Jump to content
Symearg

Το Ράλυ Ακρόπολις "Εκτός' Από Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα !

Recommended Posts

Δυστυχώς η FIA αποφάσισε να θέσει "εκτός" το Ράλι Ακρόπολις από το παγκόσμιο πρωτάθλημα (WRC) για το 2014.


Την συγκεκριμένη απόφαση της FIA επιβεβαίωσε και η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλι Ακρόπολις με σχετική ανακοίνωση της.


Γυρίζοντας πίσω στο χρόνο, θα δούμε οτι αυτή είναι η τρίτη φορά, μετά το 1974 και το 2010, που το Ράλι Ακρόπολις αφαιρείται από το καλεντάρι του WRC, ενώ τη θέση του θα πάρει το Ράλι Πολωνίας.


Η ανακοίνωση ανέφερε:


"Εκτός Πρωταθλήματος 2014 θα βρίσκεται το Ράλι Ακρόπολις, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του σχετικού ημερολογίου από τη Διεθνή Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), λίγο νωρίτερα.


Με τη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Ντουμπρόβνικ και την έγκριση του προτεινόμενου από την Επιτροπή Ράλι και την εταιρεία που διαχειρίζεται την προώθηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (Red Bull Media House) ημερολογίου, επισφραγίστηκε η έντονη φημολογία του τελευταίου διαστήματος, που ήθελε το Ράλι Ακρόπολις εκτός Πρωταθλήματος το επόμενο έτος.


Τα πρώτα ανησυχητικά σημάδια, ωστόσο, είχαν γίνει ορατά ήδη από τα μέσα του καλοκαιριού, περίοδος κατά την οποία η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε κάθε δυνατή ενέργεια για να διασφαλίσει τη θέση του Ράλι Ακρόπολις στο αγωνιστικό ημερολόγιο. Οι ανησυχίες τόσο της FIA όσο και του promoter του θεσμού σχετίζονταν με την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και με το κατά πόσο το Ράλι Ακρόπολις θα πληροί τις ολοένα και υψηλότερες οικονομικές απαιτήσεις ενός αγώνα του WRC. Τόσο η Οργανωτική Επιτροπή όσο και η Κυβέρνηση της χώρας, που ήδη από τον αγώνα του 2013 στάθηκε έμπρακτα δίπλα στο Ράλι Ακρόπολις, εγγυήθηκαν για την άρτια, αναφορικά και με τις οικονομικές απαιτήσεις, διεξαγωγή του. Παρ' όλα αυτά, ούτε οι εγγυήσεις ούτε το πλάνο του αγώνα, που, έχοντας ως δεδομένο τον εορτασμό των 60 ετών του Ράλι Ακρόπολις, περιλάμβανε πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ καθώς και επέκταση των αγωνιστικών χιλιομέτρων με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αποδείχτηκαν αρκετά ώστε να ξεπεραστούν οι όποιες δυσκολίες.


Αυτή είναι η τρίτη φορά που το Ράλι Ακρόπολις μένει εκτός ημερολογίου WRC, καθώς το 1974 δε διοργανώθηκε λόγω ενεργειακής κρίσης, ενώ το 2010 παρέμεινε εκτός θεσμού, καθώς η FIA εκείνη την περίοδο "δοκίμαζε" την κυλιόμενη εναλλαγή χωρών στο Πρωτάθλημα.


Σε κάθε περίπτωση, και με πλήρη επίγνωση του αρνητικού αντίκτυπου αυτής της εξέλιξης, η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλι Ακρόπολις θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για την επαναφορά του στο ημερολόγιο του 2015, ενδεχομένως και εκμεταλλευόμενη τον ένα χρόνο απουσίας, ώστε το Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέψει με νέα στοιχεία που θα τονώσουν το χαρακτήρα του.


Το ημερολόγιο του Πρωταθλήματος για το 2014 περιλαμβάνει και πάλι 13 αγώνες, με μοναδική αλλαγή, συγκριτικά με του 2013, την είσοδο της Πολωνίας στη θέση του Ράλι Ακρόπολις".


Το πρωτάθλημα του 2014 θα διεξαχθεί σε Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό, Πορτογαλία, Αργεντινή, Πολωνία, Ιταλία, Φινλανδία, Γερμανία, Αυστραλία, Γαλλία, Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία.


Παράπλευρες απώλειες λοιπόν και στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού...

Link to comment
Share on other sites

Καθε χρονο ειναι μια χωρα εκτος.

Η εκ περιτροπή έξοδος μιας χώρας κάθε χρόνο, προκειμένου να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα κι άλλες χώρες, ήταν (όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση της Οργανωτικής επιτροπής) μια σκέψη που δοκιμάστηκε πριν από μερικά χρόνια. Στο πλαίσιο αυτής της προγραμματισμένης εξόδου, η Ελλάδα βγήκε το 2010. Η σειρά μας, ξανά, θα έπρεπε να έρθει μετά από 10 τουλάχιστο χρόνια. Το φετινό είναι κάτι διαφορετικό και το εξηγει (η ανακοίνωση) στο σημείο που έκανα έντονα τα γράμματα.

Link to comment
Share on other sites

Οι ανησυχίες τόσο της FIA όσο και του promoter του θεσμού σχετίζονταν με την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και με το κατά πόσο το Ράλι Ακρόπολις θα πληροί τις ολοένα και υψηλότερες οικονομικές απαιτήσεις ενός αγώνα του WRC.

 

Το προβλημα τους ηταν δλδ αν θα εχουμε λεφτα να διοργανοσουμε το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ το 2014 !!!! Γιατι δεν ειδαν τα προβληματα φετος στο Πριγκιπατο του Μονακο στον πρωτο αγωνα του WRC ;;;

 

Οι δυο τελευταιες ειδικες του αγωνα ακυρωθηκαν "για λογους ασφαλειας θεατων και πληρωματων" οπως ανακοινωθηκε απο τους υπευθυνους ! Παραπονεθηκαν καποιοι οτι υπηρχε πολυ χιονι στο οδοστρωμα που αλλου ηταν παγωμενο και αλλου υπερβολικα λιωμενο και δεν μπορουσαν να οδηγησουν με 30χλμ/ωρα !!!

 

Ας τους πει καποιος οτι ραλλυ σημαινει σε καποια σημεια της ειδικης διαδρομης να πηγαινεις με 30χλμ και σε αλλα με 200χλμ !!!

Ραλλυ σημαινει αναμετριση με τα χρονομετρα και τις φυσικες συνθηκες , αλλιως να το κανουμε σε οβαλ πιστες και σκεπαστα σταδια !!!

 

ΔΕΝ υπηρχε προβλημα με το χιονι και τον παγο , αλλα με την κακη διοργανωση που δεν καταφερε να εξασφαλισει διοδο στους παρακαμπτηριους δρομους . Και ερχονται τωρα να πουν οτι εμεις δεν πληρουμε τις προδιαγραφες για να διοργανωσουμε εναν αγωνα WRC .... 60 χρονια χωρις το παραμικρο προβλημα ...

 

 

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ .........

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μας θεωρούν μπαταχτσηδες (δίκαια ή άδικα δεν θα το αναφέρω εδώ) και παρά τις κυβερνητικές εγγυήσεις, θεώρησαν οτι δεν θα τα καταφέρουμε. Αγνόησαν επίσης και την επετειακή σημασία του φετινού Ακρόπολις (60 χρόνια) με το έξτρα πρόγραμμα που (μόνο από τα τηλεοπτικά δικαιώματα) θα έφερνε επιπλέον έσοδα και στην ίδια τη FIA. Φαίνεται οτι η Πολωνία πουλάει πιο πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Αφου το Ράλλυ Ακρόπολις δε συμπεριλήφθηκε στο καλεντάρι του WRC για το 2014  οι διοργανωτές ψάχνουν για εναλλακτική λύση. Έτσι, οι διοργανωτές του αγώνα της χώρας μας βρίσκονται σε συζητήσεις με τους ανθρώπους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (ERC).

 

Αυτό αποκάλυψε ο κ. Αθανασούλας σε δηλώσεις του, όπου αναφέρθηκε και στην οφειλή που υπάρχει για το 2013. «Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με τους διοργανωτές. Οι βασικοί μας χρηματοδότες θέλουν να γίνει ο αγώνας την επόμενη σεζόν και το ERC είναι ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Αν τελικά το κάνουμε θα προσπαθήσουμε να προσδώσουμε λίγο από τη μαγεία του WRC με κάποιους οδηγούς του. Έχουμε συμφωνία με τον διευθυντή και τον πρόεδρο της FIA για την αποπληρωμή της συμμετοχής μας στο WRC σε δόσεις. Αυτό είχαμε κάνει και τα προηγούμενα χρόνια. Δεν χρωστάμε τίποτα από το 2011 και 2012, αλλά οφείλουμε 125.000 ευρώ για τρέχον έτος. Ωστόσο, όταν λάβουμε τα χρήματα από τους χορηγούς τότε θα ξεπληρώσουμε την οφειλή», ήταν τα λόγια του.

 

Τέλος, ελπίζουμε το Ακρόπολις να επιστρέψει στο WRC από το 2015.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.