AndreasMetz Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Καλησπέρα σας κύριοι. Όπως και σε πολλούς άλλους ιδιοκτήτες Golf vi έτσι και σε εμένα παρουσιάστηκε το πρόβλημα του EPC. Πιο συγκεκριμένα , ήμουν στην εθνική και όπως πήγαινα με 170Km/h το αυτοκίνητο αρχήσε να μου πετάει τρελές στροφές και να ρετάρει σαν τρελό. Αμέσως έκοψα ταχύτητα και μπήκα στη δεξιά λορίδα γιατί το σοκ θα έλεγα πως ήταν μεγάλο. Αυτό που παρατήρησα ήταν το εξής : Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά έτρεμε ολόκληρο ακόμα και στις 1300 στροφές. Σαν να μην έφτανε αυτό , μου έβγαλε και πρόβλημα με τον καταλύτη. Οταν σταματησα στο επομενο parking ανοιξα το καπο και η μηχανη κουνιωταν δεξια και αριστερα με απιστευτη ενταση. Επειδή έχω διαβάσει πολλά σχετικά με το EPC καμία περιπτωση δεν ταιριαζει με την δικη μου. Μπορει να με βοηθησει καποιος? ( Το αυτοκινητο ειναι αγορασμενο πρωτο χερι το 2010 , εχει 100.000 km , και απο αποψη service ειναι παντα στην ωρα του ) Ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Ησουν σε Safe Mode κ ολα αυτα τα σχετικα που διαβασες ειναι ακριβως οτι επαθες.. Δν καταλαβαινω γτ δν βρισκεις ομοιοτητα σε καμια περιπτωση..Συνηθως ειναι βενζινες...σπανιοτερα πολλαπλασιαστες.. Μετα τ εκανες που σταματησες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasMetz Posted January 15, 2014 Author Report Share Posted January 15, 2014 Διαβασα αρκετα αρθρα τα οποια ελεγαν για υγρασια που πηραν τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου απο καποια σχισμη καποιου φαναριου κτλ. Ισως να εχεις δικαιο. Ανοιξα το καπο να δω μπας και πηρε καμια σακουλα μεσα στη μηχανη ή απο κατω. Αφου δεν βρηκα τιποτα σχετικο ανοιξα το βιβλιο του αυτοκινητου και διαβασα το αντιστοιχο κειμενο. Επειδη ομως το αυτοκινητο συνεχησε να ρεταρει δυνατα ακομα και σταματημενο ( 800 στροφες DSG ) ειπα να βγαλω το κλειδι απο τη μιζα και να το ξαναβαλω μπροστα. Το εκανα και αφου το αφησα λιγο να "ηρεμησει" ειπα να ξεκινησω δειλα δειλα...τελικα σε ολη την υπολοιπη διαδρομη δεν σταματησε να ρεταρει. Αυριο θα το παω να το κοιταξουν. Ευχομαι να ειναι κατι απλο γιατι εδω και 3 χρονια που εχω το Golf δυστυχως μου εχει βγαλει πολλα προβληματα και φοβαμαι τα χειροτερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Tωρα απλο δεν το λες, αλλα τεσπα ευχομαι να ειναι. Ενημέρωσε μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Αυτό που περιγράφεις μου θυμίζει ακριβώς το θέμα που είχα με πολλαπλαστιαστή. Μακάρι να μην είναι τίποτα το σοβαρό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Λογικά κάποιος θα είπε το ποίημα και εφόσον 100,000 δεν έχεις αλλάξει ούτε έναν ποτέ είναι πολύ πιθανό. Μακάρι να είναι αυτό και να ξεμπερδέψεις με λίγα χρήματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trimon Posted January 30, 2014 Report Share Posted January 30, 2014 Κατα πάσα πιθανότητα είναι πολλαπλασιαστης. Προχθές τους αντικατέστησα και τους 4 αφού βγήκαν εκτός οι 2 μετά από αλλαγή των μπουζι. Λίγο φιάσκο η υπόθεση γιατί θα σε χρειαστούν 60€ για τον καθένα περίπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 trimon1, σε εξουσιοδοτημένο πήγες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Εμενα μου θυμίζει οτα έσπασε πιστόνι πριν από 3 χρονια αυτή η ιστορία , μακάρι να είναι πολλαπλασιαστής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...