Jump to content
ΔΟΥΚΑΣ

Γνωμες Για Passat 1,8T 01

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους,με ενδιαφερει ενα passat που εχω βρει και θα ηθελα τη γνωμη σας.
επισης αν εχετε την καλοσυνη,να μου προτεινεται καπου αξιοπιστα να παω να το ελεγξω

(με πμ αν δεν επιτρεπεται δημοσια).Θα ερθω απο πατρα οποτε θα γινει αυθημερων η αγορα και η επιστροφη πατρα.Καθε γνωμη ευπροσδεκτη.
Το αμαξι ειναι παρακατω.Ευχαριστω.

 

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/4114622/

Edited by ΔΟΥΚΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,με ενδιαφερει ενα passat που εχω βρει και θα ηθελα τη γνωμη σας.

επισης αν εχετε την καλοσυνη,να μου προτεινεται καπου αξιοπιστα να παω να το ελεγξω

(με πμ αν δεν επιτρεπεται δημοσια).Θα ερθω απο πατρα οποτε θα γινει αυθημερων η αγορα και η επιστροφη πατρα.Καθε γνωμη ευπροσδεκτη.

Το αμαξι ειναι παρακατω.Ευχαριστω.

 

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/4114622/%20%5B/spoiler%5D

 

προσεξε

1) τα μπροστα ψαλιδια για τζογους

και 2) αν εχει χοντρο τρακαρισμα το βλεπει ο μηχανικος αν ειναι οι βασεις τις μετοπης παραμορφομενες.

κατα τα αλλα ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αμαξια εχω το ιδιο με ιδια χιλιομετρα και χρονολογια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλημερα,εμεινα απο σπασμενη τουρμπινα,χαιδαρι σελιανιτικα αντεξε το αμαξι,

 

το να μεινεις απο σπασμενη τουρμπινα ειναι αδυνατο,απλα αν χαλασε και εβγαζε ασπρους καπνους τοτε ειναι σαν να εχεις το απλο 1,8 με τα 120 αλογα οπου οι επιδωσεις σου εξανεμιζοντε.

παντος εισαι απο τους ατυχους του φορουμ.παρολα αυτα αν εσπασε η τουρμπινα βαλε μια καινουργια η ελαφρος μεταχειρησμενη γιατι το σερβις τις δεν συμφερει αφου σε 50000χλμ θα θελει παλι.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

το να μεινεις απο σπασμενη τουρμπινα ειναι αδυνατο,απλα αν χαλασε και εβγαζε ασπρους καπνους τοτε ειναι σαν να εχεις το απλο 1,8 με τα 120 αλογα οπου οι επιδωσεις σου εξανεμιζοντε.

παντος εισαι απο τους ατυχους του φορουμ.παρολα αυτα αν εσπασε η τουρμπινα βαλε μια καινουργια η ελαφρος μεταχειρησμενη γιατι το σερβις τις δεν συμφερει αφου σε 50000χλμ θα θελει παλι.

Mισό...

 

 

Κατηγορήθηκε ο g60, (1,8 1781 cc, δηλαδή ο ίδιος, σχεδόν, κινητήρας), γιατί κάθε 100.000 χλμ. θέλει service ο κομπρέσσορας, (300€)!

 

Και ο turbo ο 1,8 θέλει κάθε 50.000 χλμ. service το turbo;

 

Σίγουρα;

Link to comment
Share on other sites

Mισό...

 

 

Κατηγορήθηκε ο g60, (1,8 1781 cc, δηλαδή ο ίδιος, σχεδόν, κινητήρας), γιατί κάθε 100.000 χλμ. θέλει service ο κομπρέσσορας, (300€)!

 

Και ο turbo ο 1,8 θέλει κάθε 50.000 χλμ. service το turbo;

 

Σίγουρα;

Τώρα αυτό είναι το θέμα, πότε θέλει σέρβις ο κομπρέσορας και πότε η τουρμπίνα?? Εδω ο άνθρωπος ψάχνεται αν έπαθε στην 1η βόλτα ζημιά.

 

Και συγκρίνεις αυτοκίνητο του 1990 με του 2010.

 

Φιλικά πάντα βρε vanagon αλλά τώρα με τον πόνο του αλλουνού βρήκες να κάνεις συγκριτικό σέρβις της υπερτροφοδότησης κάθε μοντέλου?

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Τώρα αυτό είναι το θέμα, πότε θέλει σέρβις ο κομπρέσορας και πότε η τουρμπίνα?? Εδω ο άνθρωπος ψάχνεται αν έπαθε στην 1η βόλτα ζημιά.

 

Και συγκρίνεις αυτοκίνητο του 1990 με του 2010.

 

Φιλικά πάντα βρε vanagon αλλά τώρα με τον πόνο του αλλουνού βρήκες να κάνεις συγκριτικό σέρβις της υπερτροφοδότησης κάθε μοντέλου?

Εντάξει, εννοείται πως για το πρόβλημα εκφράζουμε όλοι την συμπάθεια μας. (Παράλειψή μου).

 

Στα μεταχειρισμένα συμβαίνουν αυτά...

 

Όταν παρέλαβα το Vanagon μου, (1993), μέσα στην έκθεση της εταιρείας που το έφερε, (από Καναδά), με το που το έβαλαν μπροστά για να μου το παραδώσουν, ο κινητήρας, o γνωστός στις Η.Π.Α. σαν "wasserleaker", έχασε το αντιψυκτικό του πάνω στα γυαλιστερά μάρμαρα της βιτρίνας της έκθεσης όπου το είχαν, μέχρι να το παραλάβω, για να το χαζεύουν οι περαστικοί. (Την ζημιά την πλήρωσα).

 

Για να μην αναφέρω τι έγινε κατά την παραλαβή ενός καινούργιου FIAT 238 PRATICO μέσα στην αντιπροσωπεία της Αγ. Άννης, όπου χρειάστηκε επέμβαση...ολόκληρου του τεχνικού επιτελείου για να ξεκινήσει το "διαμάντι της FIAT", (όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι "τεχνολογικά διαμάντια" την στιγμή που σου τα πλασάρουν), γιατί αρνιόταν κατηγορηματικά, σκάβοντας...λάκκο μισού μέτρου στο χαλικόστρωτο πάρκινγκ.

 

Όσο για την σύγκριση... ναι, διεκδικώ να συγκρίνω...ορνιθόρυγχους με...ελέφαντες χωρίς...κόμπλεξ...

 

(Ιδιαίτερα όταν κάποιοι, εξυπηρετώντας τις σκοπιμότητες τους, και με αυτό δεν αναφέρομαι σε σένα, προσπαθούν να μας πείσουν πως κάτι τέτοιο είναι εντελώς άτοπο και άσκοπο.).

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mισό...

 

 

Κατηγορήθηκε ο g60, (1,8 1781 cc, δηλαδή ο ίδιος, σχεδόν, κινητήρας), γιατί κάθε 100.000 χλμ. θέλει service ο κομπρέσσορας, (300€)!

 

Και ο turbo ο 1,8 θέλει κάθε 50.000 χλμ. service το turbo;

 

Σίγουρα;

κοιτα εγω θα σου πω οτι ξερω γ60 γκολφ σε αλλο φορουμ που εχει δηλωσει 270000χλμ και εχει αλλαξει 2 φορες κομπρεσορα ανα 100.000με καινουργιο

και καθε 50.000 σερβις στα τσιμουχακια.

ετσι και

στο τουρμπο κανενας οταν γινει σερβις δεν εγγυατε οτι θα βγαλει τα μαμισια χιλιομετρα γιατι η τουρμπινα περιστρεφετε ακομη και στο ρελαντι με καποιες δεκαδες χιλιαδες στροφες σε αντιθεση με τον κομπρεσορα που περιστρεφετε με τις στροφες της μηχανης. προσοπικα εχω 20vt με 150000χλμ που το τουρμπο του ειναι υποδειγματικο χωρίς να χάνει πίεση λογκαρισμενο. η χρίση του δεν είχε καθόλου κρυωμα-ζεσταμα σε αντίθεση με οτι λέει η "πιατσα".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.