Jump to content
the_winner

1.2 Tdi 75Hp - Γνώμες

Recommended Posts

Καλησπέρα,
φίλος ψάχνει για μικρό αυτοκινητο πετρελαιοκίνητο. Μεχρι στιγμής κοιταει C3,CORSA, και Polo.
Τι λεει το Polo με τον 1.2 TDI με τα 75 αλογα? Κανει 30.000χμ τον χρόνο , οι καταναλωσεις ισχυουν? Δηλαδη με ταχυτητες 110-120 τι καταναλωσεις εχει?
Απο αξιοπιστια πως παει?Τι κουσουρια εχει? Εχει Καδένα ή ιμάντα?
Οποιος εχει αυτο το μοτέρ ας γράψει τις απόψεις του
ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για το polo αλλα δυο γνωστοι μου που εχουν το corsa είναι πολυ ευχαριστημενοι -εχω μπει και εγω μεσα και εχω μεινει με την καταναλωση,καλη ροπη ,μεγαλοι χωροι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα σκοτωθεί ο άνθρωπος με το polo και το C3. Μακριά τον συμβουλεύω. Οι λύσεις είναι : Toyota Yaris 1.4 D-4D, Opel Corsa 1.3 CDTI, Renault Cliο 1.5 dCi 90hp αυτά τα 3 μοτεράκια είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την εποχή.

Link to comment
Share on other sites

Για τα μοτέρ εχεις δικιο το καλυτερο για εμενα ειναι το 1.5 της renault ! Θέλει ομως οσο γινεται λιγοτερα κιβικα(νομιζω λογω τεκμηριου?)
Οσον αφορα το θα σκοτωθει δεν το  νομιζω αν σκοτωθεί με το Polo με το Yaris τι θα κανει? Γιατι το λες αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι 110 σε εθνικη εχεις 3.7-3.8, απο κει και περα στα δικα μου χερια η καταναλωση μεσα -εξω ειναι 4.5 λιτρα στα 100ΚΜ,το αυτοκινητο αν θες να πας σβελτα συμφωνα με τις δυνατοτητες του πρεπει να το κρατας πανω απο 1800 στροφες,στην εθνικη σιγουρα θελει χωρο για να προσπερασεις αλλα αν σκεφτεσαι οτι θα σκοτωθεις επειδη εχει 75 αλογα φανταζομαι οτι θα σκοτωθεις και με 200.....Στα 13000ΚΜ που το εχω δεν εχει προκυψει καμια βλαβη,ειναι αρκετα μαλακη η αναρτηση του και το μονο αρνητικο ειναι το ''τραβηγμα'' μεχρι τις 1800 στροφες αν θες κατι πιο γρηγορο κατα τη γνωμη μου πηγαινε σε βενζινοκινητο,το μεγαλο ατου ολων αυτων των μικρων αυτοκινητων ειναι η καταναλωση.Με 45 λιτρα πετρελαιο θα κανεις περιπου 900 ΚΜ ταπα χωρις να κοιτας την ενδιξη της μεσης καταναλωσης

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Mist στις επιλογές του.

Ειμαι κάτοχος ενος focus 1.6 diesel και εψαχνα να πάρω diesel για τη γυναικα μου.

Εχω οδηγήσει ολα τα μικρα diesel και μαλιστα το corsa και το yaris τα εχει ο κουμπάρος μου σε diesel, οποτε εχω άποψη μιας και τα εχω οδηγησει αρκετα.

Το polo 1.2 εκτός απο την εκπληκτικη κατανάλωση δεν μου άρεσε σε επιδόσεις και σε θόρυβο.

Το Yaris εχει απίστευτο μοτέρ, δεν καταλαβαίνεις οτι ειναι diesel και δεν κρεμάει πουθενα, ειναι δυνατό απο το ρελαντί μεχρι τον κόφτη.

Το corsa λογω των λίγων κυβικών στα χαμηλά μεχρι να τουρμπίσει ειναι πολύ κούφιο και πρέπει να εισαι πάνω απο τις 2000στροφες. Ειναι λίγο δυσχρηστο σε ανηφόρες και αν το οδηγάει γυναίκα λίγο ζορίζεται.

Για τον ιδιο λόγο το clio ειναι πολύ γεμάτο απο χαμηλά μιας και εχει αρκετα κυβικά.

Το c3 εχει την χαμηλότερη τιμή (και καλά κάνει, τοσα αξίζει), το μοτέρ του ειναι γεμάτο απο χαμηλά αλλα είναι για χαμηλές ταχύτητες, μιας και η χαμηλή του ιπποδυναμη φαίνεται μετα τα 100 χλμ/ωρα.

Αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα yaris, ωστόσο πήρα για δευτερο το polo tsi.

Για να σου δώσω μια εικόνα για το θέμα της κατανάλωσης, στη διαδρομή (Χανιά Ρεθυμνο) που το focus καιει 4.4λιτρα/100χλμ, το corsa και το Υaris καινε γύρω στα 4 και το Polo 1.2tsi καιει 5λιτρα/100.

Διευκρινίζω οτι focus, corsa και yaris ειναι diesel και  το Polo βενζίνη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια για φίλο το ανοιξα το θεμα που ψαχνει μικρό πετρελαιοκίνητο! Οπως ειπα κανει 30.000χμ τον χρονο για αυτο θελει πετρελαιο, ολα τα χιλιομετρα γινονται σε Εθνικη με ταχυτητες ΜΑΞ 130χμ. Για γκαζια δεν το συζηταμε θα επαιρνε βενζινοκίνητο !.
Το θα σκοτωθει που έγραψε ο Mist ακομα δεν το καταλαβα για ποιον λογο το εγραψε

Φιλε kapnia πολυ ωραια η απαντησή σου. Θελει κατι value for money Που απο θεμα μοτερ να αντεξει γιατι με 30.000χμ τον χρονο στον 3ο χρονο θα αγγιξει τα 100.000χμ!Και επισης θελει κατι που για τα κυβικα του να ειναι το πιο δυνατο ,νομιζω αυτο το πετυχενει το corsa! Γιατι δεν μπορει να παρει πολλα κυβικα .
 

Link to comment
Share on other sites

Απο θεμα μοτέρ το Corsa ο κουμπάρος μου το εχει απο το 2007 και μεχρι τις 160.000 που εχει τωρα, εχει αλλάξει αντλια νερού  και ενα κολάρο νερού που δάκρυζε στις 130.000. Το μοτέρ εχει καδένα χρονισμού .

Το μοτέρ ειναι της fiat και οσο και αν σου ακούγεται παράξενο για fiat ειναι τερας αξιοπιστιας.Το φοράνε fiat, opel, suzuki, ford και δεν ξέρω ποιος άλλος εδω και μια δεκαετία.

Αν το κυκλοφορεί μονο εθνική θα το απολαύσει, ειναι δυνατό και πολύ οικονομικο.

Το μονο μείον αυτή τη στιγμή (αν τον ενδιαφέρει) ειναι οτι το corsa θα αλλάξει μοντέλο.

Προσωπικά δε θα με ενδιέφερε μιας και δεν αλλάζω γρήγορα αυτοκίνητα και η τιμή του "παλιού" θα πέσει κι άλλο με την έλευση του νεου μοντέλου 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ weak και σε προσπάθεια ριψοκίνδυνης προσπέρασης ή γρήγορης αλλαγής λορίδας θα τον κρεμάσει με απλά Ελληνικά thewinner.

 

Και επίσης είναι υπερεκτιμημένο για τα χρήματα που κοστίζει (το πολο) και υπάρχουν ένα σωρό καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία αυτή και πιο αξιόπιστα καθώς τα VolksWagen Polo δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους όσο για την ταλαιπωρία στο κοινό που τα επέλεξε.

Edited by Mist
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

to 1.2 tdi παντως εχει μεγαλητερη καταναλωση απο το αναλογο του tsi (το ειδα και το εζησα απο πρωτο χερι) μιας και ελειψη δυναμης και τα λιγα κυβικα σε κανουν να το πιεζεις πολυ περισσοτερο και να εχεις μεγαλη καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

to 1.2 tdi παντως εχει μεγαλητερη καταναλωση απο το αναλογο του tsi (το ειδα και το εζησα απο πρωτο χερι) μιας και ελειψη δυναμης και τα λιγα κυβικα σε κανουν να το πιεζεις πολυ περισσοτερο και να εχεις μεγαλη καταναλωση

Διαφωνώ καθέτως, μιας και το focus 1.6 diesel που έχω (90hp-1350kg αδειο) που οι επιδόσεις του ειναι αντίστοιχες του polo tdi καίει τουλάχιστον 15% λιγότερο εκτός πόλης και 20% στην πόλη απο το 1.2tsi που επίσης έχω και οδηγάω με τον ίδιο τρόπο.

Σιγουρα έχει μεγαλύτερη  κατανάλωση απο αυτή που λέει ο κατασκευαστής αλλα σε καμία περίπτωση δεν καίει περισσότερο απ το tsi όπως και να το οδηγήσεις.

 

Να προσθέσω οτι με την ιδια χρήση στο polo  βάζω 70€ αμόλυβδη για 800χλμ και στο focus βάζω 70€ πετρέλαιο για 1100χλμ λογω της διαφοράς στην τιμή των καυσίμων.

 

Και να επισημάνω οτι το Polo 1.2tdi στην απλή έκδοση ειναι 15-20% ποιο οικονομικό απο το focus που έχω εγώ,

Edited by kapnias
Link to comment
Share on other sites

δεν έχουν τις ίδιες ροπες το 1.2 με το 1.6 και στο πετρέλαιο η ροπή είναι που κάνει τη διάφορα

δεν έχουν τις ίδιες ροπες το 1.2 με το 1.6 και στο πετρέλαιο η ροπή είναι που κάνει τη διάφορα

δεν έχουν τις ίδιες ροπες το 1.2 με το 1.6 και στο πετρέλαιο η ροπή είναι που κάνει τη διάφορα

Link to comment
Share on other sites

δεν έχουν τις ίδιες ροπες το 1.2 με το 1.6 και στο πετρέλαιο η ροπή είναι που κάνει τη διάφορα

Η ροπή στα diesel ειναι λιγο παπατζιλίκι. Υπάρχει μονο λογω του turbo .

Και μιας και μιλάμε για τον όμιλο. το μοτέρ 1.9sdi που έβγαινε χωρίς turbo ειχε μέγιστη ροπή 12kgm οσα δηλαδή εχει ενα 1200-1300 κυβικά ατμοσφαιρικό βενζίνοκίνητο.

 

Αλλα μιας και μιλάμε για τη διαφορά στη ροπή , δεν εχουν και την τρελή διαφορά, 18kgm εχει το Polo 21kgm εχει το focus.

Ασε που η ροπή δεν παρθενογεννάται, θέλει καύσιμο για να βγεί.

Με το ιδιο σκεπτικό το Polo 1.6tdi θα είχε χαμηλότερη κατανάλωση απο το 1.2tdi.

Δες στο συγκριτικό του adac τις καταναλώσεις, στον πινακα στην σελίδα 12 εκει που γράφει

"Testverbrauch pro 100 km Stadt/Land/BAB" που σημαίνει "κατανάλωση ανα100χλμ πόλη/επαρχία/εθνική"

http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4395_VW_Polo_1_2_TDI_BlueMotion_87g_DPF/VW_Polo_1_2_TDI_BlueMotion_87g_DPF.pdf  

 

http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4290_VW_Polo_16_TDI_BlueMotion_Technology_Trendline_DPF/VW_Polo_16_TDI_BlueMotion_Technology_Trendline_DPF.pdf

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς για να έχεις όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική γνώμη για ένα diesel πρέπει να έχεις δοκιμάσει και να to έχεις δουλέψει. 

Έχω σχολή οδηγών και έχω στην κατοχή μου το 1,6tdi απο τον Απρίλιο. Έχω δοκιμάσει εκτενέστατα ότι diesel υπάρχει μέχρι αυτή την στιγμή που μιλάμε.

Το diesel όσα κυβικά και να το πάρεις η ροπή του είναι άμεση αλλά χωρίς μεγάλη διάρκεια όπως στην βενζίνη.

Στα μικρά κυβικά τώρα συνήθως απο το ρελαντί μέχρι τις περίπου 1750 rpm άντε μέχρι τις 2000rpm είναι σαν να οδηγάς 1000ράκι ...... όμως δέν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο νομίζουν μερικοί. Το 1,2 είναι μια χαρά. Και προσπεράσεις κάνει και άνετα πηγαίνει . Απλά πρέπει να ξέρεις να τα δουλεύεις. το έχει και μια μαθήτρια μου και έχει μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη. Εγώ δεν πείρα το 1,2 μόνο γιατί θα το ζόριζαν περισσότερο οι μαθητές στον δίσκο επίσης το ήθελα και για δικό μου προσωπικό όχημα και μιας και δεν πληρώνει τέλη και ότι λέει ο κατασκευαστής απο κατανάλωση τα βλέπω . . . . . 

Link to comment
Share on other sites

Εχω το 1.2tdi απο τον Φευρουαριο. Καθως εμεινα χωρις μεγαλο αυτοκινητο ειναι αυτη τη στιγμη για ολες τις δουλειες,βολτες,ταξιδια.

Μεσα στην πολη (δεν μενω κεντρο βεβαια) ειμαι στα 4.5-5.5. Αυτες οι τιμες μου βγαινουν συνηθως ανα γεμισμα. Χειμωνα-καλοκαιρι με aircondition ή καλοριφερ, παραπανω δεν πηγε οτι και να εκανα. Αυτο βεβαια με μετρηση γεμισμα καθε φορα και οχι απο το καντραν. Στα ταξιδια (που εχω κανει με 2 και 5 ατομα) η καταναλωση πεφτει στα 3.8 (με 2 ατομα και 2 τσαντες) καθως και δεν πηγε πανω απο 4.7 με 5 ατομα και φουλ πορτμπαγκαζ. Οι ταχυτητες δεν ξεπερνουσαν βεβαια τα 130 και στην δευτερη περιπτωση ανεβηκα και κατεβηκα και βουνα (Αθηνα-Αρτα-Ιωαννινα-Μετσοβο-Τρικαλα-Καρδιτσα-Αθηνα).

Αν το παρεις για ρεπριζ και επιταχυνσεις και καμια κοντρα στα φαναρια, ειναι λαθος επιλογη.

Αν το παρεις για οικονομια καυσιμου, σωστη ηρεμη οδηγηση και να κανεις οτι χρειαστεις με ασφαλεια (απο τα καλυτερα φρενα της κατηγοριας και ουδετερο κρατημα με συστημα ευσταθειας) εκανες την καλυτερη κινηση.

Σκεψου τι ακριβως θες, πραξε αναλογα, απλα μην ζητησεις κατι μετα που δεν μπορει να σου δωσει και κατηγορεις το αμαξι...

 

ΥΓ. Καλο το yaris αλλα εκτος απο κακασχημο το καινουριο, εκτος οτι πληρωνει και τελη κυκλοφοριας, εκτος οτι μεσα ειναι...yaris, στο δρομο εχει τραγικη διαφορα απο το polo. Για οποιον μπορει τελος παντων να το καταλαβει...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

POLO 1.2 TDI BLUEMOTION.... 135000ΚΜ... ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΣΙΡΚΑ ΣΑΝ VW (ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ) ΠΛΕΟΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΑΩ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΙΕΡΟΜΕΝΟ SERVICE.. ΑΛΛΑΞΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 95000ΚΜ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ.. Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΙΣ 210.000. ΛΕΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΩ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 160-170.. ΑΝ ΔΕΝ ΚΡΕΜΑΓΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΤΟ ΕΒΡΙΣΚΑ ΩΣ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟ DIESELOΚΙΝΗΤΟ.... ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ 5.5 ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ 4.5 ΕΚΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ.. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝ ΠΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 100 ΚΑΙ ΜΕ 3.5 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω το 1.2tdi απο τον Φευρουαριο. Καθως εμεινα χωρις μεγαλο αυτοκινητο ειναι αυτη τη στιγμη για ολες τις δουλειες,βολτες,ταξιδια.

Μεσα στην πολη (δεν μενω κεντρο βεβαια) ειμαι στα 4.5-5.5. Αυτες οι τιμες μου βγαινουν συνηθως ανα γεμισμα. Χειμωνα-καλοκαιρι με aircondition ή καλοριφερ, παραπανω δεν πηγε οτι και να εκανα. Αυτο βεβαια με μετρηση γεμισμα καθε φορα και οχι απο το καντραν. Στα ταξιδια (που εχω κανει με 2 και 5 ατομα) η καταναλωση πεφτει στα 3.8 (με 2 ατομα και 2 τσαντες) καθως και δεν πηγε πανω απο 4.7 με 5 ατομα και φουλ πορτμπαγκαζ. Οι ταχυτητες δεν ξεπερνουσαν βεβαια τα 130 και στην δευτερη περιπτωση ανεβηκα και κατεβηκα και βουνα (Αθηνα-Αρτα-Ιωαννινα-Μετσοβο-Τρικαλα-Καρδιτσα-Αθηνα).

Αν το παρεις για ρεπριζ και επιταχυνσεις και καμια κοντρα στα φαναρια, ειναι λαθος επιλογη.

Αν το παρεις για οικονομια καυσιμου, σωστη ηρεμη οδηγηση και να κανεις οτι χρειαστεις με ασφαλεια (απο τα καλυτερα φρενα της κατηγοριας και ουδετερο κρατημα με συστημα ευσταθειας) εκανες την καλυτερη κινηση.

Σκεψου τι ακριβως θες, πραξε αναλογα, απλα μην ζητησεις κατι μετα που δεν μπορει να σου δωσει και κατηγορεις το αμαξι...

 

ΥΓ. Καλο το yaris αλλα εκτος απο κακασχημο το καινουριο, εκτος οτι πληρωνει και τελη κυκλοφοριας, εκτος οτι μεσα ειναι...yaris, στο δρομο εχει τραγικη διαφορα απο το polo. Για οποιον μπορει τελος παντων να το καταλαβει...

Καλά τα λες!

Κι εγώ έχω ένα 3 χρόνια σχεδόν και το καλοκαίρι έκανα 1800 χλμ 5 άτομα και φουλ αποσκευές και έκαψε κάτω από 5 λίτρα στα 100 χλμ. Και χωρίς να το λυπηθώ, στις εθνικές 140+ πήγαινα.

Θα ήθελα παραπάνω δύναμη και πολύ λιγότερο θόρυβο και κραδασμούς.

 

Όμως, δε θα το πρότεινα για αγορά με το μοτέρ αυτό.

Καλύτερα ένα tsi ή το 1600.

Edited by dimitriswww
Link to comment
Share on other sites

Καλή επιλογή, κι εγώ αυτό θα έπαιρνα, αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο όταν το ήθελα.
Κι επειδή το βιαζόμουν το αμάξι, πήρα το polo που υπήρχε άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας , ο φιλος μου μαλλον θα παρει Opel Corsa 1.3 Ecoflex CDTI 95 αλογα με start n stop

όχι φίλε μου καλύτερα να το ψάξει και να κάνει test drive  οτι τον ενδιαφέρει . . . . . . 

fiat μοτερ και καλά βραβευμένο και συνάδελφος μόλις το έδωσε στα 110000 γιατί απο τα 90000 του χτύπησε τρόμπα 2 φορές. και πολύ θόρυβο και στο 2014 το αλλάζει το corsa και το φέρνει και με καινούργιους κινητήρες ........ 

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη ειναι Fiat μοτέρ τι σημαίνει? το ξερουμε οτι ειναι Fiat μοτέρ είδαμε και τις VW τα μοτέρ απο αξιοπιστια!
(VW  εχω)
Τρομπα τι ? Καυσιμου? Αν δεν προσεχεις απο που βαζεις πετρελαιο ναι ολα βγαζουν βλάβες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για diesel μιλαω και εγω !
Τρομπα πετρελαιου, αντλια υψηλης , μπεκ , EGR , DPF/FAP , βγάζουν ολα τα diesel προβλημα ειδικά στην Ελλαδα που το πετρελαιο μας ειναι σαν μαζουτ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά πρώτη φορά το ακούω απο σένα ακόμη και με γνωστούς που μίλαγα με tdi group vag μοτερ diesel όλλα μια χαρά , με ταξιτζίδες το ίδιο ίσα ίσα που έχουν να λένε κιόλας γενικά για τα γερμανικά diesel με 1,000,000 χιλ+  σχετικά με toyota πχ που στο 1,000,000 χιλ είχαν 4 καπάκια 2 φορές πιστόνια και δεν ξέρω τι άλλο. Και μάλιστα ο 1,9 tdi του group vag απο τους πιο αξιόπιστους. 

Και πέρα απο την πλάκα θέλει προσοχή το diesel στην Ελλάδα ΣΥΓΟΥΡΑ και προστασία και σωστή συντήρηση, καθαριστικά, αντιβακτηριακά, αντιπαγωτικά κλπ

Καλό το corsa και εγώ το χαλβάδιαζα αλλά για τις ανάγκες μου και για την δουλειά μου μακραν πιο καλό το 1,6 tdi.Απλά θα το ήθελα στα 105 hp χωρίς τέλη στην Ελλάδα .

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας του corsa ειναι fiat και ειναι πολυ αξιοπιστος.Καποιες παρτιδες ειχαν θεμα με τις καδενες.Ο 1.9 tdi οντως ειναι τερας αξιοπιστιας,αλλα το κιβωτιο του δεν ειναι οτι το καλυτερο .Αξιοπιστοι επισης ειναι και οι κινητηρες των kia-hyundai.Εγω παντως αντι του polo 1.2 tdi θα επελεγα το c3 1.4 diesel,και αντι του polo 1.6 tdi θα επελεγα το c4 1.6 diesel.To c4 με το polo δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια,αλλα η τιμη του c4 ειναι παρα πολυ καλη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.