Jump to content
blugosi

Λαμπάκι Esp, Πίεσης Ελαστικών Και Κινητήρα Μαζί

Recommended Posts

Σήμερα το πρωί λοιπόν, και ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι στο Βύρωνα, ανάβουν μαζί τα λαμπάκια της πίεσης ελαστικών και του ESP.

Σβήνω, ξαναβάζω μπροστά, περπατάει 20 μέτρα και ξανανάβουν τα ίδια λαμπάκια.

 

Εν το μεταξύ δεν τραβάει κιόλας, πάει σαν ποδήλατο.

 

Στρίβω για Φιλοσίδη, παρκάρω και μόλις μπαίνει μέσα στο αμάξι ο τεχνικός και βάζει μπροστά του ανάβουν τα ίδια λαμπάκια και το λαμπάκι του κινητήρα μαζί.

Το πήγανε στον ηλεκτρολόγο, και μετά από λίγη ώρα με ενημέρωσε ότι το θέμα θέλει παραπάνω ψάξιμο και ότι πρέπει να μείνει μέσα.

 

Γύρευε τι βλάβη έπαθε πάλι, στις 78500 χλμ παρακαλώ!

 

Ευτυχώς έχω ακόμη εγγύηση μέχρι το Μάρτη....

 

 

Link to comment
Share on other sites

τα χιλιόμετρα είναι κατά ένα μηδενικό λιγότερα ή είσαι πολυταξιδεμένος?

Όχι, αυτά είναι τα χιλιόμετρα, μην είναι και λίγα περισσότερα ,πιο κοντά στις ογδόντα χιλιάδες.....

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αυτά είναι τα χιλιόμετρα, μην είναι και λίγα περισσότερα ,πιο κοντά στις ογδόντα χιλιάδες.....

 

 

Λεφτα να εχεις να δινεις στην vw, τα εχουν αναγκη οι γερμανοι

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί λοιπόν, και ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι στο Βύρωνα, ανάβουν μαζί τα λαμπάκια της πίεσης ελαστικών και του ESP.

Σβήνω, ξαναβάζω μπροστά, περπατάει 20 μέτρα και ξανανάβουν τα ίδια λαμπάκια.

 

Εν το μεταξύ δεν τραβάει κιόλας, πάει σαν ποδήλατο.

 

Στρίβω για Φιλοσίδη, παρκάρω και μόλις μπαίνει μέσα στο αμάξι ο τεχνικός και βάζει μπροστά του ανάβουν τα ίδια λαμπάκια και το λαμπάκι του κινητήρα μαζί.

Το πήγανε στον ηλεκτρολόγο, και μετά από λίγη ώρα με ενημέρωσε ότι το θέμα θέλει παραπάνω ψάξιμο και ότι πρέπει να μείνει μέσα.

 

Γύρευε τι βλάβη έπαθε πάλι, στις 78500 χλμ παρακαλώ!

 

Ευτυχώς έχω ακόμη εγγύηση μέχρι το Μάρτη....

Ακριβως τα ιδια ειχα παθει πριν κανα 3 μηνο....αποτελεσμα το μπουζι στο 1 κύλινδρο ειχε βραχικυκλωσει οποτε αναγκαστικα αλλαξα τετραδα κ ολα καλα εδω και 3000 χλμ απο τοτε

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως τα ιδια ειχα παθει πριν κανα 3 μηνο....αποτελεσμα το μπουζι στο 1 κύλινδρο ειχε βραχικυκλωσει οποτε αναγκαστικα αλλαξα τετραδα κ ολα καλα εδω και 3000 χλμ απο τοτε

Μακάρι, αλλά γιατί ανάβει το λαμπάκι του EPS και της πίεσης ελαστικών;

 

Φοβάμαι ότι είναι αρκετά πιο σοβαρή η βλάβη...

 

Αφού το έψαξαν κανένα μισάωρο μέχρι να μου πουν να το αφήσω....

 

Αν ήταν μπουζί θα το είχαν βρει....

 

Λεφτα να εχεις να δινεις στην vw, τα εχουν αναγκη οι γερμανοι

 

Σε αυτή τη φάση δεν τους δίνω φράγκο, έχω εγγύηση...

 

Μπαίνω όμως σε διαδικασία να αλλάξω αμάξι....

 

Φοβάμαι με το που θα βγει από την εγγύηση θα του βγουν τα άντερα στο δρόμο....

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι, αλλά γιατί ανάβει το λαμπάκι του EPS και της πίεσης ελαστικών;

 

Φοβάμαι ότι είναι αρκετά πιο σοβαρή η βλάβη...

 

Αφού το έψαξαν κανένα μισάωρο μέχρι να μου πουν να το αφήσω....

 

Αν ήταν μπουζί θα το είχαν βρει....

 

 

Σε αυτή τη φάση δεν τους δίνω φράγκο, έχω εγγύηση...

 

Μπαίνω όμως σε διαδικασία να αλλάξω αμάξι....

 

Φοβάμαι με το που θα βγει από την εγγύηση θα του βγουν τα άντερα στο δρόμο....

και εμενα μου χαν αναψει ολα μα ολα τα λαμπακια κ το αμαξι δεν πηγεναι μια γιατι ειχε μπει σε safe mode

μιση ωρα που λεσ τι καναν?βαλαν καλώδιο να δουν τι σφαλμα εβγαλε?σε 5 λεπτα ξερεις τι εχει στο περιπου κ αρχιζεις κ ψαχνεις!

Link to comment
Share on other sites

Το λαμπακι για την πιεση ελαστικων παιρνει σημα απο το abs,οποτε μαλλον τα δυο λαμπακια οφειλονται στο ιδιο προβλημα.Τωρα γι αυτο που λες οτι δε τραβουσε μπορει να ειναι πολ/στης γιατι εχουν ενα θεμα τα polo.Περιμενουμε με αγωνια :D  :D  :D

Edited by chris polo
Link to comment
Share on other sites

Το λαμπακι για την πιεση ελαστικων παιρνει σημα απο το abs,οποτε μαλλον τα δυο λαμπακια οφειλονται στο ιδιο προβλημα.Τωρα γι αυτο που λες οτι δε τραβουσε μπορει να ειναι πολ/στης γιατι εχουν ενα θεμα τα polo.Περιμενουμε με αγωνια :D  :D  :D

Πολλαπλασιαστή, μπουζοκαλώδια, καδένα και γλίστρα μου άλλαξαν πέρυσι γιατί τα είχαν παίξει.... 

 

Η χαμηλή απόδοση είναι επειδή είχε μπει σε safe mode το αμάξι.....

 

Παιδιά, τελείωσε... Δεύτερο Polo είναι αυτό, και στα δύο είχα πολλά προβλήματα άσχετα με τον τρόπο οδήγησης η τη συντήρηση....

 

Θα το έδινα αύριο αν είχα τα λεφτά να πάρω κάτι αντίστοιχο άλλης εταιρείας....

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω.

 

Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ.

 

Μου είπαν να το παρακολουθήσω το επόμενο διάστημα.

 

Εμένα αυτά όλα δε μου ακούγονται και πολύ στέκοντα.... Τι δουλειά έχει ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών και το ESP με την πεταλούδα του γκαζιού;

 

Θα δείξει.... Ευτυχώς η εγγύηση ισχύει ακόμη 3 μήνες.

 

Εν τω μεταξύ σκεφτόμουνα να μην δώσω τα 380 ευρώ που θέλει η επέκταση εγγύησης για 12 μήνες ακόμη, αλλά τώρα μάλλον θα τα σκάσω....

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω.

 

Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ.

 

Μου είπαν να το παρακολουθήσω το επόμενο διάστημα.

 

Εμένα αυτά όλα δε μου ακούγονται και πολύ στέκοντα.... Τι δουλειά έχει ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών και το ESP με την πεταλούδα του γκαζιού;

 

Θα δείξει.... Ευτυχώς η εγγύηση ισχύει ακόμη 3 μήνες.

 

Εν τω μεταξύ σκεφτόμουνα να μην δώσω τα 380 ευρώ που θέλει η επέκταση εγγύησης για 12 μήνες ακόμη, αλλά τώρα μάλλον θα τα σκάσω....

 

To ακούσαμε και αυτο απο την vw, βενζίνη για το λαμπακι του esp, οτι νάνε

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα συνηθοσ οταν υπαρχη προβλημα στην λειτουργια του κινητηρα σε polo 6r αναβουν ολα τα λαμπακια abs τησ πιεσησ τον ελαστικον και το τσεκ ,γηνεται με λιγα λογια χριστουγενιατικο δεντρο. επειδη αναβουν δεν εχουν προβλημα ωμοσ ουτε η πιεση τον ελαστικον αλλα ουτε και το abs ,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω.

 

Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ.

 

Μου είπαν να το παρακολουθήσω το επόμενο διάστημα.

 

Εμένα αυτά όλα δε μου ακούγονται και πολύ στέκοντα.... Τι δουλειά έχει ο αισθητήρας πίεσης ελαστικών και το ESP με την πεταλούδα του γκαζιού;

 

Θα δείξει.... Ευτυχώς η εγγύηση ισχύει ακόμη 3 μήνες.

 

Εν τω μεταξύ σκεφτόμουνα να μην δώσω τα 380 ευρώ που θέλει η επέκταση εγγύησης για 12 μήνες ακόμη, αλλά τώρα μάλλον θα τα σκάσω....

Mη τυχον δωσεις 380.Η mapfre εχει χρονο για το δικο μας με περιπου στα 170 ευρω.Την ειχα κανει περυσι και μου ειχαν καλυψει καδενα,συχρονιζε,και αντλια νερου.Φετος με ξαναπηραν και η τιμη ειναι η ιδια.Παρτους τηλ αν ενδιαφερεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Mη τυχον δωσεις 380.Η mapfre εχει χρονο για το δικο μας με περιπου στα 170 ευρω.Την ειχα κανει περυσι και μου ειχαν καλυψει καδενα,συχρονιζε,και αντλια νερου.Φετος με ξαναπηραν και η τιμη ειναι η ιδια.Παρτους τηλ αν ενδιαφερεσαι.

 

 

Ευχαριστώ, αλλά η Mapfre έχει διάφορα πακέτα. Αυτό που μου το δίνει στα 171 ευρώ δεν καλύπτει τούρμπο, αυτόματο σαζμάν, κλιματισμό, και όλα τα ηλεκτρικά....

Αυτά ακριβώς που πάσχουν τεκμηριωμένα στο αμάξι. Το επόμενο της το δίνει 332, οπότε καλύτερα της VW έτσι ώστε να μην έχω να κάνω αιτήσεις αποζημίωσης κλπ....

Link to comment
Share on other sites

Παντως επειδη δε το εχω ψαξει, στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι καλυπτει τα παντα απο μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα,εγω πληρωσα ακριβως 177 ευρω.Η kosmocar συνεργαζεται επισημα με την mapfre και δεν εχεις να κανεις με αιτησεις αποζημιωσης.H vw δεν εχει δικια της επεκταση,ολες ειναι απο ασφαλιστικες.Αυτη που σου προτειναν ειναι της allianz μαλλον.Καλυτερα να τους παρεις τηλεφωνο.

 

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/site/content.php?artid=66

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με ειδοποίησαν σήμερα να πάω να το πάρω.

 

Με ενημέρωσαν ότι κατά πάσα πιθανότητα έφταιγε η κακής ποιότητας βενζίνη, η οποία είχε αφήσει μάκα στην πεταλούδα του γκαζιού. Την καθάρισαν , μου πήραν 30 ευρώ, και με ενημέρωσαν ότι και η μπαταρία μου δεν είναι σε καλή κατάσταση και μου πρότειναν να την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ.

 

Aυτο που σίγουρα δεν στέκει είναι οτι η κακής ποιοτητας βενζίνη αφήνει μακα στην πεταλούδα,

Ακόμα και αν η βενζίνη περνουσε απο την πεταλούδα δεν θα άφηνε μάκα οσο κακής ποιότητας και να ήταν, θα βουλώναν πρώτα τα μπέκ.

Η βενζίνη σε κανενα αυτοκίνητο με πολλαπλο ψεκασμο έμμεσο ή αμεσο δεν ψεκάζεται πριν την πεταλούδα, στα tsi η βενζίνη δεν περνάει ουτε καν απο τις βαλβίδες εισαγωγής μιας και ψεκάζεται μεσα στον κύλινδρο.

Πολλα θα ακούσεις ακόμη, εγώ άκουσα οτι η καδένα ακούγεται γιατι εχει "σπάσει" το λάδι μιας και τα longlife λάδια μου ξεπέρασαν τον 1 χρόνο κατα 12 μέρες και σπάσαν παρόλο που έχουν κάνει μονο 5000χλμ και μάλιστα ολα εθνική!!

Link to comment
Share on other sites

Παντως επειδη δε το εχω ψαξει, στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι καλυπτει τα παντα απο μηχανολογικα και ηλεκτρολογικα,εγω πληρωσα ακριβως 177 ευρω.Η kosmocar συνεργαζεται επισημα με την mapfre και δεν εχεις να κανεις με αιτησεις αποζημιωσης.H vw δεν εχει δικια της επεκταση,ολες ειναι απο ασφαλιστικες.Αυτη που σου προτειναν ειναι της allianz μαλλον.Καλυτερα να τους παρεις τηλεφωνο.

 

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/site/content.php?artid=66

 

Με κοσμοκάρ έχω ήδη μιλήσει.

 

Η Mapfre τα έχει όλα αναλυτικά στο σάιτ της... Δες εδώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρονιά να έχουμε.

 

Ήθελα να αναφέρω πάντως πως όταν ανάβουν πολλά λαμπάκια πολλές φορές οφείλεται στην μπαταρία η οποία μπορεί να είναι στα τελευταία της. Οπότε μην απορρίπτεις και την εκδοχή αυτή. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, μιας και βλέπω ότι έχεις αλλάξει καδένα, με την νέα καδένα είναι όλα οκ; Σου ξαναέκανε θόρυβο σε κρύα εκκίνηση; Επίσης πόσα χλμ έχεις κάνει με τη νεά καδένα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη χρονιά να έχουμε.

 

Ήθελα να αναφέρω πάντως πως όταν ανάβουν πολλά λαμπάκια πολλές φορές οφείλεται στην μπαταρία η οποία μπορεί να είναι στα τελευταία της. Οπότε μην απορρίπτεις και την εκδοχή αυτή. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, μιας και βλέπω ότι έχεις αλλάξει καδένα, με την νέα καδένα είναι όλα οκ; Σου ξαναέκανε θόρυβο σε κρύα εκκίνηση; Επίσης πόσα χλμ έχεις κάνει με τη νεά καδένα;

Με την καδένα δεν έχω θέμα....

Έχω κάνει 19.000 χλμ από την αλλαγή.

 

Η μπαταρία δε νομίζω να πάσχει....

Το Δεκέμβρη άφησα το αμάξι στο πάρκινγκ του αεροδρομίου Ελ.Βενιζελος επί δέκα ημέρες, γύρισα ξημερώματα στις 17 του μήνα με ψοφόκρυο και το αμάξι πήρε μπροστά τσακμάκι... Δεν είναι έτσι οι πεσμένες μπαταρίες βρε αδερφέ...

Θα την ελέγξω πάντως....

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Eγω blugosi στα εγραψα αυτα για να γλυτωσεις λεφτα,εψαξα και βρηκα το βιβλιαρακι της επεκτασης και γραφει.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΛΥΨΕΩΝ Α'

-Οχηματα ηλικιας μικροτερης των 4 ετων και 6 μηνων απο την ημερομηνια εναρξης της κατα το παρον Ασφαλισης και με λιγοτερο απο 100.000 χιλιομετρα κατα την ημερομηνια της βλαβης

 

Καλυπτονται ολες οι μηχανικες,ηλεκτρικες και ηλεκτρονικες βλαβες.Εξαιρουνται

Αμαξωμα,βαφη,ηλιοροφη και οροφη cabrio οπως και τα χειριστηρια τους,καθισματα,ταπετσαριες,τροχοι και ελαστικα,παραθυρα(θερμαινομενα και μη),παρμπριζ,καθρεφτες,προβολεις και φαναρια,δισκοφρενα,ταμπουρα,τακακια και σιαγονες,το συστημα εξαγωγης(πολλαπλη,σωληνες,σιγαστηρες),καταλυτης,αμορτισερ,μπουζι και προθερμαντηρες,ο διανομεας ρευματος,φις και συνδεσεις,ιμαντες,τροχαλιες,κολλαρα,ντιζες,δοχεια,σωληνες,πενταλ,χειροφρενο,λεβιες ταχυτητων,ζωνες ασφαλειας,μπαταρια,ασφαλειες,λαμπες,συστηματα ηχου και ψυχαγωγιας,κιτ hands free,αναπτηρας,τηλεχειριστηρια,συναγερμοι,κλειδαρια τιμονιου,κυλινδροι κλειδαριων,χειρολαβες,λιπαντικα,καυσιμα,υγρα και φρεον,αντιψυκτικο,η πληρωση φρεον(ως εργασια),και φιλτρα.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΛΥΨΕΩΝ Β'

-Οχηματα ηλικιας ανω των 4 ετων και 6 μηνων κατα την ημερομηνια εναρξης της κατα το παρον Ασφαλισης και εως 10 ετων η/και με λιγοτερο απο 150.000 χλμ κατα την ημερομηνια της βλαβης.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Χιτωνια,ελατηρια,κουζινετα,ρουλεμαν,διωστηρες,εμβολα και πειροι,στροφαλοφορος αξονα,αντλια λαδιου,καδενα χρονισμου βαλβιδων (δε καλυπτονται ιμαντας χρονισμου βαλβιδων,γραναζια,ρουλεμαν και εντατηρες),καπελοτα,αξονας ζυγωθρων,εκκεντροφορος αξονας,σφονδυλος,βραχιονες βαλβιδων,οδηγοι και βαλβιδες,κεφαλη κυλινδρων,μπλοκ κινητηρα,εδρες στροφαλοφορου αξονα.

ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Αξονες,εδρανα(ρουλεμαν),δακτυλιοι,κωνικα γραναζια,αξονας επιλογεα και φουρκετες,κινητα γραναζια,συχρονιζε (εκτος απο καρτερ και συνδεσμους).

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Μετατροπεας ροπης,αξονας τουρμπινας,αντλια λαδιου,βασεις κιβωτιου ταχυτητων,ρυθμιστης πιεσης(εκτος απο το καρτερ,τις αρθρωσεις,ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα εξαρτηματα).

ΚΙΒΩΤΙΟ DSG

Eμβολα αποσυμπλεξης,βραχιονες στηριξης κιβωτιου ταχυτητων,αξονες εισοδου,εξοδου και οπισθεν,εδρανα,μηχανοτρονικη μοναδα,μοναδα διπλου συμπλεκτη,τσιμουχες και τους σωληνες επιλογεας ταχυτητων και περιβλημα κιβωτιου(εκτος του στροφαλοθαλαμου)

ΑΞΟΝΑΣ

Λιπαινομενα μερη στο εσωτερικο του αξονα,τα εδρανα και κορονες

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ

Εναλλακτης ψυξης κινητηρα,αντλια νερου,φλαντζα κεφαλης κυλινδρου,σωμα καλοριφερ,ηλεκτρανεμιστηρας,θερμοστατης

Link to comment
Share on other sites

Aυτο που σίγουρα δεν στέκει είναι οτι η κακής ποιοτητας βενζίνη αφήνει μακα στην πεταλούδα,

Ακόμα και αν η βενζίνη περνουσε απο την πεταλούδα δεν θα άφηνε μάκα οσο κακής ποιότητας και να ήταν, θα βουλώναν πρώτα τα μπέκ.

Η βενζίνη σε κανενα αυτοκίνητο με πολλαπλο ψεκασμο έμμεσο ή αμεσο δεν ψεκάζεται πριν την πεταλούδα, στα tsi η βενζίνη δεν περνάει ουτε καν απο τις βαλβίδες εισαγωγής μιας και ψεκάζεται μεσα στον κύλινδρο.

Πολλα θα ακούσεις ακόμη, εγώ άκουσα οτι η καδένα ακούγεται γιατι εχει "σπάσει" το λάδι μιας και τα longlife λάδια μου ξεπέρασαν τον 1 χρόνο κατα 12 μέρες και σπάσαν παρόλο που έχουν κάνει μονο 5000χλμ και μάλιστα ολα εθνική!!

 

Συνεχίζω στο ίδιο αρχικό πρόβλημα.

 

Μιλώντας με άλλο μηχανικό, μου επιβεβαίωσε ότι από την πεταλούδα δεν περνάει βενζίνη.

 

Μου είπε όμως ότι οι πεταλούδες στα turbo συχνά πιάνουν μάκα από τις αναθυμιάσεις του λαδιού.

 

Χθες, στα 4.800 χλμ. από την αλλαγή λαδιού στο Φιλοσίδη, μου άναψε λαμπάκι λαδιού και χρειάστηκε να προσθέσω σχεδόν ένα λίτρο.

 

Μέχρι τώρα (79.000 χλμ) , ποτέ δεν έχει χρειαστεί να προσθέσω λάδι και τις αλλαγές τις κάνω όλες στα 15.000 χλμ. 

 

Συμπεραίνω ότι για κάποιο λόγο, απότομα ο κινητήρας άρχισε να καίει λάδια. 

 

Εκτιμώ ότι φταίει η ποιότητα του λαδιού που μου έβαλαν στο σέρβις, δε δικαιολογείται αλλιώς κάτι τέτοιο...

 

Επιπρόσθετα, στο ίδιο συνεργείο μου είχαν πει για το safe mode ότι ενδέχεται να φταίει και η μπαταρία, γιατί την είχαν βρει "πεσμένη" και μου είχαν προτείνει να μου την αλλάξουν με κόστος 92 ευρώ με την έκπτωση.

 

Τις προάλλες πήγα το αμάξι σε ηλεκτρολόγο, μέτρησε την μπαταρία και τη βρήκε ΟΚ το όργανο (67%). Δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης μου είπε.

 

Στο Mercedes την έχω στο 55% και παίρνει μια χαρά μπροστά μετά από επτά σχεδόν χρόνια!!

 

Και επειδή η μπαταρία του TSI είναι μόνο 44 Αμπέρ, το κόστος αντικατάστασης είναι κατά πολύ χαμηλότερο. Για Noname μου είπε 45 ευρώ και για Bosch ή Exide 53 Ευρώ.....

 

Μου φαίνεται ότι κάποιοι θέλουν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.... Πάμε για άλλο συνεργείο ξανά!!

Link to comment
Share on other sites

φίλε blugosi καλησπέρα για μπαταριά θα σου συνιστούσα μια 50η55 αμπέρ. και έμενα το 2010 όταν αγόρασα το αμάξι μετά από 5 μήνες μας χαιρέτησε. Τα 44 αμπέρ για το polo είναι πολύ λίγα άμα μπεις στα site VARTA,BOSCH,EXIDE θα δεις ότι δει νουν μπαταριά πανό από 50αμπερ  το κοστος ειναι 70ευρο 

Link to comment
Share on other sites

φίλε blugosi καλησπέρα για μπαταριά θα σου συνιστούσα μια 50η55 αμπέρ. και έμενα το 2010 όταν αγόρασα το αμάξι μετά από 5 μήνες μας χαιρέτησε. Τα 44 αμπέρ για το polo είναι πολύ λίγα άμα μπεις στα site VARTA,BOSCH,EXIDE θα δεις ότι δει νουν μπαταριά πανό από 50αμπερ  το κοστος ειναι 70ευρο

Ευχαριστώ, κι εγώ όταν φτάσει η ώρα της 55αρα σκοπεύω να βάλω και μάλλον exide.

Σχολιάζω το συνεργείο, που με φλομωσε στο ψέμα μου φαίνεται....

Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε δεν βγάζεις άκρη μα αυτούς τα εύκολα τα κάνουν δύσκολα.Εγώ το 2010 είχα πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού έκανε έναν θόρυβο στο κατέβασμα σαν να είχε ξελασκάρει βίδα το αποτέλεσμα αλλάξαμε όλη την βάση του παραθύρου χωρίς να υπαρχή λόγος. Ευτυχώς που ει μουν εκεί και είδα τη κάνανε γιατί μετά από 3 ήμερες άρχιζε να κάνει  και το παράθυρο του συνοδηγού και έκατσα και το έφτιαξα μόνος μου. ΑΘΆΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΉ VW.   

Link to comment
Share on other sites

Γεία σας και από εμένα.

Λοιπόν, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με τον κινητήρα του δικού μου ΠΟΛΟ1.2 ΤSI, 105hp την περασμένη Παρασκευή βράδυ ταξιδεύοντας από Αθήνα στην Αρεόπολη Λακωνίας και έχοντας 80.000χλμ αγορασμένο τον Μαίο του 2010. Περίπου 10 χιλιόμετρα πριν την Σπάρτη και πάνω σ'ένα προσπέρασμα ο κινητήρας έχασε δύναμη και άναψαν τα λαμπάκια στο ταμπλό το EPC, του κινητήρα, της πίεσης ελαστικών και κάποιο άλλο που δεν θυμάμαι τώρα. Το αυτοκίνητο δεν τραβούσε και η μηχανή ρετάριζε και φαινόταν να δουλεύει με τρεις κυλίνδρους. Να μην τα πολυλογώ το πήγα συνεργείο την επομένη και το vag-com έδειξε ότι δεν δούλευε ο τρίτος κύλινδρος. Ο μηχανικός άλλαξε το μπουζοκαλώδιο  και όλα έφτιαξαν. Κόστος 20 ευρώ. Θα πρέπει να αλλάξω όλα τα μπουζοκαλώδια?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.