Tonyantony Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Γειά σας παιδιά, έχω ένα golf vi stage 1 apr με 17Κ χλμ. Το πρόβλημά μου είναι ότι όταν πατάω τέρμα γκάζι με 6η κάποιες φορές και με 5η από 3000 στροφές το στροφόμετρο πάει κάπου στις 3500 για λίγο,μετά ξαναπέφτει στις 3000 και μετά ανεβαίνει κανονικά. Τι λέτε μπορεί να είναι? Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι δίσκος γιατί είναι πολύ νωρίς... Βέβαια ο συμπλέκτης πιάνει πολύ ψηλά και νομίζω αν ήταν στα τελευταία του θα πιανε χαμηλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Μονο τ στροφομετρο παει 3500 ή και τ μοτερ? Τ ακους να ανεβαζει στροφες? Απο ποσες το πατας? 2000? Καταρχας για ν σε προλαβω απο αλλα προβληματα..Οταν εισαι με 6η (εισαι κ 1ο σταδιο) μην πατας τερμα τ γκαζι απο χαμηλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 Από 3000 πάει 3500 για 1sec και μετά ξαναπέφτει και ανεβαίνει κανονικά, το μοτέρ ακούγεται ότι ανεβάζει στροφές, δεν είναι μόνο στο στροφόμετρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Πατιναρεις.. Λιγα χιλιομετρα ρε γαμωτο..Μηπως τ ειχες ηδη κουρασει αρκετα ή σ ολες τς περιπτωσεις γνκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 (edited) . Βέβαια ο συμπλέκτης πιάνει πολύ ψηλά και νομίζω αν ήταν στα τελευταία του θα πιανε χαμηλά... το αντιθετο ειναι.......οταν πιανει ψηλα ειναι φαγωμενος ο δισκος.δυστιχως θελεις δισκο . Edited January 19, 2014 by bill1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 Γιατί τόσο νωρίς τε γαμώτο? Άλλοι με πρόγραμμα είχατε τόσο νωρίς θέμα? Λέτε να καλύψει η εγγύηση ή θεωρείται αναλώσιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 μαλλον οδηγάς με το πόδι στον συμπλέκτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 μαλλον οδηγάς με το πόδι στον συμπλέκτη Όχι ούτε καν, πάντα βγάζω ταχύτητα στα φανάρια. Πρέπει να με φάγανε τα κατεβάσματα και τα πατήματα από στάση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 δυστυχως εισαι για κατεβασμα σασμαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Καταρχάς με τόση δύναμη δεν υπάρχει λόγος να πηδάς έτσι τον δισκο δίνοντας του τόσα φορτία απο χαμηλά. Όταν ο συμπλέκτης απομονώνει ψηλά τότε θέλει άλλαγμα,αν πιάνει χαμηλά δεν εχει θέμα. Με 17.000χμ για να θές συμπλέκτη,είτε πατάς συνέχεια απο 1ες και στάση και του πίνεις το αίμα,είτε την ώρα της οδήγησης δεν βγάζεις το πόδι απο τον συμπλέκτη και ας νομιζεις οτι δεν το ακουμπάς. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Εδω κ αρκετα χρονια δν πατησα ποτε μου φρενο χωρις ν εχω κανει κατεβασμα.. Χαιρομαι τα γκαζια του (φπε) εδω κ 70κ χιλιομετρα..Το μονο π δν κανω ειναι ν ξεκιναω τερμα.. κ να παταω τερμα σε 5η-6η χαμηλα..Δν πιστευω οτι φταιει κατι π εκανες.. ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 100%! Απλα η χρηση σου τ εκανε να εμφανιστη αρκετα νωριτερα.Κ Δυστηχως για εγγυηση ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα..Οποτε πανε χαλαρουιτα κ βαζε στν ακρη λιγα λιγα να πας γ αλλαγη δισκο/πλατο...Sachs προτεινω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 Παιδιά δεν ακουμπάω ποτέ το πόδι στο συμπλέκτη, θα ναι από αυτά που λεεί ο dimake, ξεκινήματα και πολύ γκάζι από 2500-3000. Θα περάσω από αντιπροσωπεία να δω αν μπορεί να γίνει τίποτα με την εγγύηση, έστω κάποια έκπτωση και βλέπουμε... Υπάρχει κάτι πιο ενισχυμένο value for money? Μπαίνει πχ του gti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Πάντως περίεργο, γιατί υποτίθεται ότι ο εργοστασιακός συμπλέκτης αντέχει και με αρκετά μεγαλύτερη ροπή, π.χ. ακόμα και 2ο-3ο στάδιο με υβριδικές τουρμπίνες κλπ σε πρώτη φάση δεν πατινάρουν. Στην εγγύηση δεν θα σου τον καλύψουν, δυστυχώς δεν έχει 2ετή κάλυψη όπως τα υπόλοιπα. Πήγαινε πάντως σε μια αντιπροσωπεία να το δουν, μήπως οδηγούμαστε σε λάθος συμπεράσματα χωρίς λόγο. Πάντως όπως και να έχει, να αποφεύγεις να το πατάς τέρμα από χαμηλά έτσι κ αλλιώς, όχι μόνο για τον δίσκο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Παίζει και η αστοχία υλικού ! κλασσικα λεγόμενα της αντιπροσωπείας για το ότι ο δίσκος υπάρχει περίπτωση να αλλαχθεί και σε λιγότερα από 100.000χλμ. Για να καταλάβεις αν πατινάρει όντως το τέστ είναι αυτό που έκανες. ψηλές ταχύτητες τέρμα γκάζι και να ακούς το μοτέρ να δίνει αλλά το αυτοκινητο να κόβει. Όταν το κατεβάσουν φίλε ζήτα να σου δείξουν τον δίσκο αν όντως είναι φαγωμένος. Επίσης ζήτα όλο το σετ να αλλαχθεί, ψάξε αν μπορείς στο ετκα να δεις τι χρειάζεται, γιατί σε εμένα τον οδηγό δεν τον αλλάξανε και έχω θέμα με ήχους(τους οποίους βρίσκουν φυσιολογικούς). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 (edited) +1000!!!!....κομπλέ κίτ,με οδηγό οπωσδήποτε και με δίχαλο θα έλεγα!!Και τσεκάρισμα τα χτένια(δοντάκια)του πλατώ!!Άν μπορείς να είσαι και αυτόπτης...ακόμα καλύτερα!! Edited January 22, 2014 by Touring the M3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 Αντώνη ρε μλκ αφού κάθε ξεκίνημα είναι σπινιάρισμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted January 22, 2014 Author Report Share Posted January 22, 2014 Χαχαχα μην τα λες αυτά :Ρ Λοιπόν δοκίμασα και με εργοστασιακό πρόγραμμα και δεν πατινάρει οπότε το να πάω αντιπροσωπεία δενν παίζει. Επειδή πατινάρει μόνο με μεγάλες ταχύτητες από χαμηλά το αφήνω έτσι και θα πάω για αλλαγή όταν χειροτερέψει. Και θα προσπαθήσω να είμαι πιο κόσμιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 23, 2014 Report Share Posted January 23, 2014 Δν πιστευω οτι φταιει κατι π εκανες.. ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 100%! Απλα η χρηση σου τ εκανε να εμφανιστη αρκετα νωριτερα.Κ Δυστηχως για εγγυηση ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα..Οποτε πανε χαλαρουιτα κ βαζε στν ακρη λιγα λιγα να πας γ αλλαγη δισκο/πλατο... Sachs προτεινω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...