Jump to content

Recommended Posts

Καλησπερα,

Οπως ειπα και χτες θα κανω μια μικρη παρουσιαση απο ενα Project.Το αμαξι ειναι σε πολλους γνωστο οποτε δεν θα γινει αναλυτικη παρουσιαση του.Εδω και λιγο καιρο ειχε μπει η ιδεα για την αλλαγη της τουρμπινας με κατι μεγαλυτερο.Η βασικη σκεψη ηταν να ειναι οσο το δυνατον πιο plug-play και οσο μπορουμε πιο ΟΕΜ εμφανιση στο μηχανοστασιο.Και βεβαια λειτουργια κινητηρα χωρις τεραστιο lag και οδηγησιμο.Δεν κυνηγαμε δλδ αλογα στην παρουσα φαση αλλα στρωμενη λειτουργια.Επιλεχτηκε η τουρμπινα απο ενα CAVD μοτερ (160αρι)

Η πρωτη φαση ηταν της συλλογης των υλικων.παρα πολλοι κωδικοι,με το ΕΤΚΑ να περνει φωτια. :suicide:

 

τα "χοντρα"

2013-09-24181106_zps46426193.jpg

 

και τα "ψιλα"2013-09-24185133_zps50a6619e.jpg

οποτε ξεκιναμε.Πρωτη δοκιμη εαν βιδωνει σωστα το τουρμπο με τις σωληνωσεις λαδιου και το μαμα downpipe για αρχη.

 

2013-09-24194926_zps296c49b3.jpg

 

η διαφορα του ειναι για να γελας!!!!!

2013-09-24185436_zps16e0ce1a.jpg

το αυτοκινητο εχει 140.000χλμ οποτε επρεπε χωρις δευτερη σκεψη καθαρισμος βαλβιδων και μπεκ.

 

2013-09-25172902_zps5831aaf8.jpg

 

δεν ξερω εαν φαινεται αλλα υπηρχε πολυυυυυυυυυ βρωμια εκει μεσα.

 

αφου τελειωσαμε τις βαλβιδες πηγαμε στα μπεκ με υπερηχο και τον ειδικο driver για να δουλεψουν σωστα την ωρα του καθαρισμου,τοποθετηθηκαν καινουργια o-ring και τεφλον και ετοιμα ξανα να μπουν στην θεση τους.Αλλαχτηκε και ενα ελλατωματικο :p

 

2013-09-27181711_zpsb6dfd933.jpg


συνεχεια εχει η τοποθετηση της εισαγωγης και η καταργηση του υδροψυκτου cooler.

 

2013-09-27180852_zps9d26156d.jpg

οποτε εχουμε φτασει μεχρι εδω

 

IMAG0148_zpsc78cc58e.jpg

και βεβαια αλλαχτηκε και η αντλια υψηλης με μια καινουργια για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.

 

IMAG0144_zps956eaf0f.jpg

και ειναι η ωρα για μερικες μπυρες και χαλαρωμα!!!!

Την επομενη μερα σειρα εχει το ιντερκουλερ.

 

IMAG0151_zpsc8f9a501.jpg

SAM_0006_zps08ee0ad5.jpg

η τροποποιηση της πλεξουδας σε μερικους αισθητηρες,η τοποθετηση καποιων εξαρτηματων που εγιναν στο μηχανουργειο και βεβαια το carbonio μαζι με το stage 2 απο τα διλιτρα!!!Πονουσε οταν το κοβαμε με το dremel αλλα αξιζε!!!Και η τελικη φωτο απο το μηχανοστασιο.

 

SAM_0019_zpse314467d.jpg

 

τις επομενες μερες σειρα εχει αυτος ο δισκος κεβλαρ να ολοκληρωθει το project,μερικα "μαζεματα" στις σωληνωσεις,τοποθετηση catch can και ο προγραμματισμος.

 

SAM_0021_zps0363e52b.jpg

Edited by ktm25089
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

αντε με  το καλο να τελιωσεις και να το χαρεις...

πεσμου ομως τι ειναι το μοτερ μιας και δεν  κατεχουμε τους τυπους των μοτερ. με τα 140 η τα 160 βγαινει ?

πατε για καμια 300 επιφυλακτικα?

το ιντεκοολερ θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο?η μονο του μπροστα και τι μαρκα κατεληξες?

θα βαλεις και καμια μεθανολη?

σε ποιον πας για προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Ένα μεγάλο μπράβο από εμένα μάστορα έκανες πολύ καλή ''εργοστασιακή'' δουλειά, ότι μπήκε ήταν perfect fit που λέμε χωρίς κόψε ράψε και στη βόλτα που έκανα το αυτοκίνητο απρογραμμάτιστο δουλεύει τέλεια χωρίς κανένα κόψιμο ή λαμπάκι στο καντράν !!! Ανυπομονούμε για το πρόγραμμα !!!

Link to comment
Share on other sites

αντε με  το καλο να τελιωσεις και να το χαρεις...

πεσμου ομως τι ειναι το μοτερ μιας και δεν  κατεχουμε τους τυπους των μοτερ. με τα 140 η τα 160 βγαινει ?

πατε για καμια 300 επιφυλακτικα?

το ιντεκοολερ θα δουλευει παραλληλα με το εργοστασιακο?η μονο του μπροστα και τι μαρκα κατεληξες?

θα βαλεις και καμια μεθανολη?

σε ποιον πας για προγραμμα?

Ξαναδιαβασε απο την αρχη τι εκανε ο φιλος μας και θα σου απαντηθουν Ολα!

Το μοτερ του ειναι 122αρι δεν εχει κομπρεσορα ουτε Intercooler(εχει ενα υδροψυκτο της πλακας) , οι πιο πολλοι βελτιωνουν 140αρια 170αρια και 160αρια για αυτο δεν γνωριζεις και πολλα απο τα 122!

Φιλε KTM . Είχα δει του Αγγλου που ειχε κανει την ιδια μετατροπή πρώτος αλλα εσενα ειναι ΑΨΟΓΗ και ειμαι σιγουρος οτι θα δουλεψει γιατι αυτουνου δεν δουλευει(βεβαια αυτος εχει υβριδικη)

Ποιος θα στο ρυθμίσει?

Πας για 230?

Ξεχασα επρεπε μετα την carbonio stage2 να φτιαξεις εναν αλλον σωληνα.

Anyway ολα δειχνουν EΡΓΟΣΤΑΣΙΟ!

μπραβο

Edited by the_winner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολλά συγχαρητήρια στις ύπουλες και μεθοδευμένες κινήσεις που θα σε φέρουν 10 Ps μπροστά απο εμενα :D  :crazy:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping: 

Μπράβο φιλαράκι θα το δώ και απο κοντά με την πρώτη ευκαιρία, θα σου κάνω δώρο και τις 16" μπας και με περάσεις   8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχαχα   μικρο γατακι!!!!!με τα 19αρια για να μην κλαις!!!!

μονο 10ps λες????χμμμμμμμμμμ 8)  εχει και αλλο δεν τελειωσε το υπουλο προτζεκτ!!Ευχαριστω πολυ!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Ρε Γιώργο Επιτέλους Βάζεις Τα Γυαλιά Σε Πολλούς Εδώ Μέσα,Καλά Χιλιόμετρα Να Έχεις Με Τον Πύραυλό Σου Και ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ.

Πολύ Καλό Το Project Σου.

 

ΥΓ. Περιμένω Νέα Σου Για Την Προσεχώς Loba........

Link to comment
Share on other sites

πρωτα πολλα ενα μπραβο σε εσενα και στο συνεργειο που το ανελαβε .προγραμμα ποιος θα το κανει ?

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Είναι από το 140αρι.προσωρινό μέχρι να φτιαξω αυτό που θέλω.απλά για να μπορω να κυκλοφορώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι από το 140αρι.προσωρινό μέχρι να φτιαξω αυτό που θέλω.απλά για να μπορω να κυκλοφορώ.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε ktm ! Επιτέλους βλέπουμε κάτι σωστά σχεδιασμένο και αποτελεσματικό !' Όχι σαν κάτι μισοδουλειές του ποδαριού που βλέπουμε απο κάτι "ιδιοφυΐες" ! Εύγε !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος, πολύ καλή δουλειά!! Σχετικά με πιστόνια - μπιέλες θα κάνεις κάτι? Έχουν ανοχές του Caxa κινητήρα για 180-200ps??

Link to comment
Share on other sites

το CAXA ειναι ΙΔΙΟ με το CAVD τα μονα που αλλαζουν ειναι τα περιφεριακα του μοτερ (τουρμπο,κομπρεσσορας,σωληνωσεις,intercooler,πολλαπλη εισαγωγής,σωληνακια κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραιο φιλε μπραβο βαλε και.φωτο απο.εξω!με το δισκο τι παιζει εγω εδω turbo/kompressor ηξερα μονι για sachs perfomance τωρα βλεπω αυτο τι παιζει μπορουμε να βαλουμε οτι και gti?122-170-gti εχουν διαφορετικούς ε?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

το CAXA ειναι ΙΔΙΟ με το CAVD τα μονα που αλλαζουν ειναι τα περιφεριακα του μοτερ (τουρμπο,κομπρεσσορας,σωληνωσεις,intercooler,πολλαπλη εισαγωγής,σωληνακια κλπ)

Είναι σίγουρο αυτό? Γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικά, όχι μόνο αντλίες κλπ αλλά κυρίως μπιέλες και πιστονια. Από την στιγμή πάντως που ο ktm προχωράει έτσι δυναμικά καλύτερα να το έκανε σφυρήλατο και αλεξίσφαιρο..!

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο αυτό? Γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικά, όχι μόνο αντλίες κλπ αλλά κυρίως μπιέλες και πιστονια. Από την στιγμή πάντως που ο ktm προχωράει έτσι δυναμικά καλύτερα να το έκανε σφυρήλατο και αλεξίσφαιρο..!

Το ίδιο μοτέρ που βελτίωσε ο Αλέξης ο Κρητικός δεν ειναι ; Εκείνος δεν νομίζω να τα έκανε σφυρί!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο ειναι με του αλεξη,Τα περιφερειακα αλλαζουν και εχει ιδια αντλια και μπεκ με το 160αρι.Θα δουμε και για το θεμα σφυρηλατο.Παντως μεχρι εκει που θελω τωρα αντεχει μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κτμ με τα σασμαν το παίζουν εγω εχω 170 Αρι ηχεία για Sachs performance μόνο που βρίκες αυτό το δίσκο ;παίρνουμε οτι και το gti ?

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και απο μένα Γιώργο ,!! Καθαρές δουλειές, σωστή τοποθέτηση, με σύναιση και προσοχή.

Η δουλειές σου είναι γνωστές, δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία για το σούπερ,απροβλημάτιστο τελικό αποτέλεσμα!

Συγχαρητήρια !! :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.