Jump to content
Crywolf

Δίλλημα: Golf Ή Golf;

Recommended Posts

Καταρχάς να χαιρετήσω όλα τα μέλη του club. Είμαι νέος στο forum και ευελπιστώ σύντομα και εγώ γκολφάκιας! Να τα πάρουμε όμως ολα από την αρχή.

 

Πριν από περίπου 4 μήνες με την σύζυγο μου αποκτήσαμε την κορούλα μας. Εγώ κάτοχος ενός Peugeot 207CC (μοντ. 2008) και η σύζυγος ενός Toyota Yaris 1.3 (μοντ. 2005). Με την άφιξη της μικρής διαπιστώσαμε ότι οι χώροι των αυτοκινήτων μας δεν επαρκούσαν για την προίκα της (παιδικό καθισματάκι, καρότσι, κ.α.). Έτσι μετά από πολύ σκέψη αποφασίσαμε να πουλήσουμε το Yaris καθώς δεν θέλαμε να χάσουμε και τις χαρές που προσφέρει ένα ανοιχτό αυτοκίνητο (βλ. Peugeot). Τα οικονομικά μας όμως μας επιτρέπουν να κοιτάμε μόνο στην αγορά του μεταχειρισμένου. Έτσι καταλήξαμε να σκεφτόμαστε κάτι ανάμεσα σε VW Golf, Audi A3 και Toyota Auris. Εγώ κλείνω περισσότερο προς το πρώτο ενώ η σύζυγος προς τα άλλα δύο είτε λόγω εμφάνισης (A3) είτε λόγω αξιοπιστίας του Yaris της (Auris). Θα ήθελα αν μπορούσατε να με βοηθησετε, σε περίπτωση που πάμε προς την πρώτη επιλογή, να διαλέξω ανάμεσα στις παρακάτω 3 επιλογές που έχω. Να αναφέρω ότι και τα τρία είναι από leasing γνωστής εταιρίας και στα οποία λόγω δουλειάς έχω έκπτωση (οι τιμές που αναφέρω έιναι με την έκπτωση).

 

1) VW Golf VI 1.4 TSI 160ps Highline 5θυρο (Μοντ: 2/2009 - Χλμ: 66.422 - Χρώμα: Γαλάζιο - Τιμή: 10.980 Euro)

 

2) VW Golf VI 1.4 TSI 122ps Highline 5θυρο (Μοντ: 10/2009 - Χλμ: 60.641 - Χρώμα: Γκρι - Τιμή: 10.260 Euro)

 

3) VW Golf VI 1.4 TSI 122ps Highline 3θυρο (Μοντ: 2/2009 - Χλμ: 83.368 - Χρώμα: Κόκκινο - Τιμή: 9.000 Euro)

 

Οι προτεραιότητες μας είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, αξιοπιστο και ποιοτικό και με ένα καλό και δυνατό κινητήρα για ταξιδάκια (το τελευταίο το προσθέτω εγώ και όχι η σύζυγος ;)). Τι έχετε να με συμβουλέψετε; Τι να προσέξω; Ποιες είναι οι εμπειρίες σας από κάποιο από τα παραπάνω αυτοκίνητα;

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο φυσικα, καμια σχεση με το 2ο μηχανικα για την διαφορα στην τιμη

Το τριτο απεκλεισε το μονο και μονο γιατι ειναι 3πορτο, την 1η φορα που θα βαλεις το μωρο πισω να το δεσεις θα μαρτυρησεις.

 

τα χιλιομετρα με προβληματιζουν, πολυ λιγα χιλιομετρα για λιζινγκ.....ψαξτω οσο μπορεις γιατι τα λιζινγκ κανουν απο 30-50000κμ το χρονο.

Edited by chilli
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα χιλιομετρα με προβληματιζουν, πολυ λιγα χιλιομετρα για λιζινγκ.....ψαξτω οσο μπορεις γιατι τα λιζινγκ κανουν απο 30-50000κμ το χρονο.

 

Δεν είναι πάντα έτσι, το δικό μου είναι leasing και έχει 61.000 χλμ. που είναι όλα δικά μου (12/2009).

Link to comment
Share on other sites

Παιζει ρολο και η εταιρια που το ειχε, πχ των δικων μας επισκεπτων/πωλητων γυρνανε ολη την κεντρικη μακεδονια, καθε μερα κανουν 200-300κμ μεσο ορο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θα προτείνω το δεύτερο για τους εξής λόγους: Έχει λίγο λιγότερα χιλιόμετρα (για κάποιους μετράει κ αυτό), το πρώτο έχει κομπρέσορα, γεγονός που συνεπάγεται μεγαλύτερη κατανάλωση (σημαντικό αφού θέλεις να το χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο) κ περισσότερα κινητά μέρη (περισσότερα για να πάνε "στραβά")...

 

Εν κατακλείδει, αν είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις κάτι από επιδόσεις, πιστεύω το δεύτερο δεν θα σε απογοητεύσει... Για το τρίτο δεν συζητάω καν, όπως ανέφεραν κ τα παιδιά πάνω, είναι σχεδόν ακατάλληλο για οικογένειες με μικρά παιδιά, οι 4 πόρτες είναι απαραίτητες... Όλα αυτά είναι η προσωπική μου άποψη κ μόνο, καλώς μας ήρθες, χρόνια πολλά κ καλή χρονιά σε όλους

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω το 2ο πιστευω πως ειναι η καλυτερη λυση. Το 160αρι σιγουρα δεν παιζετε σε επιδοσεις που σημαινει και παθητικη ασφαλεια αλλα να εισαι σιγουρος πως και το 122αρι εχει δυναμη και ειναι και αρκετα οικονομικο..αλλωστε σιγουρα ειναι πιο γρηγορο απο το peugeot που εχεις και το yaris καθως και απο το auris που σκεφτεσαι.το Α3 εχει τον ιδιο κινητηρα απλα δε νομιζω οτι θα το βρεις σε αυτη την τιμη.ριξε και μια ματια σε τι κατασταση βρισκονται στο καθενα τα λαστιχα τα δισκοφρενα και γενικα τα μερη που μπορει να χρειαζονται αμεσα αλλαγη γιατι μπορει να ειναι ενα επιπλεον κοστος..

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλους! Επισης ευχαριστώ όλους που μπήκαν στον κόπο να εκφράσουν την άποψη καθώς η κάθε μια έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

 

Στα παραπάνω να προσθέσω ότι το πρώτο το έχω δει από κοντα και τα μόνα που δεν μου άρεσαν ήταν ότι είχε αρκετά μικροχτυπηματάκια (όχι βαθουλώματα αλλά γρατζουνιές) τα οποία όμως μου είπαν ότι θα μου το παραδώσουν επισκευασμένα. Επίσης έχω τη εντύπωση ότι είδα λίγο νερό στον χώρο της ρεζέρβας αλλά δεν θυμάμαι σίγουρα. Τα άλλα δύο δεν τα έχω δει από κοντά ακόμα καθώς είναι στα γραφεία της Αθήνας (εγώ μένω Θεσσαλονίκη). Το τρίτο το έβαλα στα υπόψη μου κυρίως λόγω τιμής αλλά και κόκκινου χρώματος που μου αρέσει (επίσης έχει ηλιοροφή).

 

Από θέμα αξιοπιστίας τι να περιμένω; Όπως και στο θέμα της κατανάλωσης πόσο "φαγανά" είναι; Η έκδοση Highline έχει διαφορές στα 122ps από τα 160ps; Και μια λίγο χαζή ερώτηση: Πως καταλαβαίνω αν είναι έκδοση 122ps ή 160ps για να μην μου πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες;

 

Ευχαριστώ και πάλι!

Link to comment
Share on other sites

Φιλική συμβουλη: μακριά απο leasing. Δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα. Ειναι ότι ο κάτοχος δεν το πονάει γτ δεν είναι δικό του. Αυτο σημαίνει σουβλάκια τσιγάρα και μεταφορες βρώμικων υλικων στο πισω καθισμα π.χ κουτες . Να συνεχισω με το γεγονος οτι στα νησιά στις διακοπες έχουν εξερευνήσει καθε κατσικοδρομο οπως επίσης η πετσέτα στο κάθισμα μετά το μπάνιο είναι ανύπαρκτη. Ζεσταμα, κρύωμα κινητήρα το ξεχνας. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις αλλά μιλάμε για Τζόκερ. <br /><br />Στάλθηκε από το GT-I9100 μου<br /><br />

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 οτι λεει ο φιλος απο πανω ,ξεχνα αυτοκινητα απο  leasing ,έτσι απλά -

 

επίσης στο πρωτο ,που ειδες νερα στη ρεζερβα θα ήταν το πρωτο που θα απέκλεια ...

 

τωρα αν  τελικα θες σωνει και καλα να πάρεις απο αυτα τα 3 -επελεξε το 122αρι ,επιδοσεις καλες ,οικονομικο και πιο απλο σαν λειτουργία απο το 160αρι με ότι αυτο συνεπάγεται

Link to comment
Share on other sites

Η έκδοση Highline έχει διαφορές στα 122ps από τα 160ps; Και μια λίγο χαζή ερώτηση: Πως καταλαβαίνω αν είναι έκδοση 122ps ή 160ps για να μην μου πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες;

 

Νομίζω ότι έχει λίγο μεγαλύτερους δίσκους μπροστά, χωρίς να είμαι σίγουρος, απλά νομίζω το είδα κάπου κ αξίζει να το αναφέρω, ας με διορθώσουν οι γνώστες... Ένας εύκολος τρόπος για να τα ξεχωρίσεις είναι το σηματάκι tsi στο πίσω μέρος, στο 122 θα είναι tsi ενώ στο 160 tsi, αλλά αυτό μπορεί κανείς να το αλλάξει, για σιγουριά μπορείς να τσεκάρεις τον κινητήρα για κομπρέσορα κ τον αριθμό πλαισίου, αλλά θα φανεί κ στην οδήγηση, μπορείς να αισθανθείς την διαφορά του κομπρέσορα...

Link to comment
Share on other sites

Οι εκδόσεις high line ειναι ίδιες και στα δυο αυτοκίνητα. Απο εκει και πέρα ειναι οι κινητήρες. Και καλα λένε οτι το 122 ειναι πιο αξιόπιστο επειδη δεν εχει κομπρεσσορα. Για μένα ειναι το ίδιο καλα και τα δυο. Οι καταναλωσεις επίσης ειναι ίδιες με οικονομική οδήγηση.. Και τα δυο ειναι καλα αυτοκίνητα απλα κοιτά, αν ειναι δυνατόν αυτο, την χρήση που εχουν υποστεί τι εχει αλλαχθει επανω τους και μικροζημιές. Εφόσον το θέλεις για οικογενειακό αυτοκινητο δεν εχει σημασία αν ειναι το 122 η το 160 <br /><br /><br />Sent from my iPhone

Link to comment
Share on other sites

Golf και leasing...τρελος συνδιασμος! Κρατα κ μεγαλη πορτοφολα αν τελικα το αποφασισεις. Εδω του φερομαστε με φροντιδα κ προδερμ κ εχει βγαλει τα κερατα του απο βλαβες. Μακρυα φιλε μου,θα το μετανιωσεις οικτρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω κάτι όσον αφορά το leasing που λέμε. Σίγουρα αυτο που λένε ότι επειδή δεν έιναι δικό του το οχημα δεν το προσέχει έχει κάποια βάση. Και ποιος μου λέει ότι αυτό που δεν είναι από leasing ο άλλος το πρόσεχε; Καθημερινά στους δρόμους βλέπουμε πολλά αυτοκίνητα να τους φέρονται βάναυσα οι ιδιοκτήτες τους (απότομες επιταχύνσεις, δούλεμα κινητήρα στους κόφτες, κ.α.). Δεν νομίζω όλοι αυτοί να τα έχουν με leasing, ε; Νομίζω ότι είναι στον άνθρωπο. Οι λόγοι που σκέφτομαι αγορά μτχ απο leasing είναι α) εκπτωση 10% σε μένα, β) υποθέτω λόγω συναδελφικής αλληλεγγυης δεν θα μου δώσουν σκάρτο αυτοκίνητο, γ) λόγω μικτής ασφάλειας οποιοδήποτε τρακάρισμα θα έχει δηλωθεί και επιδιορθωθεί και δεν νομίζω να είναι κανένα "κομμένο-κολλημένο" ή ακόμα και "πειραγμένο" και δ) υποθέτω ότι θα έχουν γίνει τα προβλεπόμενα service στην ώρα τους. Άλλωστε το ιδανικό θα ήταν να μπορούσα να βρω κάποιο όχημα από "χέρι". Επειδή αυτό όμως είναι λίγο δύσκολο μάλλον θα καταλήξω σε κάποιον έμπορα με ότι αυτό συνεπάγεται.

 

Να σταθώ όμως και στο θέμα της αξιοπιστίας. Είναι τελικά τόσο ζημιάρικα τα Golf VI; Γιατί βλέπω εδώ μέσα προβλήματα με καδένες που για να διορθωθούν στοιχίζουν μια περιουσία και άλλα πολλά με αυτούς του κινητήρες. Μην πείσω την σύζυγο για Golf αντί για Auris και μετά ακούω μουρμούρα από αυτή και από τους γονείς μας γιατί άλλαξα το τέρας αξιoπιστίας Yaris με το ζημιάρικο Golf...

Link to comment
Share on other sites

φίλε μην τρελαθουμε ,ειναι και θεμα τυχης ,το δικο μου το εχω 4 χρονια με προγραμμα απο 2 μηνων ,και δεν εχει κανει κιχ -

 

παντα όμως προσεχω τα βασικα ,αλλαγη λαδιων κλπ ,κρυωμα ζεσταμα κοκ ... και πιστεψε με έχω πειραξει αρκετα το αυτοκινητο ,δουλεευει πιεσεις πολυ παραπανω απο ενα μαμα και το μονο που εχω αλλάξει και αυτο προληπτικα είναι οι πολλαπλασιαστες-

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απο που και αν παρεις το αμαξι, ΕΛΕΝΞΕ το, ΨΑΞΤΩ, μην καθησηχαζεσαι στην οποια σχεση που εχεις οτι θα σου δωσουν καθαρο αμαξι, και δεν θα στην φερουν, μερικοι εμποροι για να πουλησουν ενα σκαρτο αμαξι πουλανε και την μανα τους, αν πεσει το κασερι και φυγεις μετα ξεχνα το.

Στα λιζινγκ το μονο ''καλο'' ειναι οτι ολα τα σερβις του γινονται κανονικα, και οτι εχει βγαλει εχει επισκευαστει, οι μισθωτηριες εταιριες πληρωνουν.

 

Επισης σκας λεφτα και παιρνεις την αδεια του αυτοκινητου, δεν παιρνεις αυτοκινητο με φωτοτυπια αδειας και ελα να την παρεις απο βδομαδα, γιατι την εχει η εταιρεια λιζινγκ κτλ, γιατι στο λεω αυτο μερικοι εμποροι εχουν τα αμαξια και τα χρωστανε στην λιζινγκ, σκας τα λεφτα και μετα κυνηγας να παρεις την αδεια.

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Το 160άρι του 2009 θα το απέφευγα. Αν θέλεις 160άρι, δώσε κάτι παραπάνω και πάρε κάποιο που να είναι κατασκευή μέσα 2010 και μετά (κατασκευή, όχι άδεια), διαφορετικά να προτιμήσεις το 122άρι.

 

Το 160άρι εκτός του ισχυρότερου κινητήρα έχει και άλλα +, όπως μεγαλύτερα φρένα εμπρός (ίδια με του Gti), πιο ανθεκτικό κιβώτιο, έχει εμπρός intercooler αέρος-αέρος και όχι chargecooler στην εισαγωγή κ.α.

 

Overall όμως, για οικογενειακό, το 122άρι είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ σε όλα, νομίζω πως θα σε καλύψει. Οπότε κατ εμέ, ψάξε για ένα 122άρι 2010+ με λίγα Km, έστω και λίγο πιο ακριβό από αυτά που ανέφερες. Δεν θα μετανιώσεις τα extra $$.

Link to comment
Share on other sites

Φιλική συμβουλη: μακριά απο leasing. Δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα. Ειναι ότι ο κάτοχος δεν το πονάει γτ δεν είναι δικό του. Αυτο σημαίνει σουβλάκια τσιγάρα και μεταφορες βρώμικων υλικων στο πισω καθισμα π.χ κουτες . Να συνεχισω με το γεγονος οτι στα νησιά στις διακοπες έχουν εξερευνήσει καθε κατσικοδρομο οπως επίσης η πετσέτα στο κάθισμα μετά το μπάνιο είναι ανύπαρκτη. Ζεσταμα, κρύωμα κινητήρα το ξεχνας. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις αλλά μιλάμε για Τζόκερ. <br /><br />Στάλθηκε από το GT-I9100 μου<br /><br />

συμφωνω με τον φιλο Γιωργο

Link to comment
Share on other sites

Η λύση του μεταχειρισμένου έχει περισσότερα κατά και λιγότερα υπέρ.

Κι όσο περνάνε τα χρόνια τα αμάξια στην Ελλάδα θα είναι σε ολοένα κ χειρότερη κατάσταση.

 

Όπως σου πρότειναν και οι παραπάνω, να αποφύγεις το αμάξι από leasing.

Η κοροϊδία πάει σύννεφο, κανείς δεν νοιάζεται γι' αυτά που ανέφερες και σίγουρα κάτι θα στραβώσει.

 

 

Κατ΄ εμέ, έπρεπε να κρατήσεις το Yaris και να πάρεις και το Golf ή Jetta.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Η λύση του μεταχειρισμένου έχει περισσότερα κατά και λιγότερα υπέρ.

Κι όσο περνάνε τα χρόνια τα αμάξια στην Ελλάδα θα είναι σε ολοένα κ χειρότερη κατάσταση.

 

Όπως σου πρότειναν και οι παραπάνω, να αποφύγεις το αμάξι από leasing.

Η κοροϊδία πάει σύννεφο, κανείς δεν νοιάζεται γι' αυτά που ανέφερες και σίγουρα κάτι θα στραβώσει.

 

 

Κατ΄ εμέ, έπρεπε να κρατήσεις το Yaris και να πάρεις και το Golf ή Jetta.

Το 207CC το άλλαζα μόνο με Eos!

Link to comment
Share on other sites

τα golf ΔΕΝ ειναι ζημιαρικα. ελεος. κυκλοφορουν χιλιαδες και ομως ελαχιστοι γραφουν εδω στα προβληματα. οι αντιπροσωπειες ειναι αδειες απο αμαξια. σπανια βλεπεις golf πανω σε οχημα οδικης βοηθειας η σταματημενο στο δρομο. ολα αυτα δειχνουν πως τα προβληματα ειναι ελαχιστα. ανεκαθεν οι γερμανοι ηταν πρωτοι στην αξιοπιστια. οσο αφορα την ποιοτητα κατασκευης δεν το συζητω. η διαφορα με το γιαρις που εχεις ειναι τεραστια. 7 κλικ πανω το golf.
γιαυτο αλλωστε παρολο που κυκλοφορουν παρα πολλα , δεν βρισκεις ευκολα καποιο για να αγορασεις σε μαντρα.
αγορασε αυτο με τα 160 αλογα. θα απολαμβανεις την οδηγηση και αν θελεις οικονομια απλα θα πηγαινεςι χαλαρα.
προσωπικα εχω το GTI V και το οδηγω στα ορια συνεχεια. εχω απολαυσει καθε ενα απο τα 150χιλ χλμ που εχω κανει με το αυτοκινητο. δεν ειχα κανενα προβλημα. μονο απολαυση.
καταναλωση 11 λιτρα στα 100χλμ και οχι δεν βαζω 100αρα βενζινη ουτε αλλαζω τα λαδια καθε 7χιλ χλμ αλλα καθε 15χιλ χλμ οπως λεει ο κατασκευαστης.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να χαιρετήσω όλα τα μέλη του club. Είμαι νέος στο forum και ευελπιστώ σύντομα και εγώ γκολφάκιας! Να τα πάρουμε όμως ολα από την αρχή.

 

Πριν από περίπου 4 μήνες με την σύζυγο μου αποκτήσαμε την κορούλα μας. Εγώ κάτοχος ενός Peugeot 207CC (μοντ. 2008) και η σύζυγος ενός Toyota Yaris 1.3 (μοντ. 2005). Με την άφιξη της μικρής διαπιστώσαμε ότι οι χώροι των αυτοκινήτων μας δεν επαρκούσαν για την προίκα της (παιδικό καθισματάκι, καρότσι, κ.α.). Έτσι μετά από πολύ σκέψη αποφασίσαμε να πουλήσουμε το Yaris καθώς δεν θέλαμε να χάσουμε και τις χαρές που προσφέρει ένα ανοιχτό αυτοκίνητο (βλ. Peugeot). Τα οικονομικά μας όμως μας επιτρέπουν να κοιτάμε μόνο στην αγορά του μεταχειρισμένου. Έτσι καταλήξαμε να σκεφτόμαστε κάτι ανάμεσα σε VW Golf, Audi A3 και Toyota Auris. Εγώ κλείνω περισσότερο προς το πρώτο ενώ η σύζυγος προς τα άλλα δύο είτε λόγω εμφάνισης (A3) είτε λόγω αξιοπιστίας του Yaris της (Auris). Θα ήθελα αν μπορούσατε να με βοηθησετε, σε περίπτωση που πάμε προς την πρώτη επιλογή, να διαλέξω ανάμεσα στις παρακάτω 3 επιλογές που έχω. Να αναφέρω ότι και τα τρία είναι από leasing γνωστής εταιρίας και στα οποία λόγω δουλειάς έχω έκπτωση (οι τιμές που αναφέρω έιναι με την έκπτωση).

 

1) VW Golf VI 1.4 TSI 160ps Highline 5θυρο (Μοντ: 2/2009 - Χλμ: 66.422 - Χρώμα: Γαλάζιο - Τιμή: 10.980 Euro)

 

2) VW Golf VI 1.4 TSI 122ps Highline 5θυρο (Μοντ: 10/2009 - Χλμ: 60.641 - Χρώμα: Γκρι - Τιμή: 10.260 Euro)

 

3) VW Golf VI 1.4 TSI 122ps Highline 3θυρο (Μοντ: 2/2009 - Χλμ: 83.368 - Χρώμα: Κόκκινο - Τιμή: 9.000 Euro)

 

Οι προτεραιότητες μας είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, αξιοπιστο και ποιοτικό και με ένα καλό και δυνατό κινητήρα για ταξιδάκια (το τελευταίο το προσθέτω εγώ και όχι η σύζυγος ;)). Τι έχετε να με συμβουλέψετε; Τι να προσέξω; Ποιες είναι οι εμπειρίες σας από κάποιο από τα παραπάνω αυτοκίνητα;

Ειλικρινα,μολις διαβασα για golf leasing,πριν καν δω τα χλμ του καθε αυτοκινητου ημουν σιγουρος οτι τα χλμ θα παιζουν απο 60000-66000 χλμ (απορω με το Νο3 που τους ξεφυγε κ το αφησανε με τοσα πολλα χλμ) Οταν εψαχνα (το 2009) κ εγω για αμαξι ειχα βρει 2 ωραια mk5 fsi κ κατα μια συμπτωση κ αυτα με 62000 και 66000 χλμ.

Το ενα δε 1.6 κ ειχα κολλησει τοτε λογω οτι το εβλεπα σε καλη κατασταση γυαλισμενο κ φουλ εξτρα (οπως κ τα highline).Αφου εξαψα για τον προηγουμενο κατοχο (το αμαξι ηταν σε μαντρα) εμαθα οτι ανηκε σε εταιρια Leasing στην οποια τυχαινει να δουλευει γνωστος του πατερα μου,ο οποιος μολις ακουσε για τα χλμ γελουσε αφου ο ιδιος εκανε με το δικο του αυτοκινητο 75000 σε 14 μηνες.Οπως μας ειπε τοτε, οι εταιριες αλλαζουν τα αυτοκινητα τους ανα 3μιση-4χρονια κ τα δινουν σε μαντραδες με τα κανονικα χλμ (200000-250000,οσα κ αν ειναι αυτα) σε τιμες καπου στα 6500-7000 ευρω κ απο εκει κ περα πεφτει το σφαξιμο απο τον μαντρα κ τα πουλανε εν τελει καπου στο δεκαχιλιαρο.Χαρακτηριστικα μου ειπε,οτι αν θελω μπορει να μου βρει το ιδιο αμαξι με τα χλμ "αγυριστα" κ να το παρω οσο θα το δωσει η εταιρια στον μαντρα.Να πω πως δε ξερω κατα ποσο ισχυουν για καθε εταιρια αυτα,αλλα για μενα ηταν αρκετα για να μην ξαναμπω σε μαντρα καθως εβλεπα ολα τα golf να δινονται με τα ιδια χλμ..

Αν οι τιμες ειναι με την εκπτωση που σου εχουν πει,τοτε ειναι κ παλι ακριβα για αυτοκινητα leasing.Με λιγο ψαξιμο και ενα-2 χιλιαρικα ακομη θα τα βρεις απο ιδιωτη κ σε καλη κατασταση

Οσο για τα golf,εγω εχω το 122αρι με 60000 (δεν ειναι leasing :db::p ) με τα service στην ωρα τους κ παντα κρυωμα-ζεσταμα κ δεν εχω κανενα προβλημα (φτου φτου μακρυα απο μας) Οικονομικο μεχρι τα 140,μετα αρχιζει κ καιει σιγα σιγα. Και απο επιδοσεις,ιδιες με ενα ατμοσφαιρικο 1800αρι.

Αν χρειαζεσαι περισσοτερα υπαρχει κ προγραμμα κ φτανεις 145-150.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι πάλι! ;)

 

Τελικά το 3θυρο το απερριψα και εγώ λόγω πρακτικότητας. Και ενώ αποφασισα για το γκρι την μέρα που πήγα μου είπαν ότι μόλις είχε πουληθεί! Τελικά τώρα είμαι ανάμεσα στο 160ps πού είδα (τώρα σε νεά τιμή 10.800) και σε ένα μαύρο Highline (με μπεζ εσωτερικο) 122ps στα 9.100 ευρώ αλλά με 90.000 χλμ. Επίσης είδα και ένα Audi A3 1.4 TFSI Sportback Ambition μοντ. 2009 με 75.000 χλμ που θα μου βγει στα 11.800 ευρώ. Αξίζει τελικά τα παραπάνω λεφτα το Audi;

Edited by Crywolf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.