Jump to content
ntip

Golf 5 1.4 Tsi - Πιθανά Προβληματα Με Κομπρεσορα

Recommended Posts

Γεια παιδια. Εχω ενα golf 5 gt sport 2008 140hp. Εχει πολυ καιρο που ο κομπρεσορας ακουγετε αλλιως. Ακουγετε να σφηριζει. Καποτε δεν τον καταλαβαινα τοσο πολυ τον θορυβο του κομπρεσορα ενω τωρα ειναι γαμ..τα. Το εχω παρατηρισει σε 1η και 2η ταχυτητα οταν παταω απο χαμηλα και ακουγετε το πολυ μεχρι 3.200 στροφες. Εχω αλλαξει αντλια νερου ν75 και σκαστρα μαμα αλλα τιποτα. Και για να μην λεμε για τα μαστορια στην ελλαδα μας εγω ειμαι γερμανια και εχω παει το αμαξι σε 2 συνεργια και αυτος ο ηχος τους φενετε οκ. Ρε παιδια μονο εγω οδηγαω το αμαξι απο την αρχη. Δεν εχω μεγαλη εμπιρεια αλλα αν αλλαξει κατι το καταλαβαινω. Εκτος απο αυτο το αμαξι μου φενετε να μην τραβαει οπως παλια μεχρι αυτες τις στροφες. Εαν ανοιξω απο 3000 δεν υπαρχει κανενας ηχος και τραβαει κανονικα. Βαγκ κομ κανενα σφαλμα. Θα ηθελα να μου πειτε αν ξερετε που να κοιταξω μηπως χανει απο κανενα σωληνακι και αν μπορει καποιος να μου πει ποια μπλοκ να βαλω στο βαγκ για να κανω ελεγχο πχ ροπη ν75 κλπ. Ευχαριστω πολυ αλλα δεν ξερω τι αλλο να αλλαξω. Ακομα κατι. Ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας με την παλια αντλια δεν ακουγοτανε. Αλλαξα με καινουρια και ακουγετε και σε μενα τωρα

Link to comment
Share on other sites

για ροπή είναι το 120 (αν έχεις πρόγραμμα όμως δεν βγάζει πολύ σωστα αποτελεσματα)

 

για ν75 είναι το 114

 

πατα από χαμηλα μέχρι τα κόκκινα με 3η  (εννοείτε ότι θα βαλεις και ένα μπλοκ που να φαινονται οι στροφες πχ 001)

Link to comment
Share on other sites

ξέρω ότι ο κομπρεσορας έχει πλαστικα απο κάτω του για μόνωση του ήχου -

 

μήπως έχει φυγει κανενα και ακους τώρα τον ήχο (δυσκολο βεβαια γιατί αυτα τα πλαστικα βγαινουν δυσκολα)

 

αφου εχεις αλλαξει και αντλια νερου δεν μπορω να σκεφτω κατι άλλο -

 

όσο για τον ηχο της σκουριασμενης κουνιας παραμενει ένα μυστηριο ,εμενα το εκανε τα πρωτα 2 χρονια κ εκτοτε δεν τον εχω ξανακουσει-

 

το καλυτερο για να δοκιμασεις αν έχεις πτωση στην αποδοση είναι να βρεις κανα φιλαρακι απο εδω μεσα με 140αρι να το πατησετε για να δεις αν υπαρχει διαφορά

Link to comment
Share on other sites

Οκ. Ευχαριστω πολυ. Δεν εχω ακομα προγραμμα

Ο θορυβος αυτος ομως τι ειναι. Δεν εχει τυχει σε κανεναν;

 

 

φιλε οταλ λες ηχος σκουριασμενης κουνιας μηπος εννοεις αυτο εδω?? http://www.youtube.com/watch?v=0V0lg2WhCGQ

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Αυτος ειναι ο κομπρεσορας. Δεν ειναι προβλημα ετσι πρεπει να κανει. Ο ηχος που λεω ειναι ενα σφηριγμα οταν γινετε αλλαγη κομπρεσορα-τουρμπο στις 3000 στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω τωρα που μου ηρθε... Οποιος εχει βαλει βαρελακι χωανη κλπ ας απαντησει. Οταν βαζεις εισαγωγη ακουγετε ποιο πολυ η σκαστρα ετσι; Μηπως ακουγετε και ο κομπρεσορας ποιο πολυ; Μηπως δεν εχω προβλημα τελικα;

Link to comment
Share on other sites

Εβαλες εισαγωγή? Αν ναι για αυτο ακους τον κομπρέσορα , πες το ανθρωπε μου τοση ωρα! Ο Ηχος του κομπρεσορα ειναι μαγικος, ακομα και με το μαμα φιλτροκουτι τον ακους
σαν αυτο ακους?

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ψηλο ηχο απο αυτον. Τον κανει αφου περπαταω. Το ακουω με 1-2 ταχυτητα. Μετα δεν ξερω αν το κανει. Σαν απο καπου να χανει

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρατήρησα το εξής με τον κομπρεοσορα και θέλω τα φώτα σας.

Όταν κρατάω σταθερές στροφές 1.300 περίπου σταματημένος χωρίς ταχύτητα και πατήσω συμπλέκτη κάνει ένα ρεταρισμα μικρό και πέφτουν η στροφές περίπου στις 1.100 ειναι φυσιολογικό αυτό;μπορεί κάποιος με gt να το δοκιμάσει εαν το κάνει στο δικό του;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by gnikosr
Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος της σκουριασμένα κούνιας είναι προ-προ-εορτειο βλάβης στην αντλία νερού... Μου έχει συμβεί 2 φορές... Μετά ο ήχος αλλάζει και γίνεται εντονότερες.... Σταδιακά όμως.

Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 10/3/2013 at 10:38 AM, ntip said:

Γεια παιδια. Εχω ενα golf 5 gt sport 2008 140hp. Εχει πολυ καιρο που ο κομπρεσορας ακουγετε αλλιως. Ακουγετε να σφηριζει. Καποτε δεν τον καταλαβαινα τοσο πολυ τον θορυβο του κομπρεσορα ενω τωρα ειναι γαμ..τα. Το εχω παρατηρισει σε 1η και 2η ταχυτητα οταν παταω απο χαμηλα και ακουγετε το πολυ μεχρι 3.200 στροφες. Εχω αλλαξει αντλια νερου ν75 και σκαστρα μαμα αλλα τιποτα. Και για να μην λεμε για τα μαστορια στην ελλαδα μας εγω ειμαι γερμανια και εχω παει το αμαξι σε 2 συνεργια και αυτος ο ηχος τους φενετε οκ. Ρε παιδια μονο εγω οδηγαω το αμαξι απο την αρχη. Δεν εχω μεγαλη εμπιρεια αλλα αν αλλαξει κατι το καταλαβαινω. Εκτος απο αυτο το αμαξι μου φενετε να μην τραβαει οπως παλια μεχρι αυτες τις στροφες. Εαν ανοιξω απο 3000 δεν υπαρχει κανενας ηχος και τραβαει κανονικα. Βαγκ κομ κανενα σφαλμα. Θα ηθελα να μου πειτε αν ξερετε που να κοιταξω μηπως χανει απο κανενα σωληνακι και αν μπορει καποιος να μου πει ποια μπλοκ να βαλω στο βαγκ για να κανω ελεγχο πχ ροπη ν75 κλπ. Ευχαριστω πολυ αλλα δεν ξερω τι αλλο να αλλαξω. Ακομα κατι. Ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας με την παλια αντλια δεν ακουγοτανε. Αλλαξα με καινουρια και ακουγετε και σε μενα τωρα

κατεβασε το αρχειο και διαβασε τη σελιδα 18 αναφορικα με τον ηχο που περιγραφεται μεταξυ 2000-3000 στροφων. Ειναι κατι φυσιολογικο κατα την γρηγορη επιταχυνση

biblio gia to golf v tsi kinitira.pdf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.