Jump to content
doggy

Δυναμομετρήσεις Μελών / Member Dynos

Recommended Posts

Πως βγάζεις το αποτέλεσμα αυτό? πολλαπλασιάζεις τα άλογα που έχει βγάλει ρόδα με κάτι?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πες μου γιατί θες να μάθεις πρώτα :p

Link to comment
Share on other sites

Εσύ καμιά δυναμομέτρηση έχεις να ποστάρεις ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μόνο ρωτάμε και μετά εξαφανιζόμαστε :p

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο χρονια και αφου ανακαλυψα 2-3 μικρο-βηχαλακια που παρουσιαζε το αυτοκινητο μουπηγα στους e-tuners στην Παλληνη οι οποιοι ασχοληθηκανμε το αυτοκινητο μου, ελυσαν ολα τα θεματακια και επιπλεον μειωσαν την καταναλωση καυσιμου κατα 15%.

 

Μετακινηθηκα με το αυτοκινητο για 1500 χλμ με το νεο προγραμμα του Στελιου Αλεξανδρακη οπου το αυτοκινητο εχει συμπεριφορα "εργοστασιακου" και η καταναλωση στην Εθνικη (τριημερο 25ης Μαρτιου) ηταν 8.1 lt/100km με 6η ταχυτητα 2500 στροφες 150 km/hr (σημειωστε οπως ανεφερα σε προηγουμενο ποστ οτι μιλαμε για αυτοκινητο που ηταν στα 2050 κιλα συνολικο φορτιοστο συγκεκριμενο ταξιδι).

 

Παραθετω και το γραφημα απο το τελευταιο dyno

VW Passat CC 1.8TSI K4-064.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πληρη περιγραφη στα πρωτα ποστ.

Bmy μοτερ

Σφυριλατο πληρη ανακατασκευη

Υβριδιο gtx gen2 φτερωτη/αξονα tfsi forge wg κοκκινο ελατηριο

+ κιτ μεθανολης

 

Low boost 321/45,6kg 2.0 ob 1.7 1.4ct

035e7d2ada94a2700d0e395ecc8df4f1.jpg&key=5c580d380748c1742c070b40b8e760409830aab6d7504acce645866e3a81d471

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ιδου λοιπον η πραγματικη κατασταση χωρις σουξου μουξου.

 

Δυναμόμετρηση του αυτοκινήτου μου για να διαπιστωθεί η δύναμη στο τροχό. Σημειωτέον 1.8 TSI CDAA κλειστό μοτέρ με Κ04-64 τουρμπίνα, μαμα μπεκ με 1.35 οβερ και 1.1 bar στον κοφτη. Με 4η έβγαλε 284 άλογα και περιμέναμε περί τα 290+ με 5η.... δυστυχώς όμως ολοι οι προγραμματιστες ξέχασαν να βγαλουν τον περιοριστη ταχύτητας οπότε στις 5850 στροφές του κινητήρα με 5η ήρθαν τα 250 km/h και τέλος. Αρκετά ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές μιας και το μοτερ δουλευει εξαιρετικα και υπάρχει μέλλον για περίπου +90 άλογα ρόδα με φυσιολογικές αλλαγές ( μπεκ, τούρμπο, μπιελες, πιστόνια). Το οποιο επομενο σεταπ θα προγραμματιστει αποκλειστικα και μονο απο την ACE MOTORSPORTS που κανει τη διαφορα σε σχεση με τα αλλα μαγαζια που προγραμματιζουν.

IMG_20190814_181749.jpg

IMG_20190814_181804.jpg

IMG_20190814_181632.jpg

IMG_20190814_181646.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω διαφορές στα dynocharts σε σχέση με πριν Παναγιώτη που φτάνουν και τα -30 στρόφαλο.. καλή επιλογή ο επόμενος προγραμματιστής σου.

Με το καλό να το δεις και 400

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

Βλέπω διαφορές στα dynocharts σε σχέση με πριν Παναγιώτη που φτάνουν και τα -30 στρόφαλο.. καλή επιλογή ο επόμενος προγραμματιστής σου.

Με το καλό να το δεις και 400

Ποια -30. 366 PS με ειχε βγαλει η Powerlogic πριν 2,5 χρονια, 350+ οι etuners πριν 3 μηνες, 330 πριν ενα χρονο αλλο δυναμομετρο. Ξερω γω τι να πω????

Link to comment
Share on other sites

To 284whp είναι ~330hp άρα σε σχέση με τη μεγαλύτερη τιμή το 366 είναι ~-30hp, αυτό σου λέω.

Με εργοστασιακά μπεκ το είχα ξαναγράψει δεν μπορεί το 1.8 Κ04 να περάσει κάποια τιμή ιπποδύναμης και να έχει στρωτή λειτουργία, θέλει μπεκ gti κλπ, είναι πρασινάλογα λοιπόν άσχετα τι βλέπει ο καθένας στα dynoplots.

 

Τώρα που το κατάλαβες προχώρα και θα δεις άλλο αυτοκίνητο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , nikdev said:

To 284whp είναι ~330hp άρα σε σχέση με τη μεγαλύτερη τιμή το 366 είναι ~-30hp, αυτό σου λέω.

Με εργοστασιακά μπεκ το είχα ξαναγράψει δεν μπορεί το 1.8 Κ04 να περάσει κάποια τιμή ιπποδύναμης και να έχει στρωτή λειτουργία, θέλει μπεκ gti κλπ, είναι πρασινάλογα λοιπόν άσχετα τι βλέπει ο καθένας στα dynoplots.

 

Τώρα που το κατάλαβες προχώρα και θα δεις άλλο αυτοκίνητο.

Εχεις υποψην αν τα μπεκ απο OPEL GT φτανουν για 420 αλογα ροδα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος gti mk5 το πηρα μεταχειρισμενο. Το αμαξι ειναι φορτομενο σφυρι στα 430 αλογα. Τι θα πρεπει να προσεξω απο δω και περα? Να πω οτι το μοτερ εχει 50κατι χιλιαδες χλμ σαν σφυρι με πολυ σχολαστικη αλαγη λαδιον και σερβις γενικοτερα..

Link to comment
Share on other sites

Ας το κρατησουμε καθαρο με δυναμομετρησεις, ερωτησεις στις υποενοτητες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Στο δυναμομετρο υπαρχει περιπτωση να δουμε λανθασμενη ενδειξη ροπης η αυτο το βλεπουμε μονο στην ιπποδυναμη.

 

Link to comment
Share on other sites

Βαλε τη δυναμομετρηση πρωτα αν εχεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, nikdev said:

Βαλε τη δυναμομετρηση πρωτα αν εχεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

5 hours ago, nikdev said:

Βαλε τη δυναμομετρηση πρωτα αν εχεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστως, αλλα πως να ανεβασω φωτο. Δεν ειμαι και ο καλυτερος στην τεχνολογια..

 

Edited by spiros chania
Link to comment
Share on other sites

Έκανα υπολογισμούς πάνω στο διάγραμμά σου, Σπύρο.

Η καμπύλη της ροπής είναι σωστή.

Οι μονάδα της ροπής του εν λόγω διαγράμματος είναι N·m (αυτή που χρησιμοποιούμε συνήθως).

Edited by Aramis
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Aramis said:

Έκανα υπολογισμούς πάνω στο διάγραμμά σου, Σπύρο.

Η καμπύλη της ροπής είναι σωστή.

Οι μονάδα της ροπής του εν λόγω διαγράμματος είναι N·m (αυτή που χρησιμοποιούμε συνήθως).

Σε  ευχαριστω Αramis.  Δηλαδη ειναι στα 35kg ροπης? Στα ορια του κλειστου μοτερ? (18t 20v)

Link to comment
Share on other sites

Τα ορια ειναι 40-42 και μια χαρα ειναι το διαγραμμα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, nikdev said:

Τα ορια ειναι 40-42 και μια χαρα ειναι το διαγραμμα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Γεια σου Νικο. Ναι, μου ειχες ξαναπει για τα 40-42 θυμαμαι.Οκ. Ευχαριστω και παλι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, έκανα της προάλλες μια γρήγορη δυναμομέτριση στο VW GOLF MK5 1.4 ΒΜΥ 140HP εντελώς μαμα και βγήκαν τα εξής:

 

 

  Μέγιστες τιμές:

 

P-κανονισμ.* 150,6 BHP
P-κινητήρα    143,0 BHP
P-τροχού       128,4 BHP
P-drag           14,6  BHP
σε                  4971  rpm
                      128,1 km/h

 

Μ-κανονισμ.*  229,8 Nm
σε                     3490  rpm
                         94,2  km/h

 

Ερέτηση το P Drag τι είναι? Πάντως μου φάνηκαν λίγα τα 128 άλογα ρόδα και ρώτησα τα παιδιά απο το δυναμόμετρο, μου είπαν παίζει ρόλο και το ελαστικό σε αποκλίσεις είμαι σίγουρα +-1 άλογο ρόδα. Οι αριθμοί είναι καλοί όπως μου μετέφεραν μου ειπαν πως σε φυσικολογικές συνθήκες BMY stock παίζει απο 115HP ροδα??? (γιατί τόσο λίγο??) έως max 130HP ρόδα. Γιατί τόση μεγάλη απόκλιση με στρόφαλο ? Επίσης το διάγραμμα είναι γραμμικό χωρίς έντονες καμπύλες οπως μου ειπαν γιατι δεν ήμουν εκει δυστυχώς λόγο δουλειάς, μου το στείλανε σε email δεν έχω φώτο.

Edited by vwdeo9
Εγινε λαθος στο copy/paste του p-drag το 38 ηταν βαθμοι εισαγωγής αέρα
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.