TASOS M, Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Το είδαν και οι ίδιοι επί τόπου και δεν ανέφεραν κάτι για αντίστροφη τοποθέτηση. Το μόνο που μπορούσε να καλυφθεί ήταν το μήκος.Πάμε για MAGNETI MARELLI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Περίεργο που δεν σου είπε; ;θα δούμε πόσο θα κρατήσει έτσι όπως τα έβαλα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted January 8, 2016 Report Share Posted January 8, 2016 (edited) Τοποθετήθηκαν τα MAGNETI-MARELLI.Και πάλι το ίδιο περίπου αποτέλεσμα. Άνοιγμα με σταθερή ταχύτητα μέχρι το τέλος της διαδρομής, χωρίς να μειώνεται για ομαλό τελείωμα.Τα από κατασκευής που είχε επάνω το αυτοκίνητο λίγο πριν το τέλος της διαδρομής μείωναν ταχύτητα και στο τέλος υπήρχε ένα πολύ ομαλό τελείωμα. Για να μειώσω λίγο το τελικό χτύπημα, έβαλα μεγαλύτερα τερματικά λάστιχα.Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό κάτι θα βγάλει αυτό το απότομο σταμάτημα που γίνεται.Βλέπετε ότι έχουμε μια σωστή λειτουργία; Και εδώ βίντεο με εμφανή τη διάφορα ανοίγματος. Edited January 8, 2016 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Τα αμορτισέρ χώρου αποσκευών πρέπει να παρέχουν συγκεκριμένη δύναμη ανύψωσης (390Ν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο), αλλά και ελεγχόμενη ταχύτητα ανύψωσης. Στο βίντεο σου Τάσο είναι σαν να έχουν τοποθετηθεί… ελατήρια. Η άνοδος είναι σχεδόν ανεξέλεγκτη. Είπαμε, γερά αυτοκίνητα φτιάχνει η VW, αλλά ναι, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα με το απότομο σταμάτημα που βλέπουμε, μπορεί να υπάρξει κάποια ανεπιθύμητη φθορα ή (διαζ.) ζημια. Υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματικά τα αμορτισέρ? Οι άλλοι φίλοι τι λένε (kosigal, professor κλπ)? Έτσι λειτουργούν τα δικά τους Magneti Marelli? Ενημερωτικά να αναφέρω ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορούν στην αγορά εκτός από Magneti Marelli: Monroe, Kilen και (αρκετά πιο ακριβά) Febi Βilstein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Σε μένα πάλι γίνεται πιο ομαλά το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ.Τα συγκεκριμένα της magneti marelli πληρούν τις προδιαγραφές των γνησίων δηλ τα 390 Ν οι οποίες αναγράφονται και πάνω σ΄αυτά. Δεν ξέρω αν ο φίλος Τάσος τα πρεσσάρισε αρκετές φορές (τουλάχιστον 30) πριν τα τοποθετήσει.Τώρα για το θέμα της φθοράς του αυτοκινήτου από το ελαφρώς πιο απότομο άνοιγμα......νομίζω ότι γινόμαστε υπερβολικοί.Πιστεύω ότι το πολύ μέσα σε 1-2 βδομάδες θα ομαλοποιηθεί το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ λόγω του ότι τα αμορτισεράκια θα μείνουν κλειστά για αρκετό χρονικό διάστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 (edited) Ποιος ο λογος να τα συμπιεσεις 30 φορες πριν τα βαλεις πανω??? Αν τα βαλεις πανω και ανοιγοκλεισεις 30 φορες το πορτ παγκαζ?? Γιατι ειναι πολυ ζορι να τα συμπιεσεις. Πχ στα αμορτισερ το κανουμε αυτο για να ανακατευτει το λαδι γιατι το αμορτισερ οταν μπει πανω στο σασι η μπουκαλα δεν κανει τερματικη κινηση οπως κανουν τα αμορτισερακια του πορτ παγκαζ, τα οποια στο ανοιγμα ειναι τελειως εκτεταμενα και στο κλεισιμο ειναι κατα 98% συμπιεσμενα. Προσφατα σε αλλο αμαξι αλλαξα και εγω αμορτισερ πορτ παγκαζ, (δεν εχει αυτοματο ανοιγμα) και εβαλα marelli, στο ανοιγμα μολις αφησω απο το χερι μου το πορτ παγκαζ σταματαει ομαλα, ενω πριν τα παλια χτυπουσαν, και στο κλεισιμο φρεναρουν και κλεινει ομαλα, εμεινα ευχαρηστημενος απο τα marelli. Edited January 9, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Παιδιά τα δικά μου ανοίγουν πολύ γλυκά και στο τελείωμα ούτε που το καταλαβαίνεις... Το μόνο κατά που βρίσκω από πριν είναι όταν πάω να το κλείσω θέλει πιο πολύ πίεση από ότι με τα μαμά... Λέτε να φταίει ότι τα έβαλα ανάποδα;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Ανοίγω πάλι το θέμα για να μην την πατήσει άλλος σαν εμένα. ...Αυτά που έβαλα τελικά αποδείχτηκαν πατάτα. ...Μετά από 3 μήνες λειτουργίας έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα (άνοιγμα μέχρι την μέση )...με την πρώτη ευκαιρία θα πάω αντιπροσωπεία να βάλω τα γνήσια να τελειώσει το θέμα. ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Άντε να δούμε ενημέρωσέ μας για τιμές κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Αφού πια δεν άνοιγε καθόλου το πορτ μπαγκαζ είπα να πάω μέχρι τον φιλοσιδη(τι το ήθελα)τα δύο αμορτισέρ μαζί με εργασία 150€ με την έκπτωση που έχω καθώς έχω και τα δύο αυτοκίνητα vw νομίζω 25% μου έκοψε δηλαδή θα πήγαινε 200€ έλεος βρε παιδιά....το άνοιγμα πια έχει γίνει σαν να το αγορασα σήμερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted June 4, 2016 Report Share Posted June 4, 2016 Μήπως μπορείς να μας πεις τι μάρκα είναι τουλάχιστον; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted June 5, 2016 Report Share Posted June 5, 2016 Δεν έγραφε μάρκα είχε μονο το σήμα vw.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...