the_winner Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Σε ενα θα σταθω.. 890 ευρω για σερβις και 4 πολλαπλάσιαστες? Περαστικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Καλησπερα σε ολους, εχω Golf 5 GT 170hp και μου εσπασε η τουρμπινα. Ο μαστορας ειπε οτι ειναι καλυτερα να κανουμε επισκευη στην ιδια, εγινε και πληρωσα 350ε. Συνολικα με λαδια, μπουζι και 2 πολλαπλασιαστες που ειχαν προβλημα, μια φλατζα στο πανω καπακι και εργασια εφτασε το κοστος 850ε. Το προβλημα ειναι οτι μετρησαμε συμπιεση και στον 4ο κυλινδρο ειναι πολυ χαμηλη και μου ζηταει 2000ε για να το ανοιξει, να δει τι εχει και να το φτιαξει και επειδη δεν εχω τοσα λεφτα θα το αφησω ετσι προς το παρον. Μπορω να το κυκλοφορησω για λιγο καιρο ετσι? Τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι? Να εχει σπασει ελατηριο στον 4ο κυλινδρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Παιδια υπαρχει καποιος να μου απαντησει αν ξερει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 πρωτα πρωτα πες μας ποσα χλμ εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 140.000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 μετρησαμε συμπιεση και στον 4ο κυλινδρο ειναι πολυ χαμηλη Σου είπαν τιμές μέτρησης; Πόσο χαμηλή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 (edited) αν δεν εχεις καθαριση ποτε βαλβιδες.............ηρθε η ωρα μην κοιτας τιποτε αλλο.......για αυτο δεν εχεις συμπιεση.υπαρχουν και παραπλευρες λυσεις οπως καθαριστικα αλλα κανεις μιση δουλεια.το σωστο ειναι να βγει το κεφαλαρι για να γινει 100% σωστη δουλεια.εαν σου ειχε σπασει ελατηριο θα εκαιγε λαδια και θα σου εβγαζε ντουμανια απο πισω. Edited January 27, 2014 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Μου ειπαν οτι οι 3 κυλινδροι μου εβγαζαν 15 και ο 4ος εβγαζε 4..Να ρωτησω κατι, αν ειχε σπασει ελατηριο δεν θα μου αναβε λαμπακι μηχανης; Εν τω μεταξυ, το αμαξι δουλευει αψογα, ουτε ρεταρει και ουτε κανει κατι αλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Μου ειπαν οτι οι 3 κυλινδροι μου εβγαζαν 15 και ο 4ος εβγαζε 4..Να ρωτησω κατι, αν ειχε σπασει ελατηριο δεν θα μου αναβε λαμπακι μηχανης; Εν τω μεταξυ, το αμαξι δουλευει αψογα, ουτε ρεταρει και ουτε κανει κατι αλλο έχω την αίσθηση ότι το 15 (υποθέτω bar) είναι υπερβολική τιμή για τον κινητήρα αυτον, που έχει σχέση συμπίεσης 10:1.... είσαι σίγουρος για τα νούμερα αυτά;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 παιδιά μέτρησα συμπίεση πάλι σε διαφορετικό συνεργείο: 1ος κύλινδρος 150, 2ος 150, 3ος 150 και 4ος 125. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Προφανώς θα εννοείς 150 psi, δηλαδή 10,3 bar.. Άρα στον 4ο κύλινδρο έχεις περίπου 8,6 bar.Όπως είπε ο bill παραπάνω ίσως θα πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα έναν καθαρισμό κυλινδροκεφαλής στο μέλλον. Έως τότε, πάλεψέ το με καθαριστικά ανά 10.000χλμ.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 (edited) Καλησπερα σε ολους, εχω Golf 5 GT 170hp και μου εσπασε η τουρμπινα. Ο μαστορας ειπε οτι ειναι καλυτερα να κανουμε επισκευη στην ιδια, εγινε και πληρωσα 350ε. Συνολικα με λαδια, μπουζι και 2 πολλαπλασιαστες που ειχαν προβλημα, μια φλατζα στο πανω καπακι και εργασια εφτασε το κοστος 850ε. Το προβλημα ειναι οτι μετρησαμε συμπιεση και στον 4ο κυλινδρο ειναι πολυ χαμηλη και μου ζηταει 2000ε για να το ανοιξει, να δει τι εχει και να το φτιαξει και επειδη δεν εχω τοσα λεφτα θα το αφησω ετσι προς το παρον. Μπορω να το κυκλοφορησω για λιγο καιρο ετσι? Τι πιστευετε οτι μπορει να ειναι? Να εχει σπασει ελατηριο στον 4ο κυλινδρο? Βάλε μάτι στον κύλινδρο να τον δεις από μέσα. Μέτρα συμπιέσεις αλλού. Το αμάξι κάνει Missfires ? Οι τιμές, γενικά, είναι πολύ υψηλές. Επίσης η τουρμπίνα είναι αναλώσιμο, χαλάει λοιπόν. To έχουμε στο νου μας και προσέχουμε για να έχουμε. Επισκευή τούρμπο 150Ε (αν χαλάσει και το σώμα χρειάζονται περισσότερα) Φλάτζα εξαγωγής, καινούργια μπουζόνια turbo+dp 25E Μπουζί 50Ε Πολ/στες Χ 2 80-90Ε Λάδια + Φίλτρο (Castrol + Mann) = 55E max Εργατικά 480Ε? Edited February 4, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Προφανώς θα εννοείς 150 psi, δηλαδή 10,3 bar.. Άρα στον 4ο κύλινδρο έχεις περίπου 8,6 bar. Όπως είπε ο bill παραπάνω ίσως θα πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα έναν καθαρισμό κυλινδροκεφαλής στο μέλλον. Έως τότε, πάλεψέ το με καθαριστικά ανά 10.000χλμ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manolis Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Ποια καθαριστικά μου προτείνεται να πάρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Προσωπικά θεωρώ ως το καλύτερο αυτό: Wynn's Direct Injection Power 3 (aerosol) κωδ.23079 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Αυτό ψέκασα σε Golf GT φίλου απο το σωληνάκι της υποπίεσης που πάει στην πολλλαπλή εισαγωγής και μετά ριξαμε και το καθαριστηκό των μπεκ της VW 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris mandilas Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 (edited) Kai to Fuel Aplicator Spray ths PowerMax einai kalo. Egw auto xrhsimopoiw me arketa kala apotelesmata se TSI. Pantws genika ola auta ta spray einai pio poly prolhpsh tou provlhmatos para ws lysh. Katarxas diavazwntas to thread apo thn arxh mou ekane megalh entypwsh h lysh toy provlhmatos tou babatsa.. An o 4os kylindros eixe toso megalh diafora tote aporw pragmatika pws to provlhma ly8hke mono me katostara venzinh. Shmeiwtewn pws h katostara den exei tipota 8aumatourgo sthn synthesh ths. Apla antexei pio poly sthn autoanaflexh 'h alliws pyrakia. Mhpws kapoia apo tis metrhseis sympieshs den egine swsta? Anyway sxetika me ton manwlh. H volkswagen gia to amaxi sou dinei ws oria fysiologikhs leitourgias gia to compression twn kylindrwn 10-12 bar (145-175 PSI), me to katwtero orio pros episkevh na einai 7 bar (100 PSI). Oi metrhseis prepei na ginontai me to ladi > 30oC. Epomenws oi metrhseis sou einai OK. Egw 8a elega na xrhsimopoihseis kapoio spray ka8arismou 1) eisagwghs kai 2) venzinhs kai na to afhseis ws exei. Edited February 22, 2014 by harman79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Γράφε στα ελληνικά harman79 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Γράφε στα ελληνικά harman79 ! Πολύ απλά Χρήστο εγώ τέτοια ποστ τα προσπερνάω και δεν μπαίνω στον κόπο να τα διαβάσω καν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitrisRouGolf Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Kai to Fuel Aplicator Spray ths PowerMax einai kalo. Egw auto xrhsimopoiw me arketa kala apotelesmata se TSI. Pantws genika ola auta ta spray einai pio poly prolhpsh tou provlhmatos para ws lysh. Katarxas diavazwntas to thread apo thn arxh mou ekane megalh entypwsh h lysh toy provlhmatos tou babatsa.. An o 4os kylindros eixe toso megalh diafora tote aporw pragmatika pws to provlhma ly8hke mono me katostara venzinh. Shmeiwtewn pws h katostara den exei tipota 8aumatourgo sthn synthesh ths. Apla antexei pio poly sthn autoanaflexh 'h alliws pyrakia. Mhpws kapoia apo tis metrhseis sympieshs den egine swsta? Anyway sxetika me ton manwlh. H volkswagen gia to amaxi sou dinei ws oria fysiologikhs leitourgias gia to compression twn kylindrwn 10-12 bar (145-175 PSI), me to katwtero orio pros episkevh na einai 7 bar (100 PSI). Oi metrhseis prepei na ginontai me to ladi > 30oC. Epomenws oi metrhseis sou einai OK. Egw 8a elega na xrhsimopoihseis kapoio spray ka8arismou 1) eisagwghs kai 2) venzinhs kai na to afhseis ws exei. το σπρει καθαρισμου βενζινησ για να το χρισημοπιησοθμε χρειαζετε πρςτα να αλλαξουμε φιλτρο βενζινης ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...