Jump to content
Wolfy

Πτωση Θερμοκρασιας Νερου!

Recommended Posts

Σημερα το μεσημερι ξεκινησα εκδρομη.Φτανοντας στο τερμα,καπου 80 χλμ μετα απο 35 χλμ εθνικη και τα υπολοιπα ανηφορα,σε συμπλεκταρισμα πεσανε τελειως οι στροφες του κινητηρα και εσβησε!Μου το εχει ξανακανει και ηταν απο μιξη διαφορετικης βενζινης.Το ξανακανε σε ξεπαρκαρισμα και ξαναβαλα στα καπακια μπροστα!Ξεκινωντας για τον γυρισμο ειχε καπου 4-5 χλμ ανηφορας και ολα τα υπολοιπα κατηφορα και εθνικη.Φουλ ομιχλη λοιπον και υγρασια.Βαζω καλοριφερ στα τζαμια και δεν ζεσταινε ο αερας.Κοιταω θερμοκρασια νερου και ειχε φτασει στο 75 μετα απο 20 χλμ δρομου (που φυσιολογικα θα ειχε παει 90).Πρωτη φρικη....

Δευτερη φρικη...Εκει που κουμπωσα 3η και 3500 για να ζοριστει και να ζεστανει,αντι να ανεβασει θερμοκρασια αυτο την εριξε στο τερμα κρυο!!!Παρεπιπτοντως ακομα κρυος αερας απο τους αεραγωγους...

 

Φτανω σπιτι και σβηνω.Ξαναβαζω μπροστα μετα απο κανα μισαωρο και το αφηνω ρελαντι να δω τι θα κανει.Ζεστανε κανονικα ο αερας και η θερμοκρασια νερου στους 90 φυσιολογικα.Πηγα βολτα καπου στα 10 χλμ και η θερμοκρασια επεφτε λιγο εν κινησει (λιγο κατω απο τη βελονα των 90 βαθμων).Σε φαναρι ξανανεβηκε στα 90 ακριβως.

 

Βοηθεια δεκτη απο οποιονδηποτε...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ παιδια.Αλλα πως εξηγειται το οτι στο ρελαντι ανεβασε 90 και σε ζορισμα μηδενιζε;Ποσα να υπολογιζω σχεδον για εναν θερμοστατη;

Link to comment
Share on other sites

Στο ρελαντι εισαι σταματημενος, αρα δεν περναει αερας απο το ψυγειο, αρα αναιβαζει θερμοκρασια, οταν κινησε σε ευθεια και κατηφορα ο αερας που περναει απο τα ψυγεια σε σχεση παντα με την χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασια δεν αφηνει τα νερα να ανεβασουν θερμοκρασια. στην ανηφορα επειδη ζοριζετε ανεβαζει θερμοκρασια.

θερμοστατης αν πας σε μαστορα θα σου παρει κανα 30-40 μαζι με το ανταλακτικο, το χιλιαρι ειναι το λουπο?

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

1.4 75 αλογα

Σε 1000 χλμ εχω προγραμματισει σερβις κιτ ιμαντα και αντλια.Μολις μου εκανε το κολπο αυτο σημερα μου κοπηκανε τα ποδια.Αυριο μπορω να παω για δουλεια πρωτα ή υπαρχει κινδυνος;

Link to comment
Share on other sites

ο μονος κινδυνος ειναι να αρπαξεις κανα κρυολογημα, μιας και δεν εχεις θερμανση!!!!!

επισης θα εχεις μια αυξηση στην καταναλωση μιας και ο εγγεφαλος καταλαβαινει οτι το μοτερ ειναι συνεχεια κρυο, λογικα θα στο βγαζει και βλαβη μεσα αν δεις με βαγκκομ, γιατι η θερμοκρασια ειναι εκτος απο τους παραμετρους του εγγεφαλου. κατα τα αλλα δεν υπαρχει προβλημα κυκλοφορησε το, αφου θα αλαξεις αντλια το κανεις τοτε, γιατι τωρα να το κανεις πρεπει να βγουνε νερα.

Edited by chilli
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο ρελαντι η τρπμπα νερου νερου γυριζει αργα και δεν κυκλοφορει τα νερα γρηγορα γι αυτο εχεις 90 οταν ζοριζεται η τρομπα νερου γυρναει γρηγορα και τα νερα περναν κυκλοφορουν γρηγορα γι αυτο πεφτει η θερμοκρασια οταν πας πορεια και εχει πεσμενη θερμοκρασια απλα μη το ζορισεις καθολου πανω απο 3000 στροφες γιατι μπορει να ραγισει το καπακι κανα 15αρι εχει ο θερμοστατης.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για την αμεση βοηθεια σας παιδια.Ελπιζω να μπει το δωρο αυριο και να ξεκινησει αμεσα το σερβις εστω και 1000 χλμ νωριτερα!Για το κιτ ιμαντα-τεντοτηρες-αντλια και πιστευω και αντιψυκτικο μου ειχε πει 230 ο μαστορας μου.Εχω ηδη κανει 2 σερβις εκει και μου φανηκε πολυ καλος και κοβει και αποδειξη.Αλλα με πονεσανε τα 230+30ή40 ...Εξουσιοδοτημενο αλλο δεν εχει κοντα.Να παω απο αντιπροσωπεια λετε ή μακρια;Γιατι διαβαζω εδω μεσα για αστρονομικα ποσα και κοροιδεμα

Link to comment
Share on other sites

Αλλαχθηκε προσωρινα ο αισθητηρας θερμοκρασιας αντιψυκτικου.Στην αρχη δουλευε κανονικα το αυτοκινητο.Πριν λιγες ωρες πηγα Λαρισα και στον γυρισμο το εκανε παλι αλλα οχι τελειως.Επεσε η θερμοκρασια στους 80 ενω οταν σταματησα σπιτι ξανανεβηκε 90!

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν αλλαξα.Ειπαμε να δουμε αν ειναι ο αισθητηρας αρχικα (μιας και ηταν ο εργοστασιακος) και εδινε εντολη λαθος!Το αυτοκινητο λειτουργουσε κανονικα μεσα στην πολη αλλα και εξω.Εκτος απο το ταξιδακι αυτο που στο γυρισμο τα επαιξε.Μου κατεβασε τη θερμοκρασια στους 80 και ξανανεβηκε οταν σταματησα στους 90!Ενδεχεται να εγινε φυσιολογικα αυτη η πτωση;Γιατι ειχε κρυο και υγρασια σημερα

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που λες δεν εβγαζε ζεστο αερα μεσα αυτο σημαινει θερμοστατης, αν ηταν χαλασμενος ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερων ο οποιος αλαξες 1ον θα σου εδειχνε λαθος αλλα θα ειχες ζεστα μεσα στο καλοριφερ, αλλα οχι σωστη ενδηξη.

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε θερμοστατη και θα εισαι κομπλε.

Μετα ψαξε για αλλους αισθητηρες.

Οποιαδηποτε πτωση της βελονας απο το 90 ειναι θερμοστατης στο 99.9%.

Αλλαξε τον και θα εισαι ΟΚ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.