Jump to content
gio-R-gos

Ανευθυνοι Εισαγωγεις Και Ανευθυνοι Εμποροι... Μια Ιστορια Ταλαιπωριας!

Recommended Posts

Καλησπεριζω τους συνφορουμιτες.

 

Προσφατα ξεκινησε μια ακομη ασχημη περιπετεια μεταξυ εμενα της κοσμοκαρ και του Ρορρη και θα ηθελα και την δικια σας γνωμη και συμβουλες επι του θεματος.

 

Αγορασα το γκολφ απο τον Ρορρη τον ιουνιο του 2010 κ καναμε την συμφωνια να μου κανει δωρο επεκταση εγγυησης 2 χρονια (υπαρχει στο χαρτι αυτο).

Την περασμενη Παρασκευη οταν πηγα να παρω το αμαξι απο την καρεντα οπου το ειχα παει για γενικο των 60κ εμαθα προς μεγαλη μου εκπληξη οτι το αμαξι δεν ειναι καλυμενο με επεκταση εγκυησης και ισχυαν μονο τα αρχικα 2 χρονια της εργοστασιακης τα οποια πλεον φυσικα εχουν περασει. Επισης πρωτη φορα μετα απο 3,5 χρονια που εχω το αυτοκινητο μου γνωστοποιηθηκε οτι η επεκταση αυτη που συζηταγα κατα την αγορα δεν ειναι 'εργοστασιακη' καθαρα αλλα γινεται με ανεξαρτητες ασφαλιστικες εταιρειες των οποιων μαλιστα το ασφαλιστηριο εχει διαφορες στις καλυψεις σε σχεση με το εργοστασιακο προγραμμα εγγυησης και της οποιας το ασφαλιστηριο θα επρεπε να μου εχει παραχωρηθει (κατι που φυσικα δεν εγινε ποτε). Το γεγονος ειναι οτι ο εμπορας ποτε δεν μου ανεφερε τπτ περι τριτων ασφαλιστικων εταιρειων κτλ, αφηνοντας με να πιστευω συνεχως οτι η επεκταση που συζηταμε ειναι του εργοστασιου και οχι φεριπειν της ..ξερω γω αλιανζ η οποιασδηποτε αλλης.

 

Το ρεσουμε της υποθεσης ειναι οτι την Παρασκευη αναγκαστηκα να πληρωσω 40 ευρο για μια κορνα που ειχε καει και ειχε ειδη τοποθετηθει -εφοσον δεν υπηρχε εγγυηση να με καλυψει- αλοιως το αμαξι εμενε μεσα το σ/κ και μεχρι να διευθετηθει το θεμα της επεκτασης εγγυησης οποτε μαζι κ το θεμα ποιος θα πληρωσει την κορνα...

 

Μετα απο δεκαδες τηλεφωνα στον Ρορρη απο την Παρασκευη και αφου τους περασα το συμβολαιο που αναφερει γραπτα οτι εχουμε συμφωνησει για την επεκταση, η οποια στην πραξη φυσικα δεν εγινε ποτε, δεν εχω λαβει καμια απολυτως απαντηση (οπως ηταν αναμενομενο αλλωστε) παρα μονο οτι το αμαξι οντως δεν ειναι καλυμενο ...κατι που ετσι κ αλοιως μου ηταν αχρηστο γιατι το ηξερα ειδη.

 

Απο την πλευρα της κοσμοκαρ (αλλη 4ημερη τηλεφωνικη ταλαιπωρια και εκει...) με τα χιλια ζορια το μονο που δεχτηκαν ειναι να μου δωσουν 7 μηνες εξτρα εγγυηση απ αυτη που θα επρεπε να ειχα κανονικα (αν ισχυε η 2ετης επεκταση), η οποια μαλιστα εχει κ ενα μηνα βαλερ οποτε μενω και ακαληπτος για ενα μηνα ακομα και οι 7 μηνες εξτρα γινονται στην πραξη 6 !! Σωθηκαμε δλδ! Και φυσικα για τον ενα μηνα αυτο δεν δεχονται να με καλυψουν εργοστασιακα οπως επισης φυσικα δεν δεχονται να μου επιστρεψουν και τα 40 ευρο της κορνας τα οποια αναγκαστηκα να πληρωσω για να παραλαβω το αμαξι μου. Περιττο να αναφερω οτι το πιο εκνευριστικο στην ολη υποθεση δεν ειναι τοσο τα 40 ευρο οσο το οτι συνεχως με κανουν μπαλακι να βρω την λυση με τον Ρορρη τον οποιο πλεον εχουν βγαλει απο το δικτυο τους κατι που ολοι καταλαβαινουμε τι σημαινει σχετικα με το ποσο ..ζηλο θα δειξει ο συγκεκριμενος για το θεμα αυτο, ασχετως αν ολα ξεκινησαν απο αυτον.

 

Παραθετω λοιπον μερικα ερωτηματα για σχολιασμο και σκεψη...

 

-Η κοσμοκαρ δεν φερει καμια απολυτως ευθυνη για τους συνεργατες που επιλεγει, και για οτιδηποτε προκυψει με αυτους απλα νιπτει τας χειρας της?

 

-Και εφοσον επιλεγει να διακοψει την συνεργασια με καποιους απο τους αντιπροσωπους της, αυτο σημαινει οτι οσοι ειχαμε την ατυχια να

 αγορασουμε  απο αυτους ειμαστε τωρα αναγκασμενοι να βαραμε στου κουφου την πορτα για να παρουμε αυτα που συμφωνησαμε κ που

 πληρωσαμε και η κοσμοκαρ να σφυραει αδιαφορα?

 

-Αν αντι για μια κορνα των 40 ευρο η αιτια που εμαθα οτι ειμαι ακαλυπτος απο εγγυηση ηταν ας πουμε ενα DSG (8κ+ ευρο αντικατασταση.. μου ειχε βγει οφφ στις 15κ χλμ παρεουλα με μια τρομπα βενζινης για γαρνιτουρα.. ετσι χαλαρα) με ποιο τροπο θα ηταν καλυτερο να αυτοκτονησω εγω ο χαρουμενος και σαφως καθολα

 εξασφαλισμενος πελάτης της κοσμοκαρ?

 

-Και επειδη εδω στην Ελλαδα η εννοια της ευθυνης προς τον πελατη για την κοσμοκαρ δεν εχει προφανως καμια σημασια, αξιζει να απευθυνθω στην

 Γερμανια η απλα θα χασω τον χρονο μου? Αν εχει σχετικη εμπειρια κανεις θα ηθελα να ακουσω.

 

 

Αυτα τα ολιγα λοιπον, σορρυ αν βγηκε μεγαλο το ποστ, προσπαθησα να τα γραψω οσο πιο περιληπτικα μπορω. Θα ηθελα πολυ να ακουσω την γνωμη σας (ακομα και αν νομιζετε οτι κανω λαθος!) και τις συμβουλες σας, μιας κ υποθετω οτι κ αλλοι συναδελφοι εδω μεσα ισως εχουν το ιδιο η παρομοιο προβλημα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς στα 4 χρόνια συμβίωσης μου με golf 6 δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα και επίσης να τονίσω το αυτοκίνητο δεν πάτησε ποτέ σε αντιπροσωπία, παρά μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο γνωστού μου φίλου.

 

Προσωπικά καλά έκανες και δημιούργησες θέμα γι αυτό και για εμένα καλό είναι να επικοινωνήσεις με την Γερμανία, αλλά πραγματικά δεν μου προκαλεί καθόλου εντύπωση μετά από όσα έχω διαβάσει εδώ και έχω δει. Η ίδια η kosmocar και οι συνεργάτες της είναι το λιγότερο απαράδεκτοι σε θέμα after sales και η πολιτική τους επίσης είναι για γέλια.

 

Τέλος να σου ευχηθώ σε εσένα αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά, να μην έχετε ποτέ κάποιο πρόβλημα και τους χρειαστείτε παρά μόνο για τα τυπικά service. Και τέλος λυπάμαι για όλα εκείνα τα παιδιά που έπεσαν θύματα της ίδιας της εταιρίας της VW με τα polo gti, που ακόμα τους ταλαιπωρούν, χωρίς εδώ και 4 χρόνια να τους έχουν δώσει κάποια ουσιαστική αντιμετώπιση στο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

 

Μετα απο δεκαδες τηλεφωνα στον Ρορρη απο την Παρασκευη και αφου τους περασα το συμβολαιο που αναφερει γραπτα οτι εχουμε συμφωνησει για την επεκταση,

 

Θα έπρεπε να ειχες παραλάβει και το συμβόλαιο της επέκτασης και οχι ενα χαρτι (συμφωνητικό) που έλεγε οτι θα σου κάνουμε επέκταση.

 

Τελος πάντων ετσι και αλλιως τωρα θα έληγε και η επέκταση αν ειχες και αφου δεν έπαθες τίποτα σοβαρό οκ, παλι καλά που την εβγαλες με 40 ευρω μονο τα 4 αυτα χρονια, μην ξεχνάμε ποσο "αξιόπιστα" ειναι τα vw

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εγω το δικο μου όχημα απο Ρώρρη το πήρα φυσικά η εγγυηση ισχύει κανονικα και ας μην ειναι πλέον επίσημος διανομέας VW-AUDI όπως επίσης ισχυει και η επέκταση αν έχεις κανει με την ασφαλιστική εταιρια.
Το πρόβλημα σου ηταν μεταξύ εσένα και του Ρώρρη που σου πούλησε μούφα επέκταση ! . Η Κοσμοκαρ είδε οτι ο Ρωρρης δεν ηταν εντάξει απέναντι στους πελάτες και του έδωσε κλωτσιά , δηλαδή τις λαμογιές του Ρώρρη θα τις πληρώνει η Κοσμοκαρ?

 

Link to comment
Share on other sites

οποτε εσυ πιστευεις οτι τις λαμογιες του καθε αντιπροσωπου τους οποιους επιλεγει η ιδια η κοσμοκαρ (οχι εγω!) πρεπει να τις πληρωνει ο πελατης, και η κοσμοκαρ που εκεινη τους επελεξε δεν φερει απολυτως καμια ευθυνη για τους συνεργατες της.... οκ!  Δεν με πειθεις προσωπικα αλλα σεβαστη η αποψη σου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εγω το δικο μου όχημα απο Ρώρρη το πήρα φυσικά η εγγυηση ισχύει κανονικα και ας μην ειναι πλέον επίσημος διανομέας VW-AUDI όπως επίσης ισχυει και η επέκταση αν έχεις κανει με την ασφαλιστική εταιρια.

Το πρόβλημα σου ηταν μεταξύ εσένα και του Ρώρρη που σου πούλησε μούφα επέκταση ! . Η Κοσμοκαρ είδε οτι ο Ρωρρης δεν ηταν εντάξει απέναντι στους πελάτες και του έδωσε κλωτσιά , δηλαδή τις λαμογιές του Ρώρρη θα τις πληρώνει η Κοσμοκαρ?

 

 

Ελα ντε, ετσι τα έσπασε με τον ρορρη και τα πλήρωσαν ολα οι πελάτες της, τέλια!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κουράγιο και ελπίζω η κόρνα να ήταν το τελευταίο!

 

Παρόμοιο μου είχε τύχει εμένα, αλλά με την διαφορά ότι ο δικός μου ενώ του είχα πληρώσει την επέκταση εγγύησης (340 ευρώ ήταν το 2007 για το 5αρι μου) αυτός τα εκμεταλεύτηκε ένα ολόκληρο χρόνο και μετά τα έστειλε στην Allianz. Με είχε ενημερώσει όμως ότι ήταν απο την Allianz. Την παπάτζα που έκανε την κατάλαβα όταν μετά απο ένα χρόνο έλαβα το ασφαλιστήριο συμβόλαιο (αφού τον είχα πρήξει στα τηλέφωνα λες και ήμουν εισπρακτική εταιρεία) και προς έκπληξη μου το συμβόλαιο είχε ημερομηνία σύναψης της ασφαλιστικής σύμβασης 2008. Επειδή λόγω επαγγέλματος ασχολούμαι κ με ασφάλειες το έπαιξα χαζούλης και αποτέλεσμα ήταν να έχω κάλυψη μέχρι και το 2012..χαχαχα Δηλαδή συνολικά 5 έτη. Όταν το 2012 χρειάστηκα την κάλυψη για αντικατάσταση της κρεμαγιέρας και η πρώτη απάντηση ήταν άρνηση κάλυψης λόγω παρέλευσης ασφαλιζόμενης περιόδου, τους έστειλα αντίγραφα του συμβολαίου και μια ωραία συστημένη επιστολή και τα κάλυψαν όλα και έκαναν τουμπεκί.

 

Η διαφορά είναι ότι εγώ είχα το συμβόλαιο ενώ εσύ έχεις μόνο το συμφωνητικό μεταξύ εσένα και του αντιπροσώπου.

 

Αν θες μια φιλική γνώμη και δεν έχεις πρόβλημα στείλε μου το συμφωνητικό αγοράς του αυτοκινήτου σε mail μπας κ βρω κάνα πάτημα, αν και χλωμό το κόβω. Στείλε μου pm αν θες για να σου στείλω το mail μου.

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω tsilis.

φυσικα το εψαξα κ εγω αλλα οπως καταλαβαινεις το δικο τους συμβολαιο ειναι κ χωρις αλλαγες οποτε δεν εχει κανενα πατημα εναντιον τους πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα

 

Τί να πώ...? Πραγματικά λυπάμαι... και εκνευρίζομαι για τους "επαγγελματίες" αυτού του τύπου...

 

Καλή τύχη από δω και πέρα!!!

 

Και προσοχή σε μελλοντικές συμφωνίες και απλόχερες προσφορές...

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που εδώ και κάποια χρόνια τα golf χαρακτηρίζονται ως Car of the Year και έτσι για την επόμενη 50ετία δεν χρειάζεται να κάνουμε επέκταση εγγύησης καθώς τα βουτάνε στο μαγικό ζωμό για πλήρη θωράκιση και πραγματικά μηδενικά προβλήματα και ανύπαρκτες αστοχίες υλικού... Daσ Auto... όχι παίζουμε...

 

Το παρών Post αναρτάται μόνο κ μόνο για να χαμογελάσουμε λίγο...όποιος το παρεξηγήσει...απλά δεν με απασχολεί...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

gio-R-gos, νομίζω πως όταν κάνεις επέκταση (+2, μέσω ασφαλιστικής πάντα), σου δίνουν να υπογράψεις ένα χαρτί με τους όρους, τι καλύπτει κλπ κλπ. Εσύ πήρες κάτι τέτοιο; Η΄μόνο στα λόγια έγινε η επέκταση; Δεν μπορεί να μην έχεις κάποιο έγγραφο στα χέρια σου. 

 

Γενικά πάντως, επέκταση σε ασφαλιστική μπορεί να κάνει ο καθένας σε όποια ασφαλιστική θέλει, είτε μόνος του ως ιδιώτης είτε μέσω αντιπροσωπείας. Στην περίπτωσή σου, ο αντιπρόσωπος είχε μόνο ένα πακέτο, αυτό δηλαδή που πρότεινε η Kosmocar με συνεργαζόμενη ασφαλιστική. Θα μπορούσε να είχε οποιοδήποτε άλλο. Στην ουσία ασφάλεια είναι.

 

Τώρα στα περί αντιπροσώπου/εισαγωγεά κλπ, το πρόβλημα στην περίπτωσή σου είναι ότι δεν ήταν ξεκάθαρο εξ αρχής τι παίρνεις με την επέκταση, τί σου καλύπτει και ποιός είναι από πίσω (ασφαλιστική και ποιά). Οπότε αν έχεις να κάνεις παράπονα σε κάποιον, είναι το άτομο που έκανες το deal για την επέκταση, όλα τ άλλα νομίζω είναι περιττά και άδικος κόπος κατ εμέ.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα τελικα εκλεισε. Αφου τους κυνηγουσα στα τηλεφωνα καθημερινα απο τις 22/01 μεχρι τις 02/02 η Κοσμοκαρ δεχτηκε να μου αφαιρεσει τα 40 ευρο απο το επομενο σερβις και να καλυψει το αυτοκινητο με την εγγυηση ενος χρονου απο σημερα, οποτε και εγω δεχτηκα το βαλερ του ενος μηνα για να τελειωνουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ηταν μικρο το ποσο γιαυτο κατεληξε εκει.

Για να ξεμπερδευουν κι αυτοι.

Τα ιδια εγιναν και με το. Παζαροπουλο οταν εκλεισε εδω θεσνικη.

Δεν υπαρχει εξασφαλιση πλεον, δυστυχως..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα τελικα εκλεισε. Αφου τους κυνηγουσα στα τηλεφωνα καθημερινα απο τις 22/01 μεχρι τις 02/02 η Κοσμοκαρ δεχτηκε να μου αφαιρεσει τα 40 ευρο απο το επομενο σερβις και να καλυψει το αυτοκινητο με την εγγυηση ενος χρονου απο σημερα, οποτε και εγω δεχτηκα το βαλερ του ενος μηνα για να τελειωνουμε.

Γιώργο μεγαλύτερη γυφτιά από το να μην κάλυπταν 40 ευρώ για αυτοκίνητο αξίας 50.000€ δεν θα υπήρχε νομίζω...

...anyway, αφού ξεμπέρδεψες πάλι καλά!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.