vagzaf Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 (edited) Hi σε όλους, έχω το 6n2 1,4 16v 100ps. Το πρόβλημα που έχω είναι με το γκάζι που κάνει τα τρελά του..., μερικές φορές μαρσάρει μόνο του, και τις περισσότερες φορές ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει εμπρός και πρέπει να μιζάρω συνέχεια, μέχρι να ξεκινήσει στις 300 στροφές και ύστερα να πάει στις 900 κανονικά... Έχω καθαρήσει την πεταλούδα, και πέρασα και τις βασικές ρυθμίσεις με το vag com, αλλα το πρόβλημα συνεχίζεται όλο και πιο έντονα... Τα σφάλματα που δείχνει το vag είναι τα εξής: 2 Faults Found 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus P1155 - 35-10 - - - Intermittent17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible P1190 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: 0000 0000 Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει...? Ευχαριστώ. Edited September 12, 2013 by vagzaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 η πρωτη βλαβη οτι λεει ο g71 και η δευτερη η βαλβιδα ανκυκλοσης καυσαεριων πιθαβον η βαλβινα ανακυκλωσεις τ α προκαλει ολα.εκτος και αν εχεις λυσει καμια εισαγωγη και τραβαει αερα και βγαζει τον g71 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted September 13, 2013 Author Report Share Posted September 13, 2013 Ο g71 είναι ο αισθητήρας πίεσης αέρα? πού ακριβώς βρίσκεται? Την βαλβίδα ανακύκλωσης την έχω αλλαξει πριν 2 χρόνια, δε νομίζω να είναι αυτή... Την εισαγωγή δεν τη έχω πειράξει, και απ'ότι καταλαβαίνω το πρόβλημα είναι οτι δεν τραβάει αρκετό αέρα μέσα στο μοτέρ... φίλτρο αέρα είναι οκ, Παίζει να είναι η πεταλούδα του γκαζιού? Πώς μπορώ να την τσεκάρω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted September 24, 2013 Author Report Share Posted September 24, 2013 Τελικά το πρόβλημα λύθηκε..., ήταν η ηλεκτρική πεταλούδα του γκαζιού που είχε ξερυθμιστεί... Δεν είχε κάποια βλάβη, απλά είχε χάσει τις ρυθμίσεις της και όσες φορές και να τις ξαναπέρναγα με το vag com (ενώ έδειχνε οτι της πέρναγε) δεν γινόταν τίποτα, γιατί πολύ απλά έπρεπε να τις περάσω όταν το αμάξι ήταν ΖΕΣΤΟ στους 75-80 βαθμούς κελσίου και όχι όταν ήταν στους 90 ή όταν ήταν παγωμένο...Στη λύση του προβλήματος με βοήθησε ένα εξαιρετικό θέμα - how to, που διάβασα σε ένα forum τις Seat, και είναι πολύ κατατοπιστικό με εικόνες και κωδικούς, καθώς επίσης αφορά και τους φίλους της βελτίωσης για συγκεκριμένα μοντέλα vw... :http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?f=7&t=7871 Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted January 9, 2014 Author Report Share Posted January 9, 2014 (edited) Δυστυχώς επανέρχομαι μετα απο καιρό..., τελικά δεν έγινε τίποτα... το πρόβλημα παραμένει...Το αμάξι έχει φτάσει σε σημείο πλέον να μην παίρνει εμπρός...Έχω αλλάξει πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρα MAP, βαλβίδα ανακύκλωσης EGR, έχω καθαρίσει τους αισθητήρες λ, έχω αλλάξει καταλύτη,και μάλιστα έχω κάνει ρυθμίσεις πεταλούδας και reset στον εγκέφαλο...Έχει αρχίσει να ρετάρει ενώ υπήρξαν και στιγμές που δούλευε με 3 κυλίνδρους... άλλες φορές δουλεύει κανονικά και άλλες όχι...Δεν ξέρω πλέον τί να κάνω... βοηθήστε με σας παρακαλώ.. 1 Fault Found16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich P0172 - 35-00 - -Readiness: 0000 0000 Edited January 9, 2014 by vagzaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Δυστυχώς επανέρχομαι μετα απο καιρό..., τελικά δεν έγινε τίποτα... το πρόβλημα παραμένει... Το αμάξι έχει φτάσει σε σημείο πλέον να μην παίρνει εμπρός... Έχω αλλάξει πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρα MAP, βαλβίδα ανακύκλωσης EGR, έχω καθαρίσει τους αισθητήρες λ, έχω αλλάξει καταλύτη,και μάλιστα έχω κάνει ρυθμίσεις πεταλούδας και reset στον εγκέφαλο... Έχει αρχίσει να ρετάρει ενώ υπήρξαν και στιγμές που δούλευε με 3 κυλίνδρους... άλλες φορές δουλεύει κανονικά και άλλες όχι... Δεν ξέρω πλέον τί να κάνω... βοηθήστε με σας παρακαλώ.. 1 Fault Found 16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich P0172 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 16556/P0172 - Σύστημα Πολύ πλούσιο, η Τράπεζα 1 Πιθανά συμπτώματαΑποκλίνουσα συμπεριφορά Πιθανές αιτίες Σύστημα καυσίμων Υπερβολική πίεση καυσίμου Διαρροή ή μολυσμένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου Διαρροή ρυθμιστή πίεσης καυσίμου Χαμηλή πίεση καυσίμου ή να μείνει από καύσιμα Vapor σύστημα ανάκτησης Οι διαρροές αέρα μετά το MAF Διαρροές υποπίεσης Ακατάλληλη κάθεται δείκτη στάθμης λαδιού κινητήρα Κολλημένη βαλβίδα EGR Υπερπλήρωσης του πετρελαίου Cam χρονισμού Συμπίεση του κυλίνδρου Διαρροές καυσαερίων πριν ή κοντά HO2Ss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted January 13, 2014 Author Report Share Posted January 13, 2014 Αυτα τα λίγα μόνο...? ε τοτε ντάξει...Μήπως να το πετάξω καλύτερα...?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Μάλλον δεν πρόκειται να βρεθεί λύση μεσα απο το forum. θα το βάλω συνεργείο και βλέπουμε. Θα ενημερώσω όταν το φτιάξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Πρώτη κίνηση πρέπει να είναι η αντικατάσταση του πρώτου αισθητήρα λάμβδα σου, που είναι υπεύθυνος για τη ρύθμιση μίγματος. Πολλές φορές στα χιλιόμετρα που βρίσκεται αρχίζουν να χαλάνε και δείχνουν λανθασμένες ενδείξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted January 15, 2014 Author Report Share Posted January 15, 2014 Πλεον καταλήγω στο συμπέρασμα οτι μάλλον έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος... Φαίνεται πως δε μπορεί να κρατήσει τις βασικές ρυθμίσεις...Όταν του κανω reset βγάζοντας τον αρνητικό πόλο για 40 λεπτά, τότε παίρνει εμπρος ο κινητήρας τρέμωντας και μετά απο μισή ώρα λειτουργίας στρώνει κανονικά. Έπειτα του ρυθμίζω και τα ηλ.παράθυρα κρατώντας το κλειδί αριστερά μέχρι να ανοίξουν τέρμα και όλα ok.Μετά απο λίγες βόλτες και άναμα-σβήσιμο μηχανής, ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει εμπρός,μέχρι που κάποια στιγμή δεν παίρνει καθόλου, και τα παράθυρα χάνουν το αυτόματο σήκωμα- κατέβασμα στην δεύτερη σκάλα.Υπάρχει κάποιος τρόπος να τεστάρω τον εγκέφαλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny_RE Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 (edited) Γεια σε όλους , χρόνια πολλά και καλή χρονιά εύχομαι σε όλους!! παιδιά, έχω απελπιστεί και στράφηκα στο forum, μήπως και βγάλω κάποια άκρη, γιατί δυστυχώς τα συνεργεία είναι σαν τους γιατρούς και τους δικηγόρους. (ζητώ συγνώμη αν κάποιος από εσάς είναι επαγγελματίας τέτοιου είδους, δεν θέλω να προσβάλω κανέναν, απλά εννοώ ότι άμα σου χρειάζονται συνήθως έχεις τρεξίματα και όχι ευχάριστα!!) . Έχω ένα vw polo 9N του 2003 μοντέλο, 1.4cc 16V και το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και με ταλαιπωρεί από το περασμένο Μάιο είναι ,ότι έχω διακοπή στο γκάζι , και για αυτό το λόγο έκανα post σε αυτό το θέμα. Δεν είναι το ίδιο, βασικά καμία σχέση, απλά σχετικό. Πλέον όταν είναι αναμμένο το αυτοκίνητο, είναι μονίμως αναμμένο το εικονίδιο του Check και αρκετά συνήθως το EPC στο καντράν του αυτοκινήτου. Κατά την οδήγηση, παθαίνει τα εξής: εκεί που οδηγάω στις 5.000 στροφές (π.χ) πέφτει η απόδοση του κινητήρα στις 1.000 στροφές (στάνταρ) και δεν έχω γκάζι στη συνέχεια. Το έχω πάθει σε όλες τις ταχύτητες του αυτοκινήτου, και 1η και 2α και 3η και 4η και 5η και σε ψηλές στροφές και σε χαμηλές. Ενώ το ρελαντί έχω παρατηρήσει και είναι γύρω στις 700 στροφές , όταν το παθαίνει αυτό κρατάει ρελαντί στις 1000 στροφές και ούτε πάνω ούτε κάτω. Πατάω τη παντόφλα του γκαζιού, δεν αντιδρά όμως. Έχω ταλαιπωρηθεί πολύ και έχω ταλαιπωρήσει και το μηχανικό μου πάρα πολύ. Έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές , που σε περίπτωση που τις πλήρωνα θα είχα βγει στο δρόμο. Μήπως έχει ξανακούσει κάποιος κάτι παρόμοιο?Ξέχασα να αναφέρω το τρόπο παράκαμψης του προβλήματος. το αυτοκίνητο δεν σβήνει λόγω αυτού, άρα κάνω σιγά σιγά στην άκρη του δρόμου, σβήνω το αμάξι, το ξαναβάζω μπρός και δουλέυει κανονικά, καμιά φορά βέβαια δεν λειτουργεί φυσιολογικα με τη πρώτη και μπορει να χρειαστει να το ξανασβήσω και να το ξανανάψω 5-6 φορές, αλλά πάντα πέρνει μπροστά , δεν μου εχει σβήσει ποτέ λόγω αυτού. Τα λαμπάκια στο καντράν βέβαια πάντα αναμμένα. Edited January 5, 2015 by Johny_RE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 Τι βγάζει στο διαγνωστικό? Αισθητηρα στροφών στροφαλου τσέκαρες? Θα έπρεπε να βγαίνει σε βλάβη βέβαια. Όταν στο κάνει πχ με 4η ταχύτητα και δεν έχεις γκαζι, αν κατεβάσεις απότομα σε 3η ή 2η (αναλόγως την ταχύτητα που κινείσαι) και δώσεις Γκάζι, αποκρινεται? Αν ναι είναι σίγουρα αισθητηρας στροφών. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny_RE Posted January 5, 2015 Report Share Posted January 5, 2015 Ξεχασα να αναφερω στο αρχικο μου post οτι, το προβλημα δημιουργειται κατα την επιταχυνση και δν ξερω κατεβαζοντας αποτομα ταχυτητα αν δωσει γκαζι ή οχι, αλλα με ομαλο κατεβασμα ταχυτητας και παλι συνεχιζει το ιδιο βιολι. Γκαζι μηδεν! Στον εγκεφαλο, η βλαβη που εμφανιζει στον εγκεφαλο αναφερει "απωλεια αερα υπο πιεση" , τιποτα πιο συγκεκριμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...