Jump to content
themisperi

Λάδια Για Χειμώνα Και Για Καλοκαίρι

Recommended Posts

Τι λάδι πρέπει να βάζουμε το χειμώνα και τί το καλοκαίρι?Άλλοι λένε για χειμώνα 0w30 και καλοκαίρι 5w30.Είναι αλήθεια ή ένας μύθος?Βέβαια τα 0w30 συμπεριφλερονται στις θερμοκρασίες καλυτερα όπως και τα 5-30.Ξέρει κάποιος κατι επ' αυτού?Εγώ σε λίγο καιρό θα θέλω αλλαγή.Τώρα έχω τα 5-30 aral supertronic long life 3.Λόγω του ότι βρίσκομαι σε περιοχή με κρύα και παγωνιές καλύτερα δεν είναι ενα 0-30?

Link to comment
Share on other sites

Σόρρυ δηλαδή έχεις σκοπό να αλλάζεις λάδια 2 φορές το χρόνο?

Αν κανει πολλα χιλιομετρα τον χρονο γιατι οχι? Δεν παει η αλλαγη λαδιων μονο με τα ετη αλλα και χιλιομετρικα

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αν κάνει πολλά χιλιόμετρα οκ... Πάντως φίλε η vw 5-30 προτείνει οπότε πιστεύω αυτό είναι το σωστό χειμώνα καλοκαίρι, αν κάνει πολύ κρύο απλά πήγαινε χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί ;)

Link to comment
Share on other sites

Λαθος η VW δεν προτείνει νουμερο ιξωδες! Προτεινει προδιαγραφες .VW 504/507   μπορεις να βρεις 0w30 Με αυτες τις προδιαγραφες..

Πχ του φιλου μου το opel θελει προδιαγραφες Dexos 2 με αυτες τις προδιαγραφες υπαρχουν και 5w30 και 0w40 και 5w40

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για τι θερμοκρασιες μιλαμε, παντως να υποθεσω λογω περιοχης να εισαι στους μηδεν? -5?-10?  Αν θεωρησουμε οτι ο κατασκευαστης σε υποχρεωνει σε προδιαγραφες VW οπως λεει ο winner, συνιστα λαδι 5-30 και σου διαφημιζει την Castrol, δεν νομιζω στο ελληνικο κλιμα να αντιμετωπισεις θεμα με τα λαδια τον χειμωνα. Να ησουν πχ στην Σουηδια να το σκεφτοσουν. Αυτο που συνηθως γινεται στην Ελλαδα λογο της ζεστης και καταπονησης το μεαλυτερο διαστημα του ετους, ειναι μερικοι να αλλαζουν το 30 σε 40. Το καλοκαιρι εξαλου η θερμοκρασια ανεβενει γενικοτερα σε ολη την διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα (εκκινηση-πορεια) ενω τον χειμωνα εχεις θεμα μονο στην εκκινηση που ειναι ολα παγωμενα.

 

Αν θυμαμε καλα - οποιος θελει διορθωνει - το λαδι 5w30 συμπεριφερετε σε κρυο καιρο (winter) ως 5 και στον ζεστο ως 30 με την μεταβαλομενη αυτη συνθεση εχεις ενα λαδι που πηγαινει στον κινητηρα σου στην καλυτερη δυνατη μορφη του σε συναρτηση με την θερμοκρασια. Τα συνθετικα λαδια που χρησιμοποιουμε με Viscosity Index 110+ δεν χαμπαριαζουν και πολυ.

 

Εγω στην θεση σου δεν θα το αλλαζα ειδικα μετα απο χλμ που φανταζομαι εχεις κανει. Ειμαι της σχολης 5-30 και βαζω 1-2 μαρκες στανταρ που κατεληξα μετα απο δοκιμες.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ σε aral 5w30 είμαι και δεν έχω πρόβλημα.Απο χιλιόμετρα κάνω καμιά 20.00κμ το χρόνο + -.Οπότε περίπου 2 αλλαγές το χρόνο και πάντα φίλτρο.

 

Ίσως καμια φορά είμαστε πολύ υπερπροστατευτικοί με τα τουτού μας.Αλλά και πάλι δεν μπορώ ρε γμτο να βάζω μπροστά το αμάξι με -5 ή με 0 βαθμούς και για 4 με 5 δευτερολεπτα να ακούω τα ωστήρια να ''χτυπάνε''(τσίκι-τσίκι).....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.