Jump to content
sakasgolf

Σφυρηλατο Μοτερ...

Recommended Posts

θα ήθελα να ρωτήσω για γνώμες και λύσεις για σφυρήλατο μοτέρ.....έχω ένα golf mk4 gti και θέλω να το κάνω σφυρήλατο άλλα έχω δει και έχω διαβάσει τόσα πολλά για το θέμα αυτό.....πολλοί λένε ότι τα σφυρήλατα κροταλίζουν καίνε λάδι και κρατάνε περίπου 40000 κμ......άλλοι λένε ότι παίζει ρόλο ο τόρνος που στο φτιάχνει και ο μηχανικός που τα τοποθετεί.....έχω καταλήξει νομίζω σε πιστόνια je μπιέλες IE κουζινέτα ACL βίδες arp2000.....θα ήθελα γνώμες για μηχανικό στη Θεσσαλονίκη ...όλες οι απόψεις και οι προτάσεις δεκτές...

 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, 

Link to comment
Share on other sites

θα ήθελα να ρωτήσω για γνώμες και λύσεις για σφυρήλατο μοτέρ.....έχω ένα golf mk4 gti και θέλω να το κάνω σφυρήλατο άλλα έχω δει και έχω διαβάσει τόσα πολλά για το θέμα αυτό.....πολλοί λένε ότι τα σφυρήλατα κροταλίζουν καίνε λάδι και κρατάνε περίπου 40000 κμ......άλλοι λένε ότι παίζει ρόλο ο τόρνος που στο φτιάχνει και ο μηχανικός που τα τοποθετεί.....έχω καταλήξει νομίζω σε πιστόνια je μπιέλες IE κουζινέτα ACL βίδες arp2000.....θα ήθελα γνώμες για μηχανικό στη Θεσσαλονίκη ...όλες οι απόψεις και οι προτάσεις δεκτές...

 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, 

Νομιζω οτι εισαι σε λαθος δρομο φιλε μου.Πιστευεις οτι θα βρεις απο εδω μεσα τα υλικα εκεινα που θα σου κανουνε το μοτερ αθανατο?Αντε και σου λεει καποιος τι ειναι το καλητερο.Αν ο μαστορας δεν τα βαλει σωστα και παρεις το μοτερ στα χερια τι κανεις μετα?Ασε που ο καθενας μας εχει διαφορετικο τροπο  οδηγισης και συμ[εριφορας επανω στο αυτοκινητο και αυτο απο μονο του τα λεει ολλα,οσον αφορα την αντοχη που θα εχει το μοτερ σου.

Αποψη μου ειναι να δεις και να κανεις βολτα με παρομοιο αμαξι σαν το δικο σου και κατοπιν αφου βρεις τον ''καλητερο'' μαστορα να σου εγγυηθει εκεινος για τα 50-70-100.000 χλμ που θα κρατησει το μοτερ.Βαλτον να σου υπογραψη και εγγυηση(χλωμο το βλεπω αυτο αλλα που ξερεις καμια φορα).

Link to comment
Share on other sites

λοιπον θεσσαλονικη...πας στο πορφυρη και του λες να σου εξηγησει τι επιλογες εχεις για αυτο το μοτερ και κοστολογια.ειναι προτιμοτερο να βαλεις τον μηχανικο σου να ασχοληθει το μοτερ σου μιας και θα εχει κανει δεκαδες και θα ξερει που πως και τι και θα σου φερει τα πραγματα με τιμες συνεργειου και οχι εμποριου...και θα εχεις και καποιον που θα το επιμεληθει απτην αρχη και θα ξερει που πονα και αν πονα σε καποιο σημειο μιας και αυτος θα το ανοιξει και θα δει σε τι κατασταση ειναι...για μενα αυτος ειναι ενας απτους κορυφαιους που εχει η θεσσαλονικη και ειναι αξιοπιστος απλα να εισαι σωστος αμα κανεις μια τετοια κινηση,ετοιμασου για χρηματα στα κλασσικα μπιελες,βαλβιδες,πιστονια,ελατηρια βαλβιδων,βιδες και στα εχτρα καθαρισμο εισαγωγης,πλαναρισμα-ροικη εξελιξη στο καπακι και στην εισαγωγη και αλλες αμαρτιες που μπορει να βγουν οταν ανοικτει το μοτερ..

παμε στα μετα....αφου εχεις φτιαξει το μοτερ το θεμα μας ειναι το σασμαν...μπορει να διαχειριστει την δυναμη την επιπλεον το σασμαν η θελουμε ενισχυση και εκει και αλλα χρηματα....εχετο στο νου σου μιας και οσοι τα εφτιαξαν σφυρηλατα ενισχυσαν και τα σασμαν για να μην πατιναρουν...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ξέρω ότι τν μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο μηχανικός και το πως θα περαστούν τα πράματα και αυτό είναι που ψάχνω πιο πολύ.....το θέμα μπιέλες πιστόνια πάει σε δεύτερη μοίρα....

Link to comment
Share on other sites

παντως το κροταλισμα ισχυει γιατι το ξερω προσωπικα,2 βδομαδες με σφυρι ειμαι πλεον.και κανει ετσι λογω ποιο σκληρων ελατηριων κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Τα σφυρήλατα βγάζουν λιγότερα καν απο τα μαμα λενε πολλοί ισχύει ;

ρε φιλε ποιος λεει τετοιες παπαριες?υποτιθεται οτι το κανεις σφυριλατο για να μπορεσεις να ανεβασεις πιεση στον θεο και να βγαλεις πολλα αλογα και με ασφαλεια.ενα μαμα μοτερ αν το σκασεις 2,5bar πιεση θα δεις τα εμβολα να γινονται αλοιφη και τις μπιελες να εκτοξεβονται σαν πυραυλος στο διαστημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λεω οτι αντέχουν λιγότερα χιλιάδες km !!!!!στην ίδια πιεση αυτη που εχει το απλο προγραμμα οχι την μεγάλη τη καινούργια !!με λίγα λόγια λιγότερη διαρκεια ζωης !

Edited by Playmaker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχεις παραδειγμα για αυτα που λες γιατι εγω πιστευω οτι θα πεθανω πρωτος εγω και μετα το μοτερ του γκολφ...

Link to comment
Share on other sites

εχεις παραδειγμα για αυτα που λες γιατι εγω πιστευω οτι θα πεθανω πρωτος εγω και μετα το μοτερ του γκολφ...

Χτύπα ξύλο ρε κάπταιν τι είναι αυτά που λες?? :homestar:

Link to comment
Share on other sites

λεω οτι το σφυρακι θα ζησει αλλα 50 χρονια τουλαχιστον...δηλαδη!!!


σαν κοτετσι αλλα θα ζει!

Link to comment
Share on other sites

Τα σφυρήλατα θέλουν αλλαγή ελατηριων κάθε 20000χλμ αλλιώς σαπούνιαζουν τα λάδια,έχεις κροταλισμα,τραχιά λειτουργία!τα σφυρια τα βάζεις για μεγαλύτερες πιέσεις αλλά όπως κάθε "Motorsport" κομμάτι πρέπει να ανοίγεται και να συντηρείται. Αλλιώς αρχίζουν τα μάστορα να λένε κρόταλαζει γιατί ειναι σφυρί,καίει λάδια γιατί έχει πολύ πίεση κλπ....!Sent from my iPad using Tapatalk

παντως το κροταλισμα ισχυει γιατι το ξερω προσωπικα,2 βδομαδες με σφυρι ειμαι πλεον.και κανει ετσι λογω ποιο σκληρων ελατηριων κτλ...
κανει έτσι λόγω μη σωστών ανοχων. Δες τα προηγούμενα πιστονια σου,μέτρα τα και θα δεις ότι δεν ειναι όλα ίδιου μεγέθους(διαφορες mm).Ο μηχανικός σου λες να το έκανε και ανάλογα να έβαλε τις ανάλογες ανοχές;έκανε ογκομετρηςη;ένα σωστό σφυρηλατο ειναι το ίδιο ήσυχο με το Μαμα!Sent from my iPad using Tapatalk Edited by fanicas
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

οχι βρε δεν ανοιξαμε εργαστηριο νασας για να κανουμε σφυριλατο το γκλοφακι...απλα τα αγορασαμε απο εταιρειες που τα πουλανε ετοιμα.....και ειμαι περιεργος εδω κανει της απρ το πεμπτο σταδιο ετσι του φιλου μου που οι αμερικανοι εχουν ριξει με τις σεσουλες χρημα στην μελετη των αυτοκινητων της..δεν θα κανει το δικο μου το?αρα καλα ειμαστε...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Κάθε εταιρία παίρνει ένα πιστονι σαν πατρον και το αντιγράφει σε σφυρηλατο. Ξέρεις πόσους τύπους έχει το gti? δίνει λοιπόν ελατήρια που μπορούν να καλύψουν διάφορες ανοχές και περιμένουν ότι ο κάθε ´μαστρομητσος´ θα μετρήσει και ανάλογα θα πράξει. Εδώ βέβαια τα παίρνει από το κουτί και τα βάζει στον κύλινδρο. Στο κάτω κάτω της γραφής δικό του ειναι;αυτός θα πληρωθεί...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν γνωριζω, οταν θες να κανεις ενα μοτερ σφυριλατο, τα πιστονια τα ενυσχημενα δηλαδη τα παιρνουν και τα περνανε στον ηδη χρησημοποιημενο κυληνδρο χωρις να γινει καποιο ρεκτιφιε? οπως κανουν δηλαδη στην απλη αλαγη ελατηριων?

Link to comment
Share on other sites

αναλογα τι ζητησεις...και τι πληρωσεις...οταν τα αλλαζεις ολα ειναι μεσα στο προγραμμα αυτα..μια λειανση...εγω δεν καταλαβαινω γιατι λεμε σφυρι ενα μοτερ οταν αλλαζουν μονο μπιελες και ολα τα αλλα ιδια παλι...σφυρι η τα αλλαζεις ολα η τιποτα κατε με..τι να το κανεις οταν αλλαζεις μπιελες και την παθεις απτο πιστονι που τσιγκουνευτηκες την αλλαγη πχ..μπορει να την πατησεις απο πολλα πραγμτα οταν δουλευεις μεγαλες πιεσεις σε ενα μοτερ για αυτο το ποιο σωστο ειναι η ολα στο ησυχο...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ρώτησα και πήγα σε 2-3 μηχανικούς μου τα έλεγαν όπως ήθελαν .....ένας μόνο με διαβεβαίωσε ότι δε θα κροταλίζει δε θα καεί λάδι και ότι δεν ισχύουν όλα αυτά για τα σφυρήλατα που λένε ότι αντέχουν 40.000κμ....όλα είναι θέμα ανοχών μου είπε αν τ κάνεις σωστά θα δουλεύει σα το μαμά χωρίς να κάνει το παραμικρό θόρυβο....σε σκέψεις μπήκα τώρα με αυτό που διάβασα με τα ελατήρια ότι θέλουν αλλαγή κάθε 20.000κμ περίπου όταν μπορέσω θα πάω να ξαναρωτήσω.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ρώτησα και πήγα σε 2-3 μηχανικούς μου τα έλεγαν όπως ήθελαν .....ένας μόνο με διαβεβαίωσε ότι δε θα κροταλίζει δε θα καεί λάδι και ότι δεν ισχύουν όλα αυτά για τα σφυρήλατα που λένε ότι αντέχουν 40.000κμ....όλα είναι θέμα ανοχών μου είπε αν τ κάνεις σωστά θα δουλεύει σα το μαμά χωρίς να κάνει το παραμικρό θόρυβο....σε σκέψεις μπήκα τώρα με αυτό που διάβασα με τα ελατήρια ότι θέλουν αλλαγή κάθε 20.000κμ περίπου όταν μπορέσω θα πάω να ξαναρωτήσω.....

το 1991 στην Αθηνα φτιαχθηκε ενα λευκο Σουζουκι swift gti (1.300 cc) με σφυρηλατες μπιελες- και πιστονια (μπομπε) εκκεντροφορους προγραμμα κτλ,ακομα και ο στροφαλος δεν την γλυτωσε και κατι ψιλα τα επαθε και αυτος.Το αμαξι αυτο ετρεχε σε αναβασεις και σιρκουι με κοντο σασμαν,ρολ μπαρ κτλ,δηλ ενα κανονικο αγωνιστικο αμαξι.Στον 13 αγωνα,σε μια στροφη που ειχε λαδια,την πειρε ευθεια και παει λεγοντας.Αγοραστικε απο εναν φιλο μου που το εκανε κανονικο αμαξι,δηλ εβαλε καθισματα και σασμαν κανονικο.Επι 10 χρονια και περιπου 200.000χλμ,το ΞΕΣΚΙΖΕ,του γαμησε τα ραματα για αμαξι με τον κοφτι να φθανει τις 8.000στρ καμια 50ρια φορες την ημερα και τελικα στα 240.000χλμ ρουφαγαι περιπου 500γρ λαδι στα 5.000χλμ.

 

Μηχανικος που το εφτιαξε????

 

Κορβεσης Ν.

 

Αυτα για τα σφυρια και τα καλεμια.

Link to comment
Share on other sites

χααχααχα.Παραστατικότατος.Ιαπωνική αξιοπιστία και σωστός μάστορας.Το θέμα δεν είναι όμως αν θα αντέξουν τα πιστόνια η το μοτέρ,το θέμα είναι να βρείς εναν σωστό μάστορα.Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.