Rocky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Σωστα τα λες ....Η AP r Αλλαζει απο 345 σε 355 στο S3 απο S3...oχι απο Α3 1.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 :crazy: http://www.youtube.com/watch?v=MFL9OIj5AY4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 καλα δεν παιζεσαι.... δηλ εδω δεν εχουμε αυτα που εγραψες πριν και βαζεις ενα κατεβατο στα αγγλικα... μου λες: Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ?? επειδη ειναι S3 δηλ...εχει υβριδικο ABS με νοημοσυνη και καταλαβαινει? http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/a3_1.8t-front_6_piston_kit_cp5570-1003.aspx κιτ για Α3 8L απο 312mm σε 330mm χωρις αλλαγη ABS...συνεπως επικινδυνη και παρανομη η AP... ενω εγω απο 312mm σε 345 mm δεν ξερω,ειμαι παρανομος και με μεγαλυτερη αποσταστη φρεναρισματος... παραδινομαι!!!! κατα τα αλλα εγω δεν παραδεχομαι οπως εγραψε καποιος πριν... Κι ένα πρόσφατο παράδειγμα, μπας και καταλάβει επιτέλους το κεφάλι σου, τη διαφορά μεταξύ της νομιμότητας (legal) και της μη νομιμότητας (not legal) κύριε λογιστή της τρύπιας μου τσέπης. Θα άκουσες βέβαια για το τραγικό δυστύχημα στην πίστα του Ελληνικού, όπου δυο νεανικές ψυχές (να είναι ελαφρύ το χώμα που τους σκέπασε), αποχαιρέτησαν τον άγιο κόσμο της βελτίωσης οχημάτων. Μήπως γνωρίζεις τι μέγεθος θα είναι το αγγούρι, που σχετικοί και άσχετοι θα προσπαθήσουν να χώσουν στην κ@@@τρυπίδα (αυτή την μία που έχουν, εσύ το είπες) όλων των εμπλεκόμενων ? Κάποιους από αυτούς, να είσαι σίγουρος ότι θα τους πάρει ο διάολος καλα αστο εσυ πολεμα ακομα με την νομιμοτητα... κανε αγωγη στην AP επειδη οταν αλλαζει brake kit 6 piston στο S3 ειναι παρανομη διοτι δεν αλλαζει μοναδα ABS και ολα τα παρελκομενα...οπως λεει και ο δασκαλος πιο πριν σελιδα 5 που μου κανει τα μαθηματα.. κατα τα λοιπα εγω δεν ξερω τι μου γινεται ειμαι ασχετος με βελτιωση και παρανομος επειδη φοραω μεγαλυτερα φρενα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 ....μα μονος σου τα γραφεις!!!!! Κοιτα το ΣΚ θα ειμαι Birmingham... Θα περασω απο την εταιρεια να τους πω οτι η αναβαθμιση που προσφερουν για το Α3 8L ....ειναι λαθος ......αντι για 330 απο 312 πρεπει να δινουν 345 οπως το εκανες εσυ...μαλλον τωρα θα πουλησουν περισσοτερα κιτ...κιτκαρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 σοβαρα σε γιατρο εχεις παει τελευταια? περα απο την πλακα διαπιστωνω οτι εχεις προβλημα σε αυτα που λες... εγω κανω αλλαγη διαστασης και μου λες οτι μπερδευω το ABS αρα ειμαι λαθος στην κινση που εκανα, και σου αναφερω παραδειγματα της AP οπου αλλαζουν μονοπιστονα κιτ σε εξαπιστονα (ενω εσυ λες οτι οποια αλλαγη στα φρενα ειναι λαθος) και επιμενεις να λες οτι εγω που εβαλα απο μονοπιστονο 312/286mm (το ιδιο ειναι) σε 345mm μονοπιστονο ειμαι λαθος? τα γραφω αναλυτικα για να καταλαβει ο κοσμος οτι δεν ξερεις τι λες... στις πισω σελιδες δεν αναφερεις αυτο που εγραψα πιο πανω?ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ? Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Τώρα ξεφύγατε εντελώς κι όχι μόνο χάθηκε το νόημα, αλλά λέτε και ασυναρτησίες.. Υπάρχουν τόσα θέματα για τα φρένα, στήσιμο γενικά ενός αυτοκινήτου, και αφού πλέον μόνο ο ενδιαφερόμενος του θέματος δεν γράφει εδώ για το ερώτημα που έθεσε, παρατήστε το θέμα κι αναλύστε τις γνώσεις σας σε άλλο καινούριο θέμα μπας και μορφωθούμε κι εμείς που ...δεν γνωρίζουμε! υ.γ. Τόσα χρόνια έχουν αναλυθεί τα πάντα κι από τους παλαιότερους γνώστες βάσει εμπειριών στον δρόμο και όχι στη θεωρία, αλλά μου φαίνεται θα τα ξεχάσουμε όλα στο τέλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 (edited) 1. να διαβαζεις σωστα...και μακρια απο την ....παραθυρολογια 2. να μην αγχωνεσε..... στο ποστ νο 66 μας λες οτι πηγες απο 288 σε 345 πιο πανω λες 312 πιο απο τα δυο ειναι??? 3. σε γιατρο δεν χρειαζετε να παω .........γιατι ειμαι 4. Πιεση=Δυναμη ανα επιφανεια αρα ξεπερασες τις ανοχες του ABS που φορας ....αρα 5. ξαναδιαβασε το αρθρο ABS and Big Brakes πιο πανω... Edited February 10, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 1. να διαβαζεις σωστα...και μακρια απο την ....παραθυρολογια 2. να μην αγχωνεσε..... στο ποστ νο 66 μας λες οτι πηγες απο 288 σε 345 πιο πανω λες 312 πιο απο τα δυο ειναι??? 3. σε γιατρο δεν χρειαζετε να παω .........γιατι ειμαι 4. Πιεση=Δυναμη ανα επιφανεια αρα ξεπερασες τις ανοχες του ABS που φορας ....αρα 5. ξαναδιαβασε το αρθρο ABS and Big Brakes πιο πανω... .....και επιμενεις να λες οτι εγω που εβαλα απο μονοπιστονο 312/286mm (το ιδιο ειναι) σε 345mm μονοπιστονο ειμαι λαθος? εχεις θεμα....διαβαζεις οτι θελεις ενω στο εξηγω....αλλωστε το διευκρινιζω οτι ειναι το ιδιο 286-312mm διοτι ειναι ιδια δαγκανα και ιδιο τακακι απλα αλλαζει η δισκοπλακα και το εγραψα διοτι η κουβεντα ειναι γενικη και δεν αναφερομαι στο δικο μου οχημα...αλλα σε οσα vag εχουν βαλει απο 286mm και 312mm 345mm εμπρος. το οτι εισαι γιατρος δεν μου λεει κατι..και ο κτηνιατρος γιατρος ειναι....(εχεις το αλαθητο?) να ξαναδιαβασω το αρθρο εγω? εσυ διαβασε το διοτι επιμενεις να μην απαντας σε αυτα που που σε ρωταω..... εσυ αυτα γραφεις: Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ?? εγω σου λεω οτι αυτο που λες και υποστηριζεις με τα αρθρα σου δεν ειναι απολυτο και σου αναφερω σαν παραδειγμα οτι τα κιτ της AP οταν αλλαζουν δαγκανες-δισκους δεν αλλαζουν αντλιες κτλ.. εγω αγχωνομαι? κωλοτουμπας σαν εσενα δεν ειμαι..ουτε παραδεχεσαι αυτα που λεω ουτε αποψη εχεις απλα κατεβαζεις βιβλιογραφια και αλλα λες καθε φορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Ειπα κ γω ρε μλκες... Τι 200.000 χιλιαρικα σε αυτοκινητα εδωσε αυτος ο Rocky.. Θα δηλωνουμε κ επαγγελμα μλκς εδω μεσα αιντε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ?? σε πληροφορώ οτι ήταν μέσα στα σχέδια βελτίωσης μου. επίσης ειναι δυνατόν να επηρεάζεται και απο την αλλαγη της διάστασης ;;; Δεν θα ήταν πιο λογικο να ισχύει το αντίθετο , δλδ τοabs να διαβάζει δεδομένα με τις υφιστάμενες αλλαγές και να επεμβαίνει αναλόγως ;; Κατι σαν adaptation ?? το λέω γιατι βλεπω πως πολλά άτομα το κάνουν και κανεις δεν τροποποιεί τις ρυθμίσεις του abs ! Άσε που και αυτο θα ήταν μέγα λάθος !! .....και επιμενεις να λες οτι εγω που εβαλα απο μονοπιστονο 312/286mm (το ιδιο ειναι) σε 345mm μονοπιστονο ειμαι λαθος? εχεις θεμα....διαβαζεις οτι θελεις ενω στο εξηγω....αλλωστε το διευκρινιζω οτι ειναι το ιδιο 286-312mm διοτι ειναι ιδια δαγκανα και ιδιο τακακι απλα αλλαζει η δισκοπλακα και το εγραψα διοτι η κουβεντα ειναι γενικη και δεν αναφερομαι στο δικο μου οχημα...αλλα σε οσα vag εχουν βαλει απο 286mm και 312mm 345mm εμπρος. το οτι εισαι γιατρος δεν μου λεει κατι..και ο κτηνιατρος γιατρος ειναι....(εχεις το αλαθητο?) να ξαναδιαβασω το αρθρο εγω? εσυ διαβασε το διοτι επιμενεις να μην απαντας σε αυτα που που σε ρωταω..... εσυ αυτα γραφεις: Με βάση αυτά που μας γράφεις ( δεν τα διάβασα όλα) η αλλαγη φρενών ( δαγκάνες - τακακια) αντενδείκνυται και μάλιστα κρίνεται άκρως επικίνδυνη !! Αλλα πες μου γιατι ολοι προτείνουν πχ σε εμένα να βάλω τα φρένα απο το 160αρι ή gti, οταν υπάρχει τέτοιος αποσυγχρονισμος στον εγκέφαλο του abs ?? εγω σου λεω οτι αυτο που λες και υποστηριζεις με τα αρθρα σου δεν ειναι απολυτο και σου αναφερω σαν παραδειγμα οτι τα κιτ της AP οταν αλλαζουν δαγκανες-δισκους δεν αλλαζουν αντλιες κτλ.. εγω αγχωνομαι? κωλοτουμπας σαν εσενα δεν ειμαι..ουτε παραδεχεσαι αυτα που λεω ουτε αποψη εχεις απλα κατεβαζεις βιβλιογραφια και αλλα λες καθε φορα.... παλι σωστος εισαι!!!! ανακαλυψες οτι εχω....και δυο προφιλ....στο ενα βγαινω σαν .....αλεξσερρες ..και γραφω αυτα που με κατηγορεις .....το αλλο προφιλ το ξερεις Νομιζω τα εχεις μπλεξει λιγο .....συνεχισε να εκτιθεσε.... συγνωμη παω για κυβιστηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 (edited) Τελικά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα εδώ.... χμμμμ Αννίτα !! Ελα ! Κάποιος σε ζητάει για τα φρένα του ! Ο κιτ ! Ο ιππότης της ασφάλτου ! Edited February 10, 2014 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Φοβερό topic!!! Προτείνω να συνεχίσουμε με ανάρτηση αλλά χωρίς να ξεφύγουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 ώρα για χαλάρωμα........ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Απο τα πιο troll θέματα ever!!! Τι προσπαθείτε να πείσετε κάποιον που ήδη έχει αποφασίσει τι θα κάνει??? Και να ξέρετε, ότι πάντα μαθαίνουμε από τα λάθη μας, όλοι!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Φοβερό topic!!! Προτείνω να συνεχίσουμε με ανάρτηση αλλά χωρίς να ξεφύγουμε Πάντα τα σινερομάντζα ήταν φοβερά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Πάντως φρένα μπορεί να βάλει οτι θελει αρκεί να ειναι μελετημένο το bias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Εγώ που δεν θέλω να λάβω μέρος στην αντιπαράθεση, αλλά να βοηθήσω τον φίλο με το αρχικό πρόβλημα, παραθέτω τη σελίδα αυτή για υπολογισμό απόκλισης κ μεταβολή διαμέτρου κ λοιπών άλλων στοιχείων Ορίστε φίλε μου http://www.autobild.gr/index.php?static=tyre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Δεν έχω καμία σχέση με τον Rocky. Αλλός εγώ άλλος αυτός. Εγώ ρωτησα συγκεκριμένα για το κατα πόσο επικίνδυνο είναι να αλλάξεις τα φρένα με μεγαλύτερα, καθώς και αν ενδείκνυται δεδομένου του ABS που έχει το αυτοκίνητο.. από εκεί και πέρα δεν ξέρω γιατί με τόσο επιθετικό ύφος απαντάς και γράφεις εδω μέσα, από την στιγμή που όπως προαναφέρεις είναι καλό να ακούγονται τεκμηριωμένες απόψεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Εγω πάλι νομίζω ότι η διάσταση που προτείνει ο κατασκευαστής δεν έχει καμία μα καμία σημασία. Περισσότερο για σπάσιμο το κάνει για να ταλαιπωρεί τους καταναλωτές. Όπως δεν έχει και καμία μα καμία σημασία η λογική αν κάποιος έχει αναζητήσεις εξω απο αυτή. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 άπαιχτο !!! χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 εχει γινει της μοδος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Τι να έκανε τελικά αυτό το παλικάρι, ο Nikos Athens ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 εχει γινει της μοδος.... Ωραία εξωγήινα κάρα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 (edited) Δεν έχω καμία σχέση με τον Rocky. Αλλός εγώ άλλος αυτός. Εγώ ρωτησα συγκεκριμένα για το κατα πόσο επικίνδυνο είναι να αλλάξεις τα φρένα με μεγαλύτερα, καθώς και αν ενδείκνυται δεδομένου του ABS που έχει το αυτοκίνητο.. από εκεί και πέρα δεν ξέρω γιατί με τόσο επιθετικό ύφος απαντάς και γράφεις εδω μέσα, από την στιγμή που όπως προαναφέρεις είναι καλό να ακούγονται τεκμηριωμένες απόψεις.. http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/s3-front_6_piston_kit_cp5575m1011-2003-2012.aspx http://gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=318575&VS=1 Σύμφωνα με αυτους δεν ειναι επικινδυνο να αλλαξεις απο 345mmχ30 mm φρενα σε 355mmX28 κατα την μια εταιρεια και σε 355mmX32 κατα την αλλη εταιρεια(οπως και απο 312mm σε 345mm κτλ).Προφανως αν επρεπε να αλλαξεις αντλια φρενου,σεβρο,ABS κτλ θα στο ελεγαν. κατα τους δυο κυριους πριν σελ 5...koumparo και Rocky ομως,ειναι σιγουρα επικινδυνο ... Edited February 27, 2014 by KIT CAR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/factory_big_brake_kits/audi/s3-front_6_piston_kit_cp5575m1011-2003-2012.aspx http://gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=318575&VS=1 Σύμφωνα με αυτους δεν ειναι επικινδυνο να αλλαξεις απο 345mmχ30 mm φρενα σε 355mmX28 κατα την μια εταιρεια και σε 355mmX32 κατα την αλλη εταιρεια(οπως και απο 312mm σε 345mm κτλ).Προφανως αν επρεπε να αλλαξεις αντλια φρενου,σεβρο,ABS κτλ θα στο ελεγαν. κατα τους δυο κυριους πριν σελ 5...koumparo και Rocky ομως,ειναι σιγουρα επικινδυνο ... Μάλλον με βλέπεις στον ύπνο σου και έχεις εφιάλτες, ε ? Αν διαβάσεις ξανά αυτά που έχω γράψει και βρεις κάτι που να μην αφορά τα λάστιχα, να μου το πεις κι εμένα του αμαρτωλού 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...