Jump to content
cjgeorgio

2.0 Tsi-Βελτίωση

Recommended Posts

Λόγο υπερβολικής αγάπης για το αμάξι μου σκέφτομαι το καλοκαίρι να το αντικαταστησω με ένα ίδιο passat CC 2.0 tsi και να το αλλάξω σε Γερμανικές πινακίδες. Κάποια από τα πράματα που έχω θα μπούνε πάνω στο 2.0 tsi εκτός το πρόγραμμα εκεί θα πάω για επώνυμο. Τέλος τα custom και οι περιπέτειες.

Βέβαια για να περάσει κτεο εδώ θέλει λίγο προσοχή.

Φρένα μπροστά 345 δίσκος

κάποια κομμάτια από την εξάτμιση για να είναι νόμιμη όσο γίνεται

Κ04 δεν πιστεύω να φαίνεται.

I/C S3 δεν θα φαίνεται

Μαμά εισαγωγή με φίλτρο

και η σκαστρα μπροστά

Ελπίζω το σχέδιο project να κάτσει.

Από πρόγραμμα δεν έχω καταλήξει κάπου περιμένω γνώμες.

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ια σου λεγα να κοιτάξεις για apr , στα δίλιτρα είναι κορυφή απλά

 

Η APR η REVO. Αυτές οι δύο εταιρίες είναι στα υπόψην μου.

Απλά το αμάξι επειδή θα το περάσω TUV εδώ θα πρέπει να δείχνει μαμά.

Μπορεί να είναι K04 και να έχει την μαμά εισαγωγή και μόνο η σκάστρα να φαίνεται μπροστά που είναι OEM Look.

Μετά το ΚΤΕΟ θα βάλω πάλι την εισαγωγή που έχω 4 βίδες είναι.

 

Κάτι παρόμοιο......... Με εφορία (τέλη) 135 ευρώ τον χρόνο....... 8)

Θα έχει έτοιμη εξάτμιση 76 Down pipe καταλητη 70 σωλήνα από Ελλάδα με το μαμά τελικό για να περάσει ΚΤΕΟ και μετά θα αγοράσω ένα επώνυμο τελικό με χαρτιά ότι επιτρέπεται για το αμάξι από εδώ για να το περάσω στην άδεια και να είμαι νομοταγείς πολίτης. 8)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ποσα κυββικα ειναι τωρα το πασσατ σου βρε γιωργο?ειναι μικρη η διαφορα της τραμπας....αμα ελεγες για ρ36 μοτερ σε πασσατ να πω οκ αλλα απο 1.8 νομιζω που εισαι να πας σε 2.0 αξιζει ολη αυτη η ταλαιπωρεια?για μενα οχι...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μπορεις να βαλεις κ04 απλα να ξες οτι επιστροφη της σκαστρας θα ειναι εκτος εισαγωγης γιατι αμα κρατησεις τη μαμα εισαγωγη μεχρι μπροστα δεν θα μπορεις να βαλεις την επιστροφη της σκαστρας και ετσι η σκαστρα θα γινει ανοιχτου τυπου επισης μπορεις να βαλεις το ιντερκουλερ που δεν φαινεται πουθενα μπορεις να βαλεις το dp που εχεις μαζι με το καταλυτη και το catback  να το αφησεις ως εχει γιατι το διλιτρο εχει διασταση 63,5 και οχι 55 που εχει το 1,8 τωρα εαν θες να το αλλαξεις αλλαξετο ,σκαστρα αυτη που φορας του s3 και αλλαξε και τα φρενα μπροστα και εισαι κομπλε μετα πανε σε μια ρεβο η μια apr και οι δυο βγαζουν καλα προγραμματα για τα διλιτρα με σεταπ κ04 και εισαι κομπλε .

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

ποσα κυββικα ειναι τωρα το πασσατ σου βρε γιωργο?ειναι μικρη η διαφορα της τραμπας....αμα ελεγες για ρ36 μοτερ σε πασσατ να πω οκ αλλα απο 1.8 νομιζω που εισαι να πας σε 2.0 αξιζει ολη αυτη η ταλαιπωρεια?για μενα οχι...

Η διαφορά δεν είναι μόνο στα 200cc. Το 2.0 tsi έχει πιο μεγάλο βολάν και ένα σωρό επώνυμες εταιρίες βγάζουν ενισχυμένο συμπλέκτη για αυτό. Το 1.8 πάσχει σε αυτόν τον τομέα.

Το μόνο ανώτερο που έχει το 3.6 είναι το quattro.

Το μοτέρ το μπορώ να το χαρακτηρίσω αρχαίο.

Σαν set up το Κ04 με άφησε ικανοποιημενο υπερβολικά.

Δεν καίει πάει γρήγορα και δουλεύει ρολόι.

Link to comment
Share on other sites

τζαμπα λεφτα γιωργο....αστο  ησυχο και τωρα εχεις 350 αλογα....κρατα τα λεφτα ......απορω στην γερμανια που ασχολεισαι με vw παρε ενα αιμ5 ναβρεις την υγεια σου...εγω εκει θα κοιταζα αλλες μαρκες κανα audi rs3-rs4-rs6 δηλαδη ανωτερα αυτοκινητα και οχι τα απλα που παιζουμε ελλαδισταν λογω φορολογιας...εσυ γλυτωσες και ακομη με  vw...παρε κανα πορσικο Gt3 turbo....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

τζαμπα λεφτα γιωργο....αστο  ησυχο και τωρα εχεις 350 αλογα....κρατα τα λεφτα ......απορω στην γερμανια που ασχολεισαι με vw παρε ενα αιμ5 ναβρεις την υγεια σου...εγω εκει θα κοιταζα αλλες μαρκες κανα audi rs3-rs4-rs6 δηλαδη ανωτερα αυτοκινητα και οχι τα απλα που παιζουμε ελλαδισταν λογω φορολογιας...εσυ γλυτωσες και ακομη με  vw...παρε κανα πορσικο Gt3 turbo....

Άμα είχα τόσα λεφτά να κυκλοφορώ τέτοια αμάξια θα καθόμουν Ελλάδα....;)

Το να κάνω τράμπα τα πράματα μου δεν θα δώσω πολλά λεφτά. Είμαι ικανοποιημενος από το CC σαν σκάφος σαν κράτημα όταν πας με 250 σαν εμφάνιση που για μένα ακόμα δεν έχω δει ωραιότερο 4θυρο κουπέ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μπορεις να βαλεις κ04 απλα να ξες οτι επιστροφη της σκαστρας θα ειναι εκτος εισαγωγης γιατι αμα κρατησεις τη μαμα εισαγωγη μεχρι μπροστα δεν θα μπορεις να βαλεις την επιστροφη της σκαστρας και ετσι η σκαστρα θα γινει ανοιχτου τυπου επισης μπορεις να βαλεις το ιντερκουλερ που δεν φαινεται πουθενα μπορεις να βαλεις το dp που εχεις μαζι με το καταλυτη και το catback  να το αφησεις ως εχει γιατι το διλιτρο εχει διασταση 63,5 και οχι 55 που εχει το 1,8 τωρα εαν θες να το αλλαξεις αλλαξετο ,σκαστρα αυτη που φορας του s3 και αλλαξε και τα φρενα μπροστα και εισαι κομπλε μετα πανε σε μια ρεβο η μια apr και οι δυο βγαζουν καλα προγραμματα για τα διλιτρα με σεταπ κ04 και εισαι κομπλε .

Σωστός ο Τάσος. Η μόνη λύση ξέρεις ποια είναι. K04 της APR και τέλος το πρόβλημα με την σκαστρα. Δεν θα φαίνεται τίποτα.

Καινούργια κάνει κάνα 2.000€.Μεταχειρησμένη δεν έχω βρει ακόμα. Να πω την αλήθεια δεν έχω κάνει εκτενές googling. Όντως για την επιστροφή η μαμά εισαγωγή δεν έχει τρύπα εκτός και αν γίνει μία που να μην κάνει μπαμ. Εκτός αν μπούνε όλα εκτός την Κ04 και μένει η μαμά τουρμπίνα. Το APR file ενώ δίνει αρκετά άλογα κρατάει την ροπή χαμηλά για προστασία λογικά του συμπλέκτη. Ο μαμά συμπλέκτης του 2.0 θέλει αλλαγή ή αντέχει μέχρι ένα σημείο;

http://www.goapr.com/products/turbo_trans_20_tsi_k04.html

Link to comment
Share on other sites

γιωργο δες πως εχουν τα πραγματα για να παρεις τη τουρμπινα k04 της apr θα πρεπει να την παρεις πακετο με το προγραμμα σκετη δεν σου τι δινουν να ξες η να στο πω αλλιως ειτε θες ειτε δεν θες προγραμμα απο αυτους παλι το πληρωνεις και στο δινουν σαν πακετο στα 2700-2800( απο οτι θυμαμαι που ειχα ρωτησει για ενα φιλο που εχει ττ )απο εκει και περα υπαρχει και η λυση της ρεβο που ειναι ακρβως ιδιο στυλ με την κ04 της apr και κουμπωνει επανω η σκαστρα χωρις να χρειαζεσαι relocation http://www.cargate.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%89%CE%BD/TURBO-KIT-K04.html(η τιμη αυτη ηταν προσφορα για καποιο καιρο αλλα απο οτι εχουν ρωτησει παλι η ιδια ισχυει ) συν το προγραμμα αλλα 800-850 .αυτα για τα κ04 τωρα εαν πεις να κρατησεις τη μαμα τουρμπινα (ihi)και βαλεις ολα αυτα που ειπαμε πιο πανω και κρατησεις το μαμα catback θα εισαι περιπου στα 285-290 με ρεβο και με apr περιπου το ιδιο, να πω κατι ακομα μηπως και σε ενδιαφερει η apr μπορει να σου περασει ολες τις ρυθμησεις στο cruise control και εαν εχεις iphone εχει βγαλει προγραμμα που να αλλαζεις απο εκει της χαρτογραφησεις ενω στη ρεβο πρεπει να αγορασεις το sps (χειριστηριο) για να αλλαζεις ρυθμησεις , επισης η apr σου δινει τη δυνατοτητα να βαλεις και μεθανολες με το 100-104 racing προγραμμα που σου δινει που θα κερδισεις κατι και σε ιπποδυναμη αλλα ταυτοχρονα θα καθαριζεις και τις βαλβιδες σου και δεν θα εχεις το προβλημα με τη μακα που μαζευουν ολα τα tsi-tfsi(αυτο ισχυει και στις δυο περιπτωσεις ειτε κρατησεις τη μαμα τουρμπινα ειτε βαλεις κ04 ) .αυτα απο μενα οτι χρειαστεις εδω ειμαστε .

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Στο site της APR είναι το πακέτο στα 2650$ Δλδ 1940€.

Μέσα στην τιμή είναι και το πρόγραμμα.

Αν ναι η τιμή είναι πιο καλή από την REVO.

Το πρόγραμμα για την μαμά τουρμπίνα το δίνουν 600$ Δλδ 400€.

Στην REVO ούτε το ήξερα ότι βγάζουν Κ04 με την σκαστρα πάνω.

Εδώ έχουμε 1550€ το κιτ + 800€ το πρόγραμμα άρα πάει 2400€.

Το μόνο κολιμα μέχρι στιγμής είναι η επιστροφή της σκαστρας στην μαμά εισαγωγή που πιστεύω άμα βρω σωστό μάστορα να μπορέσει να το κάνει ώστε να μην κάνει μπαμ καθόλου. Εκτός αν μπορέσω να προμηθευτώ χαρτί από την evoms ότι η εισαγωγή κάνει για τον tsi . Εδώ στην Γερμανία ότι βάλεις συνοδεύεται και από ένα χαρτί πιστοποιησεις που δίνουν όλες οι εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Ασε τι γραφει στο ιντερνετ αυτες οι τιμες ειναι για εκει εδω ισχυουν αυτες που λεω εγω

Φίλε μου Τάσο ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις απευθείας την παραγγελία από το site της APR και να σου έρθει η κούτα στο σπίτι και να γλυτώσεις αρκετά €€€€.

Εκτός αν το τελωνείο σε χρεώνει κάτι σαν έξτρα.

Εδώ δεν γνωρίζω.

 

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κανέναν επαγγελματία στην Ελλάδα να κάνει αυτό που κάνουν ή APR και η REVO; Να μπορέσει να κάνει βάση για την σκαστρα πάνω στην Κ04..

Τόσες πατέντες έχουμε κάνει....

Link to comment
Share on other sites

παει δηλαδη το σ5 που λεγαμε ποιο παλια σαν αγορα..θα κατσεις μ ετο πασσατ...εκλεισε...

Link to comment
Share on other sites

παει δηλαδη το σ5 που λεγαμε ποιο παλια σαν αγορα..θα κατσεις μ ετο πασσατ...εκλεισε...

 

Δεν είναι Passat αλλά Passat CC που πλέον λέγεται σκέτο CC. 

Καμία σχέση το ένα αμάξι με το άλλο σε εμφάνιση. Σαν μέλη του VWCLUB είναι κάπως να μην γνωρίζεται τα μοντέλα της εταιρίας. 

Το CC σαν αμάξι μου αρέσει ποιο πολύ από ένα Α5. 

Τώρα για το συγκεκριμένο Project που συζητάμε εδώ πέρα δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από ένα S5 παρά μόνο το QUATTRO.

Link to comment
Share on other sites

γιωργο εισαι υπερβολικος αλλα οκ ,ειναι επιλογη σου και προχωρα ακαθεκτος.απλα στις αρχικες επιλογες σου θυμασαι συμφωνουσα μ ετα καλα της γερμανιας στα αυτοκινητα.απο εκει και περα ,εσυ εισαι εκει και δικη σου επιλογη.τωρα s5 και cc γαματα ειναι αλλη κατηγορια δεν υπαρχει συγκριση για μενα...δεν ειναι η τετρακινηση που το κανει να αλλαζει κατηγορια...αλλα πλεον ειναι και ασχετο να το συζηταμε μιας και αποφασισες να το κρατησεις...οτι και να κανεις θα το στηριξω.απλα σαν φιλος σου λεω και την αλλη οπτικη γωνια...

Link to comment
Share on other sites

γιωργο εισαι υπερβολικος αλλα οκ ,ειναι επιλογη σου και προχωρα ακαθεκτος.απλα στις αρχικες επιλογες σου θυμασαι συμφωνουσα μ ετα καλα της γερμανιας στα αυτοκινητα.απο εκει και περα ,εσυ εισαι εκει και δικη σου επιλογη.τωρα s5 και cc γαματα ειναι αλλη κατηγορια δεν υπαρχει συγκριση για μενα...δεν ειναι η τετρακινηση που το κανει να αλλαζει κατηγορια...αλλα πλεον ειναι και ασχετο να το συζηταμε μιας και αποφασισες να το κρατησεις...οτι και να κανεις θα το στηριξω.απλα σαν φιλος σου λεω και την αλλη οπτικη γωνια...

Έχεις δει τους χρόνους που κάνει ένα audi S5 s-tronic 4.200cc;

 

 

0-100 σε 5 sec

0-200 σε 19 sec

Τελική 270 χλμ

Σε επιδόσεις είμαι λίγο πιο γρήγορος στο 0-200 και πάνω από τα 200 ανεβάζω λίγο πιο γρήγορα.

Άλλη κατηγορία; Να μην μιλήσω για ρεπριζ.

Από την στιγμή που ταπωνω ένα S5 (και αρκετά άλλα) που είμαι υπερβολικός;

Το 2.0 tsi σαν μοτέρ δεν έχει μεγάλη διαφορά αλλά σαν Κ04 με έναν συμπλέκτη Sachs Racing θα στεναχωρήσω πολύ κόσμο.... ;) Εθιστικα στο Turbo.

Σαν σκάφος το ξαναλέω είναι ένα Α5 με το 4.200cc μοτέρ quattro πιο μεγάλα φρένα και στο εσωτερικό αλλάζουν μόνο τα καθίσματα.

Ναι έχω επιλογές εδώ Γερμανία αλλά δεν θέλω ένα αμάξι για να κάνω κόντρες.

Κοίταξα πολλά αμάξια αλλά δεν είδα κάτι καλύτερο από το CC.

Μιλάω για την κατηγορία του αμαξιου μου. Μ5 , Porsche GT3, και άλλα υπεραμαξια δεν είναι για μένα.

 

Υπάρχει και το υβριδικό LEXUS GS450h που άμα συγκρίνεις της επιδώσεις με ένα S5 από στάση,άστο.

 

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το θέμα είναι για την βελτίωση του 2.0 tsi.

Μην το χαλάμε το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

AUDI S5-RS5 vs K04  8)

 

 

 

Οπότε αν θέλεις κάτι πιο γρήγορο από 2.0 tsi K04 πρέπει να πας σε αμάξι πάνω από 400ps-500ps. 

Δηλαδή πολλές κατηγορίες πάνω...

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λέτε όλοι εσείς αλλα προσπερνάτε το σημαντικότερο κομμάτι που είναι αυτό της ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ! Τα πράγματα με τον TUV είναι πολύ σοβαρότερα από τις παιδικές χαρές που εδώ αποκαλούμε "ΚΤΕΟ".

 

Γιώργο, από όσο έχω ακούσει, για το καθετί που φοράς έξω χρειάζεται "έγκριση τύπου" (ή πως αλλιώς το λένε) για να θεωρηθείς οκ, ενώ στο τέλος σε τσιμπανε αν έχεις κάνει "μαιμουνιες" στο μοτέρ από τις εκπομπές, όπου τσεκάρουν με τις επίσημες μετρήσεις. Τώρα, από το "ακουσα" ως το τι ισχύει, πραγματικά άγνωστο, αλλά πιστεύω ότι καλύτερα να πας να ρωτήσεις και να μάθεις πρώτα.

 

Τώρα για τα προγράμματα, πονηρά σκεπτόμενος κάποιος που θα φορούσε REVO ή APR κώδικα, θα μπορούσε να πάει να περάσει TUV γυρίζοντας το αμάξι σε "stock-mode" και με το που φύγει ξανά να το επαναφέρει σε κάποιο performance setting.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λέτε όλοι εσείς αλλα προσπερνάτε το σημαντικότερο κομμάτι που είναι αυτό της ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ! Τα πράγματα με τον TUV είναι πολύ σοβαρότερα από τις παιδικές χαρές που εδώ αποκαλούμε "ΚΤΕΟ".

 

Γιώργο, από όσο έχω ακούσει, για το καθετί που φοράς έξω χρειάζεται "έγκριση τύπου" (ή πως αλλιώς το λένε) για να θεωρηθείς οκ, ενώ στο τέλος σε τσιμπανε αν έχεις κάνει "μαιμουνιες" στο μοτέρ από τις εκπομπές, όπου τσεκάρουν με τις επίσημες μετρήσεις. Τώρα, από το "ακουσα" ως το τι ισχύει, πραγματικά άγνωστο, αλλά πιστεύω ότι καλύτερα να πας να ρωτήσεις και να μάθεις πρώτα.

 

Τώρα για τα προγράμματα, πονηρά σκεπτόμενος κάποιος που θα φορούσε REVO ή APR κώδικα, θα μπορούσε να πάει να περάσει TUV γυρίζοντας το αμάξι σε "stock-mode" και με το που φύγει ξανά να το επαναφέρει σε κάποιο performance setting.

 

Το πρώτο project έγινε γρήγορα. Το επόμενο όμως θα πέσει μελέτη. Τώρα έχω γνώσεις που δεν είχα την πάτησα και έμαθα.

Πρόγραμμα επώνυμο για να ήμαστε οκ. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Εδώ στην Γερμανία όταν είναι να περάσεις ΚΤΕΟ-ΤUV ότι έξτρα φοράει το αμάξι που -φαίνονται- πρέπει να έχουν και χαρτί ότι φέρουν την απαραίτητη άδεια από την Γερμανία η Ε.Ε ότι κάνουν για το αμάξι.

Βέβαια δικτιώθηκα τόσος μήνες εδώ και εντόπισα -Έλληνες- με συνεργεία που σε περνάνε ΚΤΕΟ το αμάξι ακόμα και αν είσαι λίγο παράνομος.....

Πάλι καλά...... 8)  8)  8)  8)  8)

Στο TUV σε μετράνε τα καυσαέρια και όχι πόσα άλογα έχεις. 

Η εξάτμιση είναι το θέμα στο καζάνι πίσω που πρέπει να έχει χαρτί και ταμπέλα πάνω με τον κωδικό.

Τα επώνυμα καζάνια από FOX,ΜILTEK έχουν αυτό το χαρτί και περνάνε κανονικά από το TUV.

Downpipe,καταλύτης,μεσαίο περνάνε φτάνει το αμάξι να μην εκπέμπει παραπάνω καυσαέρια από όσα λέει ο κατασκευαστής.

Εδώ το πρόγραμμα της APR με την επιλογή stage 1 θα βοηθήσει πολύ την κατάσταση.

 

19 Lugano.............................

Borla Catback Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Oil Protection.

Χρειάζεται έχει ακουστεί ποτέ θέμα με την αντλία λαδιού του κινητήρα η είναι για Project 400ps και άνω?

 

 

 

Καθαρισμός βαλβίδων. Αμα τα χέρια σου πιάνουν...

 

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.