konsapok Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 (edited) Καλησπερα παιδες. Εχω ενα passat 1.8 20v ατμοσφαιρικο με APT κινητηρα. Το αυτοκινητο εχει πολλα χιλιομετρα (270000) αλλα δοξα το θεο δουλευε μεχρι προσφατα πολυ καλα και δεν τσιμπαει ουτε λαδι. Να σας πω λοιπον το προβλημα μου: Τωρα τελευταια αρχισε να κανει διακοπες ο κινητηρας εν κινησει σαν να μπερδευει καπως. Οι διακοπες γινονται μεταξυ 2000-4500 στροφων και οταν παταω το γκαζι χαλαρα. Οταν το παταω τερμα δεν παρατηρειται καμια διακοπη. Να τονισω επισης πως αυτο συμβαινει μονο οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο και κυριως τις πρωινες ωρες αλλα δεν στρωνει αμεσως μολις ανεβασει θερμοκρασια ο δεικτης. Πρεπει να κανω γυρω στα 10-15 χιλιομετρα για να σταματτησει να το κανει. Επισης οι διακοπες ειναι μικρες (περιπου μισο δευτερολεπτο) και συνεχομενες. Σε 3 μηχανικους που πηγα οι γνωμες ηταν διαφορετικες. Ο ενας ειπε πως παιζει να ειναι η φουσκα του πρωινου ξεκινηματος, ο αλλος ειπε πως μπορει να θελουν καθαρισμα τα μπεκ και ο αλλος λεει οτι θελει καθαρισμα η πεταλουδα. Μηπως μπορειτε να βοηθησετε? Ποιον απ τους 3 να πιστεψω? Η μηπως θα μου προκυψει και κανενα 4ο? Ευχαριστω πολυ!!! Edited November 14, 2013 by kostakispassat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 Καλησπερα παιδες. Εχω ενα passat 1.8 20v ατμοσφαιρικο με APT κινητηρα. Το αυτοκινητο εχει πολλα χιλιομετρα (270000) αλλα δοξα το θεο δουλευε μεχρι προσφατα πολυ καλα και δεν τσιμπαει ουτε λαδι. Να σας πω λοιπον το προβλημα μου: Τωρα τελευταια αρχισε να κανει διακοπες ο κινητηρας εν κινησει σαν να μπερδευει καπως. Οι διακοπες γινονται μεταξυ 2000-4500 στροφων και οταν παταω το γκαζι χαλαρα. Οταν το παταω τερμα δεν παρατηρειται καμια διακοπη. Να τονισω επισης πως αυτο συμβαινει μονο οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο και κυριως τις πρωινες ωρες αλλα δεν στρωνει αμεσως μολις ανεβασει θερμοκρασια ο δεικτης. Πρεπει να κανω γυρω στα 10-15 χιλιομετρα για να σταματτησει να το κανει. Επισης οι διακοπες ειναι μικρες (περιπου μισο δευτερολεπτο) και συνεχομενες. Σε 3 μηχανικους που πηγα οι γνωμες ηταν διαφορετικες. Ο ενας ειπε πως παιζει να ειναι η φουσκα του πρωινου ξεκινηματος, ο αλλος ειπε πως μπορει να θελουν καθαρισμα τα μπεκ και ο αλλος λεει οτι θελει καθαρισμα η πεταλουδα. Μηπως μπορειτε να βοηθησετε? Ποιον απ τους 3 να πιστεψω? Η μηπως θα μου προκυψει και κανενα 4ο? Ευχαριστω πολυ!!! μαλλον 4ο σε αυτα τα χλμ αν δεν εχεις αλλαξει ποτε πολλαπλασιαστες (αν και απιθανο.)αυτα που λες καποιο θεμα εχει με τα ρευματα αρα κοιτας για σφαλματα στο διαγνωστικο για πολλ/στες και μετα για μπουζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted November 14, 2013 Author Report Share Posted November 14, 2013 Για σφαλματα κοιταξαμε και δεν εδειξε τιποτα. Μπουζι φοραει καινουργια. Το καλοκαιρι τα αλλαξα μαζι με μπουζοκαλωδια. Πολλαπλασιαστες αλλαξα στα 250000 προληπτικα. Οποτε δεν νομιζω να ναι κατι τετοιο. Κ αν ηταν πολλαπλασιαστες δεν θα το κανε συνεχεια? Τωρα το κανει μονο οταν ειναι κρυο. Και μετα απο καμια 10αρια χιλιομετρα δουλευει αψογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 H πεταλούδα κάνει κάτι τέτοια, αν ξέρεις την καθαρίζεις και μόνος σου. Είναι το πρώτο και πιο εύκολο απο όσα σου είπαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted November 15, 2013 Author Report Share Posted November 15, 2013 Μηπως υπαρχει καποιο manual για να δω πως θα το κανω μονος μου? Φοβαμαι μην κανω καμια χαζομαρα. Νομιζω μετα θελει και vag.com ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Ειναι ολα πιθανα. Ο αισθητηρας κρυας εκκινησης αν εχει χαλασει δεν θα σου κραταει ψηλο ρελαντι οταν παιρνει μπρος κρυο το αμαξι. Η πεταλουδα δικαιολογει τετοιου ειδους μπερδεματα οποτε κανε της εναν καθαρισμο και μια βασικη ρυθμιση. Τελος,ελεγξε και την αντλια βενζινης να δεις σε τι κατασταση ειναι.Μετρανε την παροχη της και φαινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 Αν καθαρισω μονος μου την πεταλουδα θα θελει μετα τιποτα ρυθμισεις με vag.com??? Αν βγαλω τους πολους της μπαταριας θα το γλιτωσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 19, 2013 Report Share Posted November 19, 2013 Θελει προσοχη το καθαρισμα γιατι μπορει ευκολα να γινει ζημια. Αποψη μου να κανει τον καθαρισμο καποιος που το εχει ξανακανει. Καλο ειναι να γινει βασικη ρυθμιση μετα με vag com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...