Jump to content
mkaragiannis

Τιμή Πολλαπλασιαστών

Recommended Posts

Τελικά αυτο το υπέροχο ΣΚ μου χάρισε και έναν καμμένο πολλαπλασιαστή !!!

Γνωρίζει κανεις την τιμή του τελευταίου revision της vw για πολλαπλασιαστες 1,4 TSI?

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο δωρο σου χαρισε!! 50-55 ευρω περιπου κοστιζει

Τιιιιιιιι

Όχι δεν νομίζω κάποιο λαθος κανεις !

Είσαι σίγουρος ;

Link to comment
Share on other sites

Εμ τι νομιζες οτι κι οτι δωρο θα σου εκανε το Golf ;; :p
Κι ομως, ισχυει αν δεν εχεις εκτπωση!

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Εμ τι νομιζες οτι κι οτι δωρο θα σου εκανε το Golf ;; :p

Κι ομως, ισχυει αν δεν εχεις εκτπωση!

Και όμως εμένα μ είπαν για 35€

Link to comment
Share on other sites

Οι Beru (aftermarket) τοσο εχουν..

Εχω την εντύπωση οτι η vw για συγκεκριμένα μοντέλα έβγαλε recall για τους πολλαπλασιαστες. Θα ενημερώσω αυριο πρωί

Link to comment
Share on other sites

φιλικη τιμη πηρα beru 115€.beru zse 030 1.4 tsi BMY ΜΟΤΕΡ.

 

Τοσο τους πηρε το συνεργειο.ξαναλεω φιλικη τιμη.(4 τεμαχια).

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει βάλει κανείς τους πολλαπλασιαστές της DTM σε 1.4 TSI και πόσο κοστίζουν ?

Edited by kyriakos88tsi
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει βάλει κανείς τους πολλαπλασιαστές της DTM σε 1.4 TSI και πόσο κοστίζουν ?

Παρε τους beru, δεν αξιζει ΓΙΑ ΜΕΝΑ να δωσεις τοσα για τους βαμμενους dtm.

Κανε ενα loggαρισμα να δεις ποιος απο τους πολλαπλασιαστες κανει με μεγαλυτερο ρυθμο missfires και αλλαξε τον μεναν beru και καθαρισες.

Δωσε τα υπολοιπα σε μια τετραδα μπουζι αν τα φορας πανω απο 30.000χλμ

Υγ. Παρουσιαζει καποια δυσλειτουργια και θες να τους αλλαξεις;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρε τους beru, δεν αξιζει ΓΙΑ ΜΕΝΑ να δωσεις τοσα για τους βαμμενους dtm.

Κανε ενα loggαρισμα να δεις ποιος απο τους πολλαπλασιαστες κανει με μεγαλυτερο ρυθμο missfires και αλλαξε τον μεναν beru και καθαρισες.

Δωσε τα υπολοιπα σε μια τετραδα μπουζι αν τα φορας πανω απο 30.000χλμ

Υγ. Παρουσιαζει καποια δυσλειτουργια και θες να τους αλλαξεις;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Πρόσφατα άλλαξα τους δύο και από τι μου είπαν ΣΥΝΤΟΜΑ θα αλλάξω και τους άλλους δυο....ρωτάω για να γνωρίζω εκ των πρότερων...

ΥΓ: Οι δύο αλλάχτηκαν στην εταιρεία εντός εγγγυήσης.

Link to comment
Share on other sites

To ότι σύντομα θα αλλάξεις και τους άλλους δυο που το ξέρουν? Ο.ο Συνήθως ανά δυάδες καίγονται όχι ανά τετράδες...

Link to comment
Share on other sites

Παρε τους beru, δεν αξιζει ΓΙΑ ΜΕΝΑ να δωσεις τοσα για τους βαμμενους dtm.

 

Kαλο θα ηταν να μη λεμε λογια στον αερα, οι dtm στα 14αρια οπως και στα 2λιτρα εχουν αρκετα ισχυροτερο voltage με οτι συνεπαγεται αυτο.

Δεν ειναι τυχαιο οτι εχουν εξαφανιστει τα missfires σε αυτοκινητα που εχουν τοποθετηθει!

Edited by GROUPA motorsport
Link to comment
Share on other sites

Πως γινεται να εχουν ισχυρότερο voltage οταν αυτο γίνεται μέσω της ecu? Ισχυροτερο voltage εχεις οταν πειράζεις τους πολλλαπλασιαστες μέσω ecu αν δεν πειραξεις την αναφλεξη τα volt που δινουν στο μπουζι ειναι το ιδιο.Aν δεν πειραχτεί το calibration του dwell time για την αναφλεξη ειναι ακριβώς το ιδιο ειτε εχεις dtm ειτε κινεζικους ειτε γνησιους !

Γιατι δεν βάζεται εναν πολλαπλασιαστη DTM κομένο σε τομή διπλα διπλα με εναν μαμα πολλαπλασιαστη πάλι κομμενο σε τομή να δει ο κόσμος οτι οντος ειναι καλύτεροι???

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O πολλαπλασιαστης ειναι "μετασχηματιστης" και απλα πολλαπλασιαζει το ρευμα στην τιμη που δινει ο κατασκευαστης, οπως διαφορετικη ειναι και η ενεργεια σε mj που αποδιδει. Τωρα αν πιστευεις οτι ειμαστε "μ@λ@κες" μετα απο 16 χρονια στο χωρο και πουλαμε τους μαμα με αλλο χρωμα και μαλιστα 360 ευρω, ειναι σαν να λες οτι ειμαστε απατεωνες!

Απο ενα σημειο και μετα, υπαρχει και η αρμοδια Ελληνικη δικαιοσυνη!

 

ΥΓ. Το εγραψα και παραπανω, τα αυτοκινητα που σταματησαν τα missfires σε Ασσημακη, powerchips, gikas, ap power (παπαηλιας), πολυχρονιδης και αυτα που εβαλα εγω σε ibiza cupra(revo), scirocco(κριτωνας), edition 30 stage2+, a4 dtm 600+, και αλλα μαλλον εγινε θαυμα λογω ΠΑΣΧΑ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα οτι πουλάτε μαμα βαμμενους σε κιτρινους σε καμια περιπτωση, ουτε σας ειπα μαλάκες .
Απλα αν θέλετε να αποδείξετε σε ολους αυτους που σας κραζουν οτι οντως ειναι βελτιωμενοι καντε μια τομή στην κεφαλή του πολλαπλασιαστη που φαίνεται το πηνιο να δει ο κοσμος σε σχεση με εναν μαμα οτι ειναι καλυτεροι

Και αυτο που γραφω περι ρευματος δεν το λεω μονο για τους DTM εγραψα για όλους τους πολλαπλασιαστες ! Το ιδιο ισχυει και για τους κοκκινους της VW

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O πολλαπλασιαστης ειναι "μετασχηματιστης" και απλα πολλαπλασιαζει το ρευμα στην τιμη που δινει ο κατασκευαστης, οπως διαφορετικη ειναι και η ενεργεια σε mj που αποδιδει. Τωρα αν πιστευεις οτι ειμαστε "μ@λ@κες" μετα απο 16 χρονια στο χωρο και πουλαμε τους μαμα με αλλο χρωμα και μαλιστα 360 ευρω, ειναι σαν να λες οτι ειμαστε απατεωνες!

Απο ενα σημειο και μετα, υπαρχει και η αρμοδια Ελληνικη δικαιοσυνη!

ΥΓ. Το εγραψα και παραπανω, τα αυτοκινητα που σταματησαν τα missfires σε Ασσημακη, powerchips, gikas, ap power (παπαηλιας), πολυχρονιδης και αυτα που εβαλα εγω σε ibiza cupra(revo), scirocco(κριτωνας), edition 30 stage2+, a4 dtm 600+, και αλλα μαλλον εγινε θαυμα λογω ΠΑΣΧΑ!!!!

Μάλλον αποφέυγεις να απαντήσεις σε μια τεκμηριωμένη απάντηση του Winner.

Αν έψαχνα πολλαπλασιαστές,θα τους αγοραζα εύκολα αν διαβαζα μια ΣΩΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ απο κάποιον που είναι 16 χρόνια στο χώρο του Tuning για την διαφορά με τους μαμά,παρά διαβάζωντας για την ελληνική δικαιοσύνη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν αποφευγω τιποτα, εγω γνωριζω τα χαρακτηριστικα απο τον κατασκευαστη τα οποια εχω κατ επαναληψη συγκρινει με εκεινα των γνησιων R8 που ηδη χρησιμοποιουμε εδω και πολυ καιρο για βελτιωση.

R8 35300VOLT - DTM 40600VOLT

Προσφερωμενη ενεργεια στα μπουζι R8 75mj - DTM 88mj

Aκριβως γι αυτο το λογο χρησιμοποιουμε και ενα νουμερο ψυχροτερα μπουζι.

Ελπιζω να σε καληψα

 

ΥΓ. Τα νουμερα για τους μαμα διλιτρους και ακομη περισσοτερο για τους 20VT ειναι σαφως μικροτερα ακομα και απο τους R8

Edited by GROUPA motorsport
Link to comment
Share on other sites

Επειδή χαίρομαι όταν Έλληνες βγάζουν σε τέτοιες εποχές τέτοια προιόντα .Καλό θα ήταν να αποδείξετε αυτά που γράφετε κάπως πιο τεχνικα.
Με κάποια μέτρηση με όργανο , με μια τομή ενός μαμα πολλαπλασιαστή και ενός DTM . Μονο ετσι.

Φιλικά Πάντα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή χαίρομαι όταν Έλληνες βγάζουν σε τέτοιες εποχές τέτοια προιόντα .Καλό θα ήταν να αποδείξετε αυτά που γράφετε κάπως πιο τεχνικα.

Με κάποια μέτρηση με όργανο , με μια τομή ενός μαμα πολλαπλασιαστή και ενός DTM . Μονο ετσι.

Φιλικά Πάντα

Αυτη τη στιγμη, το μονο που εχω ειναι οι εμπειριες αρκετων οδηγων που τους εμπιστευτηκαν σε πολυ διαφορετικα αυτοκινητα με πολυ διαφορετικα επιπεδα βελτιωσης. Οι συνολικες εντυπωσεις ειναι μονο θετικες, κατι που προσφερει μεγαλη ικανοποιηση, ειδικα οταν "ριχνεις" ενα καινουργιο προιον στην αγορα.

Πιστεψε με η τομη δεν δειχνει κατι, αυτο που ομως λες για μετρηση, ειναι κατι που θα γινει αμεσα, απλα ψαχνουμε το καταλληλο οργανο. Εγω το θελω πιο πολυ απο σενα!

 

ΥΓ. Και κατι ασχετο, απο εχθες ειμαι μεσω της DTM homologe και ο μοναδικος (προς το παρων) επισημος διανομεας της VW RACING στην Ελλαδα, οπως  φαινεται και στο Αγγλικο site.

Bλεπεις προσπαθω παντα να δουλευω με τις κορυφαιες εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

Eιναι πολύ θετικό εταιρίες να συμμετέχουν στ forum και να μας δίνουν υπεύθυνες απαντήσεις που μας εξυπηρετούν.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η groopA δικαίως υπερασπίζεται την ποιότητα του προιόντος της απέναντι σε μία επιθετική αμφισβήτηση. 

Όμως ο αμφισβητών είναι πελάτης και εταιρία δεν πρέπει να παρασύρεται κι αυτή σε επιθετική έως αγενή απάντηση.

Αρκεί η παράθεση των τεχνικών στοιχείων ,των πελατών που τα έχουν χρησιμοποιήσει και η εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρίας.

Οι καλόπιστοι θα βγάλουν τα συμπεράσματά τους και προσωπικά εγώ όπως και αλλοι θα προτιμήσουν το καλό προιόν

που υποστηρίζεται απο ευγενικούς και σοβαρούς επαγγελματίες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον λοιπόν το θέμα είναι για τιμές πολλαπλασιαστών ας παρατεθούν οι τιμές να υπάρχει και ένας μπούσουλας για όποιον τις χρειαστεί.

Με λινκ κλπ..

 

VWag 45Ε/τεμ

 

Beru 35E/τεμ

 

Vika 20E/τεμ

 

DTM ?

 

@Τάσο groupA

Οι dtm έχουν κάποια εγγύηση, αν κάποιος καεί πχ. εντός 2 ετών αντικαθίσταται από την εταιρία ?

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σαφως υπαρχει 2ετης εγγυηση, οπως ολα τα επωνυμα προιοντα.

 

πρεπει να προθεσεις και τους βελτιωτικους οι οποιοι ειναι

 

R8 54,5 τιμη αντιπροσωπειας (κυκλοφορουν αρκετοι ιμιτασιον Κινας απο 20 ευρω)

 

εδω τελειωνουμε με τα oem προιοντα.

 

PERFORMANCE COILS

 

DTM genesis 90 τεμαχιο με ενσωματωμενη ενισχυση

 

ΟKADA, απαιτειται αγορα και του plasma lifter για να δουλεψουν. Κοστος απο (185 εως 215) το τεμαχιο αναλογα τον εισαγωγεα + 450 το plasma lifter (αρα για ενα τετρακυλινδρο το μεσο κοστος ανα τεμαχιο ειναι 317,5)

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια και καλη χρονια

 

εχω ενα Tiguan 1,4 tsi cava  

και μου κανει το εξης  παντα μου βγαζει off περιπου καθε 2000 χλμ τον πολαπλασιατη στον 4 κυλινδρο  οταν τον βαζω σε αλλο κυλινδρο τον ιδιο πολαπλασιαστη δουλευει μια χαρα

αν βαλω καινουργιο στον 4 κυλινδρο ολα δουλεουν ρολοι  μεχρι που να μου το ξανακανει εχω κανει τα παρακατω 

1. Ξεκαπνισμα

2. αλλαγη μπουζι σε NGK iridioy

3.Πριν 7000 χλμ αλλαγη καδενας ,, και καθαρισμο βαλβιδων

εγω νομιζω ειναι κατι ηλεκτρολογικο  το πηγα σε εναν ηλεκτρολογο και μου ειπε οτι εχει θεμα ο 4 κυλινδος  συμπιεση   ,, εαν ειχε τετειο προβλημε πιστευω θα ηταν συνεχομενο  και οχι με αλλαγη πολαπλασιαστη να δουλευει μια χαρα πολαπλασιαστες εχω βαλει και berou και Ngk  

πιστευετε αν παω σε αναβαθμιση σε κοκκινους θα μου λυθει  η να ειναι κατι αλλο

επισης  δεν μου εχει αυξηθει η καταναλωση και το αμαξι τραβαει κανονικα χωρις κομπιασματα οσο δουλευει ο πολαπλασιαστης 

 

Μπορειτε να με βοηθησετε ;

Link to comment
Share on other sites

Δες την πλεξούδα του με ηλεκτρολόγο αν φέρνει την ίδια τάση με τα υπόλοιπα.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.