Jump to content
babatsa

Χαμηλή Συμπίεση Κυλίνδρου / Golf Plus Tsi

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους,

εχω Golf 5 GT 170hp και μου εσπασε η τουρμπινα. Ο μαστορας ειπε οτι ειναι καλυτερα να κανουμε επισκευη στην ιδια, εγινε και πληρωσα 350ε. Συνολικα με λαδια, μπουζι και 2 πολλαπλασιαστες που ειχαν προβλημα, μια φλατζα στο πανω καπακι και εργασια εφτασε το κοστος 850ε. Το προβλημα ειναι οτι μετρησαμε συμπιεση και στον 4ο κυλινδρο ειναι πολυ χαμηλη και μου ζηταει 2000ε για να το ανοιξει, να δει τι εχει και να το φτιαξει και επειδη δεν εχω τοσα λεφτα θα το αφησω ετσι προς το παρον. Μπορω να το κυκλοφορησω για λιγο καιρο ετσι? Τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι? Να εχει σπασει ελατηριο στον 4ο κυλινδρο?

Link to comment
Share on other sites

αν δεν εχεις καθαριση ποτε βαλβιδες.............ηρθε η ωρα μην κοιτας τιποτε αλλο.......για αυτο δεν εχεις συμπιεση.υπαρχουν και παραπλευρες λυσεις οπως καθαριστικα αλλα κανεις μιση δουλεια.το σωστο ειναι να βγει το κεφαλαρι για να γινει 100% σωστη δουλεια.εαν σου ειχε σπασει ελατηριο θα εκαιγε λαδια και θα σου εβγαζε ντουμανια απο πισω.

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν οτι οι 3 κυλινδροι μου εβγαζαν 15 και ο 4ος εβγαζε 4..Να ρωτησω κατι, αν ειχε σπασει ελατηριο δεν θα μου αναβε λαμπακι μηχανης; Εν τω μεταξυ, το αμαξι δουλευει αψογα, ουτε  ρεταρει και ουτε κανει κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν οτι οι 3 κυλινδροι μου εβγαζαν 15 και ο 4ος εβγαζε 4..Να ρωτησω κατι, αν ειχε σπασει ελατηριο δεν θα μου αναβε λαμπακι μηχανης; Εν τω μεταξυ, το αμαξι δουλευει αψογα, ουτε  ρεταρει και ουτε κανει κατι αλλο

έχω την αίσθηση ότι το 15 (υποθέτω bar) είναι υπερβολική τιμή για τον κινητήρα αυτον, που έχει σχέση συμπίεσης 10:1....

είσαι σίγουρος για τα νούμερα αυτά;;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδιά μέτρησα συμπίεση πάλι σε διαφορετικό συνεργείο: 1ος κύλινδρος 150, 2ος 150, 3ος 150 και 4ος 125.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα εννοείς 150 psi, δηλαδή 10,3 bar.. Άρα στον 4ο κύλινδρο έχεις περίπου 8,6 bar.
Όπως είπε ο bill παραπάνω ίσως θα πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα έναν καθαρισμό κυλινδροκεφαλής στο μέλλον. Έως τότε, πάλεψέ το με καθαριστικά ανά 10.000χλμ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

εχω Golf 5 GT 170hp και μου εσπασε η τουρμπινα. Ο μαστορας ειπε οτι ειναι καλυτερα να κανουμε επισκευη στην ιδια, εγινε και πληρωσα 350ε. Συνολικα με λαδια, μπουζι και 2 πολλαπλασιαστες που ειχαν προβλημα, μια φλατζα στο πανω καπακι και εργασια εφτασε το κοστος 850ε. Το προβλημα ειναι οτι μετρησαμε συμπιεση και στον 4ο κυλινδρο ειναι πολυ χαμηλη και μου ζηταει 2000ε για να το ανοιξει, να δει τι εχει και να το φτιαξει και επειδη δεν εχω τοσα λεφτα θα το αφησω ετσι προς το παρον. Μπορω να το κυκλοφορησω για λιγο καιρο ετσι? Τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι? Να εχει σπασει ελατηριο στον 4ο κυλινδρο?

Βάλε μάτι στον κύλινδρο να τον δεις από μέσα. Μέτρα συμπιέσεις αλλού. Το αμάξι κάνει Missfires ?

 

Οι τιμές, γενικά, είναι πολύ υψηλές.

 

Επίσης η τουρμπίνα είναι αναλώσιμο, χαλάει λοιπόν. To έχουμε στο νου μας και προσέχουμε για να έχουμε.

 

Επισκευή τούρμπο 150Ε (αν χαλάσει και το σώμα χρειάζονται περισσότερα)

Φλάτζα εξαγωγής, καινούργια μπουζόνια turbo+dp 25E

Μπουζί 50Ε

Πολ/στες Χ 2 80-90Ε

Λάδια + Φίλτρο (Castrol + Mann) = 55E max

Εργατικά 480Ε?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα εννοείς 150 psi, δηλαδή 10,3 bar.. Άρα στον 4ο κύλινδρο έχεις περίπου 8,6 bar.

Όπως είπε ο bill παραπάνω ίσως θα πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα έναν καθαρισμό κυλινδροκεφαλής στο μέλλον. Έως τότε, πάλεψέ το με καθαριστικά ανά 10.000χλμ..

:good:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ψέκασα σε Golf GT φίλου απο το σωληνάκι της υποπίεσης που πάει στην πολλλαπλή εισαγωγής και μετά ριξαμε και το καθαριστηκό των μπεκ της VW

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kai to Fuel Aplicator Spray ths PowerMax einai kalo. Egw auto xrhsimopoiw me arketa kala apotelesmata se TSI. Pantws genika ola auta ta spray einai pio poly prolhpsh tou provlhmatos para ws lysh.

 

Katarxas diavazwntas to thread apo thn arxh mou ekane megalh entypwsh h lysh toy provlhmatos tou babatsa.. An o 4os kylindros eixe toso megalh diafora tote aporw pragmatika pws to provlhma ly8hke mono me katostara venzinh. Shmeiwtewn pws h katostara den exei tipota 8aumatourgo sthn synthesh ths. Apla antexei pio poly sthn autoanaflexh 'h alliws pyrakia. Mhpws kapoia apo tis metrhseis sympieshs den egine swsta?

 

Anyway sxetika me ton manwlh. H volkswagen gia to amaxi sou dinei ws oria fysiologikhs leitourgias gia to compression twn kylindrwn 10-12 bar (145-175 PSI), me to katwtero orio pros episkevh na einai 7 bar (100 PSI). Oi metrhseis prepei na ginontai me to ladi > 30oC. Epomenws oi metrhseis sou einai OK. Egw 8a elega na xrhsimopoihseis kapoio spray ka8arismou 1) eisagwghs kai 2) venzinhs kai na to afhseis ws exei.

Edited by harman79
Link to comment
Share on other sites

Γράφε στα ελληνικά harman79 !

Πολύ απλά Χρήστο εγώ τέτοια ποστ τα προσπερνάω και δεν μπαίνω στον κόπο να τα διαβάσω καν.

Link to comment
Share on other sites

Kai to Fuel Aplicator Spray ths PowerMax einai kalo. Egw auto xrhsimopoiw me arketa kala apotelesmata se TSI. Pantws genika ola auta ta spray einai pio poly prolhpsh tou provlhmatos para ws lysh.

 

Katarxas diavazwntas to thread apo thn arxh mou ekane megalh entypwsh h lysh toy provlhmatos tou babatsa.. An o 4os kylindros eixe toso megalh diafora tote aporw pragmatika pws to provlhma ly8hke mono me katostara venzinh. Shmeiwtewn pws h katostara den exei tipota 8aumatourgo sthn synthesh ths. Apla antexei pio poly sthn autoanaflexh 'h alliws pyrakia. Mhpws kapoia apo tis metrhseis sympieshs den egine swsta?

 

Anyway sxetika me ton manwlh. H volkswagen gia to amaxi sou dinei ws oria fysiologikhs leitourgias gia to compression twn kylindrwn 10-12 bar (145-175 PSI), me to katwtero orio pros episkevh na einai 7 bar (100 PSI). Oi metrhseis prepei na ginontai me to ladi > 30oC. Epomenws oi metrhseis sou einai OK. Egw 8a elega na xrhsimopoihseis kapoio spray ka8arismou 1) eisagwghs kai 2) venzinhs kai na to afhseis ws exei.

το σπρει καθαρισμου βενζινησ για να το χρισημοπιησοθμε χρειαζετε πρςτα να αλλαξουμε φιλτρο βενζινης ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.