Jump to content
Tonyantony

Πατινάρισμα?

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά, έχω ένα golf vi stage 1 apr με 17Κ χλμ. Το πρόβλημά μου είναι ότι όταν πατάω τέρμα γκάζι με 6η κάποιες φορές και με 5η από 3000 στροφές το στροφόμετρο πάει κάπου στις 3500 για λίγο,μετά ξαναπέφτει στις 3000 και μετά ανεβαίνει κανονικά. Τι λέτε μπορεί να είναι? Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι δίσκος γιατί είναι πολύ νωρίς... Βέβαια ο συμπλέκτης πιάνει πολύ ψηλά και νομίζω αν ήταν στα τελευταία του θα πιανε χαμηλά...

Link to comment
Share on other sites

Μονο τ στροφομετρο παει 3500 ή και τ μοτερ? Τ ακους να ανεβαζει στροφες?

Απο ποσες το πατας? 2000?

 

Καταρχας για ν σε προλαβω απο αλλα προβληματα..
Οταν εισαι με 6η (εισαι κ 1ο σταδιο) μην πατας τερμα τ γκαζι απο χαμηλα..

Link to comment
Share on other sites

Από 3000 πάει 3500 για 1sec και μετά ξαναπέφτει και ανεβαίνει κανονικά, το μοτέρ ακούγεται ότι ανεβάζει στροφές, δεν είναι μόνο στο στροφόμετρο

Link to comment
Share on other sites

Πατιναρεις.. :(
Λιγα χιλιομετρα ρε γαμωτο..

Μηπως τ ειχες ηδη κουρασει αρκετα ή σ ολες τς περιπτωσεις γνκ?

Link to comment
Share on other sites

. Βέβαια ο συμπλέκτης πιάνει πολύ ψηλά και νομίζω αν ήταν στα τελευταία του θα πιανε χαμηλά...

 

το αντιθετο ειναι.......οταν πιανει ψηλα ειναι φαγωμενος ο δισκος.δυστιχως θελεις δισκο :sorry: .

Edited by bill1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί τόσο νωρίς τε γαμώτο? Άλλοι με πρόγραμμα είχατε τόσο νωρίς θέμα? Λέτε να καλύψει η εγγύηση ή θεωρείται αναλώσιμο?

Link to comment
Share on other sites

μαλλον οδηγάς με το πόδι στον συμπλέκτη

Όχι ούτε καν, πάντα βγάζω ταχύτητα στα φανάρια. Πρέπει να με φάγανε τα κατεβάσματα και τα πατήματα από στάση :(

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς με τόση δύναμη δεν υπάρχει λόγος να πηδάς έτσι τον δισκο δίνοντας του τόσα φορτία απο χαμηλά.

 

Όταν ο συμπλέκτης απομονώνει ψηλά τότε θέλει άλλαγμα,αν πιάνει χαμηλά δεν εχει θέμα.

 

Με 17.000χμ για να θές συμπλέκτη,είτε πατάς συνέχεια απο 1ες και στάση και του πίνεις το αίμα,είτε την ώρα της οδήγησης δεν βγάζεις το πόδι απο τον συμπλέκτη και ας νομιζεις οτι δεν το ακουμπάς.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εδω κ αρκετα χρονια δν πατησα ποτε μου φρενο χωρις ν εχω κανει κατεβασμα..

Χαιρομαι τα γκαζια του (φπε) εδω κ 70κ χιλιομετρα..
Το μονο π δν κανω ειναι ν ξεκιναω τερμα.. κ να παταω τερμα σε 5η-6η χαμηλα..

Δν πιστευω οτι φταιει κατι π εκανες.. ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 100%! Απλα η χρηση σου τ εκανε να εμφανιστη αρκετα νωριτερα.Κ Δυστηχως για εγγυηση ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα..Οποτε πανε χαλαρουιτα κ βαζε στν ακρη λιγα λιγα να πας γ αλλαγη δισκο/πλατο...

Sachs προτεινω..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν ακουμπάω ποτέ το πόδι στο συμπλέκτη, θα ναι από αυτά που λεεί ο dimake, ξεκινήματα και πολύ γκάζι από 2500-3000. Θα περάσω από αντιπροσωπεία να δω αν μπορεί να γίνει τίποτα με την εγγύηση, έστω κάποια έκπτωση και βλέπουμε... Υπάρχει κάτι πιο ενισχυμένο value for money? Μπαίνει πχ του gti?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως περίεργο, γιατί υποτίθεται ότι ο εργοστασιακός συμπλέκτης αντέχει και με αρκετά μεγαλύτερη ροπή, π.χ. ακόμα και 2ο-3ο στάδιο με υβριδικές τουρμπίνες κλπ σε πρώτη φάση δεν πατινάρουν. Στην εγγύηση δεν θα σου τον καλύψουν, δυστυχώς δεν έχει 2ετή κάλυψη όπως τα υπόλοιπα. Πήγαινε πάντως σε μια αντιπροσωπεία να το δουν, μήπως οδηγούμαστε σε λάθος συμπεράσματα χωρίς λόγο. Πάντως όπως και να έχει, να αποφεύγεις να το πατάς τέρμα από χαμηλά έτσι κ αλλιώς, όχι μόνο για τον δίσκο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίζει και η αστοχία υλικού ! κλασσικα λεγόμενα της αντιπροσωπείας για το ότι ο δίσκος υπάρχει περίπτωση να αλλαχθεί και σε λιγότερα από 100.000χλμ. Για να καταλάβεις αν πατινάρει όντως το τέστ είναι αυτό που έκανες. ψηλές ταχύτητες τέρμα γκάζι και να ακούς το μοτέρ να δίνει αλλά το αυτοκινητο να κόβει. Όταν το κατεβάσουν φίλε ζήτα να σου δείξουν τον δίσκο αν όντως είναι φαγωμένος. Επίσης ζήτα όλο το σετ να αλλαχθεί, ψάξε αν μπορείς στο ετκα να δεις τι χρειάζεται, γιατί σε εμένα τον οδηγό δεν τον αλλάξανε και έχω θέμα με ήχους(τους οποίους βρίσκουν φυσιολογικούς).

Link to comment
Share on other sites

+1000!!!!....κομπλέ κίτ,με οδηγό οπωσδήποτε και με δίχαλο θα έλεγα!!Και τσεκάρισμα τα χτένια(δοντάκια)του πλατώ!!Άν μπορείς να είσαι και αυτόπτης...ακόμα καλύτερα!!

Edited by Touring the M3
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα μην τα λες αυτά :Ρ Λοιπόν δοκίμασα και με εργοστασιακό πρόγραμμα και δεν πατινάρει οπότε το να πάω αντιπροσωπεία δενν παίζει. Επειδή πατινάρει μόνο με μεγάλες ταχύτητες από χαμηλά το αφήνω έτσι και θα πάω για αλλαγή όταν χειροτερέψει. Και θα προσπαθήσω να είμαι πιο κόσμιος :p

Link to comment
Share on other sites

 

Δν πιστευω οτι φταιει κατι π εκανες.. ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 100%! Απλα η χρηση σου τ εκανε να εμφανιστη αρκετα νωριτερα.Κ Δυστηχως για εγγυηση ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα..Οποτε πανε χαλαρουιτα κ βαζε στν ακρη λιγα λιγα να πας γ αλλαγη δισκο/πλατο...

Sachs προτεινω..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.