Jump to content
Andreas95

Απορια Για Επωνυμο Προγραμμα

Recommended Posts

Χαιρετε συνφορουμιτες , μια απορια και απο μενα αν μπορει καποιος να μου τη λυσει..

Τα προγραμματα κονσερβες στυλ revo,abt,mtm (καποια εχει βγαλει για πολο) που παει σε polo 1,2tsi 105ps

Οπως και οι σκαστρες forge για τα 105αρια , κανουν και για τα polo 1.2tsi 90ps.???

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τα προγραμματα που αναφερεις μαλλον δε κανουν για το δικο σου.Η revo δεν εχει βγαλει ουτε για το tsi με 105ps.Οι εταιρειες που αναφερεις εκτος της revo ειναι πολυ ακριβες και πιστευω πως δεν προσφερουν τιποτα παραπανω σε σχεση με ενα custom προγραμμα ενος Ελληνα προγραμματιστη το οποιο μπορει να γινει στα μετρα σου και συμφωνα με τα περιφερειακα σου.Για το θεμα της σκαστρας κατα 99% νομιζω πως ταιριαζει στο δικο σου,απλα για να το σιγουρεψουμε 100% αν θες βγαλε μια φωτογραφια το μηχανοστασιο σου.Παντως και το κιτ της σκαστρας πιστευω πως το πουλανε πολυ ακριβα και δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ενα κολαρο-με μια σκαστρα επανω του- που παει απο τον συμπιεστη της τουρμπινας προς την πεταλουδα γκαζιου, ασε που δεν ακογεται και πολυ ωραια-γουστα ειναι αυτα.

 

ΥΓ.Στο site της forge αναφερει πως η σκαστρα ταιριαζει στους κινητηρες με κωδικο cbza και cbzb.To δικο σου τι κωδικο εχει?

Edited by chris polo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τα προγραμματα που αναφερεις μαλλον δε κανουν για το δικο σου.Η revo δεν εχει βγαλει ουτε για το tsi με 105ps.Οι εταιρειες που αναφερεις εκτος της revo ειναι πολυ ακριβες και πιστευω πως δεν προσφερουν τιποτα παραπανω σε σχεση με ενα custom προγραμμα ενος Ελληνα προγραμματιστη το οποιο μπορει να γινει στα μετρα σου και συμφωνα με τα περιφερειακα σου.Για το θεμα της σκαστρας κατα 99% νομιζω πως ταιριαζει στο δικο σου,απλα για να το σιγουρεψουμε 100% αν θες βγαλε μια φωτογραφια το μηχανοστασιο σου.Παντως και το κιτ της σκαστρας πιστευω πως το πουλανε πολυ ακριβα και δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ενα κολαρο-με μια σκαστρα επανω του- που παει απο τον συμπιεστη της τουρμπινας προς την πεταλουδα γκαζιου, ασε που δεν ακογεται και πολυ ωραια-γουστα ειναι αυτα.

ΥΓ.Στο site της forge αναφερει πως η σκαστρα ταιριαζει στους κινητηρες με κωδικο cbza και cbzb.To δικο σου τι κωδικο εχει?

Σε ευχαριςτω για το reply.Εμενα φιλε μου ειναι cbzc ..δε ξερω αν αυτο συνεπαγεται οτι δεν ταιριαζει.. Οταν ερθει η στιγμη να παω για προγραμμα 100% θα παω σε custom .. Τωρα τελευταια μου βαζουν κ λογια για παραλληλο εγγεφαλο.. Δε ξερω. Αμα θελει κανεις να εκφρασει γνωμη , ευχαριστως και καλοδεχουμενη. Τωρα ξερει κανεις αν παιζει αλλη σκαστρα να κοιταξω?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ταιριαζει..ολοιδια ειναι τα μοτερ..ο κωδικος αυτος απλα χαρακτηριζει τη διαφορα στις ιπποδυναμεις..το CBZA ειναι ο τσι μετα 86 αλογα, το CBZB ειναι με τα 105 κι ο CBZC με τα 90..αλλα προκειται για ακριβως το ιδο μοτερ..οποτε ταιριαζει κανονικα..

οι διαφορες ειναι στις ρυθμισεις της χαρτογραφησης,βεβαια δεν μπορω να βρω πουθενα πιο λεπτομερεις πληροφοριες..

θεωρω πως και τα προγραμματα αυτα που ανεφερες κανουν..δεν αλλαζει κατι,βεβαια θα πρεπει να ρωτησεις τις εταιρειες αυτες για να εισαι σιγουρος..

γνωμη μου,μη βαλεις παραλληλους κτλ..πηγαινε σε δοκιμασμενες λυσεις..για μενα αφου μιλας για σκαστρα,βαλε πρωτα μια καλη χοανη κι αν δεν καλυπτεσαι απτον ηχο,προχωρας στη σκαστρα..εγω τα βρισκω υπερβολικα τα λεφτα γι αυτη..που ουσιαστικα μονο θορυβο προσφερει..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ταιριαζει..ολοιδια ειναι τα μοτερ..ο κωδικος αυτος απλα χαρακτηριζει τη διαφορα στις ιπποδυναμεις..το CBZA ειναι ο τσι μετα 86 αλογα, το CBZB ειναι με τα 105 κι ο CBZC με τα 90..αλλα προκειται για ακριβως το ιδο μοτερ..οποτε ταιριαζει κανονικα..

οι διαφορες ειναι στις ρυθμισεις της χαρτογραφησης,βεβαια δεν μπορω να βρω πουθενα πιο λεπτομερεις πληροφοριες..

θεωρω πως και τα προγραμματα αυτα που ανεφερες κανουν..δεν αλλαζει κατι,βεβαια θα πρεπει να ρωτησεις τις εταιρειες αυτες για να εισαι σιγουρος..

γνωμη μου,μη βαλεις παραλληλους κτλ..πηγαινε σε δοκιμασμενες λυσεις..για μενα αφου μιλας για σκαστρα,βαλε πρωτα μια καλη χοανη κι αν δεν καλυπτεσαι απτον ηχο,προχωρας στη σκαστρα..εγω τα βρισκω υπερβολικα τα λεφτα γι αυτη..που ουσιαστικα μονο θορυβο προσφερει..

Ξερεις σκεφτομαι τη σκαστρα που μπαινο βγαινει με μια σχετικη ευκολια για να μην εχω θεμα με αντιπροσωπια και χασω καμια εγγυηση. Γι αυτο δε παω σε χοανη

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Οι εταιρειες που αναφερεις εκτος της revo ειναι πολυ ακριβες και πιστευω πως δεν προσφερουν τιποτα παραπανω σε σχεση με ενα custom προγραμμα ενος Ελληνα προγραμματιστη το οποιο μπορει να γινει στα μετρα σου και συμφωνα με τα περιφερειακα σου .

 

Θα διαφωνήσω σε αυτό, οι επώνυμες -και ακριβές- εταιρείες πχ ABT/MTM κλπ σκάνε ένα σκασμό $$ στην VW/Audi κλπ για να αγοράσουν και να έχουν πρόσβαση σε όλους τους χάρτες και παραμέτρους του εγκεφάλου, κάνοντας απλά παπάδες όσον αφορά την αξιοπιστία. Μέχρι και πιστοποίηση TUeV δίνουν. Είναι πολλοί οι παράμετροι που μπορούν να τροποποιηθούν, αλλά δεν μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας και με οποιοδήποτε software κυκλοφορεί στο εμπόριο για προγράμματα. Προφανώς και υπάρχουν Έλληνες βελτιωτές που φτιάχνουν προγράμματα τα οποία είναι μια χαρά για τα λεφτά τους, αλλά μην τα βάζουμε στην ίδια κατηγορία με τα ακριβά επώνυμα όταν μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου και ΕU5.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Και όμως αυτά που κανουν οι κοστουμάδες ούτε στα όνειρα τους δεν τα κανει η ρέβο ή η ABT! Πολύ απλά δεν έχουν τις γνώσεις! Μερικές από τις "μεγάλες" εταιρίες έχουν προσπαθήσει να ρυθμίσουν αμάξια ξεφεύγοντας από την κονσέρβα και ποτέ δεν τα κατάφεραν...

Όσον αφορά αυτός που λες για τους χάρτες θα πω το εξής! ΠΑΝΤΑ τα custom κυκλοφορούν πολύ πιο πριν από τα επώνυμα και πάντα παίζουν με περισσότερους χάρτες! Πχ ABT 10 χάρτες, etuners 200!

Το να κανεις ένα safe πρόγραμμα αλλάζοντας 7-8 χάρτες πχ (75λ, 1.4 όβερ 0.9 κόφτη, χαμηλό αβαν) είναι το μονο εύκολο!!! Πες στην ΑΒΤ να φτιάξει 14άρη με 245hp με σωστές καμπύλες όμως....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και όμως αυτά που κανουν οι κοστουμάδες ούτε στα όνειρα τους δεν τα κανει η ρέβο ή η ABT! Πολύ απλά δεν έχουν τις γνώσεις! Μερικές από τις "μεγάλες" εταιρίες έχουν προσπαθήσει να ρυθμίσουν αμάξια ξεφεύγοντας από την κονσέρβα και ποτέ δεν τα κατάφεραν...<br />Όσον αφορά αυτός που λες για τους χάρτες θα πω το εξής! ΠΑΝΤΑ τα custom κυκλοφορούν πολύ πιο πριν από τα επώνυμα και πάντα παίζουν με περισσότερους χάρτες! Πχ ABT 10 χάρτες, etuners 200!<br />Το να κανεις ένα safe πρόγραμμα αλλάζοντας 7-8 χάρτες πχ (75λ, 1.4 όβερ 0.9 κόφτη, χαμηλό αβαν) είναι το μονο εύκολο!!! Πες στην ΑΒΤ να φτιάξει 14άρη με 245hp με σωστές καμπύλες όμως....

<br /><br />Δλδ μια μεγάλη πολυεθνική δεν μπορεί να προσλάβει εναν κορυφαίο στο ειδος του ελεύθερο βελτιωτη?<br />Δε στέκει πολύ αυτό. ...<br />Εκτός αν δε θέλει....<br /><br />Στάλθηκε από το GT-I9100 μου<br /><br />
Link to comment
Share on other sites

Και όμως αυτά που κανουν οι κοστουμάδες ούτε στα όνειρα τους δεν τα κανει η ρέβο ή η ABT! Πολύ απλά δεν έχουν τις γνώσεις! Μερικές από τις "μεγάλες" εταιρίες έχουν προσπαθήσει να ρυθμίσουν αμάξια ξεφεύγοντας από την κονσέρβα και ποτέ δεν τα κατάφεραν...

Όσον αφορά αυτός που λες για τους χάρτες θα πω το εξής! ΠΑΝΤΑ τα custom κυκλοφορούν πολύ πιο πριν από τα επώνυμα και πάντα παίζουν με περισσότερους χάρτες! Πχ ABT 10 χάρτες, etuners 200!

Το να κανεις ένα safe πρόγραμμα αλλάζοντας 7-8 χάρτες πχ (75λ, 1.4 όβερ 0.9 κόφτη, χαμηλό αβαν) είναι το μονο εύκολο!!! Πες στην ΑΒΤ να φτιάξει 14άρη με 245hp με σωστές καμπύλες όμως....

 

Οι εταιρείες αυτές δεν θα έφτιαχναν ποτέ 1.4TSI με 245hp, όχι γιατί δεν έχουν τις γνώσεις (προφανώς), αλλά γιατί δεν θα μπορούσαν να δίνουν πιστοποίηση TUeV και επομένως δεν θα μπορούσαν καν να πουλάνε σε ευρύ κοινό βγάζοντας άπειρα $$. Φτιάχνοντας ένα safe πρόγραμμα, πολύ απλά μπορούν να πουλάνε νόμιμα και με τα αυτοκίνητα εντός EU5 προδιαγραφών σε όλη την Ευρώπη. Προτιμούν να έχουν ένα καλό όνομα, να φτιάχνουν αξιόπιστα προγράμματα, με προδιαγραφές ρύπων του εργοστασίου και να βγάζουν πολλά $$$ από την πληθώρα πελατών, κρατώντας το brand name τους ψηλά.

 

Όσον αφορά τις γνώσεις, ειδικά σε ABT/MTM, δουλεύουν και φτιάχνουν τα προγράμματα τύποι οι οποίοι ως επι το πλήστον είτε δούλευαν στο παρελθόν είτε ακόμη δουλεύουν στο αντίστοιχο τμήμα που αναπτύσσει τους εγκεφάλους και τα λογισμικά των εργοστασίων (πχ VW), οπότε δεν έχει νόημα να αμφισβητούμε τις γνώσεις τους και να τις συγκρίνουμε με ένα Έλληνες βελτιωτές.

 

Επίσης, αν βγαίνει καθυστερημένα ένα πρόγραμμα επώνυμο για ένα κινητήρα σε σχέση με τα custom, ίσως από μόνο του αποδεικνύει και το τι δουλειά πέφτει με δοκιμές κλπ. Προφανώς επενδύουν πολύ σ αυτό, γιατί έχουν ισχυρό brand name που πρέπει να κρατήσουν ψηλά βγάζοντας μόνο σωστά "προϊόντα".

 

Προφανώς έχεις αντίθετη γνώμη, αλλά προσωπικά έχω δει και τις δύο πλευρές από πρώτο χέρι, οπότε απλά εκφράζω και την δική μου.

Link to comment
Share on other sites

Για ABT /MTM που οντως εχουν εγγριση TUV πιστευω οτι δεν τα πιεζουν γιατι στην Γερμανια για να παρει εγγριση TUV θα πρεπει οι ρύποι να ειναι κατω απο το όριο .
Για τις Revo/APR/Unitronic που δεν ασχολουνται με TUV ισχυει αυτο που ειπε ο Midkin !

Πρόσφατα ειχα βρει μια tuning εταιρια απο Σινγκαπούρη η οποία ασχολείται τρελά με 1.4 tsi .Πρόσφατα στην σελιδα της στο FB ανέβασε dyno απο scirocco 1.4 tsi ΜΤΜ και dyno αφου το ρυθμισε η ιδια εταιρια (custom) Οι χάρτες μίγματος του MTM ήταν οσο δούλευε και μαμά , τέρμα στεγνό δηλαδή ....

Link to comment
Share on other sites

Οι βελτιωτές των ABT, MTM ουδέποτε δούλευαν σε τμήματα ανάπτυξης της VW! Αν ήταν ετσι μονο καλά ονόματα δεν θα είχαν! Η VW είναι γνωστό τοις πάσοις πως δεν το έχει με τα προγράμματα εγκεφάλου! Άπειρα τα παραδείγματα με το πιο τρανό με τα golf gt! Σπάγανε αβέρτα τα μαμά και κανένα προγραμματάτο!

Δεν αντιλέγω ότι έχουν αποδειχθεί σούπερ ντούπερ! ΑΛΛΑ αν σκοπός ενός βελτιωτή είναι να παίρνει το μαμά αμάξι από 170 hp και να το κανει 190 για να μην σπάει! Είναι ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ...

Link to comment
Share on other sites

Και όμως αυτά που κανουν οι κοστουμάδες ούτε στα όνειρα τους δεν τα κανει η ρέβο ή η ABT! Πολύ απλά δεν έχουν τις γνώσεις! Μερικές από τις "μεγάλες" εταιρίες έχουν προσπαθήσει να ρυθμίσουν αμάξια ξεφεύγοντας από την κονσέρβα και ποτέ δεν τα κατάφεραν...

Όσον αφορά αυτός που λες για τους χάρτες θα πω το εξής! ΠΑΝΤΑ τα custom κυκλοφορούν πολύ πιο πριν από τα επώνυμα και πάντα παίζουν με περισσότερους χάρτες! Πχ ABT 10 χάρτες, etuners 200!

Το να κανεις ένα safe πρόγραμμα αλλάζοντας 7-8 χάρτες πχ (75λ, 1.4 όβερ 0.9 κόφτη, χαμηλό αβαν) είναι το μονο εύκολο!!! Πες στην ΑΒΤ να φτιάξει 14άρη με 245hp με σωστές καμπύλες όμως....

νικο τωρα απλα ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ πλακα κανεις πιστευω που λες οτι δεν μπορουν να βγαλουν οι μεγαλες και τρανες εταιριες προγραμμα  οπως οι καστομαδες και πλακα κανεις που λες οτι δεν εχουν τις γνωσεις απλα θα αστιευεσαι ετσι ?τι λες ρε νικολα καταλαβαινεις τι γραφεις δεν εχει τις γνωσεις μια ομαδα προγραμματιστων και την εχει την γνωση μονος ο  ελληνάρας ?αυτο που λες δεν ισχυει με τιποτα ,το οτι δεν εβγαλαν κατι επισημο δεν σημαινει οτι δεν μπορουν απλα δεν εχουν  ασχοληθει οσο πρεπει για να βγαλουν προγραμμα βλεπεις στα διλιτρα βγαζουν φουλ σεταπ απο εκει και κατω το χαος επισης στην ελλαδα ο ελληναρας θα κανει πειραματοζωο εμενα εσενα τον φιλο μου το φιλο σου ενω στις μεγαλες εταιριες δεν δουλεουν ετσι φιλε εχουν δικα τους αμαξια δικα τους μοτερ πανω σε dyno και κανουν πρωτα τις δοκιμες τους σε δικα τους αμαξια και μοτερ  και μετα το δινουν επισημα εξω σε ολο το κοσμο και αυτο ειναι το σωστο ,εδω στην ελλαδα παμε και παιδευομαστε εμεις αντι να παιδευτουν αυτοι κουραζοντας εμας και εξατλωντας την υπομονη μας και την τσεπη μας και αυτα ολα  που λεω δεν ισχυουν για ενα απλο προγραμμα σταδιο 1 και σταδιο 2, σε αυτα ολοι καλοι ειναι τα λεω για σταδιο 3 και υβριδια μιας και τελευταια εγιναν μοδα μην παρεξηγηθω κιολας και δεν τα λεω για ολους ελληνες προγραμματιστες υπαρχουν και εξαιρεσεις απλα σου λεω πως δουλευει το μεγαλυτερο ποσοστο προγραμματιστων  στην ελλαδα και παντα θα υπαρχουν επιτυχιες και αποτυχιες  ειτε αυτη ειναι μεγαλη εταιρια εξωτερικου  ειτε  ειναι μικρη ελληνικη που αποτελειται απο ενα ατομο . 

Edited by tasossline t
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δηλ e-tuners κ ξερό ψωμί.......αν είναι να πούμε στον Κρίτωνα να δινει έστω τη μισή τεχνογνωσια και στους επώνυμους οικους βελτίωσης να μπορούν να βγάλουν κανα φράγκο κ αυτοι που δεν ξέρουν απο χαρτες εγκεφάλων.
Οσα ξέρουν οι μεγάλες εταιρίες βελτίωσης δεν πρόκειται να τα μάθουν οι customαδες γιατί πολύ απλά αυτές έχουν τετραπλάσιο μπάτζετ εξέλιξης συν ότι μπορουν

να πέρνουν εγκεφάλους για εξέλιξη μέσα απο τη μαμα VW και έχουν και αμάξια για δοκιμές αλλά και εγκεφάλους αγορασμένους ωστε να δοκιμάζουν πάνω εκει το οτιδήποτε καινούργιο πράγμα που καλώς ή κακώς πολλοι απο τους ιδιώτες δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν.
Λιγο αντικειμενικότητα δεν βλάπτει.....δεν είναι μόνο ένας προγραμματιστής καλός ή δυο.
Υπάρχουν πολλοι που κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μιλάω για custom vs επώνυμο! Τα επώνυμα ποτε δεν θα φτάσουν τα custom! Πολύ απλά ο customάς μπορεί να κανει revo ή ABT στο 1/5 της τιμής! Η ABT δεν θα φτιάξει ΠΟΤΕ κατι αλλο...

Αν για το 0.85-0.9λ της ABT με ένα κλικ πάνω πίεση και αβανς δίνετε 1500 οκ... Αλλά δεν υπάρχει κατι που δεν μπορει να φτιάξει ένας custom...

Λίγη ενημέρωση δεν βλαπτει!

Link to comment
Share on other sites

νικο τωρα απλα ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ πλακα κανεις πιστευω που λες οτι δεν μπορουν να βγαλουν οι μεγαλες και τρανες εταιριες προγραμμα  οπως οι καστομαδες και πλακα κανεις που λες οτι δεν εχουν τις γνωσεις απλα θα αστιευεσαι ετσι ?τι λες ρε νικολα καταλαβαινεις τι γραφεις δεν εχει τις γνωσεις μια ομαδα προγραμματιστων και την εχει την γνωση μονος ο  ελληνάρας ?αυτο που λες δεν ισχυει με τιποτα ,το οτι δεν εβγαλαν κατι επισημο δεν σημαινει οτι δεν μπορουν απλα δεν εχουν  ασχοληθει οσο πρεπει για να βγαλουν προγραμμα βλεπεις στα διλιτρα βγαζουν φουλ σεταπ απο εκει και κατω το χαος επισης στην ελλαδα ο ελληναρας θα κανει πειραματοζωο εμενα εσενα τον φιλο μου το φιλο σου ενω στις μεγαλες εταιριες δεν δουλεουν ετσι φιλε εχουν δικα τους αμαξια δικα τους μοτερ πανω σε dyno και κανουν πρωτα τις δοκιμες τους σε δικα τους αμαξια και μοτερ  και μετα το δινουν επισημα εξω σε ολο το κοσμο και αυτο ειναι το σωστο ,εδω στην ελλαδα παμε και παιδευομαστε εμεις αντι να παιδευτουν αυτοι κουραζοντας εμας και εξατλωντας την υπομονη μας και την τσεπη μας και αυτα ολα  που λεω δεν ισχυουν για ενα απλο προγραμμα σταδιο 1 και σταδιο 2, σε αυτα ολοι καλοι ειναι τα λεω για σταδιο 3 και υβριδια μιας και τελευταια εγιναν μοδα μην παρεξηγηθω κιολας και δεν τα λεω για ολους ελληνες προγραμματιστες υπαρχουν και εξαιρεσεις απλα σου λεω πως δουλευει το μεγαλυτερο ποσοστο προγραμματιστων  στην ελλαδα και παντα θα υπαρχουν επιτυχιες και αποτυχιες  ειτε αυτη ειναι μεγαλη εταιρια εξωτερικου  ειτε  ειναι μικρη ελληνικη που αποτελειται απο ενα ατομο . 

Μάλλον δεν γνωρίζεις την ιστορια του vRsy απο Αγγλια με Skoda Fabia 1.4 TSI DSG7 APR TUNED. Πελάτης τους ο οποιος ειχε βαλει τα καλυτερα περιφεριακά που υπαρχουν για αυτο το μοτερ/αμαξι και τουρμπινα LO270 Loba και η APR ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ να ξεπερασει τα 250 αλογα με υβριδιο χωρις να εχει missfires το μοτερ

Ολα τα περιφεριακα τα ειχε αγοράσει απο την τσέπη του ο Αγγλος , το αμαξι ηταν πειραματόζωο της APR! Ειχε σπασει και μια φορα αλλα το κοστος το καλυψε η APR.

Ουσιαστικα η APR δουλευε πανω σε αυτο για να κανει release το Stage 3 . Ο Τυπος τα ξηλωσε ολα τα πουλησε και πουλησε και το αμαξι

Link to comment
Share on other sites

To θέμα δεν είναι ποιος βγάζει τα περισσότερα άλογα... Το θέμα είναι ποιος βγάζει τα πιο ποιοτικά άλογα, με τη λιγότερη δυνατή καταπόνηση για τον κινητήρα και τον ιδιοκτήτη του. Με άλλα λόγια, ο ιδιοκτητης καταφεύγει στην επώνυμη λύση ώστε να μην τρέχει για τίποτα και για να έχει το κεφάλι του ήσυχο ότι η μετατροπή που κάνει έχει δοκιμαστεί οτι δουλεύει. Έρχεται, το αφήνει, ξανα έρχεται , το παίρνει και that's all!! Τα custom προγράμματα, ειδικά αν πρόκειται πέρι νέου κινητήρα, περνάει πολύς καιρός μέχρι ο προγραμματιστής να φτάσει την ποιότητα του επώνυμου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε winner ξέρω και για την apr που προσπάθησε να φτιάξει to Fabia rs ξέρω και τη Ρεβο που προσπάθησε να ρυθμίσει στο εξωτερικό ένα golf 122p με λομπα τα ξέρω όλα και είμαι πίστεψε με πολύ ενημερωμένος για το τι γίνεται επίσης όπως και είπες και εσύ ναι το έσπασε το μοτέρ αλλα το κάλυψε Η apr εδώ στην Ελλάδα για πες μου ποσά μοτέρ έχουν σπάσει από ελληνες προγραμματιςτες και πες μου έναν που εχει καλύψει ζημιά εξ ολόκληρου πες μου ένα . πίστεψε με εάν ανοίξω το στόμα μου εχει να καεί πολύς κόσμος αλλα δεν το κάνω για δικούς μου λόγους επίσης εάν δεις και πιο πάνω είπα ότι όλες οι εταιρίες έχουν επιτυχίες και αποτυχίες είτε αυτή είναι επώνυμη είτε οχι αλλα καλό είναι να είμαστε και λίγο αντικειμενικόι όπως είπε και ο φίλος ο Λουκάς πιο πάνω μην τα ισοπεδώνουμε και όλα έλεος δηλαδή

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ αλλα επειδή λεμε για το αν ειναι αξιοι να ρυθμισουν για αυτο είπα αυτο το περιστατικό ... Ολοκληρη APR UK δεν μπόρεσε να ρυθμισει 1.4 TSI με τα καλυτερα περιφεριακά !
Το 122αρι με Loba ρυθμιστηκε πλέον και δουλεύει ! σε συνεργασία του Αγγλου tuner μαζί με Έλληνα custom-ά :clapping:

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Ας κρατήσουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας το ζήτημα δικλειδες ασφαλείας για όλους όσους επώνυμους και μη οίκους βελτίωσης δίνουν stg2 και πάνω και το τι συμβουλεύουν τον πελάτη τους κατά την παράδοση ενός τέτοιου προγράμματος!

Δεν υπάρχει τέτοιο σεταπ που να μην θέλει ειδική προσοχή και διαχείριση.

Αλλιώς απλά κοροιδευουμε εαυτούς.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.