arkiou Posted February 1, 2014 Report Posted February 1, 2014 Καλησπέρα παιδια, θα ηθελα να μου πει καποιος που να εχει γνώση του θέματος η ακόμα καλυτερα καποιος που στο πόλο του να εχει κανει την μετατροπή σε υγραεριο LPG. Αξίζει, εχει απόδοση ο κινητήρας; Ροπή; Ιπποδύναμη; Η κατανάλωση ενδεικτικά; Καθώς επίσης και ποσο περιπου παει η μετατροπή για αυτο το αμαξι!! Quote
stratosg Posted February 4, 2014 Report Posted February 4, 2014 (edited) Διάβασε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58011 κυρίως το μήνυμα Νο 5. Διάβασε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=53071 Διάβασε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52425 Βέβαια όλα είναι σε Passat, αλλά όλα είναι fsi, Tsi, Tfsi. (Μετά από τόσο διάβασμα θα πέσει και διαγώνισμα). Άποψή μου είναι να μην το κάνεις. Και είναι ακριβά τα συστήματα για Tsi και είναι πανάκριβο πλέον το υγραέριο, οπότε αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα θα αργήσεις πολύ να κάνεις απόσβεση της επένδυσης2. Εγώ δεν σκέφτομαι να κάνω κάτι στο δικό μου, γιατί μέσα στην πόλη έχω χαλαρά 600 χλμ κι εκτός πόλης φτάνω τα 980 με 1080 ανά ρεζερβουάρ. Όμως το βανάκι μου έχει 55 λίτρα ρεζερβουάρ. Έχω συνάδελφο με astra gtc που το γύρισε στο αέριο αλλά αυτός κάνει περίπου 2.000χλμ το μήνα κι επιπλέον τρεις την ώρα πάει να του σβήσει το λαμπάκι του κινητήρα και να του ρυθμίσει το αέριο. Έχει αλλάξει και μια φορά τα μπεκ υγραερίου με κάτι καινούρια ιαπωνικά. Αυτός ναι έχει κάνει απόσβεση, αλλά και πάλι μιλάμε για 1.6 ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο. Edited February 4, 2014 by stratosg Quote
Billgr4 Posted February 4, 2014 Report Posted February 4, 2014 Συγγνώμη φίλε μου, αλλά έχεις από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα (βάσει οδηγικών πειραμάτων ανταγωνίζεται ακόμη και το 1.6 tdi) και θέλεις να το "χαλάσεις" βάζοντας υγραέριο την εποχή μάλιστα που πήρε τον ανήφορο στην τιμή και υπάρχουν σκέψεις φορολόγησης του; Δε σου μιλάω για τυχόν βλάβες ή ακόμη και για την τιμή τοποθέτησης που πολύ σωστά σημείωσε ο Στράτος πιο πάνω οτι δεν αξίζει, αλλά μόνο από αυτά φτάνει να αναθεωρήσει κάποιος για μία τέτοια επιλογή... 2 Quote
dennispapadopoulos Posted July 18, 2018 Report Posted July 18, 2018 Καλησπέρα. Τα χρόνια πέρασαν. Οι ανάγκες όμως παραμένουν και αυξάνονται όπως και τα έξοδα. 30.000χλμ/χρόνο είναι αυτά. 3.000€/χρόνο βενζλινη. Μόλις ρώτησα στον Κολοκυθά στην Πάτρα για εγκατάσταση lovato υγραέριο. 1300€. Τι λέτε; Quote
nikdev Posted July 22, 2018 Report Posted July 22, 2018 Δεν θα βαζα σαυτο το μοτερ ακομη και vialle αμεσουSent from my iPhone using Tapatalk Quote
SkyNet Posted July 22, 2018 Report Posted July 22, 2018 Αν θες κάτι πιο οικονομικό άλλαξε αμάξι. Δύσκολα όμως θα βρεις κάτι πιο οικονομικό από εκεί που είσαι σε βενζίνη Sent from my iPad using Tapatalk Quote