Jump to content
Guest hellenic vanagon

Ενδοοικογενειακή Σύγκριση 4X4: Syncro T3 Vs Touareg Vs Tiguan

Recommended Posts

Guest hellenic vanagon

Γιατι;;; :unknw: :unknw: :unknw:

Γιατί κατά την ανάβαση ενός οχήματος, εμφανίζεται το φαινόμενο της μεταφοράς βάρους.

 

Αν υποθέσουμε ότι και οι τέσσερις τροχοί μοιράζονται το ίδιο βάρος, από 25%, η 50% στον κάθε άξονα, ανάλογα με την κλίση του εδάφους, ο πίσω άξονας θα βαρύνει λιγότερο η περισσότερο και ο εμπρός θα ελαφρύνει.

 

Συνεπώς, αν σε ένα αυτοκίνητο η μηχανή ήταν πίσω και η κίνηση μπροστά, με την μεταφορά βάρους κατά την ανάβαση, οι κινητήριοι τροχοί θα αλάφραιναν τόσο πολύ  που θα ήταν αδύνατον το όχημα να συνεχίσει την πορεία προς τα εμπρός.

 

Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που δεν κατασκευάστηκε ποτέ έτσι ένα όχημα.

 

Πάμε τώρα να δούμε πως αυτό το φαινόμενο επηρεάζει τα τετρακίνητα οχήματα, αυτά που είναι εφοδιασμένα με το παλιό σύστημα SYNCRO και πως εκείνα που έχουν HALDEX.

 

H μαμά VW συλλαμβάνεται..."ένοχη" υποταγής στην τεχνολογία για την τεχνολογία!

 

Ξέρει πως το νέο σύστημα πάσχει από ανεπάρκειες και ακολουθεί την πεπατημένη της εξέλιξης κατά την διάρκεια του...πολέμου, και όχι πριν, για προφανείς οικονομοτεχνικούς λόγους.

 

 

(Ωχ, θα μου κόψει τα ανταλλακτικά...).

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Τώρα θα μου πεις, ποιες ανεπάρκειες και πως αποδεικνύεται πως το ξέρει και όμως το πουλάει έτσι;

 

Και τελικά το SYNCRO είναι καλύτερο, πως, πότε  και γιατί;

 

Ας τα δούμε με την σειρά.

 

1)Ανεπάρκεια

 

Σε VOLVO, (το ίδιο χρησιμοποιούν.)

Και το γνωστό με το Τ5, σε περίπτωση που κάποιος δεν το πρόσεξε.

 

http://s361.photobucket.com/user/hellenic_vanagon/media/t3vst5.mp4.html

 

 

 

Και παρεμφερή.

 

Με ΦΩΤΕΙΝΉ  εξαίρεση το SUBARU που τα καταφέρνει, (αλλά είναι και SUBARU DEALER το video), περίπου το ίδιο πρόβλημα.

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Eίναι φανερό πως δεν μπορεί να μεταφερθεί αρκετή ροπή, από το HALDEX και παρόμοια ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα, ώστε οι πίσω τροχοί, στους οποίους έχει πέσει το μεγαλύτερο βάρος, με βάση το προαναφερόμενο φαινόμενο μεταφοράς βάρους, να κινήσουν το αυτοκίνητο.
 
Η σύνδεση τους με τον κινητήρα, δεν είναι ποτέ 100%, τα συστήματα αυτά δεν είναι αρκετά ισχυρά.
 
Οι πίσω τροχοί, που καλούνται να αναλάβουν το κύριο βάρος της προώθησης, ακινητοποιούνται από μία κατάσταση πατιναρίσματος, ολίσθησης του συστήματος μεταφοράς ροπής.
 
Στο t3, (είπαμε οπτικό πρίσμα του συγκεκριμένου νήματος), οι πίσω τροχοί είναι πανίσχυροι, μεταφέρουν την βασική κίνηση, συνδέονται, μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων, με γρανάζια και πιέζονται διαρκώς από το βάρος του κινητήρα που, βρισκόμενος πάνω και πίσω από αυτούς, λειτουργεί σαν μοχλός πίεσης.
 
Όσο μεγαλύτερη είναι η κλίση,τόσο μεγαλύτερη η μεταφορά βάρους, τόσο καλύτερη πρόσφυση και προώθηση εξασφαλίζουν, και φυσικά, συνεπικουρούνται από τους μπροστινούς.
 

Τ3: H μετάδοση κίνησης πίσω και μπλοκέ

Syncro25Years_12.jpg

 

Για δείτε:



 

Αυτό εννοούσε ο # 2 Αμερικανός Syncroναύτης, ιδιοκτήτης και TOUAREG, σε προηγούμενα post, όταν έλεγε:

 

"Lesson 2: locking a diff with an engine hanging off the rear is way more effective than locking the diff sitting under an empty pickup bed."

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

αν βαλεις τζιπακια?λαντροβερ-τουοτα landcruser?τα καθαρα τζιπακια,...ουτε αυτα τα καταφερνουν?

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

αν βαλεις τζιπακια?λαντροβερ-τουοτα landcruser?τα καθαρα τζιπακια,...ουτε αυτα τα καταφερνουν?

Αυτά σίγουρα τα καταφέρνουν.

 

Πάντως, δες και τα συγκριτικά βιντεάκια  που έχω παραθέσει, σε προηγούμενα,  με LAND ROVER DISCOVERY, καθώς και τι λέει ένας LANDY για το SYNCRO.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=LC5ld79joIA

αυτα δεν τα κανει ομως τα δικα μας....


http://www.youtube.com/watch?v=UGWp8R-IqoE


τα ειδα και σε σχεση με τα καινουργια suv ειναι καλυτερο το τ3 αλλα με τα jeep τα καθαρα ειναι ισο..οχι καλυτερο

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=LC5ld79joIA

αυτα δεν τα κανει ομως τα δικα μας....

http://www.youtube.com/watch?v=UGWp8R-IqoE

τα ειδα και σε σχεση με τα καινουργια suv ειναι καλυτερο το τ3 αλλα με τα jeep τα καθαρα ειναι ισο..οχι καλυτερο

 

Χιονούλη πας σε αλλού το θέμα τώρα, απλά ρώτησα εγώ την διαφορά του HALDEX που αυτό το σύστημα δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο πιστεύω :)

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

http://www.youtube.com/watch?v=LC5ld79joIA

αυτα δεν τα κανει ομως τα δικα μας....

http://www.youtube.com/watch?v=UGWp8R-IqoE

τα ειδα και σε σχεση με τα καινουργια suv ειναι καλυτερο το τ3 αλλα με τα jeep τα καθαρα ειναι ισο..οχι καλυτερο

Αδιάβαστο σε βρίσκω!

 

Τέλος πάντων...

 

Στο πρώτο που έβαλες, το πέρασμα δεν είναι καλό...Το αυτοκίνητο είναι μπροστόβαρο και γέμισε νερά!

 

Για δες στυλάτο πέρασμα SYNCRO, με μοίρασμα βάρους 50/50

 

Το δεύτερο είναι διαφημιστικό!

 

Η αλήθεια δεν είναι, ακριβώς, έτσι...

 

Σε λίγο...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Kαι μιας και στο τέλος του άρθρου του, αναφέρεται στην STEYR-PUCH, Αυστριακό κατασκευαστή αυτού του εκπληκτικού συστήματος μετάδοσης του SYNCRO, που τα κάνει όλα να φαίνονται απλά,

 

_steyr_puch.jpg

 

να πούμε πως στο πλάϊ εμπρός αριστερά, υπάρχει αυτό το έμβλημα:

 

PORNSTARSYNCRO-1_zps390c71fe.jpg

 

με συγχωρείτε...

 

θέλω να πω...

 

αυτό το έμβλημα:

 

normal_87_img_1391puchedition.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Χαχα δεν πιάνεσε Vanagon! Σε πάω! Τελικά δεν μας είπες όμως. Θα έπερνες κάτι νέο σε haldex? εγώ πάντος λέω να ψάξω κανένα Τ3! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Μην βιάζεσαι!

 

Κάτσε να ακούσεις πρώτα τα περί HALDEX ολοκληρωμένα.

 

 

Έπειτα, για να γίνεις καπετάνιος στο πλοίο, η έστω, απλός SYNCROναύτης, θα πρέπει να το λέει η περδικούλα σου, δεν είναι τόσο απλό!

 

Όμως, αν προσέξεις ότι πρέπει, μετά...πλέεις ελεύθερα σε όλο τον πλανήτη:

 

SYNCROναύτες του νερού

EpsilonIotaPiAlphaMuEpsilonKappaOmicronL

 

 

 

 

 

 

SYNCROναύτες της στεριάς.

 

SYNCRO MUTRUCKS KAWASAKI C-14

 

Kawasaki-C-14--tracks-dominator-track-ki

 

886350_zps94176f4c.jpg

 

 

Η σηκώνεις παντιέρα και γίνεσαι 

 

ΠΕΡΙΠΟΛΟΣ ΑΜΜΟΥ

CUTDOWNONTHEBEACH_zps6235a9a2.jpg

 

 

 

Πάντως, αν όλα αυτά σε φοβίζουν μπορείς να γίνεις, λίγο πιο λαϊκά, ο καντινιέρης που πάει offroad!

02_blauer_Verkaufswagen_16_syncro_f_zps3

 

 

Η ταξιτζής με ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες! (Και ύστερα σου λέει: "έχει αξεσουάρ;")

autowpru_volkswagen_t3_taxi_1_zps8cd8851

 

 

 

H, δασοφύλακας με στυλ

 

SYNCRO JUGDWAGEN

vanagon_hunter_zps47457bae.jpg[/

 

 

 

Μπορείς, ακόμα, να αναλαμβάνεις χωματουργικές εργασίες

 

vanagon_dumptruck_zps093b870b.jpg

 

Η...σχολικές εργασίες

vanagon_schulbus_zpse11eecc4.jpg

 

 

Η εκχιονιστικές και χιονοβατικές εργασίες

vanagon_snowplow_zpsc98c5f1d.jpg

 

E.jpg

 

eb0978d0.jpg

 

 

Πυροσβεστικές εργασίες

hagen201_zps62ab2fdf.jpg

 

Αγροτικές...

autowpru_volkswagen_t3_transporter_syncr

 

Να κυνηγάς τους αυθάδεις...

NONEEDFORFEAR.jpg

 

Απλά να μαζεύεις βραβεία σε εκθέσεις

 

"BIGYELLAR" Τρεις φορές βραβευμένο camper

BIGYELLAR-1.jpg

 

 

Nα ξεκολάς Αμερικάνικες χαρχούτες από την λάσπη

eea30c0a.jpg

 

Αλλά και να τιμωρείς

 

 

 

 

Eικόνες από το Ελληνικό πρωτάθλημα trial 1993, 1oς Ραφτόπουλος με SYNCRO.

 

(To μυωπικό marketing της εποχής , έχει ανακατέψει τα σπουδαία με διάφορες αηδίες. Τέλος πάντων...).

 

 

Kανένα άλλο αυτοκίνητο, ποτέ, στην ιστορία του αυτοκινήτου...

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Ο πατέρας μου έχει το caddy πρώτης γενιάς!1.6 καρμπυρατεράτος, βενζίνη με 4άρι σασμάν και μπροστινή κίνηση!Τώρα βέβαια έχει στην πλάτη του πάνω απο 300000 χιλιόμετρα αλλά στα νίατα του έβγαινε εκεί που κολλούσαν πολλά τετρακίνητα λόγω κοντού σασμάν και στενού μεταξονίου....Δεν είχε κολλήσει ποτέ εκτός δρόμου και πάντα φορωμένο τους χειμώνες με τελάρα μιας κ έχουμε ελαιοπερίβολα.Πέρυσι πήραμε το D-max σε 4Χ4 αλλά δεν λέει να παραδώσει πινακίδες από το caddy.Μαζί θα γεράσουν.Πίνει νερό στο όνομά του και ας βροντοκοπούν τα ωστήρια!

https://www.google.gr/search?q=vw+caddy&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YzanUp6RH4mthQeMnYGQBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=698#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Lq-tBSOxxwdmHM%3A%3BtUsU2yw0Q9nPfM%3Bhttp%253A%252F%252Ffarm9.staticflickr.com%252F8147%252F7584746154_8e8f808ba7_o.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.flickr.com%252Fphotos%252Fphil-hamilton%252F7584746154%252F%3B2039%3B1532

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ο πατέρας μου έχει το caddy πρώτης γενιάς!1.6 καρμπυρατεράτος, βενζίνη με 4άρι σασμάν και μπροστινή κίνηση!Τώρα βέβαια έχει στην πλάτη του πάνω απο 300000 χιλιόμετρα αλλά στα νίατα του έβγαινε εκεί που κολλούσαν πολλά τετρακίνητα λόγω κοντού σασμάν και στενού μεταξονίου....Δεν είχε κολλήσει ποτέ εκτός δρόμου και πάντα φορωμένο τους χειμώνες με τελάρα μιας κ έχουμε ελαιοπερίβολα.Πέρυσι πήραμε το D-max σε 4Χ4 αλλά δεν λέει να παραδώσει πινακίδες από το caddy.Μαζί θα γεράσουν.Πίνει νερό στο όνομά του και ας βροντοκοπούν τα ωστήρια!

https://www.google.gr/search?q=vw+caddy&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YzanUp6RH4mthQeMnYGQBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=698#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Lq-tBSOxxwdmHM%3A%3BtUsU2yw0Q9nPfM%3Bhttp%253A%252F%252Ffarm9.staticflickr.com%252F8147%252F7584746154_8e8f808ba7_o.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.flickr.com%252Fphotos%252Fphil-hamilton%252F7584746154%252F%3B2039%3B1532

Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το Caddy, αφού GOLF 1 σε επαγγελματική έκδοση είναι.

 

Θεωρώ όμως ότι δεν είχε θέση στην παρουσίαση που έκανε η KARENTA για το SYNCRO και τον πρωταθλητή της με αυτό.

 

Από την άλλη η ίδια η μαμά το κοίταζε...στραβά το δημιούργημα της, και δεν είχε κατανοήσει απόλυτα ούτε η ίδια την σημασία του, οπότε...

Link to comment
Share on other sites

hellenic vanagon μου εφτιαξες τη μερα,αποθημενο μου ειναι ενα Τ3 SUNCRO 112ps σε αυτο το μπλε χρωμα το μεταλικο,μιας και το δικο μου ειναι μοντελο του 82 αεροψυκτο το οποιο εγινε υδροψυκτο με subaru ΕΑ82. 

Ψαχνομαι να φερω ενα απο εξω (γερμανια) εχεις καμια πληροφορια

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

hellenic vanagon μου εφτιαξες τη μερα,αποθημενο μου ειναι ενα Τ3 SUNCRO 112ps σε αυτο το μπλε χρωμα το μεταλικο,μιας και το δικο μου ειναι μοντελο του 82 αεροψυκτο το οποιο εγινε υδροψυκτο με subaru ΕΑ82. 

Ψαχνομαι να φερω ενα απο εξω (γερμανια) εχεις καμια πληροφορια

Δυστυχώς!

 

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως η διαφορά από το 2wd στο 4wd είναι τεράαααααααααααστια!

 

Πρόσεξε την καλή κατάσταση βέβαια, αλλά και να έχει οπωσδήποτε και εμπρός και πίσω μπλοκέ και μην ακούσεις κανένα άσχετο που θα σου πει πως δεν χρειάζονται και τα δύο.

 

Αν μπορείς να το πάρεις επιβατικό, άλλη μία τεράαααααααστια διαφορά.

 

Χωρίς υδραυλικό τιμόνι όχι.

 

Χωρίς ΑΒS εξαρτάται.

 

Αλλαγή κινητήρα την έχεις σίγουρη. (Και ο 112, πατάτα είναι).

 

Κράτα επαφή να δεις ένα κιτάκι που θα παρουσιάσω, κάποια στιγμή,  και προτείνω ως απαραίτητο για ένα SYNCRO, (προφυλακτήρες, ελαστικά, κ.α.).

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να χω ένα Syncro στη γειτονιά μου και δεν το χω πάρει είδηση!Θα επανέρθω με φώτο μιας και ο ιδιοκτήτης το κινεί μια στο τόσο

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Πρέπει να χω ένα Syncro στη γειτονιά μου και δεν το χω πάρει είδηση!Θα επανέρθω με φώτο μιας και ο ιδιοκτήτης το κινεί μια στο τόσο

Άσε που μπορεί να μην το ξέρει ούτε ο ίδιος....

Link to comment
Share on other sites

Vanagon παρε να γουστάρεις αν και δεν πρέπει να ναι syncro!Πίσω δίλιτρο γράφει ότι είναι μόνο

 

http://s1362.photobucket.com/user/sakhas86/media/DSCN0348_zps20cdfaa7.jpg.html

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Vanagon παρε να γουστάρεις αν και δεν πρέπει να ναι syncro!Πίσω δίλιτρο γράφει ότι είναι μόνο

 

http://s1362.photobucket.com/user/sakhas86/media/DSCN0348_zps20cdfaa7.jpg.html

Μαϊμού σήμα είναι. Το υδρόψυκτο το Τ3 δεν βγήκε ποτέ σε δίλιτρη έκδοση.

 

Οι Γερμανικές εκδόσεις βενζίνης, στην Ελλάδα, ήταν η 1,9 η 2,1.

 

To syncro έχει δεξιά πίσω την τάπα βενζίνης ενώ το δικίνητο μπροστά.

 

Επίσης φαίνεται και από το υπερυψωμένο αμάξωμα, (εκτός από τα σχετικά διακριτικά).

 

Εδώ π.χ., βλέπουμε ένα του O.T.E. με εργάτη και, (μάλλον), εργοστασιακή σχάρα

 

Από τον μεγάλο στόλο που είχε ο Ο.Τ.Ε., η παραλλαγή κλειστού φορτηγού 1 τόνου.

ote_zps8ec10615.jpg

 

 

Όπως παρουσιαζόταν το κλειστό φορτηγό σε μπροσούρες της εποχής.

SYNCROVAN.jpg

 

Ελληνική εισαγωγή

8b51d44f.jpg

 

Πως το βλέπουν  στο Αμέρικα

1-15.jpg

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.