Jump to content
doggy

Δυναμομετρήσεις Μελών / Member Dynos

Recommended Posts

Αγαπητά μέλη,

 

κατόπιν αιτήματος αρκετών συνφορουμιτών προστίθεται το θέμα αυτό στο οποίο μπορείτε να δημοσιεύετε specs των αυτοκινήτων σας & τα αποτελέσματα του dyno, μαζί με τα απαραίτητα συνημμένα "διαπιστευτήρια" (φωτογραφίες/pdfs etc). 

 

Προκειμένου να παραμείνει το θέμα καθαρό θα παρακαλέσω άπαντες να τηρήσετε αυτούς τους κανόνες κατά τη δημοσίευση της όποιας δυναμομέτρησης.

Επίσης όλα τα μέλη που θέλουν να εκφράσουν τον θαυμασμό τους για κάποια δυναμομέτρηση μπορούν να το κάνουν χρησιμοποιώντας το "like" που υπάρχει σε κάθε post.

 

Ας το κρατήσουμε σαν αναφορά αυτό το θέμα χωρίς σχολιασμούς κλπ.

Κατά καιρούς το θέμα θα καθαρίζεται από εμένα και τους άλλους mods και θα παραμένουν μόνο δυναμομετρήσεις που έχουν τα απαραίτητα στοιχεία που αναφέρω παραπάνω.

 

Κώστας

 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο θέμα! κάνω την αρχή με το ταπεινό μου 4άρι, που λόγω κρίσης σταμάτησε να αναβαθμίζεται.

fmic, σκάστρα, κολάρα και αγελάδα σιλικόνης, downpipe 63.5, μπουζί ιριδίου, καταλυτης 200αρης και φυσικά προγραμμά.

Δυο προγράμματα σε 2 διαφορετικούς εγγεφάλους, plug 'n play.


svpg.jpg



mcku.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τον Κώστα (Doggy), για την άμεση ανταπόκριση στις προτάσεις μου που αφορούσε τη δημιουργία αυτής της ενότητας με ολοκληρωμένες παρουσιάσεις - δυναμομετρήσεις.

 

Stage 1 ΦΠΕ

Αμάξι : Golf V Tsi BMY μοτέρ

Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Revo St2 100oct, I/C S3 8P.

Εργοστασιακή Σκάστρα, Εργοστασιακή WG, Βενζίνη EKO 100oct.

Το αμάξι είχε πρόγραμμα από το 2008 απροβλημάτιστα χωρίς να το μετρήσω ποτέ.

H Δυναμομέτρηση έγινε πριν πάω σε Υβριδικό τούρμπο για να ξέρουμε που βρισκόμαστε.

233άλογα και 31κιλά ροπής

710947190_DynoGolfBMY07RevoSt2100oct.thumb.jpg.fc7e4a32e5f635582c1f1d58f11536b3.jpg

 

Stage 2 Hybrid

Μέσα στο 2012 αποφάσισα να μετρήσω το νέο setup:

Αμάξι : Golf V Tsi BMY μοτέρ

Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Etuners 100oct, Αντλία HPFP, I/C S3

Υβριδική Τουρμπίνα K04-023, Εργοστασιακή Σκάστρα, Forge WG (κίτρινο ελατήριο), Βενζίνη EKO 100oct.

Το πρόγραμμα ζητήθηκε ασφαλές και όχι με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση.

Δούλεψα περίπου 1,5 χρόνο το συγκεκριμένο setup, ~45,000 χλμ μέχρι να το αλλάξω το 2013..

265 άλογα και 37 κιλά ροπή

Dyno2.jpg

 

Stage 3 Hybrid

Βελτίωση: Εισαγωγή Pipercross, Εξάτμιση 70mm 100άρης καταλύτης, Etuners 100oct, Αντλία HPFP, I/C S3

Υβριδική Τουρμπίνα K04-049/064, Εργοστασιακή Σκάστρα, Forge WG (κίτρινο ελατήριο), Βενζίνη EKO 100oct.

273άλογα και 38κιλά ροπή.

Dyno_ 3 BMY07 K04 049064 273-38.jpg

Μετά το Dyno η WG σφίχτηκε λιγάκι οπότε πιστεύω είμαστε σίγουρα πλέον 275-280άλογα και 38-39κιλά ροπής.

Και πάλι το πρόγραμμα είναι σχετικά ήπιο όπως και πριν (σσ. 6700rpm κόφτης) και ασφαλές μείγμα.

Το επόμενο διάστημα δούλεψα ένα υβρίδιο full 064 άξονα - φτερωτή με κόφτη στις 7200 και υπερασφαλές μείγμα, το αυτοκίνητο δεν το μέτρησα ποτέ, αυτό που κέρδισε ήταν καλύτερο spool λόγω biller φτερωτής και ελάχιστα ίσως ψηλά. Δική μου εκτίμηση 280-290άλογα και 40kgr+ροπή, αγγίζοντας πλέον τα όρια για εργοστασιακό μοτέρ.

 

Stage 3 Hybrid Update... Pending

Αναμένεται dyno με το νέο υβρίδιο + μεθανόλη

 

Edited by nikdev
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@nikdec φαινεται μικρή η φωτό σου.
Ορίστε και το δικο μου Dyno το οποιο είχε γίνει στον Τσακανίκα
Scirocco 1.4 TSI 160hp , CAVD κωδικός μοτερ, DSG7
Βελτιώσεις στο συγκεκριμένο Dyno : Εισαγωγή BSH True Seal , Πρόγραμμα E-Tuners

img0002yxq.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

GOLV VI CAVD

Προγραμμα : revo stg2

Βελτίωση : εισαγωγη pipercross-full εξατμιση 63,5-200αρης καταλυτης-intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg

 

(Η δυναμομετρηση είναι στο maha Φωτεινέλη ,πριν γίνει υβριδικο-η νεα δυναμομετρηση με τα καινουρια specs σε κανα μηνα)

 

 

30032012.jpg

Edited by DIMIV
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

GOLV VI CAVD

Προγραμμα : e tuners

Βελτίωση : εισαγωγη pipercross- dp 70αρι με200αρη καταλυτη υπολοιπη 63,5 -intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg-υβριδικη τουρμπινα Κ04-23 μπρος πισω

                 

 

 

Scan0005.jpg

Edited by DIMIV
previews photo lost
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

παραθετω κ την δικια μου στη χαμηλη (καθημερινη) πιεση κ μετα απο 4ωρη κοποση πανω στο δυναμομετρο κ απουσιας περι των 25 αλογων λογω υπερυψηλης θερμοκρασιας (μαμα κουλερ!) ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ!ΕΣΤΩ Κ ΑΥΤΟ!!

DSC02028.jpg

τα νουμερα ειναι ΡΟΔΑ κ η ροπη εκεινη την ωρα ειναι 33,4Νm.

Edited by Συριωτης Νικος
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Golf v tsi 140 BMY

Catback εξάτμιση 63,5 από gti, φίλτρο KN στο φιλτροκούτι, πρόγραμμα overload 95αρας.

Το πρόγραμμα εδώ και 2 χρόνια όπου έγραψα απροβλημάτιστα 32.000 χλμ. Specs dyno δυστηχώς δεν έχω, τα νούμερα που εβγαλε στο dyno στο Βόλο όταν μπήκε το πρόγραμμα νομίζω είναι ικανοποιητικά

213,7 hp/6053rpm 30,1 kgm/3928rpm

909e807afb407c5105a04ff7960dfbd7.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

post-21137-0-37196000-1420028983_thumb.j

 

 

 

τετοια νούμερα δεν εχετε δει στα  golfακια σας........χαχαχαχαχα

 

τωρα μολις μεγαλωνει το μωρο μου.που θα παει θα σας φτασω καποτε

Edited by sensei1980
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και από μένα! το dyno είναι απο το mkv golf GT μου του 2006 και έγινε στο mustang δυναμομετρο του Θεοδωρίδη στη Θεσσαλονίκη! Το πιο αυστηρό ακόμα και από το maha!Η μέτρηση είναι στο τροχο και το αμαξι φοράει πανελ pipercross και τελικο καζανάκι sebring! Κατά τα αλλα είναι εντελώς μαμά!

post-26566-0-54882300-1423603350_thumb.j

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα για δυναμομέτρηση στο Φωτεινέλη στο Πειραιά στο golf 1.4 v tsi BMY

 

DSC_0001.jpg

 

Εισαγωγή βαρέλι VW RACING ,

σκάστρα DV+

Eξάτμιση DP70 ,200άρης, catback 63.5 δύο ελεύθερα μικρά καζανάκια.

καύσιμο 100 οκτ.

Χαρτογράφηση custom

(τουρμπίνα, κούλερ,αντλία υψηλήςκαι wastegate μαμίσιες)

DSC_0006 (2).jpg

235HP.jpg

Edited by Vassilis63
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Powerlogic με δυναμομετρο Dyno Dynamics.

Εξαιρετικη δουλεια απο τον Κριτωνα.

 

passat cc k04.jpg

 

Passat cc 1.8 tsi 160ps !!!!!!!!!!!!!!!! K04-64, E-TUNERS, I/C WagnerTuning S3-8P (500 PS), σκάστρα S3, S3 OEM DIVERTER VALVE, down pipe 80, Full 76άρα εξάτμηση, εισαγωγή ανοξήδωτη 80άρα, APR CARBONIO INTAKE, εξαάφτερος συμπλέκτης κεραμομεταλλικος, φρένα μπροστα TT-RS δίσκους 370 καρε 35 με αλουμινενια κεντρα, φρενα πισω S5 διπλοι αεριζομενοι δισκοι τρυπητοι 330, αντιστρεπτικες κοκκινες EIBACH, SPRINGS EIBACH PRO-KIT, DAMPERS BILSTEIN B-8, VARIOUS CHASSIS REINFORCEMENTS, VW RACING FRONT TOP MOUNTS, DTM IGNITION COILS (40,000 Volts), NGK IRIDIUM BKR8EIX

Edited by activious
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, είναι λίγο "ιεροσυλία" αυτό που θα κάνω αλλά δεν πειράζει B)

Έχω ένα Scirocco TSI 1.4 160hp του '11.  Τα σπεκς μου είναι πολύ απλά, πιο μαμά το αυτοκίνητο δεν γίνεται. 

Το αμάξι είναι όπως βγήκε από το εργοστάσιο και σήμερα πήγα και του έβαλα πρόγραμμα 95 οκτ.  Ήθελα να είναι όσο πιο safe γίνεται, ώστε απλά να χαρώ το αμάξι μου λίγο παραπάνω. Έχω αρκετά χλμ., είμαι κοντά στα 90,000 και γενικά δεν θέλω να το πιέσω. Μου είπε ο Κρίτωνας ότι καλό είναι να καθαρίσω μπεκ/αυλούς σιγουρα στο επόμενο σέρβις και επιπλέον να ρίξω και μια ματιά στα μπουζί, σε γενικές γραμμές όμως ήταν ΟΚ το αμάξι.

Ίσως να το πάω πιο νωρίς για να τα καθαρίσω. Στο δρόμο μου φάνηκε πολύ πιο δυνατό αν και πρέπει να διανύσω κάποια χλμ. ακόμα για να καταλάβω την αίσθηση καλύτερα.

Εδώ η σημερινή δυναμομέτρηση

 

 

scirocco tsi.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η δυναμομέτρηση του Corrado μου.

Κινητήρας AEB, όλα stock εκτός από:

-Εισαγωγή (φιλτροχοάνη K&N διπλού κώνου)

-Turbo k03s

-Εξάτμιση χειροποίητη 63.5mm (τρία καζάνια)

-Πρόγραμμα Microchips Tuning (95 RON)

-Front mount intercooler

 

Το δυναμόμετρο είναι Dimsport. Οι τιμές αφορούν στρόφαλο.

 

Image2.png

Edited by Aramis
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν θες εχει και κοζανη maha ο κοπανιδης που ειναι αξιοπιστο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 9/7/2018 at 6:45 PM, giannis2929 said:

Πώς είναι οι απώλειες από ρόδα σε στρόφαλο? ευχαριστώ

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ποιον ρωτούσες συγκεκριμένα; :)

Υ.Γ.

OnePlus 6 βλέπω; Δεν είναι πανέμορφο και πολύ γ@μάτο κινητό; ^_^ :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλοί οι παράγοντες, από τη θερμοκρασία βαλβολίνης μέχρι τι λάστιχα φοράς.

Μέτρα πάντα στο ίδιο για να έχεις μέτρο σύγκρισης. Πχ στο maha.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν έχει βγάλει κάποιος 300 άλογα ρόδα, πόσο είναι μοτέρ?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πες 2-3 πληροφορίες τι αυτοκίνητο είναι  και κιβώτιο κίνηση κλπ. και τι δυναμόμετρο μη τα βγάζουμε με το τσιγκέλι.

Link to comment
Share on other sites

Golf 5 gti χειροκίνητο k04-064 setup 315 αλογα ροδα στοκ μοτερ. dynapack 2000 δυναμομετρο.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Περίπου 360 χοντρικά

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.