Jump to content
thodoris86

Σκαστρα 1.2Tdi

Recommended Posts

Σκεφτομαι να τοποθετησω σκαστρα θα εχω καποιο θεμα ειδικα με την αποδωση γιατι δεν εχω και περισευμα.....:)

 

http://www.autopro.gr/diesel.html

Link to comment
Share on other sites

μην δινεις λεφτα, δεν θα δουλεψει ποτε σαν τις σκαστρες στα βενζινοκινητα, η λειτουργια ειναι εντελως διαφορετικη τουρμποντιζελ με τουρμποβενζινες

Link to comment
Share on other sites

Εμένα το focus που είναι diesel εχει πεταλούδα γκαζιού, οπότε εχει νόημα η σκαστρα.

Αν εχει και το polo πεταλούδα ισως και να εχει νόημα

Link to comment
Share on other sites

η κανονικη σκαστρα που μπενει στις βενζινες, θελει υποπιεση για να ανοιξει, οι βενζινες στο ρελαντι και στο ρολαρισμα παραγουν υποπιεση,

τα diesel αντιθετα δεν παραγουν υποπιεση, για αυτο το λογο εχουν αντλια υποπιεσης και απο εκει δινει σταθερη υποπιεση παντα στα φρενα και οπου αλλου χρειαζετε, για αυτο σε αυτο το σετ σκαστρα που παρεθεσες σου δινει ηλεκτροβαλβιδα, ωστε να δωσεις υποπιεση στην σκαστρα και με αυτη να την ελενχει οποτε αφηνεις το γκαζι, αν θες δοκιμασε το αλλα μην περιμενεις το αποτελεσμα που βγαζουν οι σκαστρες στα βενζινοκινητα.

 

το πολακι οταν τουρμπιζει δεν ξεσικονει το τοπο απο το τουρμπισμα, ενα συνεχομενο φσσσσσσσσσσ, πολυ κ@@@@τικο!!! το λεω γιατι τα 19αρια τα golf, caddy, skoda, ξεσικονουν το τοπο...

Link to comment
Share on other sites

Θα βαλω πρωτα το προγραμμα να ζωντανεψω λιγο το μοτερ και μπορει να την βαλω μετα....Απλα θα εχει φαση να σφυριζει το πετρελαιο δεν το ακους και καθε μερα...

Link to comment
Share on other sites

Και εσύ Γιάννη κοντεύεις το επίπεδο του Σεφερλή!

Link to comment
Share on other sites

Τα πετρελαια πλεον δεν εχουν καμια σχεση με το παρελθον.... Μπορεις να εχεις και αποδωση και οικονομια χωρις

Κανενα σχεδων αρνητικο του παρελθωντος οπως κροταλισμα και τα λοιπα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα πετρελαια πλεον δεν εχουν καμια σχεση με το παρελθον.... Μπορεις να εχεις και αποδωση και οικονομια χωρις

Κανενα σχεδων αρνητικο του παρελθωντος οπως κροταλισμα και τα λοιπα....

+1

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερον η κουβεντα σας , την παρακολουθω , γιατι με ενδιαφερει πολυ να κανω καποια "μετατροπη" στο polaki μου .

Link to comment
Share on other sites

Θα βαλω πρωτα το προγραμμα να ζωντανεψω λιγο το μοτερ και μπορει να την βαλω μετα....Απλα θα εχει φαση να σφυριζει το πετρελαιο δεν το ακους και καθε μερα...

Τι προγραμμα θα βαλεις?

Τι σου εχουν υποσχεθει?

και

Τι ζητουν (€) για αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Τι προγραμμα θα βαλεις?

Τι σου εχουν υποσχεθει?

και

Τι ζητουν (€) για αυτο?

 

Για revo σκεφτομαι δεν εχω επικοινωνησει ακομα αλλα απο οτι εχω δει στον καταλογο της σελιδας μου το παει γυρω στα 103 αλογα και 23 κιλα ροπη απο 75 και 18 που εχει τωρα...

Εχω στειλει email και περιμενω αναλυτικη απαντηση....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εχω βρει την σκαστρα που βρηκε ο thodoris86 απο εδω http://www.ebay.com/itm/Turbo-Diesel-Dump-Blow-Off-Valve-Bov-For-VW-Golf-Polo-Passat-Bora-1-9T-2-0T-TDI-/251634631643?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a9697c3dbστα 80 ευρο περιπου.... εχει δοκιμασει κανεις?? κανει δουλεια??

Link to comment
Share on other sites

Ναι κανει μια δουλεια... καθε φορα που θα αλλαζεις ταχυτητα θα χανεις την πιεση και θα περιμενεις να "ξαναφουσκωσει" η τουρμπινα!

 

Μια σκαστρα αυτο που κανει ειναι να διωχνει την πιεση στην ατμοσφαιρα οταν κλεινει η πεταλουδα (δηλαδη οταν αφηνεις το γκαζι στις αλλαγες ταχυτητας). Ειναι ομως για καταστασεις οπου η πιεση εχει υπερβει τα νορμαλ επιπεδα (κωλοπειραγμενα) και θες να εκτονωνεις λιγο προς την ατμοσφαιρα για να μην επιστρεφει αυτη η πιεση στην φτερωτη της τουρμπινας και την στραβωσει, αυτη ή τον αξονα της...

Αν ομως μιλαμε για μαμα αμαξι, ειναι υπολογισμενο ετσι ωστε η πιεση που μενει μεσα στον σωλινα εισαγωγης να χρησιμοποιειτε αμεσως μετα την αλλαγη (με το που ανοιγει η πεταλουδα) για να μειωνεται λιγο το turbo lag, που αν και μικρο στα πετρελαιοκινητα, υπαρχει.

Ετσι αν μιλαμε για μαμα αμαξι, θα χασεις σε δυναμη σε καθε αλλαγη, θα σου ανεβει η καταναλωση αφου θα πατας παραπανω γκαζι για να κανεις οτι εκανες που ομως ποτε δεν θα κανεις, εχοντας μια αισθηση βελτιωσης απλα απο τον ηχο (τσαφ, σβιν, ζμπαμ... εξαρταται τη μαρκα)

 

Αν καποιο ή ολα απο τα παραπανω σου φαινονται κινεζικα... μην σκεφτεσαι καν την αλλαγη!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλέ μου πολύ καλό το άρθρο σου... Καλα που είσαι κ εσύ και μας ενημερώνεις... Πραγματικά δεν το ξερά... Και εννοείται πως δεν πρόκειται να βάλω αφού θα χάσω δυναμη και θα ανεβασω και κατανάλωση!! Ευχαριστώ πολύ που μου το εξηγησες κιόλας!!!

Edited by activious
διορθωση
Link to comment
Share on other sites

Φιλέ μ πολύ καλό το άρθρο σ... Καλα που είσαι κ εσύ κ μας ενημερώνεις... Πραγματικά δν τ ξερά... Κ εννοείται πως δν πρόκειται ν βάλω αφού θα χάσω δυναμη κ θα ανεβασω κ κατανάλωση!! Ευχαριστώ πολύ που μου το εξηγησες κιόλας!!!

Καλο θα ηταν να γραφεις ολοκληρες λεξεις χωρις να παραλειπεις γραμματα. Ειναι κουραστικο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά έχω το polo 1,2 diesel θα ήθελα κάποιες διευκρινίσεις όσο αναφορά την σκαστρα θα ήθελα να την αλλάξω να βάλω ανοιχτού τύπου και δεν ξέρω ούτε τι σκαστρα φοράει ούτε τι πρέπει να πάει ώστε να κάνει το θόρυβο στην αλλαγή.. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Τα πετρελαια πλεον δεν εχουν καμια σχεση με το παρελθον...

Κανενα σχεδων αρνητικο του παρελθωντος οπως κροταλισμα

πριν απο μερικα χρονια(αν θυμαμαι καλα 4) ειχε η αντιπροσωπεια της Λαρισας ενα πολο ντιζελ test drive (1,2 TDI 75 αλογα))με ενα παραξενο ονομα και καλα οτι ειναι οικονομικο,οικολογικο  κτλ...και ολα αυτα λογω του οτι ειχες ελαστικα χαμηλης τριβης και κατι σπο'ι'λερ στο πλαι και αεροτομη.

 

Τζαμπα πραγμα το αμαξακι....καπου στα 17.500 ευρω με αποσυρση!!!!!!!!

Το μοτερ δουλευε μονο απο 2.000 εως 3.000 στρ.Στις υπολοιπες στροφες λες και δεν υπηρχε.ΨΟΦΙΟ.

 

Αυτο που δεν θα ξεχασω ποτε ,ειναι η ολικη ελλειψη ηχομονωσης του αυτοκινητου που σε συνδιασμο με τον πλεον τραγικα θορυβοδες κινητηρα,με κανανε να πω οτι

δεν θα αγορασω ποτε ντιζελ.

 

Το αμαξι ειχε εναν θορυβο στην πορεια( και ζεστο παρακαλω οχι κρυο) 100 φορες πιο ασχημο απο τρακτερ μοντελο του 1950.

 

Δεν μπορουμε να λεμε οτι πλεον τα ντιζελ δεν ειναι οπως παλια.

Αν θελεις αθορυβο ντιζελ κανε βολτα με xyundai 1,4 crdi η' με το 16αρι ντιζελ που εχει το πασατ,το οκταβια κτλ και τοτε θα καταλαβεις πως πρεπει να ειναι τα συχρονα ντιζελ.

 

Το πολακι παει χερι -χερι με το 13αρι κορσα (πριν το 2014)στο θεμα θορυβου.

Link to comment
Share on other sites

On 30/8/2013 at 9:12 ΜΜ, thodoris86 said:

Θα βαλω πρωτα το προγραμμα να ζωντανεψω λιγο το μοτερ και μπορει να την βαλω μετα....Απλα θα εχει φαση να σφυριζει το πετρελαιο δεν το ακους και καθε μερα...

τελικα φιλε εφτιαξες κατι στο πολο?

Link to comment
Share on other sites

 Η σκαστρα ,οπως πολυ σωστα αναφερθηκε,ειναι για κινητηρες με πεταλουδα.Κυριος σκοπος ειναι να εξαγει τον αερα που ΔΕΝ χρειαζετε η μηχανη.Εαν τοποθετησεις πολυ κοντα την σκαστρα στην πεταλουδα,η μηχανη σου θα ειναι παντα "κουφια" γιατι με το που θα κλεινει η πεταλουδα,ο σωληνας εισαγωγης θα αδειαζει μεσω της σκαστρας σε ολη την διαδρομη εως την πεταλουδα σχεδον(αφου θα ειναι κοντα )και κανενα προγραμα,καμμια τουρμπινα οποιοδηποτε μεγεθους δεν θα σε σωσει.Ετσι την "πατανε" 8 στους 10.....βελτιωτες.Εαν τοποθετησεις πολυ μακρια την σκαστρα,απλως δεν θα κανει δουλεια γιατι η ο αισθητηρας διαβαζει και το ποτε κλεινει η πεταλουδα.Εαν ειναι μακρια απο αυτην,εχει πολυ χωρο για να "δινει" πιεση ακομα εως να φαει "πορτα" απο την κλειστη πεταλουδα.Δωρον αδωρον δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοι ειναι οι λογοι που μπαινει στο αλουμινιο της τουρμπινας κι εγινε ηλεκτρικη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.