Passatcl Posted September 26, 2013 Report Share Posted September 26, 2013 Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη. Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα. Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Οπως το περιγραφεις,απο την στιγμη που δεν εχεις διαρροη ειναι σαν να εχει εγκλωβιστει αερας μεσα. Συνεργειο που ξερει μπορει να σου κανει εξαερωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 27, 2013 Author Report Share Posted September 27, 2013 Οπως το περιγραφεις,απο την στιγμη που δεν εχεις διαρροη ειναι σαν να εχει εγκλωβιστει αερας μεσα. Συνεργειο που ξερει μπορει να σου κανει εξαερωση. Το θέμα ειναι πως δεν υπάρχει τρόπος για να γινει εξαέρωση. Κάποια βαλβίδα κάτι. Και έχουμε παρει απο άλλο αμαξι κολλάρο που έχει απάνω του τον εξαερωτηρα και το έχουμε βαλει στο ψηλότερο σημείο που ειναι τα κολάρα του καλοριφέρ και κάναμε εξαερισμό απο εκεί. Αλλα και πάλι τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...