Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

2 hours ago, vwdeo9 said:

Αξιοσέβαστη η ανάλυση σου. Αλλά εγώ προτείνω μαζική διαμαρτυρία στην Varta μιας και στην επίσημη ιστοσελίδα της λέει ότι μπαταρία AGM κάνει κανονικά και σε αυτοκίνητα  χωρίς σύστημα Start Stop δηλαδή ότι έλεγα. Χωρις να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με απόλυτα φιλική διάθεση πάντα.

Και φυσικά ακούω την γνώμη σας άλλα η εμπειρία επιμένει (η όποια Χ εμπειρία).

 

Το λινκ: https://batteryworld.varta-automotive.com/en-gb/advantages-agm

 

 

AGM batteries primarily utilize their high performance in combination with start-stop technology. However, the strengths of an AGM battery can also be used even if there is no start-stop system on board: This technology provides larger power reserves, from which conventional vehicles can also benefit, e.g. due to a longer service life of the battery.

 

ναι...λεει λοιπον οτι μπορει να μπει και σε αυτοκινητα χωρις start-stop...αυτο που δεν λεει ειναι το τι επακολουθει...μου θυμιζει αυτο που ισχυει στα λαδια: τι μπορει να μπει και τι ειναι εγκεκριμενο για να μπει στο αμαξι

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

Ενδιαφέρον θα έλεγα.

 

Αλλά στο site της ομως , αν πας στης επιλογές για το αμάξι. 

 

(Αν έβαλα σωστά τα χαρακτηριστικά του αμαξιού σου.)

 

Η επιλογές ειναι αυτες

 

https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finder?type=pc&year=2009&make=121&model=4991&engine=18920&etn=554+400+053|574+012+068|552+400+047|&rec_etn=552+400+047|&ss_etn=&literal_search={"type"%3A"Passenger+Car"%2C"year"%3A"2009"%2C"make"%3A"VW"%2C"model"%3A"GOLF+V+(1K1)"%2C"engine"%3A"1.4+TSI+(125+kW+%2F+170+PS)"}

 

Καμια δεν ειναι ομως AGM???

Συγγνώμη αλλά μου προτείνει 74Ah που στο πιάτο κάτω δεν χωράει :/

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, TMESSOLO said:

ναι...λεει λοιπον οτι μπορει να μπει και σε αυτοκινητα χωρις start-stop...αυτο που δεν λεει ειναι το τι επακολουθει...μου θυμιζει αυτο που ισχυει στα λαδια: τι μπορει να μπει και τι ειναι εγκεκριμενο για να μπει στο αμαξι

Το λέει 

 

from which conventional vehicles can also benefit, e.g. due to a longer service life of the battery.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, OMINUS said:

Δυστυχώς μόνο 24εκ παίρνει στα 27εκ καβαλάει το πιάτο κάτω το μέτρησα... πφφ πάω για AGM BOSCH S5Α05 60Ah 680A κρίμα γιατί η Α08 θα ήταν τέρας. Και έχουν πολύ μικρή διαφορά τιμής... για μένα.:cry:

Φυσικά θα ενημερώσω για το οποίο αποτέλεσμα.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Χωράει κανονικά
Φορουσα σε 5αρι golf bosch s5 008

Διαστάσεις 278 X 175 X 190

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, nikdev said:

Χωράει κανονικά
Φορουσα σε 5αρι golf bosch s5 008

Διαστάσεις 278 X 175 X 190

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν χωράει η 008 θα χωράει τότε η S5 AGM Α008. Μπας και μέτρησα λάθος θα το ξανά τσεκάρω για σιγουριά ξανά. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας κύριοι και καλο ΣΚ

 

Λοιπόν πληροφοριακά να αναφέρω οτι σημερα εκανα κάποιες κωδικοποιησεις σχετικά με το θεμα της μπαταρίας στο αμάξι.

 

Θα δώσω όμως καποιες λεπτομέριες στο θεμα εδω

(της αλλες πληροφορίες θα της περάσω - ενημερώσω στο θεμα με της κωδικοποίησης που εχω κανει για να ειναι ολα μαζεμένα)

 

Λοιπόν ας τα πάρουμε ενα ενα.

 

Καταρχάς απο αυτα που ειδα και κατάλαβα απο της ρυθμίσεις με το VCDS ειναι οτι τελικα πρέπει να γίνετε η κωδικοποίηση στης μπαταρίες γιατι δίνουν ποιο σωστά πληροφορίες 

 

Πληροφοριακά θα πω το εξής το αμαξι(μιλάω πάντα για το δικό μου όχημα γιατι απο μοντέλο σε μοντέλο αλλάζουν ) εχει απο το εργοστάσιο περασμένο στο σύστημα μπαταρία 69Ah.

 

Εγω τωρα του έβαλα 70ah μπαταρία. 

 

Αυτο ειχε ως αποτέλεσμα οταν το αμαξι ηταν με τα στοιχεία τον 69Ah και εγω να εχω βάλει 70Ah το σύστημα να δινει αλλες πληροφορίες σχετικά με την φόρτιση της μπαταρίας τα volt και οτι εχει να κάνει με το κομμάτι της μπαταρίας.

 

Τωρα που πέρασα τα σωστά αμπερ (70Ah) της μπαταρίας εχω σωστές τιμές.

Γιατι το VCDS εχει ενα MENU το οποιο βλέπεις καποιες τιμες σε πραγματικό χρόνο. 

 

IMG_20201121_104303_copy_1600x1200.thumb.jpg.51fcd85c5cf3d3c97a6df057d871cb34.jpg

 

 

Πριν την αλλαγή τον αμπερ έβλεπα αλλες τιμες η οποίες δεν ηταν σωστές και δεν ειχα ξεκάθαρη εικόνα και αυτο γιατι το αμαξι ηταν με επιλογή 69Ah.

 

Στην φωτογραφία ειναι οπως βλέπετε με τιμή πλέον 70Ah.

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες απο της επόμενες ημέρες στο άλλο θεμα της κωδικοποίησης.

 

Οτι μπορώ να βοηθήσω στην διάθεση σας.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον! Δεν το ήξερα, έχω βάλει κι εγώ μεγαλύτερη από αυτή που είχε αρχικά. Τι αυτοκίνητο; Επειδή δυνατότητα για προγραμματισμό και ρυθμίσεις δεν έχω προσωπικά, θα το κάνει κάποιος, πχ συνεργείο; Ή θα με κοιτάζουν σαν εξωγήινο;! Βέβαια εδώ πολλές φορές προσκρούουν και τα συμφέροντα ή η έλλειψη αυτών για να εφευρίσκουν δικαιολογίες προς αποφυγή τέτοιων παρεμβάσεων!
(Τα τελευταία τα φωνάζω γιατί έχω βαρεθεί όλους τους «επαγγελματίες» που από τη μια γκρινιάζουν ότι δεν έχουν δουλειά και από την άλλη είτε θα σε αποφύγουν είτε θα τα ζητήσουν «μαύρα» ή θα βαράνε τιμές «όσα τους λείπουν»)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , gousias said:

Ενδιαφέρον! Δεν το ήξερα, έχω βάλει κι εγώ μεγαλύτερη από αυτή που είχε αρχικά. Τι αυτοκίνητο; Επειδή δυνατότητα για προγραμματισμό και ρυθμίσεις δεν έχω προσωπικά, θα το κάνει κάποιος, πχ συνεργείο; Ή θα με κοιτάζουν σαν εξωγήινο;! Βέβαια εδώ πολλές φορές προσκρούουν και τα συμφέροντα ή η έλλειψη αυτών για να εφευρίσκουν δικαιολογίες προς αποφυγή τέτοιων παρεμβάσεων!
(Τα τελευταία τα φωνάζω γιατί έχω βαρεθεί όλους τους «επαγγελματίες» που από τη μια γκρινιάζουν ότι δεν έχουν δουλειά και από την άλλη είτε θα σε αποφύγουν είτε θα τα ζητήσουν «μαύρα» ή θα βαράνε τιμές «όσα τους λείπουν»)

το θέμα που έκανα είναι αυτό

 

 

Το οποίο θα το ενημερώσω της επόμενες ημέρες με το τι έκανα στο αμάξι (VW Passat B7 1400 122hp caxa) 

 

τώρα στο ποιος μπορεί να σου της κάνει , αυτό δεν το γνωρίζω δυστυχώς και δεν ξέρω?

 

θέλει βέβαια λίγο ψάξιμο στο τι και πώς, είναι σχετικά λίγο περίπλοκα αλλά μια άκρη βγαίνει.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 21/11/2020 at 12:03 ΜΜ, gousias said:

Ενδιαφέρον! Δεν το ήξερα, έχω βάλει κι εγώ μεγαλύτερη από αυτή που είχε αρχικά. Τι αυτοκίνητο; Επειδή δυνατότητα για προγραμματισμό και ρυθμίσεις δεν έχω προσωπικά, θα το κάνει κάποιος, πχ συνεργείο; Ή θα με κοιτάζουν σαν εξωγήινο;! Βέβαια εδώ πολλές φορές προσκρούουν και τα συμφέροντα ή η έλλειψη αυτών για να εφευρίσκουν δικαιολογίες προς αποφυγή τέτοιων παρεμβάσεων!
(Τα τελευταία τα φωνάζω γιατί έχω βαρεθεί όλους τους «επαγγελματίες» που από τη μια γκρινιάζουν ότι δεν έχουν δουλειά και από την άλλη είτε θα σε αποφύγουν είτε θα τα ζητήσουν «μαύρα» ή θα βαράνε τιμές «όσα τους λείπουν»)

 

Επειδή δεν εχεις δυνατότητα για την κωδικοποίηση οπως ειχες αναφέρει, αλλα οχι μόνο εσύ θα ειναι και άλλα παιδιά λογικά 

 

Επειδή βρήκα αυτο απο την  Banner με της μπαταρίες 

 

https://www.shopbattery.gr/BBST-BANNER-BATTERY-SERVICE-TOOL-FOR-START-STOP-AGM-EFB-BATTERY

 

 

Ισως τα καταστήματα που πουλάμε επίσημα Banner να την κάνουν την κωδικοποίηση αυτη , μιας και εχει δικο της μηχάνημα για δηλώνει της μπαταρίες της.

 

 

 

 

Επίσης ισως και σε συνεργεία αυτοκινήτων Bosch αν την βάλεις σε αυτούς να εχουν την δυνατότητα να το κάνουν.

 

Ως Bosch συνεργείων 

Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2018 at 3:59 ΜΜ, nilasgr said:

 

Εμεινα παλι απο μπαταρια.

Ειναι 3 φορα που μενω απο μπαταρια λογο ακινησιας τα τελευταια 3 χρονια. Εχω αλλαξει 2 μπαταριες μετα την εργοστασιακη.

2 φορες εμεινα με τη 1 που αλλαξα και τωρα 1 φορα με την 2η μπαταρια που αλλαξα.

Με τη εργοστασιακη δεν ειχε συμβει ποτε με πανω κατω την ιδια ακινησια την αλλαξα στα 6 χρονια χωρις να μεινω αλλα το ζητησα εγω στο σερβις λογο χρονων μηπως και με αφησει. φορες και με την Δεν ξερω αν ειναι λ συνεχεια.

 

Αν βαλω το αμαξι μπροστα μετα απο 1 βδομα ακινησια ζοριζεται να παρει το αφηνω 5 -10λεπτα στο ρελαντι και μετα το κλεινω.

Μετα απο μια βδομαδα που παω να το βαλω μπροστα δεν ξαναπερνει. στιγμη που παω να το βαλω παλι μπροστα δεν περνει.

Οταν το κλεινω βαζω συναγερμο.

 

Εχω aftermarket οθονη kenwood dnx 520vt που ειναι συμβατη μονο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο γιατι εχω διαβασει απο το forum οτι δημιουργει προβλημα με τη μπαταρια.

Και το διακοπτη των φωτων στο auto (δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει). Θελω να ρωτησω ειναι φυσιολγικο να συμβαινει αυτο.

 

Και κατι τελευταιο αν ο διακοπτης των φωτων ειναι στο auto τραβαει ρευμα?

 

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Καλησπέρα,  έβγαλες άκρη τελικά με αυτο το θεμα που ειχες? 

 

Ηταν τελικα καποιο θεμα με την Οθόνη η καπου αλλού το θέμα? Το εντόπισες 

Link to comment
Share on other sites

 
Καλησπέρα,  έβγαλες άκρη τελικά με αυτο το θεμα που ειχες? 
 
Ηταν τελικα καποιο θεμα με την Οθόνη η καπου αλλού το θέμα? Το εντόπισες 
Καλησπερα ναι το εχω λυσει το θεμα οχι δεν ηταν θεμα με την οθονη ουτε καποια διαρροη ηταν καθαρα θεμα ακινησιας. Την πηγα σε εναν γνωστο μου ηλεκτρολογο την εβαλε να φορτισει για 2 ημερες για το διαστημα που δεν το μετακινω αφαιρω τους πολους τωρς ειδικα με την κατασταση εχω να το κινησω 3 μηνες.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ναι το εχω λυσει το θεμα οχι δεν ηταν θεμα με την οθονη ουτε καποια διαρροη ηταν καθαρα θεμα ακινησιας. Την πηγα σε εναν γνωστο μου ηλεκτρολογο την εβαλε να φορτισει για 2 ημερες για το διαστημα που δεν το μετακινω αφαιρω τους πολους τωρς ειδικα με την κατασταση εχω να το κινησω 3 μηνες.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δε χρειάζονταν μάστορα. Ήταν θέμα ακινησίας και ότι έβαζες μπροστά νομίζοντας οτι φορτίζει στο ρελαντι
Link to comment
Share on other sites

Τι προτείνετε σε αυτή τη περίοδο ακινησίας για να μη πάθει ζημιά η μπαταρία και το αυτοκίνητο;
Υποθέτω ότι το να μπαίνει μπροστά για κάποια λεπτά δε βοηθά;

Link to comment
Share on other sites

Τι προτείνετε σε αυτή τη περίοδο ακινησίας για να μη πάθει ζημιά η μπαταρία και το αυτοκίνητο;
Υποθέτω ότι το να μπαίνει μπροστά για κάποια λεπτά δε βοηθά;
Αυτό λέμε ότι δε βοηθά. Ίσα ίσα δουλεύει κρύο το αμάξι στο ρελαντι όπου εκεί είναι οι μεγαλύτερες φθορές κινητήρα.
Πάρε ένα φορτιστή συντηρητή μπαταρίας και είσαι κομπλε
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζονταν μάστορα. Ήταν θέμα ακινησίας και ότι έβαζες μπροστά νομίζοντας οτι φορτίζει στο ρελαντι
Αυτο το εκανα 2 φορες την εβδομαδα αλλα δεν ηταν αρκετο.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι προτείνετε σε αυτή τη περίοδο ακινησίας για να μη πάθει ζημιά η μπαταρία και το αυτοκίνητο;
Υποθέτω ότι το να μπαίνει μπροστά για κάποια λεπτά δε βοηθά;
Εγω αυτο που εκανα εβγαλα τους πολους

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το εκανα 2 φορες την εβδομαδα αλλα δεν ηταν αρκετο.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δε κατάλαβες.
Το να βάζεις μπροστά και να δουλεύει στο ρελαντι δε φορτίζει με τίποτα.
Θελει κίνηση και όχι σταματημενο.
Αυτό εννοούσα ότι δε χρειάζονταν μαστορα


Link to comment
Share on other sites

Για αυτοκίνητα που δεν κινούνται συχνά, η λύση είναι μία: Φορτιστής - Συντηρητής μπαταρίας.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Για αυτοκίνητα που δεν κινούνται συχνά, η λύση είναι μία: Φορτιστής - Συντηρητής μπαταρίας.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Το ξερω οτι αυτο ειναι η λυση απλα επειδη δεν εχω καπου να συνδεσω απευθειας την μπαταρια με το αυτοκινητο θα πρεπει να την βγαλω απο αυτοκινητο την μπαταρια και να την εχω σπιτι με τον φορτιστη. Εχω βγαλει τους πολους αν σε περιπτωση το εχω πολυ καιρο το πηγαινω στον γνωστο μου και το βαζει ενα βραδυ στο συνεργειο για να την φορτισει

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο συντηρητής μπαταρίας αυτοκινήτου δεν χρειάζεται να συνδεθεί σε βγαλμένη μπαταρία, επάνω απευθείας συνδέεται ή στους ειδικούς ακροδέκτες στο χώρο του κινητήρα. Μόνο ρεύμα χρειάζεται να παίρνει από πρίζα, λύνεται εύκολα με προέκταση καλωδίου ή μπαλαντέζα.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Ο συντηρητής μπαταρίας αυτοκινήτου δεν χρειάζεται να συνδεθεί σε βγαλμένη μπαταρία, επάνω απευθείας συνδέεται ή στους ειδικούς ακροδέκτες στο χώρο του κινητήρα. Μόνο ρεύμα χρειάζεται να παίρνει από πρίζα, λύνεται εύκολα με προέκταση καλωδίου ή μπαλαντέζα.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Τον γνωριζω ο λογος που δεν ειναι ευκολο ειναι οτι πρεπει να τραβηξω μπαλαντεζα απο τον 4 οροφο καθως επισης για τον χρονο που χρειαζεται να φορτισει πρεπει να ειμαι στον αυτοκινητο

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nilasgr said:

Τον γνωριζω ο λογος που δεν ειναι ευκολο ειναι οτι πρεπει να τραβηξω μπαλαντεζα απο τον 4 οροφο καθως επισης για τον χρονο που χρειαζεται να φορτισει πρεπει να ειμαι στον αυτοκινητο

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

από αυτό, ποιο εύκολο είναι να βγάλεις την  μπαταρία και να την ανεβάσεις στο σπίτι και να την φορτίσεις

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μία διευκρίνιση γιατί είδα να γράφονται κάποια πράγματα που νομίζω δεν ισχύουν.

 

Τα amperes (A) που αναγράφουν οι μπαταρίες αναφέρονται στο πόσο ρεύμα μπορούν να δώσουν.

Το μέγιστο (ας πούμε). Προφανώς δεν δίνουν πάντα τόσο αν δεν το ζητήσει κάποιος.

 

Γενικά το «πόσα Α» ρεύμα θα περάσει το καθορίζει το φορτίο, δηλαδή η συσκευή που τροφοδοτούμε, όχι η μπαταρία, η οποία απλά μπορεί να έχει κάποιο μέγιστο όριο.

Αυτό σημαίνει ότι δεν θα λιώσουν καλώδια, ούτε θα περάσουν 700+Α επειδή βάλαμε μπαταρία που υποστηρίζει μέχρι τόσα.

 

Θα λιώσουν καλώδια αν βάλουμε λεπτά καλώδια σε σύστημα που ζητάει/τραβάει περισσότερο ρεύμα από αυτό το οποίο μπορεί να υποστηρίξει η διατομή των καλωδίων.

 

Παράθεση

This is the starting test according to the SAE (Society of Automotive Engineers). The test specifies that the battery at a temperature of –18°C will deliver a current equal to the Cold Cranking Amps for 30 seconds with the voltage staying above 7.2 volts (3.6 volts for a 6 volt battery).

Πληροφορίες για τα διάφορα standards εδώ.

 

Οπότε, μία «μικρή» μπαταρία, θα έχει χαμηλότερο max A που μπορεί να δώσει. Για αυτό και μια μικρή μπαταρία αυτοκινήτου μάλλον δεν μπορέσει να  βάλει μπροστά ένα πολύ μεγαλύτερο όχημα.

 

 

ΥΓ: Έχω κάποια αίσθηση ηλεκτρολογικών αλλά δεν είμαι ηλεκτρολόγος και καλό θα ήταν κάποιος που είναι να επιβεβαιώσει τα παραπάνω.

 

Edited by LiK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.