Wolfy Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Σημερα το μεσημερι ξεκινησα εκδρομη.Φτανοντας στο τερμα,καπου 80 χλμ μετα απο 35 χλμ εθνικη και τα υπολοιπα ανηφορα,σε συμπλεκταρισμα πεσανε τελειως οι στροφες του κινητηρα και εσβησε!Μου το εχει ξανακανει και ηταν απο μιξη διαφορετικης βενζινης.Το ξανακανε σε ξεπαρκαρισμα και ξαναβαλα στα καπακια μπροστα!Ξεκινωντας για τον γυρισμο ειχε καπου 4-5 χλμ ανηφορας και ολα τα υπολοιπα κατηφορα και εθνικη.Φουλ ομιχλη λοιπον και υγρασια.Βαζω καλοριφερ στα τζαμια και δεν ζεσταινε ο αερας.Κοιταω θερμοκρασια νερου και ειχε φτασει στο 75 μετα απο 20 χλμ δρομου (που φυσιολογικα θα ειχε παει 90).Πρωτη φρικη.... Δευτερη φρικη...Εκει που κουμπωσα 3η και 3500 για να ζοριστει και να ζεστανει,αντι να ανεβασει θερμοκρασια αυτο την εριξε στο τερμα κρυο!!!Παρεπιπτοντως ακομα κρυος αερας απο τους αεραγωγους... Φτανω σπιτι και σβηνω.Ξαναβαζω μπροστα μετα απο κανα μισαωρο και το αφηνω ρελαντι να δω τι θα κανει.Ζεστανε κανονικα ο αερας και η θερμοκρασια νερου στους 90 φυσιολογικα.Πηγα βολτα καπου στα 10 χλμ και η θερμοκρασια επεφτε λιγο εν κινησει (λιγο κατω απο τη βελονα των 90 βαθμων).Σε φαναρι ξανανεβηκε στα 90 ακριβως. Βοηθεια δεκτη απο οποιονδηποτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Θες θερμοστατη, εχει μηνει ανοιχτος και κυκλοφοραει συνεχεια τα νερα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Θερμοστατης κολλημενος ανοιχτος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 Ευχαριστω πολυ παιδια.Αλλα πως εξηγειται το οτι στο ρελαντι ανεβασε 90 και σε ζορισμα μηδενιζε;Ποσα να υπολογιζω σχεδον για εναν θερμοστατη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 (edited) Στο ρελαντι εισαι σταματημενος, αρα δεν περναει αερας απο το ψυγειο, αρα αναιβαζει θερμοκρασια, οταν κινησε σε ευθεια και κατηφορα ο αερας που περναει απο τα ψυγεια σε σχεση παντα με την χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια δεν αφηνει τα νερα να ανεβασουν θερμοκρασια. στην ανηφορα επειδη ζοριζετε ανεβαζει θερμοκρασια. θερμοστατης αν πας σε μαστορα θα σου παρει κανα 30-40 μαζι με το ανταλακτικο, το χιλιαρι ειναι το λουπο? Edited January 2, 2014 by chilli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 1.4 75 αλογα Σε 1000 χλμ εχω προγραμματισει σερβις κιτ ιμαντα και αντλια.Μολις μου εκανε το κολπο αυτο σημερα μου κοπηκανε τα ποδια.Αυριο μπορω να παω για δουλεια πρωτα ή υπαρχει κινδυνος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 (edited) ο μονος κινδυνος ειναι να αρπαξεις κανα κρυολογημα, μιας και δεν εχεις θερμανση!!!!! επισης θα εχεις μια αυξηση στην καταναλωση μιας και ο εγγεφαλος καταλαβαινει οτι το μοτερ ειναι συνεχεια κρυο, λογικα θα στο βγαζει και βλαβη μεσα αν δεις με βαγκκομ, γιατι η θερμοκρασια ειναι εκτος απο τους παραμετρους του εγγεφαλου. κατα τα αλλα δεν υπαρχει προβλημα κυκλοφορησε το, αφου θα αλαξεις αντλια το κανεις τοτε, γιατι τωρα να το κανεις πρεπει να βγουνε νερα. Edited January 2, 2014 by chilli 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Στο ρελαντι η τρπμπα νερου νερου γυριζει αργα και δεν κυκλοφορει τα νερα γρηγορα γι αυτο εχεις 90 οταν ζοριζεται η τρομπα νερου γυρναει γρηγορα και τα νερα περναν κυκλοφορουν γρηγορα γι αυτο πεφτει η θερμοκρασια οταν πας πορεια και εχει πεσμενη θερμοκρασια απλα μη το ζορισεις καθολου πανω απο 3000 στροφες γιατι μπορει να ραγισει το καπακι κανα 15αρι εχει ο θερμοστατης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 2, 2014 Author Report Share Posted January 2, 2014 Ευχαριστω πολυ για την αμεση βοηθεια σας παιδια.Ελπιζω να μπει το δωρο αυριο και να ξεκινησει αμεσα το σερβις εστω και 1000 χλμ νωριτερα!Για το κιτ ιμαντα-τεντοτηρες-αντλια και πιστευω και αντιψυκτικο μου ειχε πει 230 ο μαστορας μου.Εχω ηδη κανει 2 σερβις εκει και μου φανηκε πολυ καλος και κοβει και αποδειξη.Αλλα με πονεσανε τα 230+30ή40 ...Εξουσιοδοτημενο αλλο δεν εχει κοντα.Να παω απο αντιπροσωπεια λετε ή μακρια;Γιατι διαβαζω εδω μεσα για αστρονομικα ποσα και κοροιδεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 4, 2014 Author Report Share Posted January 4, 2014 Αλλαχθηκε προσωρινα ο αισθητηρας θερμοκρασιας αντιψυκτικου.Στην αρχη δουλευε κανονικα το αυτοκινητο.Πριν λιγες ωρες πηγα Λαρισα και στον γυρισμο το εκανε παλι αλλα οχι τελειως.Επεσε η θερμοκρασια στους 80 ενω οταν σταματησα σπιτι ξανανεβηκε 90! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Θερμοστατη αλαξες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 4, 2014 Author Report Share Posted January 4, 2014 Οχι δεν αλλαξα.Ειπαμε να δουμε αν ειναι ο αισθητηρας αρχικα (μιας και ηταν ο εργοστασιακος) και εδινε εντολη λαθος!Το αυτοκινητο λειτουργουσε κανονικα μεσα στην πολη αλλα και εξω.Εκτος απο το ταξιδακι αυτο που στο γυρισμο τα επαιξε.Μου κατεβασε τη θερμοκρασια στους 80 και ξανανεβηκε οταν σταματησα στους 90!Ενδεχεται να εγινε φυσιολογικα αυτη η πτωση;Γιατι ειχε κρυο και υγρασια σημερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 (edited) Απο την στιγμη που λες δεν εβγαζε ζεστο αερα μεσα αυτο σημαινει θερμοστατης, αν ηταν χαλασμενος ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερων ο οποιος αλαξες 1ον θα σου εδειχνε λαθος αλλα θα ειχες ζεστα μεσα στο καλοριφερ, αλλα οχι σωστη ενδηξη. Edited January 5, 2014 by chilli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 5, 2014 Author Report Share Posted January 5, 2014 Μα τωρα εχω καλοριφερ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 Αλλαξε θερμοστατη και θα εισαι κομπλε. Μετα ψαξε για αλλους αισθητηρες. Οποιαδηποτε πτωση της βελονας απο το 90 ειναι θερμοστατης στο 99.9%. Αλλαξε τον και θα εισαι ΟΚ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...