Jump to content
Tyreburner

Ετήσιο Service Για Polo Gti 6R

Recommended Posts

Ψάχνω αξιόπιστη αντιπροσωπεία για το ετήσιο service. Έχει να προτείνει κάτι κάποιος, διότι δεν έχω μείνει ευχαριστημένος από την δικιά μου ( Γρατσίας Αγίας Παρασκευής).

Link to comment
Share on other sites

Auto Club Νεα Φιλαδελφεια. Καλες τιμες και σ' αφηνουν να εισαι και παρων κατα τη διαρκεια του service.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto Club Νεα Φιλαδελφεια. Καλες τιμες και σ' αφηνουν να εισαι και παρων κατα τη διαρκεια του service.

Σε περίπτωση όμως που δεν είσαι θα το πάρεις όπως το άφησες!

Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο μου service δεν με άφηναν να είμαι παρών(πράγμα που το θέλω για να βλέπω αν όντως κάνουν αυτά που πρέπει),είναι αγενείς και τρίτον και κυριότερων όταν είχα πάει για αλλαγή ηλιοροφής δεν είχαν καν αμάξι αντικατάστασης και αναγκαζόμουν να δανείζομαι απο δω και απο εκεί αμάξια ή να πηγαίνω με συγκοινωνίες στην δουλεία μου για 2 βδομάδες. Είχα παραπονεθεί εννοείται και δεν είχα πάρει καμία πειστική απάντηση πέραν του ότι δεν είχαν διαθέσιμο αμάξι(τρίχες με λίγα λόγια). Και η πλάκα είναι ότι είχα θέσει αυτόν τον όρο όταν το άφησα εκεί αλλά προφανώς με γράψανε στα α@@@@@α τους. Παραπονέθηκα και στα κεντρικά του Γρατσία,μου είπαν ότι έχω δίκιο,λυπούνται πολύ κτλ. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να χαραμίσω τα λεφτά μου σε αυτήν την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, για τους παραπάνω λόγους, και πόσο μάλλον μη γνωρίζοντας αν θα γίνει σωστή δουλεία εφόσον δεν επιτρέπουν να είσαι παρόν. Πάντως ξέρω και άλλες περιπτώσεις για την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία που άλλα είχαν συμφωνήσει και τελικά δεν έγινε τίποτα από όλα αυτά.


Σε περίπτωση όμως που δεν είσαι θα το πάρεις όπως το άφησες!



Αυτό φοβάμαι και εγώ
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή οροφής για ποιο λόγο; Πάντως έπρεπε προτού το αφήσεις να εξασφαλίσεις το αυτοκίνητο αντικατάστασης για να αποφύγεις τα παραπάνω που περιγράφεις. Τώρα όσον αφορά το να είσαι παρών στο service, ήταν κάτι που το ξεκαθάρισα κατά την αγορά του οχήματος και δεν τέθηκε καν υπό συζήτηση.  

Link to comment
Share on other sites

Ηλιοροφή διότι ήταν ελαττωματική και μετά από 6 μήνες ξαφνικά σκάλωσε και δεν έκλεινε ούτε άνοιγε. Η αντιπροσωπεία που αναφέρεις είναι αξιόπιστη από προσωπική σου εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής service δεν έχω κάνει ακόμα γιατί είναι καινούριο το αμάξι. Αλλά και έχω βρεθεί στο χώρο του service και έχω μιλήσει με άτομα από εκεί και δείχνουν "εντάξει". Τιμές μπορείς να μάθεις και μόνος σου και θα διαπιστώσεις και από μόνος σου ότι είναι φθηνοί. Από εκεί και πέρα, επειδή διαβάζω πολύ περισσότερο απ' όσο γράφω και εδώ αλλά και σ' άλλα forum, μπορώ να σου πω πως είναι ίσως η μοναδική αντιπροσωπεία για την οποία δεν έχει τύχει να ακούσω-διαβάσω κάτι αρνητικό. Επίσης σημαντικό είναι ότι δέχονται να πας με δικά σου ανταλλακτικά (π.χ. λάδια) χωρίς να δυσανασχετούν.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα, να σαι καλά. Πάρε ένα τηλέφωνο και ρώτα δυο πράγματα που θες. Όλο και κάτι θα καταλάβεις σχετικά με την αντιμετώπιση που θα έχεις. Αν τυχόν σου που κάτι που δεν σε βρίσκει σύμφωνο το ψάχνεις κι άλλο. Τιμές έχεις ρωτήσει αλλού;

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακόμα δεν έχω ρωτήσει αλλού..γι'αυτό και άνοιξα αυτό το topic για να προσανατολιστώ λίγο!!από αύριο ξεκινάω ψάξιμο και θα σας ενημερώσω και εσάς για τιμές και τα σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

To ότι πολλές αντιπροσωπείες δεν αφήνουν να είναι οι πελάτες παρόντες στο χώρο του service, μην το παίρνετε αρνητικά. Δεν είναι γιατί θέλουν να κάνουν κάτι που δεν πρέπει να δείτε, είναι γιατί αν συμβεί κάτι και χτυπήσει κάποιος (από πχ αναβατόριο), θα βρουν τον μπελά τους. Και αν συμβεί και τπτ χειρότερο (χτύπα-ξύλο), θα μπουν κ φυλακή. Επομένως είναι απλά ΤΥΠΙΚΟΙ, επειδή ως αντιπροσωπεία έχουν κάποια υποτυπώδη οργάνωση.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο που λες εχεις δικιο. Απλα οταν εισαι παρων στο service ειναι πιο "τυπικοι", κατα τη γνωμη μου. Πιστευω πως πρεπει να σου επιτρεπουν να εισαι παρων οχι μονο για να τους "ελεγχεις" αλλα και -κυριως- για να μπορεις να ρωτησεις τυχον αποριες που εχεις αλλα και για να δεχτεις τυχον υποδειξεις απο αυτους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Εγώ προσωπικά έμεινα ευχαριστημένος από τον Μπουρμά (Λ.Αλίμου)...καλή εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση. Μου φάνηκαν πιο έντιμοι από κάτι άλλους.

 

Ο χώρος είναι ανοιχτός, οπότε βλέπεις τι δουλειά που γίνεται στο αμάξι (εάν το επιθυμείς). Και από τιμές για εξουσιοδοτημένο είναι αρκετά λογικοί. Έκανα πρόσφατα σέρβις, και ζήτησα τιμή και από τη Καρεντα...ο Μπουρμάς μου βγήκε 170 Ευρώ φθηνότερος για ακριβώς τις ίδιες δουλειές ΚΑΙ με εξυπηρέτησε κιόλας για να έχω ξεμπερδέψει μέσα σε 1.30 ώριτσα, ενώ οι άλλοι ήθελαν να τους αφήσω το αμάξι περίπου 4 ώρες !!! Πλάκα μας κάνει η Καρεντα, θέλει 4 ώρες για λάδια/φίλτρα;;;;

Link to comment
Share on other sites

Μην ακους τι λενε στο τηλεφωνο στην Καρεντα ζητανε κατι εξωφρενικα ποσά και ωρες που πρεπει να μεινει το αμαξι οι οποιες δεν ισχυουν
Καρεντα Κάτω Πατήσια , ανοιχτός ο χωρος μπορεις να πας να βλεπεις τι κανουν , αψογοι μηχανικοι .
Στο τηλέφωνο μου ειχαν πει 100 ευρω με λαδια δικα μου για το λιπαντικο σερβις και τελικα μου πηραν 55 ευρω με δικα μου λαδια δηλαδη εργασια, φιλτρο λαδιου, καρτα καυσαεριων

Link to comment
Share on other sites

Σαν αυτοκηνιτο εχει ακριβή συντήρηση ;;;;πανω κάτω πόσο κοστίζει ;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.