Jump to content
Spiko85

Σκεφτομαι Να Αγορασω Polo Gti....! Τι Πρεπει Να Προσεξω?Μηπως Μου Βγαλει Προβληματα?

Recommended Posts

παιδια μν τρελενομαστε ας αρχισουμε να συνειδοποιουμε οτι αυτοι οι κινητηρες ετσι ειναι φτιαγμενοι. ειδα audi a5 καινουργιο και μετα απο λιγα χλμ του ειχε αναψει το κιτρινο λαμπακι λαδιου...αρα και τα a5 ειναι μαπα

Link to comment
Share on other sites

Φριτεζα εχεις σπιτι?

 

Οχι! Βάλε κατι ακόμα και πάρε κατι καλυτερο

 

Αν επιμένεις για μικρό hot hatch,καλορίζικο το........fiesta st :p

 

προτείνω και εγω Golf 6 160αρι ή Scirocco 160...

 

Καλα δεν το συζητώ αν πας για 2πορτο.. scirocco δαγκώτο!! Μεγάλος έρωτας! Ας όψεται που με φάγανε ολοι να πάρω πενταπορτο γιατι υπάρχει κρίση .... Είχα ετοιμασει ένα πακετακι σουπερ!!

Sent from my iPhone

 

Οτι θα φτάναμε στο σημείο να συζητάμε και για την αξιοπιστία του 180,που έγινε σύμβαση με ελαιοπαραγωγό και ξαπλώστρα στην αντιπροσωπεία...... :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

:clapping:  :clapping:  :clapping:  :clapping:  :thumbsd:  :thumbsd:  να σας προσλαβουμε για πωλητες μεσα στου καψιοχα ειστε εσεις.....χααχαχαχαχαχ εχω πεθανει απτα γελια...και ας ειναι πραγματηκοτητα δυστηχως...καιει λαδια..οκ αυτο ειναι το μοναδικο του αληθινο μειονεκτημα...αλλα ολα καινε..αργα η γρηγορα το θεμα ειναι ποσο καιει...

Edited by quicksilver
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε Quicksilver δεν διαβαζεις VWCLUB? εχεις παει στην ενοτητα του Polo να δεις ποσα θεματα εχουν ανοιχτει για το καψιμο λαδιου? Και δεν μιλαμε για το φυσιολογικο καψιμο οπως πχ το δικο σου μιλαμε για 500ml++ ανα χιλια χιλιομετρα


@Pipis και rs5 εχει στο youtube με αναμενη λυχνια λαδιου και να συμπληρώνει λαδι !. Το θεμα ειναι οτι άλλα 1.4 TSI που μπαινουν σε αλλα οχηματα δεν καίνε και αυτα που μπαίνουν στο Polo καίνε. Αν καιγανε ΟΛΑ τα 1.4 tsi τοτε ναι θα λέγαμε οτι ειναι χαρακτηριστικό του κινητηρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν πιστευω οτι υπαρχει tsi που δεν καιει και το εχω ξαναπει.

το golf που ειχα εκαιγε 1 λιτρο καθε 12000χλμ.

το polo δεν μου καιει 500 ανα 1000 αλλα 500 ανα 5000 χλμ η 700 ανα 5000χλμ αναλογα τι του κανω.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα ειχες τα Gt που Ορισμένες παρτίδες καιγανε ...
Εγω προσωπικα ως μελος του scirocco club ενεργο σε συναντησεις κλπ δεν ξερω ουτε εναν να καιει λαδι.
Ουτε εδω ξερω 1.4 tsi 160αρι που να καιει λαδι ακομα και βελτιωμενα golf κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

δεν πιστευω οτι υπαρχει tsi που δεν καιει και το εχω ξαναπει.

το golf που ειχα εκαιγε 1 λιτρο καθε 12000χλμ.

το polo δεν μου καιει 500 ανα 1000 αλλα 500 ανα 5000 χλμ η 700 ανα 5000χλμ αναλογα τι του κανω.

Όχι ο winner εχει δίκιο ... Ο twin charger δεν καιει στα αλλα !! Μόνο στην έκδοση του polo κ Ibiza cupra !! Και το ξανά γράφω! 500 ml άνα 5000 ειναι παρα πολλά!!!

Sent from my iPhone

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οχι δεν ειχα gt ειχα tsi 140 και εβγαλε και συγχρονιζε.... :hmm:


ας μας πουν λοιπον οι ιδιοκτητες των polo που εχουν κανει πολλα χλμ πανω απο 50000-60000 τι προβληματα αντιμετωπιζουν...να ξερουμε.εγω παντως με 36000 δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα απο την καταναλωση λαδιου

 

και εν τελει φιλε αν το γουσταρεις το αμαξι παρε το.

αν το σκεφτεσαι και εισαι και δεν εισαι μην το παιρνεις.

και αν θες αξιοπιστια μην πας ουτε σε fiesta ουτε σε rs ουτε σε τιποτα τετοιο.πανε παρε κανα honda κανα toyota κανα nissan κανα hyundai κανα kia να τελειωνεις

Edited by pipis13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι ο winner εχει δίκιο ... Ο twin charger δεν καιει στα αλλα !! Μόνο στην έκδοση του polo κ Ibiza cupra !! Και το ξανά γράφω! 500 ml άνα 5000 ειναι παρα πολλά!!!

Sent from my iPhone

 

και ναι winner

οπως ειπα και ποιο πανω( .και ας ειναι πραγματηκοτητα δυστηχως...καιει λαδια..οκ αυτο ειναι το μοναδικο του αληθινο μειονεκτημα...αλλα ολα καινε..αργα η γρηγορα το θεμα ειναι ποσο καιει...)

διαβαζω vwclub για αυτο το γραφω κιολας...αμα δεις καλυτερα το λεω και εγω οτι καιει λαδια!!!τωρα για μενα αν εκαιγε το γκολφ Gti μονο 500ml στα 5000 χλμ θα εκανα το σταυρο μου που το αποκαλειται υπερβολικη ποσοτητα.. στα δικα σας βιβλιαρακια το εργοστασιο πρεπει να εχει κατι αλλο απτο 1 λιτρο που εχει στους υπολοιπους ανα 1000 χλμ μαχ.πειτε και κανα καλο λογο, καινουργιο αμαξι παει να παρει ο ανθρωπος...ολα στραβα δηλαδη?

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

και ναι winner

οπως ειπα και ποιο πανω( .και ας ειναι πραγματηκοτητα δυστηχως...καιει λαδια..οκ αυτο ειναι το μοναδικο του αληθινο μειονεκτημα...αλλα ολα καινε..αργα η γρηγορα το θεμα ειναι ποσο καιει...)

διαβαζω vwclub για αυτο το γραφω κιολας...αμα δεις καλυτερα το λεω και εγω οτι καιει λαδια!!!τωρα για μενα αν εκαιγε το γκολφ Gti μονο 500ml στα 5000 χλμ θα εκανα το σταυρο μου που το αποκαλειται υπερβολικη ποσοτητα.. στα δικα σας βιβλιαρακια το εργοστασιο πρεπει να εχει κατι αλλο απτο 1 λιτρο που εχει στους υπολοιπους ανα 1000 χλμ μαχ.πειτε και κανα καλο λογο, καινουργιο αμαξι παει να παρει ο ανθρωπος...ολα στραβα δηλαδη?

Στα βιβλιαράκια λέει ,νομίζω , μέχρι πόσο ειναι φυσιολογικό! Καλα την αλήθεια λέμε αυτο ζήτησε ο άνθρωπος. Σε σύγκριση με το πόσο καίνε τα αλλα μοντέλα, το συγκεκριμένο ειναι πάνω απο το φυσιολογικό! Αλλιώς δεν θα αλλάζανε ολοι μοτέρ και σωλήνακια.

Τέσπα το παιδί είπε οτι παρόλα αυτά το λατρεύει και το παίρνει οπότε όλα καλα!

Sent from my iPhone

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι κρίμα το θέμα με την κατανάλωση λαδιού!Το *μη επιτρεπόμενο @ URL* έχει γεμίσει μεσχεδόν ολοκαίνουρια gti 6r απο 20-40000 χιλιόμετρα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εχω polo gti 6r το οποιο μου εκαιγε 200 μλ ανα 1000 χιλιομετρα στα 15.000 αλλαξα μοτερ και μαζι με αυτο πολυδισκο χωρις να εχει προβλημα προληπτικα αφου κατεβηκε. Εχω 50000 χλμ μεσα σε 2 χρονια απο την αγορα του. Ειμαι απολυτα ευχαρηστημενος απο την αγορα μου εχοντας οδηγησει ολο τον ανταγονισμο λογο της δουλειας μου. Και πηστευω οτι ειναι το ποιο value for money απο τα μικρα gti.

Link to comment
Share on other sites

Εχω polo gti 6r το οποιο μου εκαιγε 200 μλ ανα 1000 χιλιομετρα στα 15.000 αλλαξα μοτερ και μαζι με αυτο πολυδισκο χωρις να εχει προβλημα προληπτικα αφου κατεβηκε. Εχω 50000 χλμ μεσα σε 2 χρονια απο την αγορα του. Ειμαι απολυτα ευχαρηστημενος απο την αγορα μου εχοντας οδηγησει ολο τον ανταγονισμο λογο της δουλειας μου. Και πηστευω οτι ειναι το ποιο value for money απο τα μικρα gti.

+1

Link to comment
Share on other sites

Θέμα έχει στα λάδια

Στους γρύλους παραθύρου και στο dsg7 .

Σε κάποιους τα έχει βγάλει όλα σε κάποιους όχι.

Πάντως οδηγικά το αμάξι είναι απλά εκπληκτικό και σαν στήσιμο και σαν γκάζι και σαν ποιότητα μέσα και σαν φοβερά οικονομικό σε κατανάλωση και σαν κιβώτιο , είτε paddles είτε σειριακό είτε εντελώς αυτόματο.

Είναι μακράν το καλύτερο best value for money όλης της κατηγορίας με τα θεματάκια τα γνωστά όμως .

Καλορίζικο ότι κι αν πάρεις και μην ξεχνάς αν επιλέξεις gti τελικά ... για 4 χρόνια στα πληρώνει όλα η αντιπροσωπεία και ότι θεμα έχεις θα έχει στρώσει έως να βγει από εγγύηση οπότε ΜΗΝ αγχώνεσαι ...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Αλλάζεις σωληνάκια , ελατήρια , μοτέρ .

Ε στους πιο πολλούς στρώνει μετά τόσες αλλαγές και δεν καίει.

Δεν πληρώνεις κάτι εγγύηση όλα απλά είναι το πήγαινε έλα σπαστικό .

Όσο για σιρόκο και γκόλφ που λέτε να πάρει δεν θέλουν πολλοι να πάρουν τέτοιο αμάξι αφηστε το παιδι να δει πραγματικα τι συμβαινει και μην βαζετε αυτο που εσεις οδηγατε ως καλυτερη επιλογη

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλώς η κακώς κάθε επιλογή έχει κ ένα ρίσκο.Και η αγορά του gti 6r αντικειμενικά είναι ρίσκο.Εντάξει μπορεί να το καλύπτει η εγγύηση το θέμα της κατανάλωσης λαδιού αλλά να πάρεις καινούριο αμάξι και να μπαινοβγαίνεις στο εξουσιοδοτημένος και σε κάθε ταξίδι να έχεις το νου σου στα λάδια είναι ψυχολογικό!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λές και ετσι είναι.

Όμως όλη η εταιρεια vw και το groupaki γενικα εχει θεματα αξιοπιστιας είτε μικρα ειτε μεγαλα...

Το gti 6r polo εχει εμφανως παραπανω απλά!

Δεν ειναι honda αυτό το ξέρουνε όλοι και αναλόγως κρίνουν και πράττουν ...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Αλλάζεις σωληνάκια , ελατήρια , μοτέρ .

Ε στους πιο πολλούς στρώνει μετά τόσες αλλαγές και δεν καίει.

Δεν πληρώνεις κάτι εγγύηση όλα απλά είναι το πήγαινε έλα σπαστικό .

Όσο για σιρόκο και γκόλφ που λέτε να πάρει δεν θέλουν πολλοι να πάρουν τέτοιο αμάξι αφηστε το παιδι να δει πραγματικα τι συμβαινει και μην βαζετε αυτο που εσεις οδηγατε ως καλυτερη επιλογη

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Όχι δεν τα λέμε σαν καλύτερη επιλογή βρε παιδιά επειδη τα οδηγαμε!! Απλα στα άλογα που θέλει το παιδί ποιο κοντά ειναι τα golf scirocco μιας και το polo μετα εχει μόνο 105 και 1.2.

Sent from my iPhone

Link to comment
Share on other sites

Όλο το groupaki έχει θεματάκια αξιοπιστίας ... οπότε αν είναι να πάρει gti μικρό εκτός του πόλο δεν πάει σε γκόλφ και σιρόκο αλλά πάει σε μίνι κούπερ σ , αλφα ρομεο μιτο , αμπαρθ πουντο , κορσα οπσ κτλ ... Αυτή είναι η κατηγορία που κοιτάει ο φίλος και όχι το συντηρητικό γκολφ και το σιροκο που είναι μαγαλυτερης κατηγοριας.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Edited by GiorgioPap - GTI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλο το groupaki έχει θεματάκια αξιοπιστίας ... οπότε αν είναι να πάρει gti μικρό εκτός του πόλο δεν πάει σε γκόλφ και σιρόκο αλλά πάει σε μίνι κούπερ σ , αλφα ρομεο μιτο , αμπαρθ πουντο , κορσα οπσ κτλ ... Αυτή είναι η κατηγορία που κοιτάει ο φίλος και όχι το συντηρητικό γκολφ και το σιροκο που είναι μαγαλυτερης κατηγοριας. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Σε αυτο συμφωνώ !!

Sent from my iPhone

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.