Jump to content
MANGKAS_1113

Αλλαγη Ζαντων 17'' Με 225/45/17 Σε 15'' Ή 16''-Σωστη Ή Λάθος Κίνηση?

Recommended Posts

ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ GOLF Mk7 ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ. ΤΟ 1.6 TDI BLUEMOTION.

ΦΟΡΑΩ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΤΟΥ link:.....http://www.kunzmann.de/shop/en/wheels-golf7-volkswagen-5-doublespoke-rims-dijon-7x17-et49.htm

 

ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ......ΩΣΤΟΣΟ..ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΣΤ DRIVE ME 16 ΑΡΕΣ ΜΕ 205/55/16 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ''ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΝ'' ........... ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΛΟΙΠΟΝ  ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΜΕ 15'' Ή 16''. ΤΟ TRIP COMPUTER ME ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙ 5.9 lt/100km (650 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ 62 ΕΥΡΩ--1.42ΕΥΡΩ/ΛΙΤΡΟ ΓΙΑ V-POWER DIESEL)

 

 

ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ--ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ 15 ΑΡΕΣ Ή 16 ΑΡΕΣ --ΑΞΙΖΕΙ Ή ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΕΛΙΚΑ???

Edited by MANGKAS_1113
Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος ζήτησε την γνώμη μας, οπότε καλύτερα να βοηθήσουμε κ να μην κατακρίνουμε, καλώς ή κακώς έκανε μια επιλογή κ μετάνιωσε... Η γνώμη μου για το θέμα σου, αν μπορείς να πουλήσεις τις 17άρες στη τιμή των καινούριων θα είναι ιδανικό, με μικρότερες θα έχεις κατανάλωση όχι κατά πολύ μικρότερη, πιστεύω μέγιστη βελτίωση γύρω στο λίτρο... Εκτός από αυτό, πρέπει να σκεφτείς ότι τα ελαστικά για τις 17άρες είναι ακριβότερα (σε μερικές περιπτώσεις πολύ ακριβότερα) σε σύγκριση με τις μικρότερες... Να πω τέλος πως είναι πραγματικά πανέμορφες, αλλά αν είσαι διατεθειμένος να "κόψεις" λίγο από την αισθητική για οικονομία είναι καλή απόφαση.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με τις 16ρες σε αυτες τς διαστασεις περαν του οτι κερδιζεις σε πολλα οπως βαρος/καταναλωση/κραδασμους κερδιζεις κ στς αλλαγες οπου ειναι τ "φθηνοτερο" κ "εμπορικοτερο" νουμερο οποτε προχωρας αφοβα κατα τν γνωμη μου.. 
Το μονο ΙΣΩΣ αρνητικο ειναι οτι θα μεγαλωση ο θολος κ ΙΣΩΣ δν θα σαρεσει.. (πραγμα π λυνεται με ενα σετακι ελατηριων σαν "φθηνη λυση")

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας....το πήρα με 17 άρες γιατί στο χρώμα που το ήθελα...και για να προλάβω το όφελος απόσυρσης (1200Ευρώ) ερχόταν με αυτές...ζήτησα αλλαγή απευθείας από τον αντιπρόσωπο για να είναι απατητες και να μην χρεωθω παραπάνω αλλά μου είπε κατηγορηματικά ότι δέν γίνεται...έτσι με έγκυο γυναίκα ...πηγαίνω σαν κότα στους"υπέροχους" ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους !!!

ΔΕ ΝΟΜΊΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΥΤΉ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΝΑ ΜΠΟΡΈΣΩ ΝΑ ΠΟΥΛΉΣΩ ΖΑΝΤΟΛΑΣΙΧΑ 1390 + 470 ΟΎΤΕ ΓΙΑ ΠΛΆΚΑ ΚΟΝΤΆ ΣΤΑ 1300...Για να μπορέσω να αγοράσω τις 16άρες

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας....το πήρα με 17 άρες γιατί στο χρώμα που το ήθελα...και για να προλάβω το όφελος απόσυρσης (1200Ευρώ) ερχόταν με αυτές...ζήτησα αλλαγή απευθείας από τον αντιπρόσωπο για να είναι απατητες και να μην χρεωθω παραπάνω αλλά μου είπε κατηγορηματικά ότι δέν γίνεται...έτσι με έγκυο γυναίκα ...πηγαίνω σαν κότα στους"υπέροχους" ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους !!!

ΔΕ ΝΟΜΊΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΥΤΉ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΝΑ ΜΠΟΡΈΣΩ ΝΑ ΠΟΥΛΉΣΩ ΖΑΝΤΟΛΑΣΙΧΑ 1390 + 470 ΟΎΤΕ ΓΙΑ ΠΛΆΚΑ ΚΟΝΤΆ ΣΤΑ 1300...Για να μπορέσω να αγοράσω τις 16άρες

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Tότε η καλύτερη λύση είναι να βάλεις αγγελία για τράμπα με 16άρες.

Link to comment
Share on other sites

Πανε κ κανα βουλκανιζατερ να ρωτησεις αν θελει ανταλλαγη.. 
Παλιοτερα προ-κρισοι ετυχε σ φιλαρακι ν τ κανει..

Link to comment
Share on other sites

Tότε η καλύτερη λύση είναι να βάλεις αγγελία για τράμπα με 16άρες.

γιωργο βλεπω οτι εισαι ετοιμος για ανταλλαγη. στειλε στο φιλο καμια φωτο απ τις δικιες σου, σιγουρα θα του αρεσουν

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο και με τις δύο εκδόσεις ελαστικών (225-45-17 και 205-55-16), μπορώ να πω πως η 16" ζάντα είναι η μέση λύση για άνεση-κράτημα-καλή εμφάνιση. H 17" έχει ένα plus σε εμφάνιση, αλλά και αίσθηση λόγω χαμηλότερου προφίλ, αλλά νομίζω πως χάνει πολύ σε άνεση. Σε κράτημα δεν μπορώ να πω πως είδα κάποια διαφορά, και με τις δύο το κράτημα ήταν μια χαρά. Όπως και σε επιδόσεις, νομίζω ήταν πολύ μικρή η διαφορά. Η κατανάλωση λογικά με 16" είναι μικρότερη, αλλά δεν το πρόσεξα -να πω την αλήθεια- μιας και δεν οδηγούσα οικονομικά.

 

Προσωπικά θα επέλεγα την 17", αλλά είναι υποκειμενικό.

 

Σίγουρα πάντως μπορείς να βρεις κάποιον που έχει καινούργιο Golf 7 με 16" και θέλει να βάλει 17". Οπότε εν αναμονή!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και πάλι....περιμένω να τελειώσω το"στρώσιμο" να δω τι πραγματικά καίει με τον τρόπο που κανονικά οδηγώ και θα δούμε.....epa4ubyg.jpg

Αλλά όπως βλέπετε έιναι ποίημα με τις 17άρες και πραγματικά δέν μου πάει καρδιά να το "χαλασω"

Ίσως πάρω 15 άρες για χειμώνα και κρατήσω και αυτές για άνοιξη- καλοκαίρι!!

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ποση οικονομια περιμενεις να πετυχεις με μικροτερες ζαντες;

Θεωρω πως δεν θα ξεπερασει το 0.3l/100km σε σωζει αυτη η διαφορα;

Φιλικα παντα

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ποση οικονομια περιμενεις να πετυχεις με μικροτερες ζαντες;

Θεωρω πως δεν θα ξεπερασει το 0.3l/100km σε σωζει αυτη η διαφορα;

Φιλικα παντα

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

0,5λτ/100 μειωση να δει απο τα 5,9λτ που καιει τωρα, αυτο μεταφραζετε σε 87κμ παραπανω στο γεμισμα, σε € ειναι γυρω στα 7,2€ στο γεμισμα. στα 15000κμ ετησιος ειναι καπου 108€..... στο περιπου

Link to comment
Share on other sites

Ίσως πάρω 15 άρες για χειμώνα και κρατήσω και αυτές για άνοιξη- καλοκαίρι!!

 

Για ποιό λόγο να πάρεις άλλες για χειμώνα, αλλάζεται λάστιχα εσείς εκεί κάτω τον χειμώνα;;;

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια ερώτηση ήθελα να κάνω και εγώ.Δηλ να ξοδέψει χρήματα για μία ακόμη τετράδα ζαντολάστιχων με απώτερο σκοπό ποιόν;Να τις χρησιμοποιεί μερικούς μήνες το χρόνο;

Και ποιό το πραγματικό κέρδος από αυτή την κίνηση αφού θα έχει ήδη σκάσει πόσα χρήματα για το 2ο αυτό σετ;

Θα φθείρει 2 4άδες ελαστικών ταυτόχρονα που σημαίνει διπλάσιο κόστος αντικατάστασης ελαστικών όταν έρθει η ώρα, κούραση ή και έξοδα για την τράμπα 2 φορές το χρόνο κτλ.

Όλα τα παραπάνω ασφαλώς είναι η προσωπική μου γνώμη και τα αναφέρω πάντα καλοπροαίρετα :)

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Την ίδια ερώτηση ήθελα να κάνω και εγώ.Δηλ να ξοδέψει χρήματα για μία ακόμη τετράδα ζαντολάστιχων με απώτερο σκοπό ποιόν;Να τις χρησιμοποιεί μερικούς μήνες το χρόνο;

Και ποιό το πραγματικό κέρδος από αυτή την κίνηση αφού θα έχει ήδη σκάσει πόσα χρήματα για το 2ο αυτό σετ;

Θα φθείρει 2 4άδες ελαστικών ταυτόχρονα που σημαίνει διπλάσιο κόστος αντικατάστασης ελαστικών όταν έρθει η ώρα, κούραση ή και έξοδα για την τράμπα 2 φορές το χρόνο κτλ.

Όλα τα παραπάνω ασφαλώς είναι η προσωπική μου γνώμη και τα αναφέρω πάντα καλοπροαίρετα :)

Κοίταξε, στα μέρη μου, που έχουμε 5 μήνες τον χρόνο θερμοκρασίες μέχρι 5 βαθμούς Κελσίου με πολλά μείον κ χιόνι το μεγαλύτερο διάστημα από αυτό, αξίζει επειδή φοράμε στο ένα σετ χιονολάστιχα κ στο άλλο τα καλοκαιρινά κ κάνεις αλλαγές μόνος σου στο σπίτι σου όποτε χρειαστεί, χωρίς να επισκέπτεσαι βουλκανιζατέρ που συνήθως έχουν μεγάλη αναμονή, απλά το ρώτησα επειδή πρόσεξα ότι ο φίλος μένει Πελοπόννησο κ δεν νομίζω να φοράνε εκεί χιονολάστιχα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε συμφέρει πιστεύω η αλλαγή και θα σου πω τους λόγους.Καταρχήν δεν μπορείς να δεις ακόμα κατανάλωση αντικειμενικά γιατί "στρώνεις".Οπότε περίμενε να περάσουν κάποια χιλιόμετρα για να έχεις πιο σφαιρική άποψη.Κατά δεύτερον αν πας σε 16 θα κοιτάξεις να ρθει σε αντιστοιχία με τις υπάρχουσες 17 διαστάσεις άρα το λάστιχο θα είναι μεν 16άρι αλλά φαρδύτερο οπότε μην περιμένεις αλλαγή πρός τα κάτω γιατί μίσο λίτρο/100 δεν το θεωρώ μείωση.Συν ότι θα χαλάσεις και την εμφάνιση μιας και θα μεγαλώσει το κενό στο θόλο.

Μην ψάχνεσαι να το χαλάσεις είναι τόσο όμορφο...

Καλοτάξιδο κιόλας

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Με τις 16ρες σε αυτες τς διαστασεις περαν του οτι κερδιζεις σε πολλα οπως βαρος/καταναλωση/κραδασμους κερδιζεις κ στς αλλαγες οπου ειναι τ "φθηνοτερο" κ "εμπορικοτερο" νουμερο οποτε προχωρας αφοβα κατα τν γνωμη μου.. 

Το μονο ΙΣΩΣ αρνητικο ειναι οτι θα μεγαλωση ο θολος κ ΙΣΩΣ δν θα σαρεσει.. (πραγμα π λυνεται με ενα σετακι ελατηριων σαν "φθηνη λυση")

Εφόσον φοράει από μαμά 17αρες ζάντες το αυτοκίνητο φοράει ήδη σπορ ελατήρια χαμηλώματος και είναι 2-2,5 πόντους πιο χαμηλωμένο από το αντίστοιχο με τις 16αρες.

Τώρα για τον φίλο μας που τις φοράει προσωπική που άποψη είναι να τις κρατήσει. Εγώ που έχω το 7αρι το ACT με 16αρες ήδη ψάχνομαι για να βάλω 17αρες. 'Αμα θέλεις τις κάνουμε και ανταλλαγή...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα τις κρατήσω φίλε Μκ7...

Έχεις δίκιο για τα ελατήρια χαμηλωματος και τις ποιό σπόρ αναρτησεις!!Εσυ στο ACT φοράς τίς 16 άρες μαμά ή είχες επιλέξει άλλο μοντέλο ζαντών??κατανάλωση πάντως μακριά πολύ από το 3,8 που δίνει η εταιρεία...5,8 μικτα είμαι εγώ τώρα σε νορμάλ χρήση επαρχίας. Μέσα στην αθήνα δέν ξέρω τι θα έγραφε...

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα τις κρατήσω φίλε Μκ7...

Έχεις δίκιο για τα ελατήρια χαμηλωματος και τις ποιό σπόρ αναρτησεις!!Εσυ στο ACT φοράς τίς 16 άρες μαμά ή είχες επιλέξει άλλο μοντέλο ζαντών??κατανάλωση πάντως μακριά πολύ από το 3,8 που δίνει η εταιρεία...5,8 μικτα είμαι εγώ τώρα σε νορμάλ χρήση επαρχίας. Μέσα στην αθήνα δέν ξέρω τι θα έγραφε...

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Εγώ φοράω τις μαμά  16αρες αλλά έχω βάλει εκ των υστέρων τα σπορ ελατήρια που βάζει η vw με τις 17αρες και είμαι 2,5 πόντους περίπου πιο χαμηλός. Αν έχεις βάλει και εσύ μαμά 17αρες τα ελατήρια αυτά τα φοράς ήδη. Η κατανάλωσή μου σε εθνική με crouize control στα 130km είναι 6,5l/100km και συνολικά σε 8 μήνες που έχω το αμάξι και με 14000km είναι 7,5l/100km. Στην Αθήνα στο κέντρο παίζει ανάλογα με την κίνηση με max 8l/100km. Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την κατανάλωσή του δεδομένου ότι το αμάξι έχει πολύ δύναμη και τα 225 τα βλέπεις στο κοντέρ κάτι που δεν είναι εφικτό με το TDI.

Τώρα είμαι σε διαδικασία για να βάλω 17αρες και μάλλον θα βάλω τις BBS SR (Satin himalaya gray) 7.5x17 με offset ET45.

Έχουμε το ίδιο χρώμα αμάξι.

vqp75u.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα τις κρατήσω φίλε Μκ7...

Έχεις δίκιο για τα ελατήρια χαμηλωματος και τις ποιό σπόρ αναρτησεις!!Εσυ στο ACT φοράς τίς 16 άρες μαμά ή είχες επιλέξει άλλο μοντέλο ζαντών??κατανάλωση πάντως μακριά πολύ από το 3,8 που δίνει η εταιρεία...5,8 μικτα είμαι εγώ τώρα σε νορμάλ χρήση επαρχίας. Μέσα στην αθήνα δέν ξέρω τι θα έγραφε...

Στάλθηκε από το GT-I9001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Φίλε μου δεν υπάρχει περίπτωση να κάψεις ποτέ 3,8.Αυτά τα λέει η VW για να εντυπωσιάσει τα πλήθη.Να είμαστε ρεαλιστικοί

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν υπάρχει περίπτωση να κάψεις ποτέ 3,8.Αυτά τα λέει η VW για να εντυπωσιάσει τα πλήθη.Να είμαστε ρεαλιστικοί

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω εδώ φίλε, σε 2 golf tdi που έκανα test drive τον τελευταίο χρόνο είχα 4.2 κ 4.4 μικτή, με προσεκτική, χωρίς αυτό να σημαίνει βαρετή, οδήγηση, στο πρώτο μάλιστα έγραψα 100+ χιλιόμετρα, ήταν στο στρώσιμο κ κρύο, να σημειωθεί ότι οδήγησα εκτός κ εντός πόλης με σταθερή 110 εκτός κ για μικρό διάστημα μέσα στην πόλη, ένα περίπου 10%... Έτσι δεν θεωρώ ανέφικτο το 3.8 που δίνει η vw δεδομένων των συνθηκών, με 17άρες δεν νομίζω να φτάσεις 3.8, αλλά με 16 το πιστεύω, φιλικά πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.