Jump to content
kostaspsa

Golf 5 - Διαρροή Ηλιοροφής Golf V (Απολήξεις Υδρορροών)

Recommended Posts

Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum καθώς είναι το πρώτο ποστ μου.

Δυστυχώς όμως το ποστ θα αναφέρεται σε πρόβλημα.

Λοιπόν έχουμε και λέμε Golf v 1.4 fsi του 06 με εργοστασιακή ηλιοροφή αγορασμένο πέρσι μεταχειρισμένο.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και δεν έχω καταφέρει να λύσω  είναι ότι έχω διαρροή νερού απο την ηλιοροφή οταν η μούρη του αυτοκινήτου έχει κατηφορική κλίση.

Το νερό στάζει από την περιοχή της πλαφονιέρας. Πρόσφατα αντιμετώπισα εισροή νερού και από την υδρορροή(σωληνάκι) του συνοδηγού και έιχα νερά και στο πάτωμα, έτσι λοιπόν εξειδικευμένος τεχνικός έλυσε ουρανό καθάρισε όλα τα σωληνάκια και κούμπωσε αυτό που είχε βγεί ,λόγω συστολής-διαστολής από τη θερμοκρασία όπως μου είπε. Επίσης ενίσχυσε της ενώσεις με ειδική κόλα.

Πράγματι το πρόβλημα λύθηκε και δεν ξαναείχα νερό στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Προχθές όμως ο εφιάλτης της διαρροής επέστρεψε όταν άφησα το αυτοκίνητο σε κατηφορική κλίση και το επόμενο πρώι έσταζε από την πλαφονιέρα ενώ το πάτωμα ήταν στεγνό, \\

 

Κάποιος άλλος μάστορας μου είπε ότι μπορεί να μπάζει νερό από φθορά στο περιμετρικό στεγανοποιητικό λάστιχο του τζαμιού της ηλιοροφής.

Δεν ξέρω τι να κάνω και τι μπορεί να συμβαίνει!!!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

ακου το μαστορα και αλλαξε ενα λαστιχο το περιμετρικο...μπορει και να ξεραθηκε με τον ηλιο και να μαζεψε...συμβαινουν αυτα...λογω ηλικιας

Link to comment
Share on other sites

ακου το μαστορα και αλλαξε ενα λαστιχο το περιμετρικο...μπορει και να ξεραθηκε με τον ηλιο και να μαζεψε...συμβαινουν αυτα...λογω ηλικιας

Αυτό θα κάνω και ελπίζω να λυθεί!

Όμως ακόμα και αν βάζει νερό γύρω απ΄το λάστιχο(που λογικά όλα βάζουν) και εφόσον οι υδρορροές λειτουργούν κανονικά πιστέυω πως δεν έπρεπε να έχω νερό στο εσωτερικό.

Επίσης το γεγονός ότι το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν σταθμεύω σε κατηφορική κλίση με ανησυχεί ότι θα είναι κάτι ποίο δύσκολο να βρεθεί.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από καιρό καθώς ο εφιάλτης επανήλθε βασικά ποτέ δεν είχε φύγει.

Το αυτοκίνητο όλο αυτό τον καιρό δεν το μετακινούσα πολύ αλλά το είχα σταθμευμένο σε πυλωτή , όταν το μετακινούσα με βροχή σχεδόν πάντα έμπαζε νερά από την πλευρά του συνοδηγού όταν το πάρκαρα σε κατηφορική δεξιά κλίση.

Προχθές αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου αφού αφιέρωσα αρκετό χρόνο για διαδικτυακή έρευνα στα vw forums του εξωτερικού.

Κατέβασα όλο τον ουρανό , ξήλωσα τα καλύμματα στα πλαϊνά κολονάκια ( A PILLARS) και σήκωσα την μοκέτα.

Αφού τέσταρα την εισροή νερού από την ηλιοροφή το πρόβλημα εντοπίστηκε στο μπροστά δεξιά σωληνάκι (συνοδηγού) και συγκεκριμένα στην ένωση με την λαστιχένια απόληξη που καταλήγει μέσα στο πλαίσιο κάτω από το ταμπλό το οποίο ήταν βουλωμένο.

Έτσι λοιπόν τράβηξα τη λαστιχένια απόληξη πράγματι είδα ότι ήταν γεμάτη χώμα, την καθάρισα και έκοψα ελαφρά την άκρη της ώστε να μην κρατάει εύκολα βρομιές και χώμα( όπως κάνουνε οι φίλοι μας στο εξωτερικό) το ίδιο έκανα και στην άλλη επίσης άλλαξα όλες τις ενώσεις των λάστιχων της οροφής που είχαν κολλήσει με απλή κόλλα οι μάστορες με σωλήνα αλφαδολάστιχου μεγαλύτερης διαμέτρου και εφαρμόζοντας σφιγκτήρες.

Ξεκίνησα πάλι τα τεσταρίσματα αυτή τη φορά βλέποντας λόγω των διάφανων σωληνώσεων τη ροή του νερού.

Το πρόβλημα συνέχισε να υφίσταται αλλά αυτή τη φορά εντοπίστηκε ακριβώς ότι βρίσκεται εκεί που βγαίνει το νερό και πέφτει μέσα στο πλαίσιο του golf.

Επόμενη κίνηση άνοιγμα του πλαστικού πλαισίου που βρίσκεται μέσα στο χώρο του κινητήρα κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες για καθαρισμό από φύλλα κτλ, αν δεν καταφέρω κάτι και με αυτό θα ξηλώσω όλο το ταμπλό γιατί στο τέλος θα τρελαθώ...

Αν έχει καμιά ιδέα κάποιος ας βοηθήσει... 

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από καιρό καθώς ο εφιάλτης επανήλθε βασικά ποτέ δεν είχε φύγει.
Το αυτοκίνητο όλο αυτό τον καιρό δεν το μετακινούσα πολύ αλλά το είχα σταθμευμένο σε πυλωτή , όταν το μετακινούσα με βροχή σχεδόν πάντα έμπαζε νερά από την πλευρά του συνοδηγού όταν το πάρκαρα σε κατηφορική δεξιά κλίση.
Προχθές αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου αφού αφιέρωσα αρκετό χρόνο για διαδικτυακή έρευνα στα vw forums του εξωτερικού.
Κατέβασα όλο τον ουρανό , ξήλωσα τα καλύμματα στα πλαϊνά κολονάκια ( A PILLARS) και σήκωσα την μοκέτα.
Αφού τέσταρα την εισροή νερού από την ηλιοροφή το πρόβλημα εντοπίστηκε στο μπροστά δεξιά σωληνάκι (συνοδηγού) και συγκεκριμένα στην ένωση με την λαστιχένια απόληξη που καταλήγει μέσα στο πλαίσιο κάτω από το ταμπλό το οποίο ήταν βουλωμένο.
Έτσι λοιπόν τράβηξα τη λαστιχένια απόληξη πράγματι είδα ότι ήταν γεμάτη χώμα, την καθάρισα και έκοψα ελαφρά την άκρη της ώστε να μην κρατάει εύκολα βρομιές και χώμα( όπως κάνουνε οι φίλοι μας στο εξωτερικό) το ίδιο έκανα και στην άλλη επίσης άλλαξα όλες τις ενώσεις των λάστιχων της οροφής που είχαν κολλήσει με απλή κόλλα οι μάστορες με σωλήνα αλφαδολάστιχου μεγαλύτερης διαμέτρου και εφαρμόζοντας σφιγκτήρες.
Ξεκίνησα πάλι τα τεσταρίσματα αυτή τη φορά βλέποντας λόγω των διάφανων σωληνώσεων τη ροή του νερού.
Το πρόβλημα συνέχισε να υφίσταται αλλά αυτή τη φορά εντοπίστηκε ακριβώς ότι βρίσκεται εκεί που βγαίνει το νερό και πέφτει μέσα στο πλαίσιο του golf.
Επόμενη κίνηση άνοιγμα του πλαστικού πλαισίου που βρίσκεται μέσα στο χώρο του κινητήρα κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες για καθαρισμό από φύλλα κτλ, αν δεν καταφέρω κάτι και με αυτό θα ξηλώσω όλο το ταμπλό γιατί στο τέλος θα τρελαθώ...
Αν έχει καμιά ιδέα κάποιος ας βοηθήσει... 
Σε bmw που είχα παλιά είχαν βουλώσει τα κανάλια που έφευγε το νερό. Δεν είχαν πρόβλημα τα λάστιχα. Μου έφερνε και μένα το νερό στην μπλαφονιέρα

This is not an error, I send it

Link to comment
Share on other sites

Κάτι ανάλογο πρέπει να συμβαίνει και σ 'εμένα γιατί όλη η διαδρομή από την ηλιοροφή μέχρι εκεί που κουμπώνουν τα σωληνάκια στο σασί  είναι οκ απλά μήπως γνωρίζει κανείς πως θα καθαρίσω τα κανάλια αυτά που καταλήγει το νερό ?

 

 

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε! 

Προς ενημέρωση των φίλων να πω ότι η λαστιχένια απόληξη των 2 μπροστινών σωλήνων της ηλιοροφής έχει δύο σημεία που κουμπώνει στο πλαίσιο του golf mkv .

Εσωτερικά κουμπώνει στην τρύπα που βρίσκεται στο πλάι του ταμπλό (πρέπει να βγουν τα καλύμματα από τα 2 μπροστά κολονάκια).  

Εξωτερικά στο χώρο της μηχανής (αφού αφαιρέσουμε υαλοκαθαριστήρες, πλαστικό καπάκι με το λάστιχο του και πλαστικό κάλυμμα εισαγωγής αέρα φίλτρου καμπίνας)  βρίσκονται αριστερά πίσω και πάνω από το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων και δεξιά πίσω και πάνω από την εισαγωγή αέρα για την καμπίνα. 

Στην δική μου περίπτωση δεν είχε κουμπώσει η έξω πλευρά και το νερό έπεφτε εσωτερικά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το feedback είναι το πιο σημαντικό σ΄ένα forum.

Ευτυχώς το βρήκες και ησύχασες.

 

Αν έχεις και φωτογραφίες μπορείς να τις αναρτήσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.