Jump to content
kostas_jp120

Ζάντες Για Golf 7 140 Act / 1.6 Tdi

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, αναμένοντας το γκολφάκι μου (ίσως και πριν το τέλος του έτους) ήθελα να ρωτήσω αν οι συγκεκριμένες ζάντες  7,5Χ15 ΕΤ50 5Χ112 (βάρος 9,8 κιλά η μία) που φαίνονται στη φωτογραφία (original VW) είναι ΟΚ για 580 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικά) που τις έχω βρει στη Γερμανία. Το αυτοκίνητο είναι η έκδοση highline με 16άρες και σκέφτομαι για λάστιχα 205/50/17 ή 225/45/17. 

 

$(KGrHqN,!lEFIB!Il+GpBSHFE-ljUQ~~60_12.J

 

 

Link to comment
Share on other sites

εαν ενδιαφερεσαι για original VW ζαντες για το ACT δες και τον παρακατω συνδεσμο.  

 

 

http://www.kunzmann.de/shop/en/golf-vii-7-wheels.htm

 

 

 

Παντως με μεγαλυτερες θα κερδισεις σε ομορφια ...αλλα θα χασεις σε οικονομια και επιταχυνση... και τουλαχιστον 1800 ευρο.  Το ACT σχεδιαστηκε στην εκδοση bluemotion με γνωμονα την οικονομια για αυτο φοραει 16'' ζαντα με ελαστικα energy rating χαμηλης αντιστασης κυλισης και χαμηλοτερης συσσωρευμένης θερμοκρασιας κατα την κυλιση

 

το δικο μου ηρθε με αυτα¨

 

 

 

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

εαν ενδιαφερεσαι για original VW ζαντες για το ACT δες και τον παρακατω συνδεσμο.  

 

http://www.kunzmann.de/shop/en/golf-vii-7-wheels.htm

 

Παντως με μεγαλυτερες θα κερδισεις σε ομορφια ...αλλα θα χασεις σε οικονομια και επιταχυνση... και τουλαχιστον 1800 ευρο.  Το ACT σχεδιαστηκε στην εκδοση bluemotion με γνωμονα την οικονομια για αυτο φοραει 16'' ζαντα με ελαστικα energy rating χαμηλης αντιστασης κυλισης και χαμηλοτερης συσσωρευμένης θερμοκρασιας κατα την κυλιση

 

το δικο μου ηρθε με αυτα¨

 

 

 

Τα 1800 είναι εκτός budget, δεν το συζητώ καν. Οι συγκεκριμένες ζάντες που βρήκα είναι παλιότερο σχέδιο αλλά είναι καινούργιες.

 

Έλεγα να μην αλλάξω πλάτος πέλματος ελαστικού για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση - δηλαδή να μείνω σε 205/50/17 (από 205/55/16) αλλά απ' ότι είδα η Michelin δεν βγάζει τα Energy σε αυτή τη διάσταση.

 

Η Pirelli έχει το Cinturato P7 με δείκτη 91V και το Cinturato P7 Blue (με ίδιο δείκτη οικονομίας με το Michelin) αλλά με δείκτη ταχύτητας 93W (Michelin 93V). Βέβαια η καθημερινή μου μετακίνηση περιλαμβάνει Αττική Οδό οπότε μάλλον δεν θα έχω τόσο θέμα με το "ζέσταμα" τους.

 

Υποθέτω ότι θα γίνει καλύτερο το τιμόνι στις στροφές με το μικρότερο προφίλ χωρίς να αυξηθεί η κατανάλωση, όπως στην περίπτωση του 225/45/17.

 

Από την εμπειρία σας αξίζει τον κόπο μία τέτοια αλλαγή; Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα ανταλλαγούν ή θα πουληθούν τα μαμά ζαντολάστιχα.

Edited by Kostas_jp120
Link to comment
Share on other sites

Τα 1800 είναι εκτός budget, δεν το συζητώ καν. Οι συγκεκριμένες ζάντες που βρήκα είναι παλιότερο σχέδιο αλλά είναι καινούργιες.

 

Έλεγα να μην αλλάξω πλάτος πέλματος ελαστικού για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση - δηλαδή να μείνω σε 205/50/17 (από 205/55/16) αλλά απ' ότι είδα η Michelin δεν βγάζει τα Energy σε αυτή τη διάσταση.

 

Η Pirelli έχει το Cinturato P7 με δείκτη 91V και το Cinturato P7 Blue (με ίδιο δείκτη οικονομίας με το Michelin) αλλά με δείκτη ταχύτητας 93W (Michelin 93V). Βέβαια η καθημερινή μου μετακίνηση περιλαμβάνει Αττική Οδό οπότε μάλλον δεν θα έχω τόσο θέμα με το "ζέσταμα" τους.

 

Υποθέτω ότι θα γίνει καλύτερο το τιμόνι στις στροφές με το μικρότερο προφίλ χωρίς να αυξηθεί η κατανάλωση, όπως στην περίπτωση του 225/45/17.

 

Από την εμπειρία σας αξίζει τον κόπο μία τέτοια αλλαγή; Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα ανταλλαγούν ή θα πουληθούν τα μαμά ζαντολάστιχα.

Ευτυχώς, δεν χάνεις και κάτι αξιόλογο !!! :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς, δεν χάνεις και κάτι αξιόλογο !!! :pardon:

Όντως τα energy ειναι μεγάλη μάπα για λάστιχο! Δεν προτείνονται ούτε για γυναίκες! Μόνο μάλλον για άντρες που το πανε κυρία!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όντως τα energy ειναι μεγάλη μάπα για λάστιχο! Δεν προτείνονται ούτε για γυναίκες! Μόνο μάλλον για άντρες που το πανε κυρία!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Είναι το ιδανικό λάστιχο για παππούδες άνω των 60 ετών.

Ξεχνάνε να το αλλάξουν και όταν το αλλάξουν, πάλι το ίδιο βάζουν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου(golf viii act) έβαλα ζάντες http://www.kunzmann.de/shop/en/wheels-golf7-volkswagen-5-doublespoke-rims-madrid-7x17-et49.htm

και ήρθε με ελαστικά pirelli p7 cinturato 225/45R17. Μέχρι στιγμής (3.200χλμ) είμαι ευχαριστημένος απο άποψη κατανάλωσης, θορύβου και κρατήματος. Στο πακέτο των ζαντών (780Ε) είχε άλλη ανάρτηση και χαμήλωμα στο αυτοκίνητο. Άμα το προλαβαίνεις να το αλλάξεις και να τις βάλεις στον εξοπλισμό πιστεύω θα μείνεις ευχαριστημένος.

Για τα ελαστικά μου είχαν πει ότι σε κάθε golf που έρχεται δεν είναι standar ότι θα φοράει τα ίδια με άλλο που ήρθε...

Edited by KostasP
Link to comment
Share on other sites

...κανει αυτο που λεει η ετικετα... energy saver....φυσικα οποιος το συγκρινει με λαστιχα σπορ κατηγοριας το βρισκει αχρηστο...αλλα απο την αλλη το 140αρι ACT λανσαρεται σαν ενα μικρομεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο με την δυνατοτητα να κινηθει αξιοπρεπως σε εθνικο και επαρχιακο δρομο με βελτιστη οικονομια λογω της πολιτικης downsizing που ισχυει σε ολες τις εταιριες!...Οποιος δινει 22000 για να αγορασει αυτο το αυτοκινητο για σπορ οδηγηση μαλλον κανει λαθος αγορα (και προσπαθοντας να του αλλαξει χαρακτηρα θα βαλει το χερι στην τσεπη για αλλα τουλαχιστον 4000 ζαντες...σπορ λαστιχα+αναρτησεις+προγραμμα++++....) για τους λατρεις της σπορ οδηγησης yπαρχει και GTD, GTI , R κτλ με το αντιστοιχο τιμημα....μην τα περιμενουμε ολα λοιπον ...οπως το ACT δεν σχεδιαστηκε για να βαζει φωτια στο δρομο...ετσι και το λαστιχο του δεν ειναι για αναβαση στο Μπραλο εκτος βεβαια και αν καποιος νομιζει πως αν αγορασει τα ποδοσφαιρικα παπουτσια του ....CR7 θα τρεχει και θα σκοραρει οπως αυτος......

 

και για να μιλησουμε για σπορ ελαστικα... Koumpare ποια ειναι τα καλυτερα κατα την γνωμη σου σε διασταση 235/35/19 εμπρος και 265/35/19 πισω ...παντα σε N rated.....?????

Link to comment
Share on other sites

...κανει αυτο που λεει η ετικετα... energy saver....φυσικα οποιος το συγκρινει με λαστιχα σπορ κατηγοριας το βρισκει αχρηστο...αλλα απο την αλλη το 140αρι ACT λανσαρεται σαν ενα μικρομεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο με την δυνατοτητα να κινηθει αξιοπρεπως σε εθνικο και επαρχιακο δρομο με βελτιστη οικονομια λογω της πολιτικης downsizing που ισχυει σε ολες τις εταιριες!...Οποιος δινει 22000 για να αγορασει αυτο το αυτοκινητο για σπορ οδηγηση μαλλον κανει λαθος αγορα (και προσπαθοντας να του αλλαξει χαρακτηρα θα βαλει το χερι στην τσεπη για αλλα τουλαχιστον 4000 ζαντες...σπορ λαστιχα+αναρτησεις+προγραμμα++++....) για τους λατρεις της σπορ οδηγησης yπαρχει και GTD, GTI , R κτλ με το αντιστοιχο τιμημα....μην τα περιμενουμε ολα λοιπον ...οπως το ACT δεν σχεδιαστηκε για να βαζει φωτια στο δρομο...ετσι και το λαστιχο του δεν ειναι για αναβαση στο Μπραλο εκτος βεβαια και αν καποιος νομιζει πως αν αγορασει τα ποδοσφαιρικα παπουτσια του ....CR7 θα τρεχει και θα σκοραρει οπως αυτος......

 

και για να μιλησουμε για σπορ ελαστικα... Koumpare ποια ειναι τα καλυτερα κατα την γνωμη σου σε διασταση 235/35/19 εμπρος και 265/35/19 πισω ...παντα σε N rated.....?????

Για ποια PORSCHE ακριβώς μιλάμε ?

...κανει αυτο που λεει η ετικετα... energy saver....φυσικα οποιος το συγκρινει με λαστιχα σπορ κατηγοριας το βρισκει αχρηστο...αλλα απο την αλλη το 140αρι ACT λανσαρεται σαν ενα μικρομεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο με την δυνατοτητα να κινηθει αξιοπρεπως σε εθνικο και επαρχιακο δρομο με βελτιστη οικονομια λογω της πολιτικης downsizing που ισχυει σε ολες τις εταιριες!...Οποιος δινει 22000 για να αγορασει αυτο το αυτοκινητο για σπορ οδηγηση μαλλον κανει λαθος αγορα (και προσπαθοντας να του αλλαξει χαρακτηρα θα βαλει το χερι στην τσεπη για αλλα τουλαχιστον 4000 ζαντες...σπορ λαστιχα+αναρτησεις+προγραμμα++++....) για τους λατρεις της σπορ οδηγησης yπαρχει και GTD, GTI , R κτλ με το αντιστοιχο τιμημα....μην τα περιμενουμε ολα λοιπον ...οπως το ACT δεν σχεδιαστηκε για να βαζει φωτια στο δρομο...ετσι και το λαστιχο του δεν ειναι για αναβαση στο Μπραλο εκτος βεβαια και αν καποιος νομιζει πως αν αγορασει τα ποδοσφαιρικα παπουτσια του ....CR7 θα τρεχει και θα σκοραρει οπως αυτος......

 

και για να μιλησουμε για σπορ ελαστικα... Koumpare ποια ειναι τα καλυτερα κατα την γνωμη σου σε διασταση 235/35/19 εμπρος και 265/35/19 πισω ...παντα σε N rated.....?????

Να το βράσω τέτοιο λάστιχο =@  :diablo:

 

http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/60124/michelin-energy-saver-tyre

Link to comment
Share on other sites

1) Cayman S

 

 

 

 

 

 

2)....δεν τρωγεται..χαχαχα

2) Με treadwear index 400 που να φαγωθεί ?

Βράζει η γίδα στην απλή κατσαρόλα ? Μπαααα, μόνο σε χύτρα ταχύτητος :crazy:

 

 

1) Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές, για την ακρίβεια μόνο μία

PIRELLI PZERO με δόξα και τιμή :db:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...και τιμη.... για 87 Υ εμπρος και 94 Υ πισω???

 

 

(υπαρχουν αλλες 2 για 19"...F1.... και το αγαπημενο σου PS2 michelin)

Link to comment
Share on other sites

...και τιμη.... για 87 Υ εμπρος και 94 Υ πισω???

 

 

(υπαρχουν αλλες 2 για 19"...F1.... και το αγαπημενο σου PS2 michelin)

Κοίτα να δεις

Εδώ είπαμε να κάνουμε δουλειά, όχι να πάει να την βγει ο ένας στον άλλον :thumbsd:

Τα Goodyear F1 Asymmetric και τα Pilot Sport PS2 τα γνωρίζω.

Αλλά μου ζήτησες λάστιχα sport

Τα παραπάνω δύο δεν τα θεωρώ αντάξια της CAYMAN,

γι' αυτό δεν τα ανάφερα καθόλου.

 

Στο προκείμενο τώρα:

235/35/R19 87Y (N2) PIRELLI PZERO - 460 EURO (FITTED)

2656/35/R19 94Y (N2) PIRELLI PZERO - 700 EURO (FITTED)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μακριαααα..ηρθε με αυτα και τα πεταξα σε 5 μηνες ...καλυτερα με γυμνες ζαντες....εβαλα P zero... 14000 km καταπληκτικα στροφηλικια...αλλα εμειναν ...καραφλα στον Α3 λογω Vmax....αναγκαστικη αλλαγη με PS2 στην ολλανδια (η αναμονη ...2 ημερων) σουπερ για 10Κ ...μετα παγωσαν...δυσκολη κατηγορια...ειναι σαν τον φορο πολυτελειας ...τον πληρωνεις καθε χρονο...

Link to comment
Share on other sites

Μακριαααα..ηρθε με αυτα και τα πεταξα σε 5 μηνες ...καλυτερα με γυμνες ζαντες....εβαλα P zero... 14000 km καταπληκτικα στροφηλικια...αλλα εμειναν ...καραφλα στον Α3 λογω Vmax....αναγκαστικη αλλαγη με PS2 στην ολλανδια (η αναμονη ...2 ημερων) σουπερ για 10Κ ...μετα παγωσαν...δυσκολη κατηγορια...ειναι σαν τον φορο πολυτελειας ...τον πληρωνεις καθε χρονο...

Ή αλλιώς

 

" Όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια " :roadrage::lolu:

Link to comment
Share on other sites

Kostas_jp120, οι συγκεκριμένες ζάντες που έχεις postaρει είναι oi VW GOAL και είναι απ τις πιο ελαφριές της γκάμας ζαντών απ τα γνήσια αξεσουάρ VW, έχουν βάρος μόλις ~10Kg, ενώ οι περισσότερες εργοστασιακές στην διάσταση αυτή είναι 11-12Kg (πχ 17" του V/VI GTI).

 

To σχέδιο/χρώμα είναι υποκειμενικό, αρκεί οι διαστάσεις & offset να είναι σωστά για το VII.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Τα 1800 είναι εκτός budget, δεν το συζητώ καν. Οι συγκεκριμένες ζάντες που βρήκα είναι παλιότερο σχέδιο αλλά είναι καινούργιες.

 

Έλεγα να μην αλλάξω πλάτος πέλματος ελαστικού για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση - δηλαδή να μείνω σε 205/50/17 (από 205/55/16) αλλά απ' ότι είδα η Michelin δεν βγάζει τα Energy σε αυτή τη διάσταση.

 

Η Pirelli έχει το Cinturato P7 με δείκτη 91V και το Cinturato P7 Blue (με ίδιο δείκτη οικονομίας με το Michelin) αλλά με δείκτη ταχύτητας 93W (Michelin 93V). Βέβαια η καθημερινή μου μετακίνηση περιλαμβάνει Αττική Οδό οπότε μάλλον δεν θα έχω τόσο θέμα με το "ζέσταμα" τους.

 

Υποθέτω ότι θα γίνει καλύτερο το τιμόνι στις στροφές με το μικρότερο προφίλ χωρίς να αυξηθεί η κατανάλωση, όπως στην περίπτωση του 225/45/17.

 

Από την εμπειρία σας αξίζει τον κόπο μία τέτοια αλλαγή; Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα ανταλλαγούν ή θα πουληθούν τα μαμά ζαντολάστιχα.

 

Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ 225/45/R17 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ 205/45/17 ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗ.

ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΩ 225/45/17 ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ.......ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ''ΒΗΜΑ'' ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω όμως ότι μπορεί να πάρει 205/50/17, το αναφέρει σαν διάσταση και η vw για το golf


 

εαν ενδιαφερεσαι για original VW ζαντες για το ACT δες και τον παρακατω συνδεσμο.  

 

 

http://www.kunzmann.de/shop/en/golf-vii-7-wheels.htm

 

 

 

Παντως με μεγαλυτερες θα κερδισεις σε ομορφια ...αλλα θα χασεις σε οικονομια και επιταχυνση... και τουλαχιστον 1800 ευρο.  Το ACT σχεδιαστηκε στην εκδοση bluemotion με γνωμονα την οικονομια για αυτο φοραει 16'' ζαντα με ελαστικα energy rating χαμηλης αντιστασης κυλισης και χαμηλοτερης συσσωρευμένης θερμοκρασιας κατα την κυλιση

 

το δικο μου ηρθε με αυτα¨

 

 

 

 

16αρες φοράει στην Ελλάδα και σε λίγες ακόμα χώρες. Στις περισσότερες βγαίνει με 17αρες στη βασική έκδοση

Link to comment
Share on other sites

η συγκεκριμένη ζάντα (madrid 17x7 ET49) μπαίνει στο Golf 6;

 

Οπτικά θα ταιριάζει (δεν βρίσκω πουθενά φωτό);

 

Ξέρουμε βάρος;

 

τι θα λέγατε vs. TSW Nurburgring 17x8 (βάρος 8,2kg);

Edited by Theo_P
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα αυτό το θέμα ανοιχτό για να μην ανοίγω άλλο.

Τι λέτε για αυτές?σε Golf vii?

19" ή 18"???

Sent from my iPhone using Tapatalk7ea155df82c484242db6b0f833d3c65f.jpg

Ακούω γνώμες!

Edited by stellbouz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα αυτό το θέμα ανοιχτό για να μην ανοίγω άλλο.

Τι λέτε για αυτές?σε Golf vii?

19" ή 18"???

Sent from my iPhone using Tapatalk7ea155df82c484242db6b0f833d3c65f.jpg

Ακούω γνώμες!

 

Από θέμα ομορφιάς θέλει 19άρες. Από θέμα άνεσης, θέλει 18άρες. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.