nikos89 Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα! Με λένε Νίκο και έχω κάποια θεματάκια και αν μπορείτε βοηθήστε με. Είχα ένα audi a3 8L '99 1.8T AGU full 2o στάδιο,πριν καιρό έγινε στραβή και τράκαρα.Οff το αμαξάκι μου το μοτέρ την γλίτωσε με μικρή ζημια.Τώρα πήρα ένα άλλο Α3 8L του 97 1.6 και θέλω να βάλω τα πράγματα από το 1ο στο 2ο. Να πω σε αυτό το σημείο ότι το τρακαρισμένο ήταν και αυτό μετατροπή και ήταν άψογο καλύτερο και από εργοστασιακό,δεν μου ζήταγε το παραμικρό. Πόσο δύσκολο είναι να γίνει αυτή η μετατροπή ενώ υπάρχει ήδη το αμάξι που μπορώ να πάρω τα πάντα(σχεδόν τα πάντα ); Επίσης τα ψυγεία νερού-a/c κολάρα νερού,μαρκούτσια a/c του 1.6 κανουν για το 1.8Τ AGU; Τι ταιριάζει από 1.6 και δεν χρειάζεται να αλλαχτεί όταν μπει το 1.8Τ; Μπορώ κάπου να βρω τα σχέδια της πλεξούδας από τα δυο μοτέρ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων παιδιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Καλησπερα και καλωσορισες. Κανε και μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Στην ερωτηση σου τωρα. Η τραμπα μπορει να γινει σχετικα ευκολα. Καλο ειναι να βγαλεις τα παντα απο το 1.8Τ και να τα βαλεις στο καινουριο. Τι απο αυτα εχει καταστραφει και θες να τα γλυτωσεις αν γινεται? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos89 Posted November 5, 2013 Author Report Share Posted November 5, 2013 (edited) Καλησπερα και καλωσορισες. Κανε και μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Στην ερωτηση σου τωρα. Η τραμπα μπορει να γινει σχετικα ευκολα. Καλο ειναι να βγαλεις τα παντα απο το 1.8Τ και να τα βαλεις στο καινουριο. Τι απο αυτα εχει καταστραφει και θες να τα γλυτωσεις αν γινεται? Καλησπερα και καλως σας βρηκα. Οταν λες τα παντα;ακομα και καντραν-ταμπλο; Την καλη την εφαγε πρωτα μπροστα δεξια = δεξια ροδα-μπιλιοφορος-αμορτισερ-δισκοπλακα-δαγκανα-intercooler μαζι με τον σωληνα που ερχεται απο την τουρμπινα ειναι ολα off οπως επισης και τα ψυγεια του νερου κ a\c- μοναδα abs καλα για τραβερσα φαναρια μετωπη δεν το συζηταω..... Edited November 6, 2013 by konstantinos passat Διορθωση quote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Τα βάζεις δίπλα δίπλα στον μάστορα και ξηλώνεις από το 1600άρι και βάζεις από το τρακαρισμένο 1800άρι το δικό σου.Και αν είσαι τυχερός μπορείς να πουλήσεις τα ανταλλακτικά από το *μη επιτρεπόμενο @ URL* και να γλιτώσεις κ κάποια έξοδα της μετατροπής 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos89 Posted November 5, 2013 Author Report Share Posted November 5, 2013 Τα βάζεις δίπλα δίπλα στον μάστορα και ξηλώνεις από το 1600άρι και βάζεις από το τρακαρισμένο 1800άρι το δικό σου.Και αν είσαι τυχερός μπορείς να πουλήσεις τα ανταλλακτικά από το *μη επιτρεπόμενο @ URL* και να γλιτώσεις κ κάποια έξοδα της μετατροπής Αυτο ειναι το θεμα μου...Βασικα μηχανικα το εχουμε το ολο θεμα θα το κανω εγω με οσες γνωσεις κ οσο καλα πιανουν τα χερια μου μαζι με φιλο που ειναι ενας απλος μηχανικος χωρις πολυ εμπειρια.ΑΠΛΑ...το ολο θεμα μας ειναι το ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΌ ΚΟΜΜΑΤΙ τι πρεπει να κοψουμε απο καλωδια τι να βαλουμε....Πρεπει να παρω την πλεξουδα απο το δικο μου ολη κ να την βαλω στο 1.6 ή και η δικια του με αλλαγες κανει;;Αν μπορει καποιος να μου πει σε αυτο εκει ειναι το μεγαλο προβλημα μας.! Επισης να πω αυτο που παρατηρησα το τρακαρισμενο μου εχει OBD φισα ενω το 1.6 που πηρα εχει μια εντελως διαφορετικη μαλλον πριν το ΄98 τα VAG ειχαν μιια συγκεκριμενη φισα κ μετα το ΄98 εβαλες τις πιο universal φισες OBD.Παιζει ρολο αυτο στην μετατροπη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Απο προσωπικη εμπειρια θα σου προτεινω να αλλαξεις ολη την πλεξουδα. Μην πας σε πατεντες οι οποιες μπορει να σε δυσκολεψουν χωρις λογο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos89 Posted November 5, 2013 Author Report Share Posted November 5, 2013 Απο προσωπικη εμπειρια θα σου προτεινω να αλλαξεις ολη την πλεξουδα. Μην πας σε πατεντες οι οποιες μπορει να σε δυσκολεψουν χωρις λογο. Εχει μπλεξιμο;Μιλας για την πλεξουδα του μοτερ ετσι;Οχι για την πλεξουδα εσωτερικου;Ξερεις αν τα ψυγεια νερο κ a/c κανουν γιατο 1.8Τ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted November 6, 2013 Report Share Posted November 6, 2013 Κοιτα το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να τα βαλεις διπλα διπλα κ να αλλαξεις τα παντα. Οσο για τις πλεξουδες αλλαξε τις και τις 2 για να μην εχεις προβληματα.πχ αιρκοντισιον. Τα ψυγεια εχω την εντυπωση π ς ειναι τα ιδια αλλα νομιζω πως ειναι το τελευταιο που πρεπει να ασχοληθεις. Αφου λες πως το τρακαρισμενο δουλευε απροβληματιστα αφιερωσε λιγο χρονο παραπανω κ ξαναφτιαξτο δε αλλο σκαρι λοιπον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 6, 2013 Report Share Posted November 6, 2013 (edited) Λογικα ειναι πριν το 99 και δεν εχει obd2. Το καινουργιο ομως 99% εχει. Για να δουλεψει θες την πλεξουδα του agu και εγκεφαλο απο το 1.8. Βγαλτα ολα απο το 1.6 και δωστα ως τροπετο. Ψυγεια τα μετρας και βλεπεις. Προσεξε τους θερμοστατες φουσκες μπορει βα διαφερουν Sent from my iPhone using Tapatalk Edited November 6, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 6, 2013 Report Share Posted November 6, 2013 Πλεξουδα παρτην ολη απο το δικο σου που δουλευε σωστα και απροβληματιστα και βαλτην στο καινουριο. Μην μπεις σε κοψε-ραψε πατεντες με τα ηλεκτρικα γιατι θα μπλεξεις και το πιθανοτερο ειναι να μην ξεμπλεξεις ευκολα. Εχε σαν ιδεα,οτι ουσιαστικα θα κρατησεις μονο το σασι απο το καινουριο.Για να σου δωσω να καταλαβεις δλδ οτι θα τα τραμπαρεις ολα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos89 Posted November 6, 2013 Author Report Share Posted November 6, 2013 (edited) Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας. Δύστυχος εχει πολυ δουλεια σιγουρα κ βαβουρα αλλα θα το κανουμε για το "γαμώτο" επειδη ηταν αδικο το ολο θεμα με το αλλο μου το αμαξι.Ξερετε αν μπορω να βρω καπου τα σχεδια για τις πλεξουδες; Αν ξηλώσω ολα τα πραγματα απο το 18αρι και τα παω σε εναν μηχανικο για να τα βαλει πανω στο δικο μου ποσα λετε να μου παρει; Edited November 6, 2013 by nikos89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos89 Posted November 6, 2013 Author Report Share Posted November 6, 2013 Λογικα ειναι πριν το 99 και δεν εχει obd2. Το καινουργιο ομως 99% εχει. Για να δουλεψει θες την πλεξουδα του agu και εγκεφαλο απο το 1.8. Βγαλτα ολα απο το 1.6 και δωστα ως τροπετο. Ψυγεια τα μετρας και βλεπεις. Προσεξε τους θερμοστατες φουσκες μπορει βα διαφερουν Sent from my iPhone using Tapatalk Το τρακαρισμενο ειναι του 99 κ το μοτερ ειναι το τελευταιο AGU του 01 που βγηκε.Και εχει OBD γιατι το ειχαμε χρησιμοποιησει.Αυτο που πηρα τωρα θα βαλω τα πραγματα ειναι του 97 και εχει εντελως αλλη φισα απο αυτη που εχει το τρακαρισμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 6, 2013 Report Share Posted November 6, 2013 Το τρακαρισμενο ειναι του 99 κ το μοτερ ειναι το τελευταιο AGU του 01 που βγηκε.Και εχει OBD γιατι το ειχαμε χρησιμοποιησει.Αυτο που πηρα τωρα θα βαλω τα πραγματα ειναι του 97 και εχει εντελως αλλη φισα απο αυτη που εχει το τρακαρισμενο. Λογικα εχει obd1. Οπως ειπαμε και πριν ξηλωνεις και περνας τα παντα απο το 1.8τ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos89 Posted November 6, 2013 Author Report Share Posted November 6, 2013 Λογικα εχει obd1. Οπως ειπαμε και πριν ξηλωνεις και περνας τα παντα απο το 1.8τ Sent from my iPhone using Tapatalk Αρα αλλαζει ακομα και η φισα ετσι; Ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...