Jump to content
nilasgr

Λαστιχα 205 55 R16 V 205 50 R16

Recommended Posts

καλα δεν παιζεσαι....

 

δηλ εδω δεν εχουμε αυτα που εγραψες πριν και βαζεις ενα κατεβατο στα αγγλικα...

 

μου λες:

 

Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ??

 

επειδη ειναι S3 δηλ...εχει υβριδικο ABS με νοημοσυνη και καταλαβαινει?

 

http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/a3_1.8t-front_6_piston_kit_cp5570-1003.aspx

 

κιτ για Α3 8L απο 312mm σε 330mm χωρις αλλαγη ABS...συνεπως επικινδυνη και παρανομη η AP...

 

ενω εγω απο 312mm σε 345 mm δεν ξερω,ειμαι παρανομος και με μεγαλυτερη αποσταστη φρεναρισματος...

 

παραδινομαι!!!!

 

κατα τα αλλα εγω δεν παραδεχομαι οπως εγραψε καποιος πριν...


Κι ένα πρόσφατο παράδειγμα,

μπας και καταλάβει επιτέλους το κεφάλι σου,

τη διαφορά μεταξύ της νομιμότητας (legal) και της μη νομιμότητας (not legal)

κύριε λογιστή της τρύπιας μου τσέπης.

 

Θα άκουσες βέβαια για το τραγικό δυστύχημα στην πίστα του Ελληνικού,

όπου δυο νεανικές ψυχές (να είναι ελαφρύ το χώμα που τους σκέπασε),

αποχαιρέτησαν τον άγιο κόσμο της βελτίωσης οχημάτων.

Μήπως γνωρίζεις τι μέγεθος θα είναι το αγγούρι,

που σχετικοί και άσχετοι θα προσπαθήσουν να χώσουν στην κ@@@τρυπίδα

(αυτή την μία που έχουν, εσύ το είπες)

όλων των εμπλεκόμενων ?

Κάποιους από αυτούς,

να είσαι σίγουρος ότι θα τους πάρει ο διάολος

 

καλα αστο εσυ πολεμα ακομα με την νομιμοτητα...

 

κανε αγωγη στην AP επειδη οταν αλλαζει brake kit 6 piston στο S3 ειναι παρανομη διοτι δεν αλλαζει μοναδα ABS και ολα τα παρελκομενα...οπως λεει και ο δασκαλος πιο πριν σελιδα 5 που μου κανει τα μαθηματα..

 

κατα τα λοιπα εγω δεν ξερω τι μου γινεται ειμαι ασχετος με βελτιωση και παρανομος επειδη φοραω μεγαλυτερα φρενα ...

Link to comment
Share on other sites

....μα μονος σου τα γραφεις!!!!! Κοιτα το ΣΚ  θα ειμαι Birmingham... Θα περασω απο την εταιρεια να τους πω οτι η αναβαθμιση που προσφερουν για το Α3 8L ....ειναι λαθος ......αντι για 330 απο 312 πρεπει να δινουν 345 οπως το εκανες εσυ...μαλλον τωρα θα πουλησουν περισσοτερα κιτ...κιτκαρ

Link to comment
Share on other sites

σοβαρα σε γιατρο εχεις παει τελευταια?

 

περα απο την πλακα διαπιστωνω οτι εχεις προβλημα σε αυτα που λες...

 

εγω κανω αλλαγη διαστασης και μου λες οτι μπερδευω το ABS αρα ειμαι λαθος στην κινση που εκανα,

 

και σου αναφερω παραδειγματα της AP οπου αλλαζουν μονοπιστονα κιτ σε εξαπιστονα (ενω εσυ λες οτι οποια αλλαγη στα φρενα ειναι λαθος)

 

και επιμενεις να λες οτι εγω που εβαλα απο μονοπιστονο 312/286mm (το ιδιο ειναι) σε 345mm μονοπιστονο ειμαι λαθος?

 

τα γραφω αναλυτικα για να καταλαβει ο κοσμος οτι δεν ξερεις τι λες...

 

στις πισω σελιδες δεν αναφερεις αυτο που εγραψα πιο πανω?ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ?

 

Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ??

Link to comment
Share on other sites

Τώρα ξεφύγατε εντελώς κι όχι μόνο χάθηκε το νόημα, αλλά λέτε και ασυναρτησίες.. 
 

Υπάρχουν τόσα θέματα για τα φρένα, στήσιμο γενικά ενός αυτοκινήτου, και αφού πλέον μόνο ο ενδιαφερόμενος του θέματος δεν γράφει εδώ για το ερώτημα που έθεσε, παρατήστε το θέμα κι αναλύστε τις γνώσεις σας σε άλλο καινούριο θέμα μπας και μορφωθούμε κι εμείς που    ...δεν γνωρίζουμε!

 

 

υ.γ. Τόσα χρόνια έχουν αναλυθεί τα πάντα κι από τους παλαιότερους γνώστες βάσει εμπειριών στον δρόμο και όχι στη θεωρία, αλλά μου φαίνεται θα τα ξεχάσουμε όλα στο τέλος...

Link to comment
Share on other sites

1. να διαβαζεις σωστα...και μακρια απο την ....παραθυρολογια

2. να μην αγχωνεσε..... στο ποστ νο 66 μας λες οτι πηγες απο 288 σε 345 πιο πανω λες 312 πιο απο τα δυο ειναι???

3. σε γιατρο δεν χρειαζετε να παω .........γιατι ειμαι

4. Πιεση=Δυναμη ανα επιφανεια αρα ξεπερασες τις ανοχες του ABS που φορας ....αρα

5. ξαναδιαβασε το αρθρο ABS and Big Brakes πιο πανω...

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

1. να διαβαζεις σωστα...και μακρια απο την ....παραθυρολογια

2. να μην αγχωνεσε..... στο ποστ νο 66 μας λες οτι πηγες απο 288 σε 345 πιο πανω λες 312 πιο απο τα δυο ειναι???

3. σε γιατρο δεν χρειαζετε να παω .........γιατι ειμαι

4. Πιεση=Δυναμη ανα επιφανεια αρα ξεπερασες τις ανοχες του ABS που φορας ....αρα

5. ξαναδιαβασε το αρθρο ABS and Big Brakes πιο πανω...

.....και επιμενεις να λες οτι εγω που εβαλα απο μονοπιστονο 312/286mm (το ιδιο ειναι) σε 345mm μονοπιστονο ειμαι λαθος?

 

εχεις θεμα....διαβαζεις οτι θελεις ενω στο εξηγω....αλλωστε το διευκρινιζω οτι ειναι το ιδιο 286-312mm διοτι ειναι ιδια δαγκανα και ιδιο τακακι απλα αλλαζει η δισκοπλακα και το εγραψα διοτι η κουβεντα ειναι γενικη και δεν αναφερομαι στο δικο μου οχημα...αλλα σε οσα vag εχουν βαλει απο 286mm και 312mm 345mm εμπρος.

 

το οτι εισαι γιατρος δεν μου λεει κατι..και ο κτηνιατρος γιατρος ειναι....(εχεις το αλαθητο?)

 

να ξαναδιαβασω το αρθρο εγω? εσυ διαβασε το διοτι επιμενεις να μην απαντας σε αυτα που που σε ρωταω.....

 

εσυ αυτα γραφεις:

 

Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ??

 

εγω σου λεω οτι αυτο που λες και υποστηριζεις με τα αρθρα σου δεν ειναι απολυτο και σου αναφερω σαν παραδειγμα οτι τα κιτ της AP οταν αλλαζουν δαγκανες-δισκους δεν αλλαζουν αντλιες κτλ..

 

εγω αγχωνομαι? κωλοτουμπας σαν εσενα δεν ειμαι..ουτε παραδεχεσαι αυτα που λεω ουτε αποψη εχεις απλα κατεβαζεις βιβλιογραφια και αλλα λες καθε φορα....

Link to comment
Share on other sites

Ειπα κ γω ρε μλκες... Τι 200.000 χιλιαρικα σε αυτοκινητα εδωσε αυτος ο Rocky.. :D 

Θα δηλωνουμε κ επαγγελμα μλκς εδω μεσα αιντε!  8)  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ?? σε πληροφορώ οτι ήταν μέσα στα σχέδια βελτίωσης μου. επίσης ειναι δυνατόν να επηρεάζεται και απο την αλλαγη της διάστασης ;;; Δεν θα ήταν πιο λογικο να ισχύει το αντίθετο , δλδ τοabs να διαβάζει δεδομένα με τις υφιστάμενες αλλαγές και να επεμβαίνει αναλόγως ;; Κατι σαν adaptation ?? το λέω γιατι βλεπω πως πολλά άτομα το κάνουν και κανεις δεν τροποποιεί τις ρυθμίσεις του abs ! Άσε που και αυτο θα ήταν μέγα λάθος !!

 

 

.....και επιμενεις να λες οτι εγω που εβαλα απο μονοπιστονο 312/286mm (το ιδιο ειναι) σε 345mm μονοπιστονο ειμαι λαθος?

 

εχεις θεμα....διαβαζεις οτι θελεις ενω στο εξηγω....αλλωστε το διευκρινιζω οτι ειναι το ιδιο 286-312mm διοτι ειναι ιδια δαγκανα και ιδιο τακακι απλα αλλαζει η δισκοπλακα και το εγραψα διοτι η κουβεντα ειναι γενικη και δεν αναφερομαι στο δικο μου οχημα...αλλα σε οσα vag εχουν βαλει απο 286mm και 312mm 345mm εμπρος.

 

το οτι εισαι γιατρος δεν μου λεει κατι..και ο κτηνιατρος γιατρος ειναι....(εχεις το αλαθητο?)

 

να ξαναδιαβασω το αρθρο εγω? εσυ διαβασε το διοτι επιμενεις να μην απαντας σε αυτα που που σε ρωταω.....

 

εσυ αυτα γραφεις:

 

Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ??

 

εγω σου λεω οτι αυτο που λες και υποστηριζεις με τα αρθρα σου δεν ειναι απολυτο και σου αναφερω σαν παραδειγμα οτι τα κιτ της AP οταν αλλαζουν δαγκανες-δισκους δεν αλλαζουν αντλιες κτλ..

 

εγω αγχωνομαι? κωλοτουμπας σαν εσενα δεν ειμαι..ουτε παραδεχεσαι αυτα που λεω ουτε αποψη εχεις απλα κατεβαζεις βιβλιογραφια και αλλα λες καθε φορα....

 

παλι σωστος εισαι!!!! ανακαλυψες οτι εχω....και δυο προφιλ....στο ενα βγαινω σαν .....αλεξσερρες ..και γραφω αυτα που με κατηγορεις .....το αλλο προφιλ το ξερεις

 

Νομιζω τα εχεις μπλεξει λιγο .....συνεχισε να εκτιθεσε....

 

 

συγνωμη παω για κυβιστηση

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα εδώ.... χμμμμ

Αννίτα !! Ελα ! Κάποιος σε ζητάει για τα φρένα του !

Ο κιτ ! Ο ιππότης της ασφάλτου !

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Φοβερό topic!!! :acute:

Προτείνω να συνεχίσουμε με ανάρτηση αλλά χωρίς να ξεφύγουμε

Πάντα τα σινερομάντζα ήταν φοβερά  :pardon: 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που δεν θέλω να λάβω μέρος στην αντιπαράθεση, αλλά να βοηθήσω τον φίλο με το αρχικό πρόβλημα, παραθέτω τη σελίδα αυτή για υπολογισμό απόκλισης κ μεταβολή διαμέτρου κ λοιπών άλλων στοιχείων 

 

Ορίστε φίλε μου http://www.autobild.gr/index.php?static=tyre

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καμία σχέση με τον Rocky. Αλλός εγώ άλλος αυτός. Εγώ ρωτησα συγκεκριμένα για το κατα πόσο επικίνδυνο είναι να αλλάξεις τα φρένα με μεγαλύτερα, καθώς και αν ενδείκνυται δεδομένου του ABS που έχει το αυτοκίνητο.. 

 

από εκεί και πέρα δεν ξέρω γιατί με τόσο επιθετικό ύφος απαντάς και γράφεις εδω μέσα, από την στιγμή που όπως προαναφέρεις είναι καλό να ακούγονται τεκμηριωμένες απόψεις.. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω  πάλι νομίζω ότι η διάσταση που προτείνει ο κατασκευαστής δεν έχει καμία μα καμία σημασία. Περισσότερο για σπάσιμο το κάνει για να ταλαιπωρεί τους καταναλωτές. Όπως δεν έχει και καμία μα καμία σημασία η λογική αν κάποιος έχει αναζητήσεις εξω απο αυτή.

BlacksNRims.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καμία σχέση με τον Rocky. Αλλός εγώ άλλος αυτός. Εγώ ρωτησα συγκεκριμένα για το κατα πόσο επικίνδυνο είναι να αλλάξεις τα φρένα με μεγαλύτερα, καθώς και αν ενδείκνυται δεδομένου του ABS που έχει το αυτοκίνητο.. 

 

από εκεί και πέρα δεν ξέρω γιατί με τόσο επιθετικό ύφος απαντάς και γράφεις εδω μέσα, από την στιγμή που όπως προαναφέρεις είναι καλό να ακούγονται τεκμηριωμένες απόψεις.. 

 

 

http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/s3-front_6_piston_kit_cp5575m1011-2003-2012.aspx

 

http://gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=318575&VS=1

 

Σύμφωνα με αυτους δεν ειναι επικινδυνο να αλλαξεις απο 345mmχ30 mm  φρενα σε  355mmX28 κατα την μια εταιρεια και σε 355mmX32 κατα την αλλη εταιρεια(οπως και απο 312mm σε 345mm κτλ).Προφανως αν επρεπε να αλλαξεις αντλια φρενου,σεβρο,ABS κτλ θα στο ελεγαν.

 

κατα τους δυο κυριους πριν σελ 5...koumparo και Rocky ομως,ειναι σιγουρα επικινδυνο ...

Edited by KIT CAR
Link to comment
Share on other sites

http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/s3-front_6_piston_kit_cp5575m1011-2003-2012.aspx

 

http://gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=318575&VS=1

 

Σύμφωνα με αυτους δεν ειναι επικινδυνο να αλλαξεις απο 345mmχ30 mm  φρενα σε  355mmX28 κατα την μια εταιρεια και σε 355mmX32 κατα την αλλη εταιρεια(οπως και απο 312mm σε 345mm κτλ).Προφανως αν επρεπε να αλλαξεις αντλια φρενου,σεβρο,ABS κτλ θα στο ελεγαν.

 

κατα τους δυο κυριους πριν σελ 5...koumparo και Rocky ομως,ειναι σιγουρα επικινδυνο ...

Μάλλον με βλέπεις στον ύπνο σου και έχεις εφιάλτες, ε ? :crazy:

Αν διαβάσεις ξανά αυτά που έχω γράψει

και βρεις κάτι που να μην αφορά τα λάστιχα,

να μου το πεις κι εμένα του αμαρτωλού  :pardon:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.