Jump to content

Recommended Posts

καλησπέρα παιδια θα ηθελα την γνωμη σας σε κατι ενδιαφέρομαι να παρω παλι γκολφακι ειχα παλια ένα 2002 μοντελο 1600 κυβ. και σκέφτομαι να παρω παλι το ιδιο η λιγο νεοτερο μοντελο.το κολημα μου ποιο είναι καταρχας εχω τρια παιδια και θελω να ρωτησω να παρω 1400 κυβ η 1600,απο ότι εχω μηλησει με φιλους που εχουν γκολφ το 1400 καιει παραπανω βενζινη γιατι είναι βαρη αμαξι αλλα και το  1600 που θα τραβαει πιο ανετα δεν θα καιει να πω και κατι άλλο ότι όταν το γκολφ το 1600 τοτε δεν εκαιγε πολύ ειτανε και εισαγωγης γερμανικο αλλα ειτανε σχετικα πιο φθηνη η βενζινα τοτε.τι με συμφερει να παρω 1400 η 1600? για να τραβαει κιολας δηλαδή και να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

1600 χωρις 2η σκεψη, οικογενειαρχης εισαι θελεις περπατημα, το 1400 ειναι ταφος αμα το φορτωσεις θα σε περνανε και τα παπακια.

Link to comment
Share on other sites

παρε σαν το δικο μου το 1.6 8v που ειναι και ντιζατο το ΑKL μοντελο η περιμενε αν παρω το grande punto του αδελφου μου να στο πουλησω ειναι και 5πορτο εχει και εξτρα επανω

Link to comment
Share on other sites

Πάρε ένα golf 5 FSI 1.6 με 115 αλογάκια. Αν σου αρέσει το Golf 4 υπάρχουν αγγελίες με τα τελευταία του μοντέλα που βγήκανε με τον FSI κινητήρα.

Πιστεύω ότι είναι επόμενης γενιάς κινητήρας, με περισσότερες επιδόσεις & οικονομία που δεν θα έχει κάποιο πιθανό πρόβλημα (έκτός ίσως από αισθητήρα nox).

 

Αν δεν είχα αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή, θα χτύπαγα ένα FSI 1.6 και με 4 περίπου χιλιάρικα (μαζί με ένα πλήρες service) θα έκανα τη δουλειά μου για πολλά χρόνια...

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Πάρε ένα golf 5 FSI 1.6 με 115 αλογάκια. Αν σου αρέσει το Golf 4 υπάρχουν αγγελίες με τα τελευταία του μοντέλα που βγήκανε με τον FSI κινητήρα.

Πιστεύω ότι είναι επόμενης γενιάς κινητήρας, με περισσότερες επιδόσεις & οικονομία που δεν θα έχει κάποιο πιθανό πρόβλημα (έκτός ίσως από αισθητήρα nox).

 

Αν δεν είχα αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή, θα χτύπαγα ένα FSI 1.6 και με 4 περίπου χιλιάρικα (μαζί με ένα πλήρες service) θα έκανα τη δουλειά μου για πολλά χρόνια...

 

γιατι φιλε το λες ετσι εχεις οδηγησει το 1.6 με τα 101hp που εχω και ξερεις δοξα τον θεο ειναι απροβληματιστο αν και μπορει να παει και στο 1.8τ 150hp agu παλι με ντιζα στον δρομο παμε δεν κανουμε αγωνες

 

οριστε το δικο μου μοτερ

1.6 8v 1,595 cc (97.3 cu in) 4 cyl SOHC 100 PS (74 kW; 99 hp) at 5600 rpm 145 N·m (107 lb·ft) at 3800 rpm    

 

οριστε και το agu

1.8 20vT 1,781 cc (108.7 cu in) 4 cyl DOHC 150 PS (110 kW; 148 hp) at 5700 rpm 210 N·m (150 lb·ft) at 1750–4600 rpm

 

 

Edited by BILL5
Link to comment
Share on other sites

 

Αν δεν είχα αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή, θα χτύπαγα ένα FSI 1.6 και με 4 περίπου χιλιάρικα (μαζί με ένα πλήρες service) θα έκανα τη δουλειά μου για πολλά χρόνια...

 

Με αυτα τα λεφτα Ibiza ίδιας ηλικίας πέρνεις. Golf οχι...

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια εχω και τα δυο, και γκολφ 1.6 12v και ιμπιζα 1.2 12v του 2002 και 2007 αντιστοιχα το σεατακι σαν πιο ελαφρι παταει καλυτερα

12v τι ειναι sunny n13 η n14

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.