ΔΟΥΚΑΣ Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 (edited) Καλησπερα σε ολους,με ενδιαφερει ενα passat που εχω βρει και θα ηθελα τη γνωμη σας.επισης αν εχετε την καλοσυνη,να μου προτεινεται καπου αξιοπιστα να παω να το ελεγξω (με πμ αν δεν επιτρεπεται δημοσια).Θα ερθω απο πατρα οποτε θα γινει αυθημερων η αγορα και η επιστροφη πατρα.Καθε γνωμη ευπροσδεκτη.Το αμαξι ειναι παρακατω.Ευχαριστω. http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/4114622/ Edited October 20, 2013 by ΔΟΥΚΑΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Καλησπερα σε ολους,με ενδιαφερει ενα passat που εχω βρει και θα ηθελα τη γνωμη σας. επισης αν εχετε την καλοσυνη,να μου προτεινεται καπου αξιοπιστα να παω να το ελεγξω (με πμ αν δεν επιτρεπεται δημοσια).Θα ερθω απο πατρα οποτε θα γινει αυθημερων η αγορα και η επιστροφη πατρα.Καθε γνωμη ευπροσδεκτη. Το αμαξι ειναι παρακατω.Ευχαριστω. http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/4114622/%20%5B/spoiler%5D προσεξε 1) τα μπροστα ψαλιδια για τζογους και 2) αν εχει χοντρο τρακαρισμα το βλεπει ο μηχανικος αν ειναι οι βασεις τις μετοπης παραμορφομενες. κατα τα αλλα ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αμαξια εχω το ιδιο με ιδια χιλιομετρα και χρονολογια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΔΟΥΚΑΣ Posted October 27, 2013 Author Report Share Posted October 27, 2013 καλημερα,εμεινα απο σπασμενη τουρμπινα,χαιδαρι σελιανιτικα αντεξε το αμαξι, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 καλημερα,εμεινα απο σπασμενη τουρμπινα,χαιδαρι σελιανιτικα αντεξε το αμαξι, το να μεινεις απο σπασμενη τουρμπινα ειναι αδυνατο,απλα αν χαλασε και εβγαζε ασπρους καπνους τοτε ειναι σαν να εχεις το απλο 1,8 με τα 120 αλογα οπου οι επιδωσεις σου εξανεμιζοντε. παντος εισαι απο τους ατυχους του φορουμ.παρολα αυτα αν εσπασε η τουρμπινα βαλε μια καινουργια η ελαφρος μεταχειρησμενη γιατι το σερβις τις δεν συμφερει αφου σε 50000χλμ θα θελει παλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 το να μεινεις απο σπασμενη τουρμπινα ειναι αδυνατο,απλα αν χαλασε και εβγαζε ασπρους καπνους τοτε ειναι σαν να εχεις το απλο 1,8 με τα 120 αλογα οπου οι επιδωσεις σου εξανεμιζοντε. παντος εισαι απο τους ατυχους του φορουμ.παρολα αυτα αν εσπασε η τουρμπινα βαλε μια καινουργια η ελαφρος μεταχειρησμενη γιατι το σερβις τις δεν συμφερει αφου σε 50000χλμ θα θελει παλι. Mισό... Κατηγορήθηκε ο g60, (1,8 1781 cc, δηλαδή ο ίδιος, σχεδόν, κινητήρας), γιατί κάθε 100.000 χλμ. θέλει service ο κομπρέσσορας, (300€)! Και ο turbo ο 1,8 θέλει κάθε 50.000 χλμ. service το turbo; Σίγουρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 (edited) Mισό... Κατηγορήθηκε ο g60, (1,8 1781 cc, δηλαδή ο ίδιος, σχεδόν, κινητήρας), γιατί κάθε 100.000 χλμ. θέλει service ο κομπρέσσορας, (300€)! Και ο turbo ο 1,8 θέλει κάθε 50.000 χλμ. service το turbo; Σίγουρα; Τώρα αυτό είναι το θέμα, πότε θέλει σέρβις ο κομπρέσορας και πότε η τουρμπίνα?? Εδω ο άνθρωπος ψάχνεται αν έπαθε στην 1η βόλτα ζημιά. Και συγκρίνεις αυτοκίνητο του 1990 με του 2010. Φιλικά πάντα βρε vanagon αλλά τώρα με τον πόνο του αλλουνού βρήκες να κάνεις συγκριτικό σέρβις της υπερτροφοδότησης κάθε μοντέλου? Edited November 10, 2013 by ACE2007 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 (edited) Τώρα αυτό είναι το θέμα, πότε θέλει σέρβις ο κομπρέσορας και πότε η τουρμπίνα?? Εδω ο άνθρωπος ψάχνεται αν έπαθε στην 1η βόλτα ζημιά. Και συγκρίνεις αυτοκίνητο του 1990 με του 2010. Φιλικά πάντα βρε vanagon αλλά τώρα με τον πόνο του αλλουνού βρήκες να κάνεις συγκριτικό σέρβις της υπερτροφοδότησης κάθε μοντέλου? Εντάξει, εννοείται πως για το πρόβλημα εκφράζουμε όλοι την συμπάθεια μας. (Παράλειψή μου). Στα μεταχειρισμένα συμβαίνουν αυτά... Όταν παρέλαβα το Vanagon μου, (1993), μέσα στην έκθεση της εταιρείας που το έφερε, (από Καναδά), με το που το έβαλαν μπροστά για να μου το παραδώσουν, ο κινητήρας, o γνωστός στις Η.Π.Α. σαν "wasserleaker", έχασε το αντιψυκτικό του πάνω στα γυαλιστερά μάρμαρα της βιτρίνας της έκθεσης όπου το είχαν, μέχρι να το παραλάβω, για να το χαζεύουν οι περαστικοί. (Την ζημιά την πλήρωσα). Για να μην αναφέρω τι έγινε κατά την παραλαβή ενός καινούργιου FIAT 238 PRATICO μέσα στην αντιπροσωπεία της Αγ. Άννης, όπου χρειάστηκε επέμβαση...ολόκληρου του τεχνικού επιτελείου για να ξεκινήσει το "διαμάντι της FIAT", (όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι "τεχνολογικά διαμάντια" την στιγμή που σου τα πλασάρουν), γιατί αρνιόταν κατηγορηματικά, σκάβοντας...λάκκο μισού μέτρου στο χαλικόστρωτο πάρκινγκ. Όσο για την σύγκριση... ναι, διεκδικώ να συγκρίνω...ορνιθόρυγχους με...ελέφαντες χωρίς...κόμπλεξ... (Ιδιαίτερα όταν κάποιοι, εξυπηρετώντας τις σκοπιμότητες τους, και με αυτό δεν αναφέρομαι σε σένα, προσπαθούν να μας πείσουν πως κάτι τέτοιο είναι εντελώς άτοπο και άσκοπο.). Edited November 10, 2013 by hellenic vanagon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 13, 2013 Report Share Posted November 13, 2013 Mισό... Κατηγορήθηκε ο g60, (1,8 1781 cc, δηλαδή ο ίδιος, σχεδόν, κινητήρας), γιατί κάθε 100.000 χλμ. θέλει service ο κομπρέσσορας, (300€)! Και ο turbo ο 1,8 θέλει κάθε 50.000 χλμ. service το turbo; Σίγουρα; κοιτα εγω θα σου πω οτι ξερω γ60 γκολφ σε αλλο φορουμ που εχει δηλωσει 270000χλμ και εχει αλλαξει 2 φορες κομπρεσορα ανα 100.000με καινουργιο και καθε 50.000 σερβις στα τσιμουχακια. ετσι και στο τουρμπο κανενας οταν γινει σερβις δεν εγγυατε οτι θα βγαλει τα μαμισια χιλιομετρα γιατι η τουρμπινα περιστρεφετε ακομη και στο ρελαντι με καποιες δεκαδες χιλιαδες στροφες σε αντιθεση με τον κομπρεσορα που περιστρεφετε με τις στροφες της μηχανης. προσοπικα εχω 20vt με 150000χλμ που το τουρμπο του ειναι υποδειγματικο χωρίς να χάνει πίεση λογκαρισμενο. η χρίση του δεν είχε καθόλου κρυωμα-ζεσταμα σε αντίθεση με οτι λέει η "πιατσα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...