Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
cjgeorgio

2.0 Tsi 6 Speed Manual

Recommended Posts

Ξέρει κανείς αν το συγκεκριμένο σασμάν πόσο αντέχει από θέμα βελτιώσεις σε ένα αμάξι με πρόγραμμα ή κιτ Κ04. Βελτιωτικός οίκος βγάζει συμπλέκτη για αυτό το σασμάν; Ποιο άλλο αμάξι του ομίλου φοράει το ίδιο; Ο μαμά συμπλέκτης μέχρι πόσο αντέχει;

Edited by Cj Georgio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα δικα΄μας έχουμε 228χιλ συμπλέκτη. Στα δίλιτρα έχει 240χιλ δίσκο, για τον οποίο υπαρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ επιλογές βελτίωσης (από απλά ενισχυμένο ως drag ή και καθαρά racing). Όσο πιο "ανθεκτικός" φυσικά, τόσο πιο κατσίκι γίνεται το αμάξι σε καθημερινή οδήγηση. Για ακόμα πιο "hardcore" καταστασεις και εφόσον αντέχεις τη βαβούρα, πετάς και ένα βολάν μονής μάζας και το αμάξι δεν χαμπαριάζει πλέον τίποτα (και από αυτό υπάρχουν επιλογές για τα 2λιτρα)

 

Για τις αντοχές τώρα του σαζμάν, να'χαμε να λέγαμε. Πρόβλημα δεν έχω ακουσει ποτέ και απο κανέναν. Γενικά χειροκίνητο σαζμάν του ομίλου πρέπει να είσαι ταλιμπάν για να το σπάσεις, εκτός και φυσικά αν πέσεις σε αστοχία υλικού. Ακόμα και στα 18άρια το πρόβλημα πάντα ήταν το θέμα του συμπλέκτη αλλά και του βολάν.

 

Τώρα για τον μαμά συμπλέκτη, απλά άγνωστο το πόσο αντέχει. Το μεγαλύτερο θέμα πιστεύω ότι ειναι όχι τόσο η βελτίωση σε πραγματικά νούμερα ιπποδύναμης, όσο το θέμα της ροπής, και ο τρόπος με τον οποίο αυτή βγαίνει στο δρόμο ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποια κιτ βελτίωσης Κ04 είναι στα 360Nm για τα dsg αν δεν κάνω λάθος και άλλα πάνω από 420Nm για τα χειροκίνητα.

Λογικά μέχρι 500Nm δεν πιστεύω να χρειάζεται κάποιον συμπλέκτη κατσίκι καθαρά αγωνιστικό.

Έχω δει Θεσσαλονίκη περίπτωση Audi S5 χειροκίνητο πιτσιρικάς να μένει από σασμάν. Άμα βάλει στόχο ο άλλος να διαλύσει κάτι..

Αλλά εκεί κανονίζει ο daddy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο ΟΕΜ 240 δεν είναι για πολλά πολλά και αυτό με γνώμονα την μεγάλη ροπή από χαμηλά.......τυχαίνει να έχω τέτοιο σασμάν και με 42 κιλά ροπής σε 4000 υπερθερμάνθηκε ο δίσκος και άρχισε πατινάρισμα......

Τώρα ο Sachs Performance είναι πάλι οργανικός δίσκος ΧΩΡΙΣ ελατήρια.....και έχει και 20-30% πιο βαρύ πλατό.......αντέχει έως 550 Νm και το μόνο μικρό μειονέκτημά του είναι πως όλο το ταλαιπώριο των κραδασμών θα το φάει το βολάν διπλής μάζας.

Από εκεί και μετά το χάος σε βολάν μονής και εξάφτερο....με αντοχή σε βαρβαρότητες!!

Edited by Dikonou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sachs Performance θα έχει θέματα άμα κάνεις ανοίγματα από χαμηλές ταχύτητες η από σταματημένος? 

Είναι τετράφτερος? 

Πια εταιρία έχει καλή φήμη σε συμπλέκτες σε νούμερα ροπής κάτω από 500Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα δικα΄μας έχουμε 228χιλ συμπλέκτη. Στα δίλιτρα έχει 240χιλ δίσκο, για τον οποίο υπαρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ επιλογές βελτίωσης (από απλά ενισχυμένο ως drag ή και καθαρά racing). Όσο πιο "ανθεκτικός" φυσικά, τόσο πιο κατσίκι γίνεται το αμάξι σε καθημερινή οδήγηση. Για ακόμα πιο "hardcore" καταστασεις και εφόσον αντέχεις τη βαβούρα, πετάς και ένα βολάν μονής μάζας και το αμάξι δεν χαμπαριάζει πλέον τίποτα (και από αυτό υπάρχουν επιλογές για τα 2λιτρα)

 

Για τις αντοχές τώρα του σαζμάν, να'χαμε να λέγαμε. Πρόβλημα δεν έχω ακουσει ποτέ και απο κανέναν. Γενικά χειροκίνητο σαζμάν του ομίλου πρέπει να είσαι ταλιμπάν για να το σπάσεις, εκτός και φυσικά αν πέσεις σε αστοχία υλικού. Ακόμα και στα 18άρια το πρόβλημα πάντα ήταν το θέμα του συμπλέκτη αλλά και του βολάν.

Δεν είναι έτσι φίλε μου, υποφέρουν τα γρανάζια 4ης, 5ης ακόμα και με πολύ δυνατά K04 setup. Γίνονται κομμάτια τα συγκεκριμένα και χρήζουν αντικατάστασης με ανθεκτικότερα.

 

Τώρα για τον μαμά συμπλέκτη, απλά άγνωστο το πόσο αντέχει. Το μεγαλύτερο θέμα πιστεύω ότι ειναι όχι τόσο η βελτίωση σε πραγματικά νούμερα ιπποδύναμης, όσο το θέμα της ροπής, και ο τρόπος με τον οποίο αυτή βγαίνει στο δρόμο ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sachs Performance θα έχει θέματα άμα κάνεις ανοίγματα από χαμηλές ταχύτητες η από σταματημένος? 

Είναι τετράφτερος? 

Πια εταιρία έχει καλή φήμη σε συμπλέκτες σε νούμερα ροπής κάτω από 500Nm.

 

 

yj17.jpg

Edited by Dikonou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποια σειρά είναι αυτό και πόσο κοστίζει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό είναι το 240 που δίνει για το διλιτρο μαζί με ενισχυμένο πλατό.

Sachs performance.

Όσο για τιμή δίσκο πλατό 790.

Edited by Dikonou

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Στα δικα΄μας έχουμε 228χιλ συμπλέκτη. Στα δίλιτρα έχει 240χιλ δίσκο, για τον οποίο υπαρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ επιλογές βελτίωσης (από απλά ενισχυμένο ως drag ή και καθαρά racing). Όσο πιο "ανθεκτικός" φυσικά, τόσο πιο κατσίκι γίνεται το αμάξι σε καθημερινή οδήγηση. Για ακόμα πιο "hardcore" καταστασεις και εφόσον αντέχεις τη βαβούρα, πετάς και ένα βολάν μονής μάζας και το αμάξι δεν χαμπαριάζει πλέον τίποτα (και από αυτό υπάρχουν επιλογές για τα 2λιτρα)

 

Για τις αντοχές τώρα του σαζμάν, να'χαμε να λέγαμε. Πρόβλημα δεν έχω ακουσει ποτέ και απο κανέναν. Γενικά χειροκίνητο σαζμάν του ομίλου πρέπει να είσαι ταλιμπάν για να το σπάσεις, εκτός και φυσικά αν πέσεις σε αστοχία υλικού. Ακόμα και στα 18άρια το πρόβλημα πάντα ήταν το θέμα του συμπλέκτη αλλά και του βολάν.

Δεν είναι έτσι φίλε μου, υποφέρουν τα γρανάζια 4ης, 5ης ακόμα και με πολύ δυνατά K04 setup. Γίνονται κομμάτια τα συγκεκριμένα και χρήζουν αντικατάστασης με ανθεκτικότερα.

 

Τώρα για τον μαμά συμπλέκτη, απλά άγνωστο το πόσο αντέχει. Το μεγαλύτερο θέμα πιστεύω ότι ειναι όχι τόσο η βελτίωση σε πραγματικά νούμερα ιπποδύναμης, όσο το θέμα της ροπής, και ο τρόπος με τον οποίο αυτή βγαίνει στο δρόμο ;)

 

 

Εντάξει, για αυτό είπα "δεν έχω ακούσει". Μήπως πάντως μιλάς λιγάκι και για τίποτα πολύ "hardcore" καταστάσεις βελτίωσης ή και για αμάξια που λιώνουν σε κόντρες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό είναι το 240 που δίνει για το διλιτρο μαζί με ενισχυμένο πλατό.

Sachs performance.

Όσο για τιμή δίσκο πλατό 790.

 

Το Performance για μέχρι πόσο Nm είναι και πόσο πιο βαρύ γίνεται το πεντάλ του συμπλέκτη σε σχέση με μαμά?

Εντάξει, για αυτό είπα "δεν έχω ακούσει". Μήπως πάντως μιλάς λιγάκι και για τίποτα πολύ "hardcore" καταστάσεις βελτίωσης ή και για αμάξια που λιώνουν σε κόντρες?

 

Τι περιμένεις VW Golf K04 Ελλάδα με Έλληνα οδηγό και να μην έχει λιώσει σε κόντρες από στάση?

Άπειρα σκηνικά... Λογικό είναι κάποια σαζμάν να έμειναν στον τόπο.

Δεν είναι αγωνιστικό σαζμάν, έχει κάποια όρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ορίστε Γιώργο όλες οι επιλογές που υπάρχουν απο την Sachs! Υπερκαλύπτουν όλες τις ανάγκες πιστεύω... Ούτως ή άλλως κοιτάς για "επώνυμη" αναβάθμιση και όχι πλεον για ταρζανιές ;)

 

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Kupplung-Sportkupplung/VW/VW-Passat-CC-06.08-%3E/2.0-TSI-155-kW-;-11/2010-:::2_6_4546_5187.html

 

Σημείωσε φυσικά ότι εδώ δίνουμε "μαύρα" πρακτικά για φτιαχτά πακέτα (βολάν μαμα, με φτιαχτό δισκο και μαμά πλατώ) 1200+... Επίσημα για το δίλιτρο τσιμπας μονής μάζας, με ενισχυμένο πλατώ και σοβαρό δίσκο πλήρες πακετάκι στα 1400€ με 19% ΦΠΑ μέσα ;)

Edited by yositosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βολάν μονής μάζας θα χρειαστείς σε setup πάνω από 500Nm για αμάξι που θα περάσει βάσανα σε κόντρες και συχνά στησίματα.

Πιστεύω ένα δίσκο πλατό sachs performance κάνει για setup μέχρι 500Nm για να μην έχεις πρόβλημα.

Αν κάνω λάθος πείτε μου. Δεν είμαι σιδεροφαγος και με κανονική χρήση πιστεύω ότι δεν θα έχω θέμα.

Αυτό με το φτιαχτό δίσκο το έχω ζήσει, μετά από μόνο 15.000χλμ να τα διαλύσει όλα και το 1200€ το έχω φάει στην μάπα για να τα βάλω όλα καινούργια ξανά με φτιαχτό, ευχαριστώ δεν θα ξαναπάρω καλύτερα στο επώνυμο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο φτιαχτός σου χάλασε και τον άλλαξες ξανά στο δικό σου? (αν και οκ, το αμάξι σου δεν το πήγαινες και ήρεμα για να ειμαστε και απολύτως ειλικρινείς....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Sachs Performance είναι οργανικός δίσκος ΧΩΡΙΣ ελατήρια.....και έχει και 20-30% πιο βαρύ πλατό.......αντέχει έως 550 Νm. Λέω για το κιτάκι που βγαίνει δίσκο-πλατό δηλ.

Edited by Dikonou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο φτιαχτός σου χάλασε και τον άλλαξες ξανά στο δικό σου? (αν και οκ, το αμάξι σου δεν το πήγαινες και ήρεμα για να ειμαστε και απολύτως ειλικρινείς....)

 

Δεν είχα την τάση να το ξεκινάω από σταματημένος πολλές φορές..

Ο φτιαχτός παρέδωσε πνεύμα μία φορά.

Από τότε από στάση κόπικαν τα ανοίγματα. τώρα με 40.000χλμ που έχω πάνω τον καινούργιο δεν είχα θέμα.

Αλλά δεν το πίνα από στάση. Αν και καμία φορά στο ξεκίνημα είναι κατσίκι όταν είναι κρύο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εεε εντάξει, εξαρτάται ρε συ χχαχα... Και κανένα πατινάρισμα να το ρίξεις στα μεσαία και να το σκάσεις το αμάξι παραδίδει πνευμα αν το πετύχεις στη ροπή, και κανένα κουλό κατέβασμα αν κάνεις σε κανένα άνοιγμα "μετ'εμποδίων" το ζορίζεις... Γενικά εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι το όλο σύστημα δεν σηκώνει και πολλά πολλά στο 18άρι, ότι και αν το κανεις (ναι στα κρύα ξεκινήματα, πλεον και εμένα λίγο κατσικάκι μπορώ να πω, με τα σκορτσαρίσματα να έχουν αυξηθεί, αλλά μετά όλα οκ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Sachs Performance είναι οργανικός δίσκος ΧΩΡΙΣ ελατήρια.....και έχει και 20-30% πιο βαρύ πλατό.......αντέχει έως 550 Νm. Λέω για το κιτάκι που βγαίνει δίσκο-πλατό δηλ.

Δλδ αυτό το κιτ είναι η σίγουρη λύση για το σασμάν άμα θέλεις να παίξεις μέχρι Κ04.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εεε εντάξει, εξαρτάται ρε συ χχαχα... Και κανένα πατινάρισμα να το ρίξεις στα μεσαία και να το σκάσεις το αμάξι παραδίδει πνευμα αν το πετύχεις στη ροπή, και κανένα κουλό κατέβασμα αν κάνεις σε κανένα άνοιγμα "μετ'εμποδίων" το ζορίζεις... Γενικά εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι το όλο σύστημα δεν σηκώνει και πολλά πολλά στο 18άρι, ότι και αν το κανεις (ναι στα κρύα ξεκινήματα, πλεον και εμένα λίγο κατσικάκι μπορώ να πω, με τα σκορτσαρίσματα να έχουν αυξηθεί, αλλά μετά όλα οκ)

Δίνεις λίγο γκαζι παραπάνω και εξαφανιζεις το κατσίκι. Τα manual κάποτε θα περάσουν στο χρονοντουλαπο της ιστορίας με τον ρυθμό που πάνε οι εταιρίες. Το set βολάν που φοράει το 1800 σε σχέση με το 2000 φαίνεται και από την τιμή αγοράς του CC που έχει το ένα με το άλλο σαν καινούργιο αμάξι. Για παραπάνω κέρδος η VW έβαλε το μικρό βολάν στο 1800.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...