x_yannis Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Καλησπέρα σε όλους. Όπως λέει και ο τίτλος, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jetta 1400αρι Tsi στα 140 άλογα. Χωρίς να το έχω ψάξει στα άκρα, παρατήρησα πως το Jettaki και το golfaki είναι σχεδόν ίδια, με διαφορετικό πισινό (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Στο θέμα μας λοιπόν. Σαν καλός αγοραστής, πρώτου προβώ σε αγορά, ψάχνω στο κατάλληλο φόρουμ για να βρω τυχόν λεπτομέρειες που θα πρέπει να προσέξω για να μη με πιάσουν κότσο. Αντί όμως να βγάλω κάποια άκρη, τα μπέρδεψα ακόμα πιο πολύ. Κάτι αναβαθμίσεις, και υποβαθμίσεις, κωδικοί μοντέλου, μειωμένη ιπποδύναμη και τα συναφή. Είναι και η τιμή του μεταχειρισμένου που είναι αρκετά χαμηλή, περί τα 7500€-8000€ και αναρωτιέμαι τι θα πρέπει να προσέξω πριν την αγορά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω έχει κάνει περίπου 48000 χιλιόμετρα. Θα χρειαστεί κάποιο μεγάλο σέρβις σύντομα; αν θέλετε μπορώ να σας δώσω και το λινκ της αγγελίας, αλλά είναι από άλλο σαιτ. Τα φώτα σας παρακαλώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRee-tezas Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Αν είναι από ιδιώτη η αγγελία, δε παίζει άμεσα ρόλο το "είναι" του αυτοκινήτου.Μπορεί απλά να βιάζεται (εξαναγκάζεται) να το δώσει κ μιας κ η αγοροπωλησία αυτοκινήτων σήμερα είναι . . .. άστα. . . . εξού (ίσως) κ η χαμηλή τιμή. Αν είναι μαντράς, είναι άλλη ιστορία... 48χ.χλμ είναι λίγα, πολύ λίγα. Δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κατεβασμένα, αλλά "τραβάει" τη προσοχή. Θα κοιτάξεις ότι συνήθως κοιτάμε στα μετάχειρα αμάξια προς αγορά.+το θεωρώ απαραίτητο να επισκεφτείς εξουσιοδοτημένο συνεργείο για έλεγχο, να δώσεις ένα εικοσαρικάκι να στο βάλει στον εγκέφαλο κ να τσεκάρεις τον κωδικό του μοντέλου + την "ειλικρίνεια" των service που αναγράφονται στο service book.[Για το παραπάνω (δεν διανοούμαι να μην έχει service book) τσέκαρε τα service όχι απλά σαν χλμ, αλλά κ σαν ημερομηνίες]. Από μια τέτοια "επίσκεψη" σε συνεργείο, μπορείς να μάθεις πολλά.Εγώ π.χ. έμαθα πως όντως κυκλοφορεί Jetta 5άρι με 160, άσχετα αν μου είχαν πει κατά καιρούς πει πως δεν κυκλοφορεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 (edited) Μια χαρά είναι το Jetta, επί της ουσίας το Golf mk5 είναι με μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ. Το tsi 140 νομίζω είναι άριστη επιλογή, είτε το αφήσεις ως έχει - είτε ανεβάσεις την ιπποδύναμη. Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα π.χ. το Jetta από ένα Octavia, μόνο και μόνο επειδη έχει το σήμα της VW, αλλά και οι τιμές όπως λες είναι αρκετά καλές για αυτοκίνητα 5-7 ετών (δεν είναι και 12ετίας!!). Από ιδιώτη θα μπορέσεις να βρεις σίγουρα ένα αξιόλογο αυτοκίνητο. Στην επίσημη αντιπροσωπεία η χρέωση είναι 65 ευρώ για πλήρη έλεγχο, αλλά όταν λέμε πλήρη το εννοούμε με όλη την έννοια της λέξης. Θα έχεις λίγη υπομονή 1-1,5 ώρα, θα σε καλέσει ο σύμβουλος / υπεύθυνος σέρβις στο γραφείο του και θα τα μάθεις όλα για το αυτοκίνητο που ενδιαφέρεσαι από την 1η ημέρα που κυκλοφόρησε αλλά κυρίως για το πως είναι την δεδομενη στιγμή που το αγοράζεις και τι ακριβώς χρειάζεται. Απευθείας σου λένε και τιμή για το επόμενο σέρβις (λιπαντικό ή γενικό) και πότε θα πρέπει να γίνει ή για τις όποιες άμεσες επισκευές χρειάζεται. Αναλόγως βέβαια τις άμεσες επισκευές που θέλει διαπραγματεύεσαι και την τελική τιμή με τον πωλητή. Το εξ΄ορισμού sedan βέβαια της VW είναι το Passat και με 9.000-12.000 ευρώ βρίσκεις ένα πανέμορφο sportline και πας σε άλλο επίπεδο από χώρους κλπ. Edited October 19, 2013 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...