babatsa Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Golf Plus TSI, 2007, αναβόσβηνε η ένδειξη " εξαγωγή καυσαερίων " . Service έγινε ΟΚ. Συμπιέσεις κυλίνδρων: Νο 1- 10,5, Νο2 - 12,5, Νο 3 - 10,5, Νο 4 - 8,5. Η ένδειξη τώρα είναι ΟΚ. Συνεργείο είπαν ότι φταίει η βενζίνη. Καθαριστικό κινητήρα θα βοηθήσει ? Να βάζω ΜΟΝΟ 100άρα ? Μπορεί να βελτιωθεί χωρίς ανοίγματα κινητήρα, καπάκια , κλπ ? Μου είπαν για κόστος καθαρισμού € 1000 - 1200. Τι μπορώ να κάνω ? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Πιθανότατα είναι από κάπνα στις βαλβίδες, που εν μέρει μπορεί να λυθεί έμμεσα με καθαριστικά (π.χ. αφρό Amsoil ή άλλα χημικά), χωρίς όμως σίγουρα αποτελέσματα. Το σωστό είναι να ανοιχτεί/λυθεί η κεφαλή και να καθαριστού όλα, απλά έχει μεγάλο κόστος-όπως είπες. Αν δεν διαθέτεις το budget, ψάξε στο forum για λύσεις στην κάπνα βαλβίδων, έχει συζητηθεί αρκετά. Σε πολλούς γίνεται δουλειά με χημικά. Επίσης, χαμηλή συμπίεση μπορεί να είναι κ άλλα πράγματα βέβαια, αλλά μην τρομάζεις, δεν είναι απαραίτητα αυτό. Π.χ. σπασμένο/ραγισμένο πιστόνι. Για TSI 2007 όμως, δεν το νομίζω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Χωρίς να θέλω να ανησυχήσω κανένα νομίζω ότι η διαφορά 12.5 με 8,5 είναι κάμποση. Πιστεύω πως χρειάζεται να επιμείνεις λίγο στο ψάξιμο......προσωπική άποψη αυτή.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted September 19, 2013 Author Report Share Posted September 19, 2013 ¨pINiOn" KAI "Dikonou" ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.... ΣΤΗΝ AUTO MARIN ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..για αυτο ΕΙΔΑΝΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ, ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΨΙΛΟΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.... ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ( ΕΒΑΛΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΟΥΛΑΡΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ..... ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 2 ΜΕΡΕΣ ... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Πως θα λυθει η χαμηλή συμπίεση με καθαριστικο βενζινης ? τι σχεση εχουν οι κάπνες στους αυλους με την συμπιέση? Μην λεμε οτι να ναιΚαι οι τυποι στην auto marin ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΙ που δεν σε ενημέρωσαν τι εστί χαμηλή συμπίεση ! Μην πάρεις το αμαξι και αν εισαι εγγυηση πες τους να λυσουν το μοτέρ !Χαμηλή συμπίεση σημαίνει σπασμένο έμβολο ή στραβή βαλβίδα που δεν κλεινει καλα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Διαφορα συμπιεσης μεγαλυτερη του 4 δηλωνει προβλημα . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 Πως θα λυθει η χαμηλή συμπίεση με καθαριστικο βενζινης ? τι σχεση εχουν οι κάπνες στους αυλους με την συμπιέση? Μην λεμε οτι να ναι Και οι τυποι στην auto marin ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΙ που δεν σε ενημέρωσαν τι εστί χαμηλή συμπίεση ! Μην πάρεις το αμαξι και αν εισαι εγγυηση πες τους να λυσουν το μοτέρ ! Χαμηλή συμπίεση σημαίνει σπασμένο έμβολο ή στραβή βαλβίδα που δεν κλεινει καλα δεν ειμαι στην εγγυηση ( 2007 ) .. δυστυχως...και δεν εχω και budget για ανοιγμα κινητηρα... Διαφορα συμπιεσης μεγαλυτερη του 4 δηλωνει προβλημα . ναι .. αλλα τι ? πρέπει να ανοιχτει μαλλον .. ετσι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 (edited) Μπορει να φταινε τα μπουζι ή καποιο ελατηριο στο εμβολο . Αρχικα αλλαξε 4 μπουζι , να δεις αν θα το ξανακανει . Αν το ξανακανει , ολα τα vag υποφερουν απο πολλαπλασιαστες και ισως ειναι καποιος στα τελευταια του . Βαλτο να δουλευει ρελαντι και αρχισε να αφαιρεις εναν - εναν τους πολλαπλασιαστες να δεις πως συμπεριφερεται ο κινητηρας . Κατα τι γνωμη μου γενικα και οι 4 κυλινδροι εχουν χαμηλη συμπιεση , βεβαια δεν ξερω ποση πρεπει να εχει κανονικα ο δικος σου . Τελικα ειχα λαθος για τον δικο σου κινητηρα , κατω του 10 υπαρχει θεμα . Edited September 20, 2013 by passatebos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 Μπορει να φταινε τα μπουζι ή καποιο ελατηριο στο εμβολο . Αρχικα αλλαξε 4 μπουζι , να δεις αν θα το ξανακανει . Αν το ξανακανει , ολα τα vag υποφερουν απο πολλαπλασιαστες και ισως ειναι καποιος στα τελευταια του . Βαλτο να δουλευει ρελαντι και αρχισε να αφαιρεις εναν - εναν τους πολλαπλασιαστες να δεις πως συμπεριφερεται ο κινητηρας . Κατα τι γνωμη μου γενικα και οι 4 κυλινδροι εχουν χαμηλη συμπιεση , βεβαια δεν ξερω ποση πρεπει να εχει κανονικα ο δικος σου . Τελικα ειχα λαθος για τον δικο σου κινητηρα , κατω του 10 υπαρχει θεμα . ευχαριστω passatebos....εχει γινει service και η "διαγνωση" δεν δειχνει προβλημα..... πρεπει ναχουν 10 με 10,5.... θα ξανακανω μετρηση σε 1 μηνα και θα σου πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Η συμπίεση στα 1.4 TSI πρέπει να είναι 10,5 ! Οι πολλαπλασιαστες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την συμπίεση . Αν μετρουσαν συμπίεση και στους 4 κυλίνδρους 10,5 τότε ναι ίσως φταίνε Μπουζί, πολλαπλασιαστες, κάπνα ! Εφόσον μετρήθηκε η συμπίεση 8,5 αυτό δείχνει ότι υπάρχει βλάβη ! Ή σπασμενο πιστονι ή σπασμένο ελατήριο ή στραβή βαλβίδα ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 Η συμπίεση στα 1.4 TSI πρέπει να είναι 10,5 ! Οι πολλαπλασιαστες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την συμπίεση . Αν μετρουσαν συμπίεση και στους 4 κυλίνδρους 10,5 τότε ναι ίσως φταίνε Μπουζί, πολλαπλασιαστες, κάπνα ! Εφόσον μετρήθηκε η συμπίεση 8,5 αυτό δείχνει ότι υπάρχει βλάβη ! Ή σπασμενο πιστονι ή σπασμένο ελατήριο ή στραβή βαλβίδα ! το 10,5 ειναι σωστο για το 1400 tsi... γιατι ομως ο ενας κυλινδρος δειχνει 12,5 ?.... δεν μετρηθηκε σωστα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Έχω κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα σε TSI 140 του 2007.Έίχα και έχω τρέμουλο στο ρελαντί, το έβαλαν στο διαγνωστικό και δεν φάνηκε κάτι, οπότε μέτρησαν την πίση και βρήκαν ότι ο 3ος κύλινδρος έχει πρόβλημα. Άλλαξαν πολλαπλασιαστές με τους άλλους κυλίνδρους και το έκανε πάλι στον 3ο. Οπότε μου είπαν ότι μάλλον οι βαλβίδες έχουν κάπνα και δεν κλείνουν καλά και από κει να έχω απώλεια πίεσης και να μου κάνει αυτό το τρέμουλο στο ρελαντί. Μου έδωσαν για συντηριτική αγωγή ένα καθαριστικό βενζίνης και να το παρακολουθούμε... Μετά από περίπου 300 χλμ σε εθνική οδό, το τρέμουλο το κάνει ακόμα στο ρελαντί, αλλά νομίζω σε μικρότερο βαθμό. Αν δεν φύγει με το καθαριστικό πρέπει να ανοίξουμε καπάκι και να καθαριστούν οι βαλβίδες, όπως ειπώθηκε και παραπάνω, με μεγάλο κόστος. Οπότε αν δεν φτιάξει με το καθαριστικό, που δεν το βλέπω, θα το αφήσω έτσι. Ήδη έδωσα 1100 ευρώ σε αλλαγή τουρμπίνας! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 Έχω κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα σε TSI 140 του 2007.Έίχα και έχω τρέμουλο στο ρελαντί, το έβαλαν στο διαγνωστικό και δεν φάνηκε κάτι, οπότε μέτρησαν την πίση και βρήκαν ότι ο 3ος κύλινδρος έχει πρόβλημα. Άλλαξαν πολλαπλασιαστές με τους άλλους κυλίνδρους και το έκανε πάλι στον 3ο. Οπότε μου είπαν ότι μάλλον οι βαλβίδες έχουν κάπνα και δεν κλείνουν καλά και από κει να έχω απώλεια πίεσης και να μου κάνει αυτό το τρέμουλο στο ρελαντί. Μου έδωσαν για συντηριτική αγωγή ένα καθαριστικό βενζίνης και να το παρακολουθούμε... Μετά από περίπου 300 χλμ σε εθνική οδό, το τρέμουλο το κάνει ακόμα στο ρελαντί, αλλά νομίζω σε μικρότερο βαθμό. Αν δεν φύγει με το καθαριστικό πρέπει να ανοίξουμε καπάκι και να καθαριστούν οι βαλβίδες, όπως ειπώθηκε και παραπάνω, με μεγάλο κόστος. Οπότε αν δεν φτιάξει με το καθαριστικό, που δεν το βλέπω, θα το αφήσω έτσι. Ήδη έδωσα 1100 ευρώ σε αλλαγή τουρμπίνας! Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ ΤΟ ΙΔΙΟ !!!!! ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ..... ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΩΓΗ .... ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ... ΘΑ ΔΩ ΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Για να δουμε τι θα γινει....Πάντως προβληματίζομαι για ακόμα μια φορά γιατί κάποια προβλήματα εμφανίζονται σε πολλά αμάξια τις ίδιας χρονολογίας. Π.χ. το σκίσιμο της ταπετσαρίας στη θήκη των γυαλιών, το τρέμουλο στο ρελαντί, ο καθαρισμός των βαλβίδων, καδένα, αλλαγή τούρμπο κτλ κτλ. Δηλαδή σε όλους λίγο πολύ εμφανίζονται προβλήματα (μικρά η μεγάλα) που κατά τη γνώμη μου δεν έπρεπε να εμφανίονται σε αμάξι τέτοια τιμής! Και κλείνοντας αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι μήπως πρέπει να αναλάβει η αντιπροσωπεία τυχόν ευθύνες που αφορούν τα after sales προβλήματα που κανονικά δεν έπρεπε να υφίστανται?! Αν για παράδειγμα είμαι "*μη επιτρεπόμενη λέξη*" οδηγός και πατάω συνέχεια το συμπλέκτη και φαγωθεί ο δίσκος θα φταίω αποκλειστικά ΕΓΩ, αλλά αν ξεκολλάει η ταπετσαρία οροφής στα καλά καθούμενα τότε ο μόνος που δεν φταίει ειμαι εγώ και για ποιο λόγο να κληθώ να πληρώσω το κόστος αντικατάστασης σε μια ζημιά που οφείλεται σε "αστοχία" προϊόντος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Πως θα λυθει η χαμηλή συμπίεση με καθαριστικο βενζινης ? τι σχεση εχουν οι κάπνες στους αυλους με την συμπιέση? Μην λεμε οτι να ναι Και οι τυποι στην auto marin ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΙ που δεν σε ενημέρωσαν τι εστί χαμηλή συμπίεση ! Μην πάρεις το αμαξι και αν εισαι εγγυηση πες τους να λυσουν το μοτέρ ! Χαμηλή συμπίεση σημαίνει σπασμένο έμβολο ή στραβή βαλβίδα που δεν κλεινει καλα Μην είσαι απόλυτος. Κάπνα/επικαθίσεις στις βαλβίδες προφανώς μπορεί να σημαίνει χαμηλή συμπίεση. Οι βαλβίδες δεν μπορούν να κλείσουν καλά και χάνεται συμπίεση, πολύ λογικό. Και για να απαντήσεις στον εαυτό σου μόνο σου: Γιατί TSI με κάπνα τρέμει πολύ στο ρελαντί μέχρι που κάποια στιγμή ανάβει και λαμπάκι, ενώ ένα χωρίς κάπνα δεν τρέμει σχεδόν καθόλου; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Ένα super thread για το θέμα της κάπνας, είναι το παρακάτω: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/336352-Audi-FSI-Engine-Carbon-Build-up-Megathread αξίζει να το παρακολουθήσει κανείς, αν και έχει άπειρο υλικό. Σχετικά με την κάπνα και την συμπίεση, αναφέρει και: "the carbon deposits in the neck region of the intake valve may prevent correct valve closing, which leads to compression losses and thus sporadic ignition failures". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Παιδιά επίσης , μεταφέροντας γνώση άλλου βέβαια, συμπίεση μετράται με κρύο μοτέρ έτσι; όχι με ζεστό και με τα μέταλλα να έχουν διασταλλεί......και η διαφορα είναι αρκετή ανάμεσα στο 12,5 και το 8,5.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 Παιδιά επίσης , μεταφέροντας γνώση άλλου βέβαια, συμπίεση μετράται με κρύο μοτέρ έτσι; όχι με ζεστό και με τα μέταλλα να έχουν διασταλλεί......και η διαφορα είναι αρκετή ανάμεσα στο 12,5 και το 8,5.... το 12,5 μουκανε και μενα εντυπωση... κανονικα πρεπει ναναι 10,5.... ( λαθος μετρηση ??? 0 θα ξαναμετρησω σε 1 μηνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Η συμπίεση στα 1.4 TSI πρέπει να είναι 10,5 ! Οι πολλαπλασιαστες δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την συμπίεση . Αν μετρουσαν συμπίεση και στους 4 κυλίνδρους 10,5 τότε ναι ίσως φταίνε Μπουζί, πολλαπλασιαστες, κάπνα ! Εφόσον μετρήθηκε η συμπίεση 8,5 αυτό δείχνει ότι υπάρχει βλάβη ! Ή σπασμενο πιστονι ή σπασμένο ελατήριο ή στραβή βαλβίδα ! :hi: :hi: Τους πολλαπλασιαστες τους ανεφερα επειδη εγραψε ο φιλος babatsa οτι ρεταριζε .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted November 4, 2013 Author Report Share Posted November 4, 2013 Καλημέρα...χρωσταω απάντηση. Λοιπόν, τρια 20λεπτα ( σε διαφορετικες μερες ) στις 4000 στροφες και μια Αθήνα - Θεσσαλονικη - Αθήνα επίσης στις 4000 για αρκετο χρονικο διστημα ( μισαωρο με ωρα ). 4 φορες ΒP Ultimate 100 ( και ΜΟΝΟ Ultimate ), από 20-30 ευρω ( όχι φουλαρίσματα). Η βελτιωση ειναι εξωφθαλμη. Ο κινητηρας σταματησε να 'τρεμει' στο ρελαντι και αναπνεει καλυτερα. Πολυ καλυτερη λειτουργια και του τουρμπο. Το μονο που παρουσιασε ήταν οτι καταναλωσε σχεδον ολο το αντιψυκτικο (paraflu). Αυτη τη στιγμη λειτουργει σχεδον σαν καινουργιο. Δεν εκανα μετρηση συμπιεσης κυλινδρων. Θα κανω με την πρωτη ευκαιρια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted November 6, 2013 Report Share Posted November 6, 2013 (edited) Η κατανάλωση του αντιψυκτικού δεν ακούγεται και πολύ φυσιολογική... Κάνε έλεγχο σε ψυγείο, σωληνώσεις, αντλία νερού Edited November 6, 2013 by aga 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Μήπως χάνει από εκεί συμπίεση? Φλάντζα κεφαλής? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Πήγαινε σε συνεργείο, δεν είναι δυνατό να χάνεις το παραφλού έτσι. Πρόσεξέ το μην ανεβασες θερμοκρασία λόγω παραφλού και έχει τσιμπήσει και η φλάτζα και δεν έχεις καταλάβει τίποτα. Δηλαδή από μια διαρροή παραφλού θα πάθεις στο τέλος μεγάλη ζημιά. Μέτρα και συμπιέσεις και δες τι γίνεται στο μοτέρ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatsa Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 οκ, aga, stef80 και nikdev, συμπιεση κυλινδρων οκ και στους 4 κυλινδρους ( 10,5 -11,0 ) Το paraflu τοχανε απο τα 2 σωληνακια στην ενωση με το δοχειο αντιψυκτικου ( φθαρμενες οι 2 ροδελιτσες ) Αλλαξα και το πολλαπλασιαστη - αρυθμιες... Εχει παρα πολυ μεγαλη βελτιωση και στο ''τρεμουλο - ψιλοαρυθμια'' στο ρελαντι ( σχεδον μηδενικη - τωρα μπορει ναναι και ιδεα μου πουμαι ''ψιλιασμενος'') Εκτιμω οτι όλο το προβλημα δημιουργηθηκε απο καρβουνιλα λογω της ποιοτητας βενζινης ( αυτη ήταν και η γνωμη του συνεργειου ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntheo0510 Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 (edited) Καλημερα και Καλη Χρονια.Εχω ενα Golf GT V 1,4 μοντελο 2006.Διαβασα με προσοχη ολο το αρθρο και θα σας πω κ το δικο μου προβλημα. Απο περυσι τον γεναρη ταλαιπωρουμαι με διακοπες στο αυτοκινητο. Τοτε το εδω εξουσιοδοτημενο service μου αντικατεστησε εναν πολλαπλασιαστη και ολα δουλευαν ρολοι μεχρι φετος τον Σεπτεμβριο. Τοτε αρχισαν παλι οι διακοπες και αποφασισα να επισκεφθω το εξουσιοδοτημενο service της Kosmocar. Διαπιστωθηκε οτι ειχε τοποθετηθει imitation πολλαπλασιαστης και φιλτρο. Προταθηκε ως λυση η αντικατασταση και των τεσσαρων πολλαπλασιαστων ( το αυτοκινητο ρεταρε στο φορτιο οταν γεμιζε η τουρμπινα). Κοστισε μαζι με το σερβις 890 ευρω. Επεστρεψε το αυτοκινητο κ ενα μηνα μετα αρχισε να κλωτσαει σαν τρελο στις χαμηλες στροφες μονο ( 2500-3000), το μπαρομετρο να ανεβοκατεβαινει μονο του, να σκαει το αυτοκινητο κλπ. Το ξαναεστειλα στην αντιπροσωπεια στην Αθηνα κ μου διεγνωσαν αυτη την φορα το γνωστο πλεον απωλεια συμπιεσης στον κυλινδρο και βλαβη στις βαλβιδες. Για να μην τα πολυλογω μου βγαλανε ενα κοστουμι 2400 ευρω μαζι με αλλαγη λεει καδενας, ανοιγμα μοτερ, ρεκτιφιε κ οτι αλλο βρουν μεσα. Εχω πελαγωσει κ δεν ξερω τι να κανω. Το αυτοκινητο εχει 80 χιλιαδες χλμ κ ολα του τα σερβις αποκλειστικα στο ιδιο εξουσιοδοτημενο στην Αθηνα πλην μιας φορας που εκανα εδω στη Μυτιληνη κ μπηκαν τα μαιμου ανταλλακτικα. Edited January 8, 2014 by ntheo0510 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...