sakasgolf Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 θα ήθελα να ρωτήσω για γνώμες και λύσεις για σφυρήλατο μοτέρ.....έχω ένα golf mk4 gti και θέλω να το κάνω σφυρήλατο άλλα έχω δει και έχω διαβάσει τόσα πολλά για το θέμα αυτό.....πολλοί λένε ότι τα σφυρήλατα κροταλίζουν καίνε λάδι και κρατάνε περίπου 40000 κμ......άλλοι λένε ότι παίζει ρόλο ο τόρνος που στο φτιάχνει και ο μηχανικός που τα τοποθετεί.....έχω καταλήξει νομίζω σε πιστόνια je μπιέλες IE κουζινέτα ACL βίδες arp2000.....θα ήθελα γνώμες για μηχανικό στη Θεσσαλονίκη ...όλες οι απόψεις και οι προτάσεις δεκτές... Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Πιστόνια Όχι je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakasgolf Posted December 15, 2013 Author Report Share Posted December 15, 2013 Γιατί το λες αυτό έχω φιλαράκι που τα φοράει εδώ και 4.5 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 θα ήθελα να ρωτήσω για γνώμες και λύσεις για σφυρήλατο μοτέρ.....έχω ένα golf mk4 gti και θέλω να το κάνω σφυρήλατο άλλα έχω δει και έχω διαβάσει τόσα πολλά για το θέμα αυτό.....πολλοί λένε ότι τα σφυρήλατα κροταλίζουν καίνε λάδι και κρατάνε περίπου 40000 κμ......άλλοι λένε ότι παίζει ρόλο ο τόρνος που στο φτιάχνει και ο μηχανικός που τα τοποθετεί.....έχω καταλήξει νομίζω σε πιστόνια je μπιέλες IE κουζινέτα ACL βίδες arp2000.....θα ήθελα γνώμες για μηχανικό στη Θεσσαλονίκη ...όλες οι απόψεις και οι προτάσεις δεκτές... Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, Νομιζω οτι εισαι σε λαθος δρομο φιλε μου.Πιστευεις οτι θα βρεις απο εδω μεσα τα υλικα εκεινα που θα σου κανουνε το μοτερ αθανατο?Αντε και σου λεει καποιος τι ειναι το καλητερο.Αν ο μαστορας δεν τα βαλει σωστα και παρεις το μοτερ στα χερια τι κανεις μετα?Ασε που ο καθενας μας εχει διαφορετικο τροπο οδηγισης και συμ[εριφορας επανω στο αυτοκινητο και αυτο απο μονο του τα λεει ολλα,οσον αφορα την αντοχη που θα εχει το μοτερ σου. Αποψη μου ειναι να δεις και να κανεις βολτα με παρομοιο αμαξι σαν το δικο σου και κατοπιν αφου βρεις τον ''καλητερο'' μαστορα να σου εγγυηθει εκεινος για τα 50-70-100.000 χλμ που θα κρατησει το μοτερ.Βαλτον να σου υπογραψη και εγγυηση(χλωμο το βλεπω αυτο αλλα που ξερεις καμια φορα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 λοιπον θεσσαλονικη...πας στο πορφυρη και του λες να σου εξηγησει τι επιλογες εχεις για αυτο το μοτερ και κοστολογια.ειναι προτιμοτερο να βαλεις τον μηχανικο σου να ασχοληθει το μοτερ σου μιας και θα εχει κανει δεκαδες και θα ξερει που πως και τι και θα σου φερει τα πραγματα με τιμες συνεργειου και οχι εμποριου...και θα εχεις και καποιον που θα το επιμεληθει απτην αρχη και θα ξερει που πονα και αν πονα σε καποιο σημειο μιας και αυτος θα το ανοιξει και θα δει σε τι κατασταση ειναι...για μενα αυτος ειναι ενας απτους κορυφαιους που εχει η θεσσαλονικη και ειναι αξιοπιστος απλα να εισαι σωστος αμα κανεις μια τετοια κινηση,ετοιμασου για χρηματα στα κλασσικα μπιελες,βαλβιδες,πιστονια,ελατηρια βαλβιδων,βιδες και στα εχτρα καθαρισμο εισαγωγης,πλαναρισμα-ροικη εξελιξη στο καπακι και στην εισαγωγη και αλλες αμαρτιες που μπορει να βγουν οταν ανοικτει το μοτερ.. παμε στα μετα....αφου εχεις φτιαξει το μοτερ το θεμα μας ειναι το σασμαν...μπορει να διαχειριστει την δυναμη την επιπλεον το σασμαν η θελουμε ενισχυση και εκει και αλλα χρηματα....εχετο στο νου σου μιας και οσοι τα εφτιαξαν σφυρηλατα ενισχυσαν και τα σασμαν για να μην πατιναρουν... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakasgolf Posted December 16, 2013 Author Report Share Posted December 16, 2013 ξέρω ότι τν μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο μηχανικός και το πως θα περαστούν τα πράματα και αυτό είναι που ψάχνω πιο πολύ.....το θέμα μπιέλες πιστόνια πάει σε δεύτερη μοίρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 παντως το κροταλισμα ισχυει γιατι το ξερω προσωπικα,2 βδομαδες με σφυρι ειμαι πλεον.και κανει ετσι λογω ποιο σκληρων ελατηριων κτλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 25, 2013 Report Share Posted December 25, 2013 Τα σφυρήλατα βγάζουν λιγότερα καν απο τα μαμα λενε πολλοί ισχύει ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 25, 2013 Report Share Posted December 25, 2013 Τα σφυρήλατα βγάζουν λιγότερα καν απο τα μαμα λενε πολλοί ισχύει ; ρε φιλε ποιος λεει τετοιες παπαριες?υποτιθεται οτι το κανεις σφυριλατο για να μπορεσεις να ανεβασεις πιεση στον θεο και να βγαλεις πολλα αλογα και με ασφαλεια.ενα μαμα μοτερ αν το σκασεις 2,5bar πιεση θα δεις τα εμβολα να γινονται αλοιφη και τις μπιελες να εκτοξεβονται σαν πυραυλος στο διαστημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 25, 2013 Report Share Posted December 25, 2013 Νομιζω πως λεει για την "μαγιονεζα" ο Πανος.. Τα ιδια βγαζουν πανο..(αν λες γιαυτο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 (edited) Λεω οτι αντέχουν λιγότερα χιλιάδες km !!!!!στην ίδια πιεση αυτη που εχει το απλο προγραμμα οχι την μεγάλη τη καινούργια !!με λίγα λόγια λιγότερη διαρκεια ζωης ! Edited December 28, 2013 by Playmaker 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 εχεις παραδειγμα για αυτα που λες γιατι εγω πιστευω οτι θα πεθανω πρωτος εγω και μετα το μοτερ του γκολφ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 εχεις παραδειγμα για αυτα που λες γιατι εγω πιστευω οτι θα πεθανω πρωτος εγω και μετα το μοτερ του γκολφ... Χτύπα ξύλο ρε κάπταιν τι είναι αυτά που λες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 λεω οτι το σφυρακι θα ζησει αλλα 50 χρονια τουλαχιστον...δηλαδη!!! σαν κοτετσι αλλα θα ζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 (edited) Τα σφυρήλατα θέλουν αλλαγή ελατηριων κάθε 20000χλμ αλλιώς σαπούνιαζουν τα λάδια,έχεις κροταλισμα,τραχιά λειτουργία!τα σφυρια τα βάζεις για μεγαλύτερες πιέσεις αλλά όπως κάθε "Motorsport" κομμάτι πρέπει να ανοίγεται και να συντηρείται. Αλλιώς αρχίζουν τα μάστορα να λένε κρόταλαζει γιατί ειναι σφυρί,καίει λάδια γιατί έχει πολύ πίεση κλπ....!Sent from my iPad using Tapatalk παντως το κροταλισμα ισχυει γιατι το ξερω προσωπικα,2 βδομαδες με σφυρι ειμαι πλεον.και κανει ετσι λογω ποιο σκληρων ελατηριων κτλ...κανει έτσι λόγω μη σωστών ανοχων. Δες τα προηγούμενα πιστονια σου,μέτρα τα και θα δεις ότι δεν ειναι όλα ίδιου μεγέθους(διαφορες mm).Ο μηχανικός σου λες να το έκανε και ανάλογα να έβαλε τις ανάλογες ανοχές;έκανε ογκομετρηςη;ένα σωστό σφυρηλατο ειναι το ίδιο ήσυχο με το Μαμα!Sent from my iPad using Tapatalk Edited December 29, 2013 by fanicas 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 (edited) οχι βρε δεν ανοιξαμε εργαστηριο νασας για να κανουμε σφυριλατο το γκλοφακι...απλα τα αγορασαμε απο εταιρειες που τα πουλανε ετοιμα.....και ειμαι περιεργος εδω κανει της απρ το πεμπτο σταδιο ετσι του φιλου μου που οι αμερικανοι εχουν ριξει με τις σεσουλες χρημα στην μελετη των αυτοκινητων της..δεν θα κανει το δικο μου το?αρα καλα ειμαστε... Edited December 29, 2013 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Κάθε εταιρία παίρνει ένα πιστονι σαν πατρον και το αντιγράφει σε σφυρηλατο. Ξέρεις πόσους τύπους έχει το gti? δίνει λοιπόν ελατήρια που μπορούν να καλύψουν διάφορες ανοχές και περιμένουν ότι ο κάθε ´μαστρομητσος´ θα μετρήσει και ανάλογα θα πράξει. Εδώ βέβαια τα παίρνει από το κουτί και τα βάζει στον κύλινδρο. Στο κάτω κάτω της γραφής δικό του ειναι;αυτός θα πληρωθεί... Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Επειδη δεν γνωριζω, οταν θες να κανεις ενα μοτερ σφυριλατο, τα πιστονια τα ενυσχημενα δηλαδη τα παιρνουν και τα περνανε στον ηδη χρησημοποιημενο κυληνδρο χωρις να γινει καποιο ρεκτιφιε? οπως κανουν δηλαδη στην απλη αλαγη ελατηριων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 αναλογα τι ζητησεις...και τι πληρωσεις...οταν τα αλλαζεις ολα ειναι μεσα στο προγραμμα αυτα..μια λειανση...εγω δεν καταλαβαινω γιατι λεμε σφυρι ενα μοτερ οταν αλλαζουν μονο μπιελες και ολα τα αλλα ιδια παλι...σφυρι η τα αλλαζεις ολα η τιποτα κατε με..τι να το κανεις οταν αλλαζεις μπιελες και την παθεις απτο πιστονι που τσιγκουνευτηκες την αλλαγη πχ..μπορει να την πατησεις απο πολλα πραγμτα οταν δουλευεις μεγαλες πιεσεις σε ενα μοτερ για αυτο το ποιο σωστο ειναι η ολα στο ησυχο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakasgolf Posted December 30, 2013 Author Report Share Posted December 30, 2013 Εγώ που ρώτησα και πήγα σε 2-3 μηχανικούς μου τα έλεγαν όπως ήθελαν .....ένας μόνο με διαβεβαίωσε ότι δε θα κροταλίζει δε θα καεί λάδι και ότι δεν ισχύουν όλα αυτά για τα σφυρήλατα που λένε ότι αντέχουν 40.000κμ....όλα είναι θέμα ανοχών μου είπε αν τ κάνεις σωστά θα δουλεύει σα το μαμά χωρίς να κάνει το παραμικρό θόρυβο....σε σκέψεις μπήκα τώρα με αυτό που διάβασα με τα ελατήρια ότι θέλουν αλλαγή κάθε 20.000κμ περίπου όταν μπορέσω θα πάω να ξαναρωτήσω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Εγώ που ρώτησα και πήγα σε 2-3 μηχανικούς μου τα έλεγαν όπως ήθελαν .....ένας μόνο με διαβεβαίωσε ότι δε θα κροταλίζει δε θα καεί λάδι και ότι δεν ισχύουν όλα αυτά για τα σφυρήλατα που λένε ότι αντέχουν 40.000κμ....όλα είναι θέμα ανοχών μου είπε αν τ κάνεις σωστά θα δουλεύει σα το μαμά χωρίς να κάνει το παραμικρό θόρυβο....σε σκέψεις μπήκα τώρα με αυτό που διάβασα με τα ελατήρια ότι θέλουν αλλαγή κάθε 20.000κμ περίπου όταν μπορέσω θα πάω να ξαναρωτήσω..... το 1991 στην Αθηνα φτιαχθηκε ενα λευκο Σουζουκι swift gti (1.300 cc) με σφυρηλατες μπιελες- και πιστονια (μπομπε) εκκεντροφορους προγραμμα κτλ,ακομα και ο στροφαλος δεν την γλυτωσε και κατι ψιλα τα επαθε και αυτος.Το αμαξι αυτο ετρεχε σε αναβασεις και σιρκουι με κοντο σασμαν,ρολ μπαρ κτλ,δηλ ενα κανονικο αγωνιστικο αμαξι.Στον 13 αγωνα,σε μια στροφη που ειχε λαδια,την πειρε ευθεια και παει λεγοντας.Αγοραστικε απο εναν φιλο μου που το εκανε κανονικο αμαξι,δηλ εβαλε καθισματα και σασμαν κανονικο.Επι 10 χρονια και περιπου 200.000χλμ,το ΞΕΣΚΙΖΕ,του γαμησε τα ραματα για αμαξι με τον κοφτι να φθανει τις 8.000στρ καμια 50ρια φορες την ημερα και τελικα στα 240.000χλμ ρουφαγαι περιπου 500γρ λαδι στα 5.000χλμ. Μηχανικος που το εφτιαξε???? Κορβεσης Ν. Αυτα για τα σφυρια και τα καλεμια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 χααχααχα.Παραστατικότατος.Ιαπωνική αξιοπιστία και σωστός μάστορας.Το θέμα δεν είναι όμως αν θα αντέξουν τα πιστόνια η το μοτέρ,το θέμα είναι να βρείς εναν σωστό μάστορα.Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...