stavros geoldasis Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Παιδια να ακουσω γνωμες το εχει δοκιμασει κανεις ? χειροποιητα σε τορνο και σαφως πιο σκληρα απο τα πολυουρεθανης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 Γιατι να πας σε μια τετοια λυση?Θα ειναι υπερβολικα σκληρα για καθημερινη χρηση. Απο το 20vt μηπως σου δωσουν καλυτερο αποτελεσμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted September 15, 2013 Author Report Share Posted September 15, 2013 Γιατι τα κανονικα ειναι μαλακα και σκιζονται τα powerflex ειναι ακριβα και λιγο πιο σκληρα απο τα κανονικα οποτε θα φτιαξω χειροποιητα απο τεφλον γιατι θελω να σκληρυνει και να δεσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 (edited) Έτσι καταργείς τα κινηματικά χαρακτηριστικά της ανάρτησης. Σε ορισμένα σημεία απαιτείται κάποια, ελεγχόμενη, κίνηση των σημείων στήριξης όπως, π.χ., εδώ: Άσε την, σημαντική, αύξηση στον θόρυβο κύλισης... Edited September 15, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Γιατι τα κανονικα ειναι μαλακα και σκιζονται τα powerflex ειναι ακριβα και λιγο πιο σκληρα απο τα κανονικα οποτε θα φτιαξω χειροποιητα απο τεφλον γιατι θελω να σκληρυνει και να δεσει. Αποψη μου θα σκληρυνει υπερβολικα το αμαξι. Ή μαζεψε χρηματα και βαλε powerflex ή δες οπως σου ειπα και πιο πανω απο μεγαλυτερο μοντελο που ειναι πιο αντοχης απο τα δικα σου μαμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis307 Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Edω τα καθαρα αγωνιστικα δρομου και δεν εχουν τεφλον....θα χτυπας λακουβα και το ψαλιδι θα γινετε σαν 8αρι...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted September 15, 2013 Author Report Share Posted September 15, 2013 (edited) Σκεφτομαι να φτιαξω μονο τα πανω τα ψαλιδια που εχουν θεμα και τα 2 σινεμπλοκ που πιανει το αμορτισερ τα κατω τα σινεμπλοκ δεν εχουν θεμα ειναι μια χαρα και θα μου στοιχησουν ουτε τα μισα λεφτα απο τα powerflex εχει μπει κανενας σε αμαξι που να εχει τετοια σινεμπλοκ ? το passat εχει διπλα ψαλιδια οπως το w8 s4 rs4 s6 rs6 δεν ειναι σαν τη φωτο που εχετε βαλει μονο πανω κατω κανει κινηση δεν κανει μπρος πισω αυτο το πανω κατω θα μειωθει και αυτοματα και οι λιγοστες κλισεις που παιρνει οποτε στριψιμο διχως αυριο. Edited September 15, 2013 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Αν κανεις απο τεφλον, πετραδακι θα πατας και θα το καταλαβαινεις, το τεφλον ειναι ενα σκληρο υλικο, πως θα εχεις καποιες ανοχες στα ψαλιδια, θα σκορπισει ολο μιας και δεν θα υπαρχει αποροφηση κραδασμων. χωρια που μερικες κινησεις των ψαλιδιων εξαρτονται απο τα σινεμποκ, αν δηλ τα κανεις απο τεφλον δεν θα υπαρχει κινηση καθολου. που το ακουσες οτι κανουν σινεμπλοκ απο τεφλον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted September 15, 2013 Author Report Share Posted September 15, 2013 Σε ενα bmw ειχα δει σινεμπλοκ απο τεφλον γιατι του κοβονταν συνεχεια λογω χαμηλωματος και σκληρης αναρτησης και ειπα να δοκιμασω και εγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Να μην δοκιμασεις γιατι για καλο δεν θα ειναι. Ακολουθησε μια απο τις λυσεις που χρησιμοποιουνται σε αυτοκινητα δρομου. Τωρα αν θελεις οπωσδηποτε να βαλεις τετοια,θα εχεις και τις συνεπειες που περιγραφονται πιο πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...