anastos Posted October 20, 2013 Report Posted October 20, 2013 Σήμερα μου παρουσίασε το εξής, καθώς πήγαινα με 160-170 και πατούσα απότομα το γκάζι, το αυτοκίνητο πάθαινε λόξιγκα. Αν το επιταγχυνω μαλακά δεν παρουσιάζει κάτι. Έχω την υποψία ότι κάτι τρέχει με τους πολλαπλασιαστες μου. Σφάλμα δεν έχω αλλά και ούτε misfire sto vagcom. Έχω 68000χλμ και tfsi κινητήρα. Καμία άλλη ιδέα; Quote
tasossline Posted October 20, 2013 Report Posted October 20, 2013 διλιτρο ειναι το μοτερ?η 1.8? Quote
anastos Posted October 20, 2013 Author Report Posted October 20, 2013 (edited) το διλιτρο με κωδικο bwa Edited October 20, 2013 by anastos Quote
anastos Posted October 20, 2013 Author Report Posted October 20, 2013 Ειναι stage 2+ APR. Εχω αλλαξει μπουζι πριν απο 2 μηνες αλλα όχι πολλαπλασιαστες. Φοράω ακόμα τους μαμα. Πριν το εκανα πάλι καποιες δοκιμες. στην αρχη χωρις πρόβλημα πηγαινε μεχρι 230 , μετα όμως καθε φορα που το πατουσα μου παρουσιαζε το προβλημα και σε πιο χαμηλη ταχυτητα. Στο τέλος , εχοντας 160 και πατουσα απότομα το γκαζι εκανε κοψιματα. Αν επιταγχυνω ομως αργα δεν παρουσιαζει κατι Quote
tasossline Posted October 20, 2013 Report Posted October 20, 2013 (edited) φιλε δες πρωτα για πολλαπλασιαστες δες μαφ και δες αντλια υψηλης συν το φιλτρο βενζινης .και δοκιμασε και κατι ακομα αποσυνδεσε τον μαφ και δες πως θα δουλεψει . Edited October 20, 2013 by tasossline t Quote
anastos Posted October 20, 2013 Author Report Posted October 20, 2013 Αντλια υψηλης φοραω της apr και απο οτι ξερω δεν εβγαλαν καποιο προβλημα. Φίλτρο βενζινης μου φαινεται δεν εχουν τα 2.0tfsi παρα μονο στην αντλια βενζινης. Θα κοιταξω οπως λες πρωτα τους πολλαπλασιαστες και βλεπουμε Quote
tasossline Posted October 20, 2013 Report Posted October 20, 2013 εαν δεν φορας φιλτρο βενζινης οκ αστο .αλλιως κοιτα για μαφ πολλαπλασιαστες, αντλια εφοσον λες οτι ειναι οκ ενταξει αστην δες μηπως χανεις αερα απο καποιο σημειο μετα τον μαφ και κανε και αυτο που σου πα με τον μαφ και καντο μια βολτα να δεις τι κανει Quote
anastos Posted October 22, 2013 Author Report Posted October 22, 2013 Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά. 1 Quote
XIONOULIS Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 και για την ιστορια τα διλιτρα γτι εχουν φιλτρο βενζινης μετα την αντλια χαμηλης πιεσεως βενζινης και βρισκεται κατω δεξια πλευρα απτην πλευρα των πισω επιβατων δεξια...συνισταται να αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιων για τακτικο ελενχο και την ποιοτητας που βαζουμε... 1 Quote
professor Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 Τα δίλτρα golf gti έχουν φίλτρο όπως τα λες καπετάνιε, αλλά τα δίλιτρα passat TFSI δεν έχουν. Quote
XIONOULIS Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 γιατι βρε καθηγητα??τι συστημα εχουν τα πασσατ για το φιλτραρισμα της βενζινης?τυχον βρωμιων? Quote
professor Posted October 23, 2013 Report Posted October 23, 2013 Μια σίτα έχουν τίποτε άλλο δυστυχώς.Όλα τα passat ανεξαρτήτως κινητήρα. 1 Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted October 24, 2013 Report Posted October 24, 2013 Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά. Για αυτό, ειδικά όταν έχουμε βελτιωμένο αμάξι, ρωτάμε και τον βελτιωτή πριν αρχίσουμε τις πατέντες.... 1 Quote
nikdev Posted October 30, 2013 Report Posted October 30, 2013 Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά. Κάποιο λάθος κάνεις με το διάκενο, όσο αφορά τα νούμερα. Quote
anastos Posted October 30, 2013 Author Report Posted October 30, 2013 Τι εννοείς; Το 0.032" είναι 0.8mm, το οποίο είναι το εργοστασιακό διακενο των μπουζί Quote
B6passat Posted November 7, 2013 Report Posted November 7, 2013 (edited) εγώ είμαι αυτός που σου άλλαξε τα μπουζια , και για όσους δεν ξέρουν ο λόγος για την αλλαγή στο διάκενο είναι γιατί είσαι apr stage2+. έχω κάνει την ίδια αλλαγή στο gti k04 που έχω και στο Passat stage 2+ το δικο μου χωρίς κανένα πρόβλημα. θα έπρεπε εφόσον δεν έχεις αλλάξει ποτε πολλαπλασιαστές να έβαζες πρώτα καινούργιους και αν συνέχιζε το πρόβλημα τότε να άλλαζες και μπουζια αλλα πάλι με την σωστή καινούργια διάκενο .028 (usa) 711 metric ..... αντί για .032 (usa) 813 metric. όταν ανεβάζεις τους ίππους τότε φανερώνονται προβλήματα τα οποια δεν θα παρουσιάζονταν με λιγότερους ίππους. τώρα που έβαλες τα παλιά πίσω χαμήλωσες τις επιδοσεις και μάλλον δεν σου φανερώνεται το πρόβλημα που ακόμα έχεις. Edited November 11, 2013 by konstantinos passat Διορθωση greeklish Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted November 8, 2013 Report Posted November 8, 2013 (edited) apo tin APR :::::APR recommend the NGK PFR7Q spark plugs gapped at .028”(comes at .032”) based on their extensive MKVI higher boost / larger turbo testing. Αντώνη, αυτό που αναφέρεις είναι για Κ04 και πάνω, και για TSI μοτέρ. Ο Κώστας έχει TFSI και Κ03... Στο δικό μου Passat χρόνια είχα τα μπουζί στο μαμά διάκενο (με stage 2+), και όταν μπήκε το Κ04, άλλαξα στο NGK PFR7Q (πιο ψυχρά) αλλά πάλι μαμά διάκενο... Edited November 8, 2013 by Νίκος Quote
konstantinos passat Posted November 8, 2013 Report Posted November 8, 2013 ego eime autos pou sou alakse ta mbouzia , kai geia osous den kseroun o logos geia tin alagi stin diakeno eine giati eise apr stage2+. exw kanei tin idia alagi sto gti k04 pou exw kai sto Passat stage 2+ to dikomou xoris kanena provlima. tha eprepe efoson den exeis alaksi pote polaplasiastes na evazes prota kenourgious kai an sinexize to provlima tote na alazes kai mbouzia ala pali me tin sosti kenourgia diakeno .028 (usa) 711 metric ..... anti gia .032 (usa) 813 metric. otan anevazis tous ipous tote fanerononte provlimata ta opia den tha parousiazontan me ligoterous ipous. tora pou evales ta palia piso xamiloses tis epidosis kai malon den sou faneronete to provlima pou akoma exeis. episis the prepi na kseroun h touners pies plirofories eine sostes kai pies PATENTES . apo tin APR :::::APR recommend the NGK PFR7Q spark plugs gapped at .028”(comes at .032”) based on their extensive MKVI higher boost / larger turbo testing. NGK advises to use NGK Audi PFR8S8EG platinum plugs and disagrees with the technical support I got from APR. tous milisa prosopika kai mou eipan .028 eine giea olla to 2.0t tfsi kai tsi veltiomena me stage 2 kai pano. Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum. Ευχαριστω. Quote
anastos Posted November 8, 2013 Author Report Posted November 8, 2013 Τελικά σε ταξίδι μου το ξαναπαρουσιασε αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με πριν. Οπότε θα προχωρήσω σε αλλαγή πολλαπλασιαστων. Πιστεύω ότι αυτό φταίει. Θα δείξει...... Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted November 14, 2013 Report Posted November 14, 2013 Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum. Ευχαριστω. Κωσταντίνε, ο Αντώνης μας γράφει από New Jersey, και νομίζω ότι στον υπολογιστή του δεν μπορεί να γράψει με ελληνικούς χαρακτήρες (δεν τους έχει εγκατεστημένους)... Τελικά σε ταξίδι μου το ξαναπαρουσιασε αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με πριν. Οπότε θα προχωρήσω σε αλλαγή πολλαπλασιαστων. Πιστεύω ότι αυτό φταίει. Θα δείξει...... Τελικά τι έκανες? Quote
konstantinos passat Posted November 15, 2013 Report Posted November 15, 2013 Κωσταντίνε, ο Αντώνης μας γράφει από New Jersey, και νομίζω ότι στον υπολογιστή του δεν μπορεί να γράψει με ελληνικούς χαρακτήρες (δεν τους έχει εγκατεστημένους)... Τελικά τι έκανες? Ναι Νικο με εχει ενημερωσει πλεον ο Αντωνης σχετικα με το θεμα του υπολογιστη Quote