firogenis Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 (edited) Γεια σε όλους, είμαι νέος στο φόρουμ και πρόσφατα αγόρασα ένα polo 6n από ένα φίλο, μου έχει βγάλει ένα τεράστιο πρόβλημα στη θερμοκρασία . που για οικονομικούς κυρίως λόγους θα το κοιτάξω τον επόμενο μήνα . άπλα θα το κινώ πολύ λίγο μέχρι τότε . τι εννοώ .... το αμάξι γενικά κινείται με την θερμοκρασία στους 90 σταθερά .... όταν όμως είμαστε μέσα 2 κ πάνω άτομα . με την παραμικρή ανηφόρα που θα ανέβω μου ανεβάζει αμέσως θερμοκρασία . έχει φτάσει μέχρι κ 110 . όταν πιάσω ευθεία ή κατηφόρα αμέσως πέφτει πάλι στο κανονικό . στα 90 . αξιοσημείωτο είναι οτι έχω δοκιμάσει να ανέβω ανηφόρα πχ το μεσημέρι γυρνώντας άπω μπάνιο σε θάλασσα . με ένα φίλο μέσα και μου έφτασε μέχρι 110 . την ίδια μέρα πήρα το αμάξι το βράδυ γύρω στις 2 , έκανα την ίδια διαδρομή με την ίδια ταχύτητα και στην ίδια ανηφόρα και δεν ανέβασε καθόλου . το πήγα σε ένα μάστορα ο οποίος μάλλον ζημιά μου έκανε ... τι εννοώ.... είπε να κάνουμε εξαέρωση . μου έκανε εξαέρωση και μετά όχι μόνο δε διορθώθηκε το πρόβλημα άλλα άρχισα να παρατηρώ οτι έχανε παραφλου .... τις πρώτες μέρες είχε χάσει σχεδόν το μισό ντεπόζιτο . ξύπναγα το πρωί και έβλεπα κάτω από το αμάξι για γραμμή πράσινη 2 μέτρα ..... μέρα με την ημέρα όμως καθώς το συμπλήρωνα έβλεπα οτι έχανε και λιγότερο . με αποτέλεσμα τώρα να βλέπω οτι μπορεί να χάνει πχ μισό ποτήρι κάθε 2-3 μέρες . έως καθόλου , επίσης παρατηρώ οτι χάνει λίγο μόνο όταν ακινητοποιώ το αμάξι πάνω από 1 μέρα όταν το κινώ και το τσεκάρω από κάτω όταν κάνω στάσεις δεν χάνει καθόλου . ο ίδιος μάστορας μου είπε οτι θέλει αλλαγή η τρόμπα νερού ..... εγώ σκέφτομαι οτι μπορεί να είναι ο θερμοστάτης η να έχει βουλώσει το ψυγείο....σε μία κουβέντα που είχα με τον μάστορα σχετικά με την θερμοκρασία που όταν ζορίζεται μπορεί να φτάσει στους 110 . μου είπε ο ΘΕΟΣ "άσε να πιάσει φθινόπωρο να πέσει λίγο η θερμοκρασία του καιρού και το ξαναβλέπουμε μετά" !!!!! να άλλα αν πάω στην παραμικρή ανηφόρα μου ανάβει . τότε τι να κάνω μέχρι το φθινόπωρο να κινούμαι με γάιδαρο για να μην κάψω το αμάξι ???? τέλος πάντων , εγώ θα το ακινητοποιήσω για 2-3 βδομάδες για να μη το ζορίσω . και να μαζέψω λεφτά να το πάω σε άλλον μάστορα η στην VW ... απλά έγραψα αυτό το ποστ για να το συζητήσω αν έχει τύχει σε κανέναν από εσάς . και για να πάρω γνώμες ... ΥΓ 1 - το βιντιλατερ δουλεύει κανονικά το έχω τσεκάρει ΥΓ 2 - ενώ στο δοχείο του νερού γράφει ...G12 . ο μάστορας μου είπε "κάποιος το έχει αλλάξει αυτό. μάλλον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. αυτό το μοντέλο παίρνει G11 .....και μου έβαλε G11 παραφλου !!!! . ΥΓ 3 - Από τις λίγες γνώσεις που έχω ξέρω ότι εάν κάψει φλάντζα . τότε τα λάδια παίρνουν ένα χαρακτηριστικό λευκό χρώμα . όσες φορές έχω κοιτάξει τα λάδια είναι κανονικά . επίσης παρόλο που ανεβάζει συνέχεια θερμοκρασία . λαμπάκι δεν έχει ανάψει ποτέ Edited August 21, 2013 by firogenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapnias Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Το 6n παίρνει g12 απο το 1997 μεχρι τοτε έπαιρνε g11. Φλάτζα κεφαλής δεν σημαίνει οτι ανακατεύει τα λάδια με τα νερα, αυτο συμβαίνει αν καεί η φλάτζα ανάμεσα σε αγωγό λαδιού και νερού ή αν ραγισει το κεφαλάρι και περνάει νερό στα λάδια. Αν η φλάτζα σου εχει σκάσει ανάμεσα σε κύλινδρο και σε σημείο που περνάνε νερα τότε σου ανεβάζει θερμοκρασία οταν ζορίζεται γιατί σου περνάει τα καυσαέρια στα νερά, καθώς επίσης σου φουσκώνει τα νερά και τα χάνεις. Για να το δείς αυτο θα πρέπει να δείς αν σου βγάζει αέρα μέσα στα νερά (καυσαέρια) αλλα είναι λίγο δύσκολο γιατί πιο πιθανό ειναι οτι στο κάνει με φορτίο και με θερμοκρασία. Δες τί χρώμα έχουν τα νερά σου γιατί τα καυσαέρια στα λερώνουν (αν είναι φλάτζα) Απο αντλία πώς πάς; Αν έχεις ανοιχτό καπάκι και μαρσάρεις σου τα τραβάει τα νερά; Απο θερμοστάτη; Αν εχεις το αυτοκίνητο ρελαντί και ζεστό σου ζεσταίνει καί τα δυο κολάρα του ψυγείου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Πιστευω πως καηκε η φλατζα και περναει νερα σε κυλινδρο γι αυτο δεν εχουν αλλαξει χρωμα τα λαδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Στη δεξιά πλευρά του ψευτοκάπακου κάτω από το τρισιμπιτέρ είναι ένα πλαστικό μέσα στο οποίο βρίσκεται ο θερμοστάτης και πάνω του κουμπώνει και η βαλβίδα ψυχρής.Πιάνει πάνω στο μπλόκ με τρεις βίδες και πάνω του κουμπώνουν αν δεν κάνω λάθος 6 διαφορετικά κολάρα!Με τα χρόνια το εσωτερικό λαστιχάκι εκεί που κουμπώνει αυτό το πλαστικό στο μπλόκ φθείρεται και δεν μονώνει καλά με αποτέλεσμα να χάνει νερά ειδικά σε περιπτώσεις έντονης καταπόνησης(περιγράφεις ανηφόρα κ φορτίο στο αμάξι) πόσο μάλλον τώρα καλοκαιριάτικα!Βέβαια μπορείς να το παρακολουθήσεις να δεις αν πράγματι χάνει από κει!Τιμή πλαστικού 40 ευρώ,κανα 20άρι εργατικά κ 2-3 λίτρα παραφλού που θα χαθούν με την αλλαγή 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrikos Posted November 18, 2020 Report Share Posted November 18, 2020 Γεια σας παιδιά και από εμένα . Έχω ένα Audi Q5 και τώρα τελευταία παρατήρησα το εξής στο δοχείο διαστολής. Το γέμισα παραφλου μέχρι τη γραμμή. Max και την άλλη μέρα το βλέπω στο Min ανοίγω την τάπα και πάει πάλη το παραφλου στο max. Αυτό είναι φυσιολογικό η υπάρχει κάποιο πρόβλημα ; Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 18, 2020 Report Share Posted November 18, 2020 Δες κανένα κολλάρο μήπως μπαλονιάζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrikos Posted November 18, 2020 Report Share Posted November 18, 2020 1 hour ago , nikdev said: Δες κανένα κολλάρο μήπως μπαλονιάζει Κοίταξα όλα καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrikos Posted November 19, 2020 Report Share Posted November 19, 2020 On 21/8/2013 at 5:01 ΜΜ, firogenis said: Γεια σε όλους, είμαι νέος στο φόρουμ και πρόσφατα αγόρασα ένα polo 6n από ένα φίλο, μου έχει βγάλει ένα τεράστιο πρόβλημα στη θερμοκρασία . που για οικονομικούς κυρίως λόγους θα το κοιτάξω τον επόμενο μήνα . άπλα θα το κινώ πολύ λίγο μέχρι τότε . τι εννοώ .... το αμάξι γενικά κινείται με την θερμοκρασία στους 90 σταθερά .... όταν όμως είμαστε μέσα 2 κ πάνω άτομα . με την παραμικρή ανηφόρα που θα ανέβω μου ανεβάζει αμέσως θερμοκρασία . έχει φτάσει μέχρι κ 110 . όταν πιάσω ευθεία ή κατηφόρα αμέσως πέφτει πάλι στο κανονικό . στα 90 . αξιοσημείωτο είναι οτι έχω δοκιμάσει να ανέβω ανηφόρα πχ το μεσημέρι γυρνώντας άπω μπάνιο σε θάλασσα . με ένα φίλο μέσα και μου έφτασε μέχρι 110 . την ίδια μέρα πήρα το αμάξι το βράδυ γύρω στις 2 , έκανα την ίδια διαδρομή με την ίδια ταχύτητα και στην ίδια ανηφόρα και δεν ανέβασε καθόλου . το πήγα σε ένα μάστορα ο οποίος μάλλον ζημιά μου έκανε ... τι εννοώ.... είπε να κάνουμε εξαέρωση . μου έκανε εξαέρωση και μετά όχι μόνο δε διορθώθηκε το πρόβλημα άλλα άρχισα να παρατηρώ οτι έχανε παραφλου .... τις πρώτες μέρες είχε χάσει σχεδόν το μισό ντεπόζιτο . ξύπναγα το πρωί και έβλεπα κάτω από το αμάξι για γραμμή πράσινη 2 μέτρα ..... μέρα με την ημέρα όμως καθώς το συμπλήρωνα έβλεπα οτι έχανε και λιγότερο . με αποτέλεσμα τώρα να βλέπω οτι μπορεί να χάνει πχ μισό ποτήρι κάθε 2-3 μέρες . έως καθόλου , επίσης παρατηρώ οτι χάνει λίγο μόνο όταν ακινητοποιώ το αμάξι πάνω από 1 μέρα όταν το κινώ και το τσεκάρω από κάτω όταν κάνω στάσεις δεν χάνει καθόλου . ο ίδιος μάστορας μου είπε οτι θέλει αλλαγή η τρόμπα νερού ..... εγώ σκέφτομαι οτι μπορεί να είναι ο θερμοστάτης η να έχει βουλώσει το ψυγείο....σε μία κουβέντα που είχα με τον μάστορα σχετικά με την θερμοκρασία που όταν ζορίζεται μπορεί να φτάσει στους 110 . μου είπε ο ΘΕΟΣ "άσε να πιάσει φθινόπωρο να πέσει λίγο η θερμοκρασία του καιρού και το ξαναβλέπουμε μετά" !!!!! να άλλα αν πάω στην παραμικρή ανηφόρα μου ανάβει . τότε τι να κάνω μέχρι το φθινόπωρο να κινούμαι με γάιδαρο για να μην κάψω το αμάξι ???? τέλος πάντων , εγώ θα το ακινητοποιήσω για 2-3 βδομάδες για να μη το ζορίσω . και να μαζέψω λεφτά να το πάω σε άλλον μάστορα η στην VW ... απλά έγραψα αυτό το ποστ για να το συζητήσω αν έχει τύχει σε κανέναν από εσάς . και για να πάρω γνώμες ... ΥΓ 1 - το βιντιλατερ δουλεύει κανονικά το έχω τσεκάρει ΥΓ 2 - ενώ στο δοχείο του νερού γράφει ...G12 . ο μάστορας μου είπε "κάποιος το έχει αλλάξει αυτό. μάλλον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. αυτό το μοντέλο παίρνει G11 .....και μου έβαλε G11 παραφλου !!!! . ΥΓ 3 - Από τις λίγες γνώσεις που έχω ξέρω ότι εάν κάψει φλάντζα . τότε τα λάδια παίρνουν ένα χαρακτηριστικό λευκό χρώμα . όσες φορές έχω κοιτάξει τα λάδια είναι κανονικά . επίσης παρόλο που ανεβάζει συνέχεια θερμοκρασία . λαμπάκι δεν έχει ανάψει ποτέ Πρώτα κοίταξε θερμοστάτη μήπως είναι κολλημένος κλειστός και μετά τη βαλβίδα θερμοκρασίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted November 19, 2020 Report Share Posted November 19, 2020 55 λεπτά πριν , Adrikos said: Πρώτα κοίταξε θερμοστάτη μήπως είναι κολλημένος κλειστός και μετά τη βαλβίδα θερμοκρασίας Μάλλον το έχει πουλήσει πια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...