Jump to content
pargyrak

Passat Cc 3.6 Owners Manual

Recommended Posts

Μόλις αγόρασα ένα μεταχειρισμένο passat cc 3.6 DSG 4motion του 2008 με όλα τα πιθανά έξτρα επάνω Front Assist, Lane Assist, ACC κλπ κλπ.

 

Δυστυχώς το εγχειρίδιο είναι στα Σέρβικα, μεταφρασμένο προφανώς από Γερμανικά από κάποιον που δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα.

 

Έχει κανείς Ελληνικό ή Αγγλικό σε ηλεκτρονική μορφή;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι καλό ταξιδο. Ότι απορία έχεις για το αμάξι ρώτα. Θα ψάξω για ηλεκτρονική μορφή.

Πόσα χλμ έχει το αμάξι πόσο το πήρες και από που?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! Έχει 43500χλμ (τσεκαρισμένο με VCDS). Το πήρα από Σερβία 20,000 (δεν ζω ελλάδα οπότε δεν έχω θέμα με πινακίδες κλπ) 

Αν μπορέσεις να το βρεις θα με βοηθήσεις πολύ.

 

Ειδικά για να σετάρω το front assist με το ACC και το Lane assist. Δεν παίζουμε με αυτά :) Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει το park assist δεν ξέρω κατά πόσο το εμπιστεύομαι :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! Έχει 43500χλμ (τσεκαρισμένο με VCDS). Το πήρα από Σερβία 20,000 (δεν ζω ελλάδα οπότε δεν έχω θέμα με πινακίδες κλπ) 

Αν μπορέσεις να το βρεις θα με βοηθήσεις πολύ.

 

Ειδικά για να σετάρω το front assist με το ACC και το Lane assist. Δεν παίζουμε με αυτά :) Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει το park assist δεν ξέρω κατά πόσο το εμπιστεύομαι :)

Κοίτα για να μην βασανιζεσαι. Μπες στο YouTube και πάτα passat cc lane assist θα σε βγάλει βίντεο που εξηγεί ακριβώς πως το ενεργοποιης. Το ίδιο και για όλα τα άλλα. Park assist έχω και εγώ. Όταν το ενεργοποιης ανιχνευη από την δεξιά πλευρά αν θέλεις να ανιχνεύσει από αριστερά βγάζεις αριστερό φλας. Δες τα στο YouTube θα σου λυθούν όλες οι απορίες.

Και εγώ του χρόνου θα το αλλάξω το δικό μου με ποιο μεγάλο. Ένα ακόμα από τα καλά να μένεις στο εξωτερικό...;)

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα εδώ Βοσνία είναι ότι η αντιπροσωπεία αλλάζει και έχουν θέμα με τα ανατλλακτικά  οπότε με βλέπω Ελλάδα για Σερβις αν και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά 3.6 :).

 

 

Είδα το park assist στο youtube πριν 2-3 μέρες, θα κοιτάξω για τα υπόλοιπα μόλις βρω χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα εδώ Βοσνία είναι ότι η αντιπροσωπεία αλλάζει και έχουν θέμα με τα ανατλλακτικά  οπότε με βλέπω Ελλάδα για Σερβις αν και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά 3.6 :).

 

 

Είδα το park assist στο youtube πριν 2-3 μέρες, θα κοιτάξω για τα υπόλοιπα μόλις βρω χρόνο.

Το σέρβις μπορείς να το κάνεις οπουδήποτε. Λάδια φίλτρα μπουζί . Αυτά τα παίρνεις και από αλλού. Τα τακάκια σε πάνε και 100.000χλμ και βάλε ανάλογα την χρήση. Εγώ έχω 90.000χλμ και ακόμα έχουν χωμι. Δεν έχει πολύπλοκο σέρβις το 3.6. 2 μπουζί παραπάνω και ποιο πολύ λάδι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχουν μπουζί :) Είναι διαφορετικά από τα 1.8, 2.0 και μου είπαν θα φέρουν σε 10 μέρες... 30 Ευρώ το ένα :(

30€ το 1;;;;; Τι είναι για aventador;

Άμα θέλεις να μην σε πιάσουν κάνεις το απλό. Βγάζεις το 1 που φοράει η ψάχνεις σε φόρουμ να μάθεις τι μπουζί φοράει το αμάξι σου και τα βρίσκεις στο ίντερνετ δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Ιριδίου.... Τέλος πάντων τελείωσε με το σερβις έκανα και 2-3.000 χλμ. Αν εξαιρέσεις την ατανάλωση μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο μου άρσε πολύ. Μέσα στην πόλη βέβαια δεν το πολυκουνάω οπότε μια χαρά είναι... Την επόμενη φορά που θα κατέβω θεσσαλονίκη θα κάνω μια αναβάθμιση κινητήρα κιβώτιο στη unitronic... Να πάμε στα 320 άλογα αλλά πάλι μετά το Leon2 που είχα (400 άλογα και ελαφρύτερο) δεν θα μου φανεί γρήγορο...

Link to comment
Share on other sites

http://www.unitronic-chipped.com/ecu-tuning/Volkswagen-Passat-CC-36l-FSI-2009-2010-280hp-stage1

Δεν θα πάρει πολύ αύξηση. Άλλο το 2.0TFSI. Μόνο άμα το κάνεις Turbo θα δεις μεγάλη βελτίωση.

Link to comment
Share on other sites

Θα πάρει το πολύ 20 άλογα αλλά δεν πειράζει αρκετά είναι. Προτιμώ εδώ με τα χιόνια και τους δρόμους γυαλί 4κίνηση για αυτό πήρα το 3.6 και όχι το μπροστοκίνητο 2.0T

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες. Η τετρακίνηση χρειάζεται όταν είσαι σε χώρα με χάλια δρόμους.

Εδώ Γερμανία βγαίνουν καθαρίζουν τους δρόμους και η ποιότητα ασφάλτου σε σχέση με την Ελλάδα είναι σε άλλο επίπεδο.

Το cc στην μεγάλη του έκδοση έπρεπε να φοράει τον 3.0 tfsi 333ps όπως το Audi S4. Με αναβάθμιση πρώτου σταδίου 415 ps με το καλημέρα.Τοτε θα μιλούσαμε για μια μεγάλη ναυαρχίδα της VW. Η επιλογές όμως της VW σε μοτέρ δεν ήταν και οι καλύτερες σε σχέση με την Audi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.