεγα. Χωρις να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με απόλυτα φιλική διάθεση πάντα.

Και φυσικά ακούω την γνώμη σας άλλα η εμπειρία επιμένει (η όποια Χ εμπειρία).

 

Το λινκ: https://batteryworld.varta-automotive.com/en-gb/advantages-agm

 

 

AGM batteries primarily utilize their high performance in combination with start-stop technology. However, the strengths of an AGM battery can also be used even if there is no start-stop system on board: This technology provides larger power reserves, from which conventional vehicles can also benefit, e.g. due to a longer service life of the battery.

 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον θα έλεγα.

 

Αλλά στο site της ομως , αν πας στης επιλογές για το αμάξι. 

 

(Αν έβαλα σωστά τα χαρακτηριστικά του αμαξιού σου.)

 

Η επιλογές ειναι αυτες

 

https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finder?type=pc&year=2009&make=121&model=4991&engine=18920&etn=554+400+053|574+012+068|552+400+047|&rec_etn=552+400+047|&ss_etn=&literal_search={"type"%3A"Passenger+Car"%2C"year"%3A"2009"%2C"make"%3A"VW"%2C"model"%3A"GOLF+V+(1K1)"%2C"engine"%3A"1.4+TSI+(125+kW+%2F+170+PS)"}

 

Καμια δεν ειναι ομως AGM???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.