marios tsi Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Καλώς τα δεχτήκαμε :http://www.autoblog.gr/2014/01/28/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%BF-volkwagen-polo-facelift/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Δεν εχει τραγικες αλλαγες παντως. Εξωτερικα ειναι πιο ωραιος ο μπροστα προφυλακτηρας. Μεσα προτιμω το παλιο τιμονι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfy Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 Αυτο το πραγμα του group που μετα απο 2 χρονια κυκλοφοριας ενος μοντελου βγαζει facelift εκδοση...Πολυ μου τη σπαει!Παλιες καλες εποχες που καθε 7-8 χρονια αλλαζε το μοντελο!!! Για τουλαχιστον 5 χρονια ειχες καινουργιο αυτοκινητο!Τωρα εισαι ο παλιος....μεσα σε 2-3 χρονακια!Ελεος... Αλλα ας πω και τη γνωμη μου.Αν και δεν συμφωνω με facelift το εσωτερικο μου αρεσει!Εξω παλι...προτιμω το παλιο! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted January 28, 2014 Report Share Posted January 28, 2014 εμένα δεν μου άρεσε ούτε το μέσα ούτε το έξω, σαν να έχασε από τον σπορ χαρακτήρα του (όσο διέθετε) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted January 29, 2014 Author Report Share Posted January 29, 2014 (edited) Πολύ θέλω να δω τιμή Καρεντα για αλλαγή αμορτισέρ σε πολο με ηλεκτρονικα ρυθμιζόμενη ανάρτηση... Αν και πιστεύω ότι τρίχες μας πουλάνε όλοι τους με τα κουμπάκια για τις ρυθμίσεις τιμονιού και ανάρτησης. Μπροστά δε μου αρεσει αυτη η ασημένια λωρίδα στο ίδιο σχήμα που έχουν βαλθεί να τη χρησιμοποιούν αρκετοι απο Clio RS ως Mercedes e class.Αλλα τα φουσκώματα διπλα στα προβολακια και το τελειωμα του πλαστικού κάνει τον προφυλακτήρα να μοιάζει αρκετά με του blue gt ή του gti. Μέσα να πω την αληθεια η κεντρική κονσόλα δε μου αρεσει όπως δε μου αρεσε απο την πρώτη στιγμή όταν μπήκα στο γκολφ το 7αρι.Εχει πολύ κακή ευκρίνεια,πολλές λειτουργίες και εύκολο χειρισμό αλλα στην όψη,ιδιαίτερα στο πόλο,μου θυμίζει τα ηχοσυστηματα που τοποθετεί η VW σε αγορες όπως της Ινδίας.Ξερω,υπερβολικό,αλλα κάτι δε μου κολλάει. Edited January 29, 2014 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 Τσου!! Το εσωτερικό έχει αρχίσει να παραγίνεται ιαπωνικό - κορεάτικο. Νο Νο No. Κι ο προφυλακτήρας δεν... αυτή η μεσαία ρίγα... Σα γυναίκα που το έχει παρακάνει με το μακιγιάζ. Πολύ δήθεν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted January 29, 2014 Report Share Posted January 29, 2014 (edited) Αυτο το πραγμα του group που μετα απο 2 χρονια κυκλοφοριας ενος μοντελου βγαζει facelift εκδοση...Πολυ μου τη σπαει!Παλιες καλες εποχες που καθε 7-8 χρονια αλλαζε το μοντελο!!! Για τουλαχιστον 5 χρονια ειχες καινουργιο αυτοκινητο!Τωρα εισαι ο παλιος....μεσα σε 2-3 χρονακια!Ελεος... Αλλα ας πω και τη γνωμη μου.Αν και δεν συμφωνω με facelift το εσωτερικο μου αρεσει!Εξω παλι...προτιμω το παλιο! Κάποιο λάθος κάνεις το polo 6r όπως είναι μέχρι σήμερα έχει απο το 2009 στην αγορά . . . . . . . αρα κοντά 5 χρόνια . . . . . . καλά είναι για facelift. Φώτα αρκετά πιο όμορφα , προφυλακτήρας μπροστά μου αρέσει πολύ αν και θα ήθελα κάπως να είχε και αυτός μαχαιράκι μπροστά. Εσωτερικά πιστεύω πως αν δεν το δω απο κοντά δεν μπορώ να πω. Πάντως εγκρίνω . . . . . Edited January 29, 2014 by ANDRITSOULAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Οι μεγάλες διαφορές πάντως φαίνεται να είναι στις μηχανές: "Κάτω από το καπό, το facelifted Polo θα έχει μία σειρά Euro6 κινητήρων που σύμφωνα με την Volkswagen, βελτιώνουν την οικονομία καυσίμου έως και 21% σε σύγκριση με τις παλιές μονάδες. Αναλυτικά, το νέο Polo θα προσφέρεται με επιλογή ανάμεσα σε δύο MPI κινητήρες 1 λίτρου με απόδοση 60 ή 75 ίππων, δύο τετρακύλινδρους TSI 1.2 λίτρων με απόδοση 90 ή 110 ίππων και τον γνώριμο 1400άρη TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και 10 άλογα επιπλέον (150 στο σύνολο). Το κορυφαίο Polo GTI θα είναι διαθέσιμο από το 2015 και το μόνο που αναφέρει το δελτίο τύπου γι’ αυτό είναι πως θα έχει περισσότερη ισχύ. Όσον αφορά στους diesels, η VW εξοπλίζει το Polo με δύο νέους τρικύλινδρους TDI κινητήρες 1.4 λίτρων με 75 ή 90 άλογα. Αυτοί οι κινητήρες αντικαθιστούν τους παλαιότερους 1.2 και 1.6 λίτρων." Πάντως εμένα μου αρέσει αρκετά το εσωτερικό, ειδικά στις 2 παρακάτω photos: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 και εγώ πιστεύω πως έχασε πολύ από τον χαρακτήρα του με τις αλλαγές που έγιναν. η μονη σοβαρή " αλλαγή " είναι ότι από ότι φαίνεται το GTI θα το βγάζουν και με manual gearbox, κάλλιο αργά παρά ποτέ ε? xD 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Μια σκέψη - πρόταση στην VW να βάλει τον 1.4 tdi ,πολύ καλή επιλογή, . . . . αλλά να βάλει τον τελευταίο 1.6 tdi (που φοράει και το golf) στα 130 - 140 hp και να το κάνει έκδοση GTD του polo . . . . . Τουλάχιστον το 2017 που θα ξεκινήσουν το καινούργιο . . . . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 η προσωπικη μου αποψη ειναι,πως το υπαρχον πολο ειναι πιο δυναμικο-επιθετικο μπροστα...ιδιο πισω μερος με πολυ μικρη διαφορα στο φωτισμο των φαναριων...εσωτερικα απλα εναρμονιστηκε με το γκολφ 7,με λιγες παλι διαφορες,αν και η οψη το ηχοσυστηματος δε μου αρεσει και θα συμφωνησω με καποια παιδια πιο πανω που ειπαν πως φαινεται φτηνιαρικο..κατα τα αλλα,τα φαναρια με τα λεντ λογικα θα ειναι εξτρα παλι,οπως και καποιες εσωτερικες λεπτομερειες απο αυτα που εμφανιζονται στις παραπανω εικονες...για μενα το πιο σοβαρο ειναι οι νεοι κινητηρες,που εκτος των ντιζελ,μου εκανε πολυ καλη εντυπωση ο νεος 1,2 τσι με 110 αλογα και 16βαλβιδος..παντως πιστευω πως στο δρομο κανεις δεν προκειται να καταλαβει ευκολα πιο θα ειναι το φεισλιφτ και πιο οχι(εκτος απο αυτους που το ψυριζουν πολυ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted February 1, 2014 Report Share Posted February 1, 2014 Πολυ καιρο ειχα να γραψω...Ερωτηση. Σε εμας με το προ-facelift GTI οταν σε ενα χρονο βγει με τον ιδιο ακριβως κινητηρα το GTI με 192 αλογα θα μπορουμε να απαιτησουμε απο τον αντιπροσωπο να μας περασει τη χαρτογραφηση του facelift με τα 192? αφου τον ιδιο κινητηρα θα εχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 και το τσι με τα 90 αλογα τον ιδιο κινητηρα με αυτο με τα 105 εχει αλλα δεν το κανουν αυτο που λες..εγω το βλεπω δυσκολο να δεχονται να το κανουν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 (edited) Για τον κινητηρα του gti δεν εχουν πει κατι σιγουρο παντως! Ειχα διαβασει πως μπορει να φοραει τον 1.8 180hp του Α3 με αυξημενη, πιθανον, ιπποδυναμη. Edited February 2, 2014 by Ilias_92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 2, 2014 Report Share Posted February 2, 2014 Ειχα διαβασει πως μπορει να φοραει τον 1.8 180hp του Α3 με αυξημενη, πιθανον, ιπποδυναμη. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted February 3, 2014 Author Report Share Posted February 3, 2014 (edited) Βλέπουμε τον αναβαθμισμένο 1.2 tsi με ιμάντα και μεταβλητό Edited June 24, 2014 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Δηλαδή ο νέος TSI έχει ιμάντα τελικά ? Το δοκίμασε κανένας στον δρόμο σε όλες τις εκδόσεις του?Αυτος ο 1.4 TDI. Σαν να σε κοιτάει γυναίκα με πονηρό βλέμμα και εσύ να είσαι με τα παιδιά και την γυναίκα σου πφφφφφφ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Τα ιδια και τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahilleas87 Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Χάλια μέσα και έξω! Το τωρινό είναι πολύ πιο άγριο και κ@υλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkoletsis Posted June 25, 2014 Report Share Posted June 25, 2014 Εμένα μ'αρεσει πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoUmBaS Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Παρέλαβα τρίτη το 1.4 tdi και Σάββατο το πήρε η οδική να το πάει στην αντιπροσωπία με σφάλμα στο esc και στον αισθητήρα πίεσης ελαστικών. Ούτε 500 χλμ δεν είχα προλάβει να κάνω. Επειδή ήμουν εκτός Αθήνας το αυτοκίνητο δεν έχει φτάσει ακόμη οπότε δεν ξέρω και τι έχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Καλοριζικο πολυ ωραιο μοτερακι !Δοκιμασες να κανεις reset στον αισθητηρα πιεσης ελαστικων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted July 8, 2014 Report Share Posted July 8, 2014 Καλορίζικο φίλε μου και ελπίζω να μην είναι τίποτα... Από εδώ και πέρα σου εύχομαι να βλέπει την αντιπροσωπεία μόνο για το service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Τι λέτε, πώς σας φαίνεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eNeRGy Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 ...ανούσιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...