DrYannisK Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 (edited) εχω GOLF GTI V μοντελο καλοκαιρι 2006 εχω 150χιλ χλμ τωραολες οι αλλαγες εγιναν στην αντιπροσωπεια και με τα γνησια τακακια1η αλλαγη 57,400χλμ ειχαν φαγωθει τα τακακια και μπροστα και πισω το ιδιο και μαλιστα ειχε βγει και μνμ 2η αλλαγη 93,500χλμ ειχαν φαγωθει τα τακακια και μπροστα και πισω το ιδιο δεν ειχε βγει μνμ, σιγουρα μπορουσα να κανω περισσοτερα χλμ 3η αλλαγη 120,000χλμ ειχαν φαγωθει τα τακακια και μπροστα και πισω το ιδιο δεν ειχε βγει μνμ, σιγουρα μπορουσα να κανω περισσοτερα χλμ απλα μια που ημουν για σερβις τα αλλαξα. επισης αλλαξα τους μπροστινους δισκους και εβαλα Brembo τρυπητους. 4η αλλαγη τωρα στα 150,000χλμ που θα παω για σερβις ειδα πως τα πισω τακακια εχουν φαγωθει αρκετα, εχει μεινει 1-2χιλ, σιγουρα βγαζουν αλλα 5χιλ χλμ αλλα θα τα αλλαξω αφου θα παω για σερβις. τα μπροστινα ομως ειναι ακομα περιπου στο 40% και αυτο με εντυπωσιασε. μηπως τελικα οι τρυπητοι δισκοι εκτος του οτι βοηθουν στο φρεναρισμα, προκαλουν μικροτερη φθορα στα τακακια;αλλη παρατηρηση που κανω ειναι πως παρολο που χρησιμοποιουν τα γνησια τακακια, την πρωτη φορα αλλαξα στα 57χιλ χλμ ενω εκτοτε αλλαζω καθε 30χιλ χλμ. βεβαια πρεπει να αναφερω πως η πρωτη αλλαγη εγινε αφου βγηκε το μνμ για αλλαγη και τα τακακια ειχαν λιωσει (στην αλλαγη λαδιων στα 45χιλ χλμ μου ειχαν πει να τα αλλαξω αλλα δεν τα αλλαξα και αντεξαν αλλα 13χιλ χλμ...) ενω οι αλλες εγιναν ενω τα τακακια ειχαν ακομα ζωη (μπορει αν δεν τα αλλαζα να κρατουσαν αλλα 10χιλ χλμ ανετα μεχρι να βγει μνμ). επισης πρεπει να λαβουμε υποψην πως τα πρωτα 10χιλ χλμ σιγουρα τα κανεις με μικροτερη ταχυτητα και σιγουρα μετα απο 20-30χιλ χλμ αποκτας αλλη αισθηση με το αυτοκινητο και οδηγεις ποιο επιθετικα αρα προκαλεις μεγαλυτερη φθορα. Edited January 12, 2014 by DrYannisK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 τι γινεται με σενα...μια αλλγη τακακια ειχαμε στα 70000 χλμ και η επομενη ηταν στα 125000 ..μηπως εισαι καφτης? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Η αλήθεια είναι οτι καλυτερα να σου βάζει βενζίνη κανεις, παρα να σου αλλάζει τακάκια! Το μονο που μπορω να σκεφτώ σχετικα με το ερώτημα σου είναι οτι ο τρυπητος δίσκος μπορεί να ανεβάζει μικρότερες θερμοκρασίες και αυτό να βοηθάει στη μικρότερη φθορά του τακακιου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...