Guest panos_mirr Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 Καλησπέρα! Κύριοι κ κυρίες πρώτη φορά εδώ μέσα συγχωρήστε με η συμβουλέψτε με εάν κάνω κάτι λάθος! Λοιπόν από που να αρχίσω κ που να τελειώσω δεν ξέρω με τα προβληματάκια που μου παρουσιάζει η γκολφω μου! Τελευταίο μάλλον ένα από τα τρομπάκια του συμπλέκτη! Έχω βγει στην εθνική ψιλοπατημένος κ φτάνοντας σε ρεμίζα για διόδια ο συμπλέκτης πάπαλα τέρμα κάτω κ δεν παίρνει καμία από τις ταχύτητες( μείναμε σκέφτομαι από δίσκο, καινούργιο αμάξι)! Μόλις ξεκομπλάρει το μυαλλό σβήνω το αμάξι ανεβάζω το συμπλέκτη με το πόδι βάζω την πρώτη κ ξεκίνησα κούτσα κούτσα ! Ο συμπλέκτης καμιά σχέση με πριν έπιανε τελείως κάτω, σιγά σιγά ανέβηκε στο πριν επίπεδο. Πηγαίνω στον αντιπρόσωπο αλλά βλέπεις Σάββατο απόγευμα κλειστά! Τέλος πάντων Δευτέρα πρωί ξαναπάω ενώ έχω παρακολουθήσει ότι σε σταθερά χιλιόμετρα πάνω από τα 120-130 μαλακώνει πάλι αλλά όχι τέρμα κάτω βλέπεις δεν είναι όλοι οι δρόμοι εθνικές! Ένα από τα τρομπάκια του συμπλέκτη μου λένε αυτοί πάνε σετ και κοστολόγιο μαζί με και καλά έκπτωση 250 ευρώπουλα ! Θα το σκεφτω λέω κ φεύγω. Πάω σε βαγκιτικο σέρβις κ μου λένε ότι μάλλον κατά 90% είναι το πάνω αν κ πάνε σετ γύρω στα 150 μόνο το πάνω εκεί το έβαλα κιόλας για να γλιτώσω το κατοστάρικο! Το ξανάβγαλα εθνική κ πάλι στο πόδι μου μαλάκωσε ελαφρώς , μάλλον θέλει κ το κάτω η κάτι άλλο παίζεται? Τέλος πάντων έχω παραγγείλει κ το δεύτερο τρομπακι που θα το βάλω σε εκτός συνεργείο 60 ευρώπουλα κ βλέπουμε ΄΄η νεκροψία θα δείξει'' ! Είχε κανένας σας παρόμοιο πρόβλημα? Το αμάξι είναι το 160αρι , 4 χρονών κ έχει 49.000 χιλ. κ όλα τα σέρβις στην ώρα τους ! Μπορεί να κούρασα λίγο αλλά προσπάθησα να περιγράψω ακριβώς , ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babis84 Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Καλησπέρα φίλε, αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τη διάφορα ότι άρχισε να παρουσιάζεται στα 53000 χλμ. Σε ένα bosch service που πήγα μου είπαν πως είναι αντλία συμπλέκτη. Δεν στάθηκα εκεί και Πηγάσου το μηχανικό που εχω χρόνια και εμπιστεύομαι, έλεγξα με τη στάθμη υγρών και είχε χάσει περίπου μισό μπουκαλάκι, συμπλήρωσα και κάναμε εξαερωση. Διορθώθηκε κάπως το μεγάλο κενό και δεν μένει πλέον στο πάτωμα. Όμως σε πορεία με πάνω απο 120,130 παρατηρώ ξανά ένα μικρό κενό χωρίς να προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση. Πριν μερικές ημέρες το έκανα και περιμένω τώρα να δω αν θα ξανά χάσει υγρά. Έχεις παρατηρήσει διάφορα στην κατανάλωση απο τη στιγμή που άρχισε να έχει θέμα ο συμπλέκτης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Καλησπέρα! Κύριοι κ κυρίες πρώτη φορά εδώ μέσα συγχωρήστε με η συμβουλέψτε με εάν κάνω κάτι λάθος! Λοιπόν από που να αρχίσω κ που να τελειώσω δεν ξέρω με τα προβληματάκια που μου παρουσιάζει η γκολφω μου! Τελευταίο μάλλον ένα από τα τρομπάκια του συμπλέκτη! Έχω βγει στην εθνική ψιλοπατημένος κ φτάνοντας σε ρεμίζα για διόδια ο συμπλέκτης πάπαλα τέρμα κάτω κ δεν παίρνει καμία από τις ταχύτητες( μείναμε σκέφτομαι από δίσκο, καινούργιο αμάξι)! Μόλις ξεκομπλάρει το μυαλλό σβήνω το αμάξι ανεβάζω το συμπλέκτη με το πόδι βάζω την πρώτη κ ξεκίνησα κούτσα κούτσα ! Ο συμπλέκτης καμιά σχέση με πριν έπιανε τελείως κάτω, σιγά σιγά ανέβηκε στο πριν επίπεδο. Πηγαίνω στον αντιπρόσωπο αλλά βλέπεις Σάββατο απόγευμα κλειστά! Τέλος πάντων Δευτέρα πρωί ξαναπάω ενώ έχω παρακολουθήσει ότι σε σταθερά χιλιόμετρα πάνω από τα 120-130 μαλακώνει πάλι αλλά όχι τέρμα κάτω βλέπεις δεν είναι όλοι οι δρόμοι εθνικές! Ένα από τα τρομπάκια του συμπλέκτη μου λένε αυτοί πάνε σετ και κοστολόγιο μαζί με και καλά έκπτωση 250 ευρώπουλα ! Θα το σκεφτω λέω κ φεύγω. Πάω σε βαγκιτικο σέρβις κ μου λένε ότι μάλλον κατά 90% είναι το πάνω αν κ πάνε σετ γύρω στα 150 μόνο το πάνω εκεί το έβαλα κιόλας για να γλιτώσω το κατοστάρικο! Το ξανάβγαλα εθνική κ πάλι στο πόδι μου μαλάκωσε ελαφρώς , μάλλον θέλει κ το κάτω η κάτι άλλο παίζεται? Τέλος πάντων έχω παραγγείλει κ το δεύτερο τρομπακι που θα το βάλω σε εκτός συνεργείο 60 ευρώπουλα κ βλέπουμε ΄΄η νεκροψία θα δείξει'' ! Είχε κανένας σας παρόμοιο πρόβλημα? Το αμάξι είναι το 160αρι , 4 χρονών κ έχει 49.000 χιλ. κ όλα τα σέρβις στην ώρα τους ! Μπορεί να κούρασα λίγο αλλά προσπάθησα να περιγράψω ακριβώς , ευχαριστώ εκ των προτέρων! Μπορείς να τα βρείς και ξεχωριστά τα δύο τρομπάκια. Αγόρασε τα εσύ με κωδικό πλαισίου μην περιμένεις την εύκολη λύση κι αυτοί να βγάλουν θέλουν. Edited April 4, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kioann74 Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 Έχω golf 5 , 1600fsi, 10ετιας, 146.000.χλμ. . Πριν 1-2 μήνες ξεκίνησε πρόβλημα με οπισθεν, δεν έμπαινε και έκανε το χαρακτηριστικό γρρ. Παράλληλα μαλακωσε ο συμπλεκτης. Αρχικά δεν έδωσα σημασια . Λέω μάλλον ιδέα μου. , και συνέβαινε μονο το πρωί. Σταδιακά χειροτερεψε. Τώρα ιδίως το πρωί, ασχετως θερμοκρασίας για να μπει η οπισθεν πρέπει να κάνω 5-6 προσπάθειες, μετα με δυσκολευεουν όλες οι ταχύτητες, μεχρι που σταδιακά λυνεται το πρόβλημα. Μετα σε εσχάτη στιγμή (ΕΘΝΙΚΗ οδός) εμφανίζεται και δεν μπαίνει τίποτα. Και Οταν συμβαίνει αυτο, το πεταλ του συμπλεκτη ειναι στον αέρα και δεν επανέρχεται. Άλλαξε αντλία συμπλεκτη αλλα τίποτα. Τώρα μου λένε για δίσκο, αλλά. το αμάξι τραβάει μια χαρά. Καμία ιδέα κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 ίσως δεν είναι ο δίσκος φθαρμένος αλλά να έχει γίνει κάποια ζημιά στο σύστημα του συμπλέκτη,και δεν πιάνει,απομονώνει σωστά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...